Sedințe:
Data: 2023-01-26
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate privind închiderea procedurii insolvenţei societăţii debitoare LEMATEC TRADE INTER IMPEX SRL şi aprobă raportul de activitate.
Dispune închiderea procedura insolvenţei debitoarei LEMATEC TRADE INTER IMPEX SRL, fără a se dispune radierea societăţii.
În temeiul art. 136 din Legea nr. 85/2006, descarcă pe administratorul judiciar CII SMARANDA DUSA-GRUIA de orice îndatori ori responsabilităţi faţă de procedură, debitor şi averea sa, creditori, titulari de garanţii şi asociaţi.
În baza art. 135 din Legea nr. 85/2006, sentinţa de închidere a procedurii va fi notificată Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ilfov şi Oficiului Registrului Comerţului Ilfov de pe lângă Tribunalul Ilfov, pentru efectuarea menţiunilor corespunzătoare.
Prezenta se va notifica tuturor creditorilor prin publicare in BPI.
Cu drept de a formula apel în termen de 30 zile de la comunicare.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţe, în temeiul art. 396 alin.2 Cod procedură civilă, la data de 26.01.2023.
Document: Hotarare
Data: 2023-01-12
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea la data de 26.01.2023.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 12.01.2023.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-09-15
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-03-17
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-10-28
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-06-10
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-03-11
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-10-29
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-05-28
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii si solutionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-01-30
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand in vedere hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Ilfov intrunita in sedinta din 29.01.2020, prin care s-a hotarat suspendarea activităţii de judecata pe perioadă nedeterminată, cu excepţia cauzelor urgente, începând cu data de 30 ianuarie 2020, urmeaza a amâna judecarea cauzei,
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-10-17
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-05-30
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-01-31
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-10-25
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-06-28
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-03-29
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-12-14
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru solutionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-10-12
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi pentru soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-09-14
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru solutionarea contestatiilor.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-05-11
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-03-16
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-12-15
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru ramanerea definitva a tabelului definitiv.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-10-13
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-05-19
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art 11 lit e), dispune înlocuirea administratorului judiciar BETA INSOLVENCY IPURL.
În baza art 11 lit e), din Legea nr 85/2006, desemnează la cererea SC LEMATEC TRADE IMPEX SRL în calitate de ADMINISTRATOR judiciar pe CII SMARANDA DUŞA GRUIA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de Legea nr. 85/2006 , cu o remuneraţie de 3.000 de lei/lună din averea debitorului (exclusiv TVA).
Noul administrator, CII SMARANDA DUŞA GRUIA, urmează să îndeplinească atribuţiile prevăzute de lege precum si cele anterior stabilite în sarcina administratorul judiciar BETA INSOLVENCY IPURL de către instanţa.
Pune in vedere acestuia sa complinească celelalte obligaţii puse in sarcina BETA INSOLVENCY IPURL şi neexecutate până la acest termen.
Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor/ prin reprezentanţii statutari, respectiv de la debitor/prin BETA INSOLVENCY IPURL către administratorul judiciar CII SMARANDA DUŞA GRUIA precum si a tuturor documentele contabile, juridice, de constituire, de modificare a actelor constitutive si orice alte documente ce sunt in stransa legatura cu cauza incepand cu 3 ani anterior deschiderii procedurii pana n prezent, impreuna cu lista actelor si operatiunilor efectuate pana la deschiderea procedurii.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 13.10.2016, F.7., ora 09.00
Executorie.
Cu apel în termen de 5 zile de la comunicare . Cererea se va depune la Tribunalul Ilfov.
Pronuntata in sedinta publica, azi, 19.05.2016..
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-02-25
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru emiterea unor adrese
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-01-14
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru indicarea numarului de dosar penal şi emitere adresă.
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-10-15
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-09-10
Ora estimată: 11:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuitatea completului
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-05-14
Ora estimată: 11:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii insolventei
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-02-19
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2014-11-13
Ora estimată: 17:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2014-09-18
Ora estimată: 16:30
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2014-06-19
Ora estimată: 14:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta
Data: 2014-04-24
Ora estimată: 12:30
Complet: F 7-CC insolvenţă
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC LEMATEC TRADE INTER IMPEX SRL – Deschide procedura generală a insolvenţei faţă de debitoare.
Debitoarea îşi va păstra dreptul de administrare - constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, pe care şi-l va exercita sub supravegherea administratorului judiciar.
Pune în vedere debitoarei, prin reprezentanţii săi legali, WALID EL HARIRI, următoarele obligaţii:
- să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii, actele şi informaţiile prevăzute de art.28 alin.1 din Legea nr.85/2006, precum şi orice alte documente solicitate de administratorul judiciar/lichidator;
- să deschidă un cont la o unitate bancară, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, cont din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, iar în caz de neîndeplinire contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Fixează instanţa următoarele termene limită:
b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului –18.06.2014
c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe –10.07.2014.
d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –26.07.2014.
e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor –16.07.2014.
Desemnează administrator judiciar pe ACTIV LICHIDATOR IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.20 din Legea nr.85/2006, cu o remuneraţie de 10.000 de lei, inclusiv TVA, din averea debitoarei.
Potrivit art 46 al (2) „Debitorul şi/sau, după caz, administratorul judiciar sunt obligaţi să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, dispune în sarcina debitorului prin administratorul WALID EL HARIRI să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. Lista va fi certificată pe fiecare pagină pentru conformitate cu originalul de către administratorul WALID EL HARIRI. În această listă va fi cuprinsă o listă anexă care să cuprindă totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate. Lista va fi comunicată instanţei în 2 exemplare, pe bază de adresă de înaintare în cadrul căreia se va consemna şi numărul de file pentru fiecare listă.
Pune în vedere administratorului judiciar îndeplinirea următoarelor activităţi:
- să efectueze formalităţile privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor săi permanenţi;
- să trimită o notificare, în condiţiile art.61 alin.3 din Legea nr.85/2006, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art.28 alin.1 lit.c) din lege, debitoarei şi oficiului registrului comerţului în care aceasta este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii, iar în vederea aplicării prevederilor art.36 din lege, să trimită notificări similare instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi;
- să deschidă un cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în cazul neîndeplinirii acestei atribuţii de către debitoare;
- să convoace, în termen de 10 de zile de la deschiderea procedurii, adunarea generală a asociaţilor debitoarei pentru desemnarea administratorului special;
- să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 30 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art.54 alin.1 şi 2 din Legea nr. 85/2006 şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege.
Astfel, în temeiul art. 59 din legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei :
Pune în vedere lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani-, sau pe care încă le mai deţine societatea , cu o valoare individuală de intrare superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimilor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC),
În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, lichidatorul se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la următoarele organisme : Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, etc,), organelor fiscale competente ((pentru a se comunica dacă Societatea figurează cu contribuţii restante, etc, pentru comunicarea raportărilor/declaraţiilor depuse de societate), Direcţiei de Taxe şi Impozite (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante), Autorităţii Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe), Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, -Serviciului de Înmatriculări Auto, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian), (pentru a se comunica dacă Societatea figurează cu contribuţii restante, etc), de la orice alte entităţi. Răspunsurile la aceste solicitări urmează a fi puse la dispoziţia instanţei de către lichidator şi ataşate raportului.
De asemenea, ataşat raportului, lichidatorul va prezenta în fotocopii certificate:
- ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele fiscale .
- ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate,
- un istoric cuprinzând inclusiv modificările datelor extinse al societăţii de la înfiinţare –la zi- de la ONRC-
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 19.06.2014, F.7., ora 14.00.
Executorie.
Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare prin publicarea sa în BPI. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 24.04.2014.
Document: incheierefinaladezinvestire