DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 185/1371/2015


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 185/1371/2015
Data înregistrării: 2015-03-03
Data ultimei modificări: 2024-07-11T09:01:20.28
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-11-06
Ora estimată: 09:00
Complet: C8 sindice



Data: 2024-06-26
Ora estimată: 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor, amână judecarea cauzei la data de 06.11.2024.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-02-14
Ora estimată: 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor specifice procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-10-18
Ora estimată: 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor, amână judecarea cauzei la data de 14.02.2024.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-06-14
Ora estimată: 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor debitoarei, amână judecarea cauzei la data de 18.10.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-01-18
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor, amână judecarea cauzei la data de 14.06.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-09-28
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor, amână judecarea cauzei la data de 18.01.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-04-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor, amână judecarea cauzei la data de 28.09.2022.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-01-26
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi planului de distribuire sume, amână judecarea cauzei la data de 13.04.2022.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-09-29
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 26.01.2022.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-04-21
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Termen preschimbat


Data: 2021-04-14
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea acordarii unui termen în continuare, amână judecarea cauzei la data de 29.09.2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-03-30
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune preschimbarea pentru data de 14.04.2021 a termenului de judecată stabilit în data de 21.04.2021. Dispune citarea părţilor pentru următorul termen de judecată stabilit.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-11-25
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 21 aprilie 2021, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-06-17
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 25 noiembrie 2020, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-02-26
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 17 iunie 2020, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-10-30
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen la data de 26 februarie 2020, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-05-29
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen la data de 30/10/2019, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-02-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 29 mai 2019, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-10-10
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 13 februarie 2019, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-06-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 10 octombrie 2018, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-02-21
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 13 iunie 2018, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-11-01
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 21 februarie 2018,pentru continuarea demersurilor de valorificare
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-10-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza


Data: 2017-10-03
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune preschimbarea termenului de judecată stabilit în data de 11.10.2017 pentru data de 01.11.2017, ora 08.30. Dispune menţinerea dispoziţiilor stabilite de către judecătorul sindic prin încheierea de şedinţă din data de 14.06.2017. Pronunţată în şedinţă publică, azi 03 octombrie 2017.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-06-14
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 11 octombrie 2017,pentru continuarea demersurilor în procedură
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-04-26
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 14 iunie 2017, pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la planul de distribuire sume. Va stabili în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a analiza cererile privind rezilirea contractelor de arendă.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-01-25
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 26 aprilie 2017,pentru continuarea demersurilor în procedură
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-09-28
Ora estimată: 08:30
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 25 ianuarie 2017,pentru continuarea demersurilor în procedură
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-08-24
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea procedurii de insolvenţă.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-05-13
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar, GENERAL MIR CONSULT S.P.R.L. al debitorului AGROHORTICOLA S.R.L., cu sediul în Batoş, Strada Primăriei nr. 302/A, judeţul Mureş, cu număr de ordine în registrul comerţului: J26/341/2003 şi cod unic de înregistrare: 15324463, şi, în consecinţă În temeiul art. 38 alin. (1) şi art. 145 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, decide intrarea debitorului în faliment în procedura generală de insolvenţă. În temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dizolvă debitorul persoană juridică. În temeiul art. 85 alin. (4) şi art. 145 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată ca fiind de drept încetat dreptul de administrare al debitorului, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar, care va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va atenţiona băncile notificate că încălcarea interdicţiei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum şi o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, desemnează lichidator judiciar provizoriu GENERAL MIR CONSULT S.P.R.L., cu un onorariu provizoriu de 1.500 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 252 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 31/1990 Legea societăţilor, lichidatorul judiciar va depune hotărârea care reprezintă actul de numire în această calitate, precum şi orice act ulterior care ar aduce schimbări cu privire la persoana lui sau la puterile conferite, la oficiul registrului comerţului, pentru a fi înscrise de îndată şi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, după care va depune semnătura lui în registrul comerţului şi va exercita această funcţie. În temeiul art. 252 alin. (5) din Legea nr. 31/1990 Legea societăţilor, lichidatorul judiciar va respecta regula conform căreia toate actele emanând de la societate trebuie să arate că aceasta este în lichidare. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului, cu excepţia acelora prevăzute de lege. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescripţie a acţiunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 17/05/2016 termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale de predare a gestiunii averii de la administratorul judiciar către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute la art. 84 alin. (2) din lege. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 17/05/2016 termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale până la care administratorul judiciar va întocmi şi va preda lichidatorului judiciar o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. Această obligaţie revine administratorului special, cu avizul administratorului judiciar, dacă, până la data deschiderii procedurii falimentului, nu a fost ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. f), art. 146 alin. (1) şi art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul intrării în faliment în procedura generală, lichidatorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va comunica de îndată şi, în orice caz, cel mai târziu la 17/06/2016, creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, notificarea care va cuprinde: a) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţele asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; b) termenul de verificare a creanţelor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora; c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 27/06/2016 termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 28/07/2016 termenul de verificare a creanţelor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar al creanţelor. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar al creanţelor, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul suplimentar al creanţelor sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele menţiuni: - debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; - contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar al creanţelor; - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei; - obligaţia celui care formulează contestaţia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special, sub sancţiunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obligaţii, din oficiu, unei amenzi în condiţiile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor ce o însoţesc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului, sub sancţiunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, fixează la 05/08/2016 termenul-limită de depunere la tribunal a contestaţiilor la tabelul suplimentar al creanţelor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 22/08/2016 termenul de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile la tabelul suplimentar al creanţelor, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, fixează la 26/08/2016 termenul de întocmire şi depunere la dosar a tabelului definitiv consolidat al creanţelor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 18/07/2016 data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora şi locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea lichidatorului judiciar ori, după caz, confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum şi, dacă este cazul, desemnarea comitetului creditorilor. În temeiul art. 48 alin. (6) şi (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate procesele-verbale ale şedinţelor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija lichidatorului judiciar, la dosarul cauzei şi trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în termen de două zile lucrătoare de la data şedinţei adunării creditorilor, cu menţiunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 64 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar este obligat să îşi organizeze şi optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribuţii: a) examinarea activităţii debitorului asupra căruia se iniţiază procedura simplificată în raport cu situaţia de fapt şi întocmirea unui raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă şi a existenţei premiselor angajării răspunderii acestora în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din lege, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depăşi 40 de zile de la desemnarea lichidatorului judiciar, dacă un raport cu acest obiect nu fusese întocmit anterior de administratorul judiciar; b) conducerea activităţii debitorului; c) introducerea de acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; d) aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor corespunzătoare pentru conservarea lor; e) denunţarea unor contracte încheiate de debitor; f) verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe; g) urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, pentru aceasta putând angaja avocaţi; h) primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului; i) vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor prezentei legi; j) sub condiţia confirmării de către judecătorul-sindic, încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale; k) sesizarea judecătorului-sindic cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta; l) orice alte atribuţii stabilite prin încheiere de către judecătorul-sindic. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar este obligat să conducă activitatea debitorului. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activităţii debitorului, lichidatorul judiciar este obligat să introducă acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar este obligat să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora, precum şi a datelor de identificare a cocontractanţilor. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 22/06/2016 termenul până la care lichidatorul judiciar va reface şi va supune judecătorul-sindic raportul amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului şi va depune câte o copie la grefa tribunalului şi la registrul comerţului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănunţită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legislaţia aplicabilă, numirea lichidatorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evoluţia şi structura capitalului social a debitorului (va determina data apariţiei stării de insolvenţă; dacă există date se va prezenta şi un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situaţiei patrimoniale (se va face analiză pe bilanţ contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informaţiile financiare avute la dispoziţie pentru perioada ulterioară ultimului bilanţ contabil); 4. Analiza indicatorilor bilanţieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit şi pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari şi evoluţia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activităţii comerciale desfăşurate (după caz se va face referire la marketingul societăţii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) funcţională şi de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane şi evoluţia acestora; 12. Analiza obligaţiilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finanţare: finanţare proprie sau finanţare din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege lichidatorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilanţieri în vederea stabilirii modului în care a fost susţinută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost susţinută din surse proprii sau a fost susţinută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului şi pasivului debitorului şi a documentelor contabile, în vederea stabilirii existenţei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; - în situaţia în care în desfăşurarea activităţii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destinaţia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea susţinerii activităţii din surse proprii, va efectua o analiză a creanţelor societăţii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clienţii şi a asigurat siguranţa recuperării acestor creanţe, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea creanţelor, va analiza modul în care acestea au fost securizate şi dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilităţii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; - va analiza contractele încheiate cu diferiţi furnizori de materii prime, utilităţi, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor terţi care ofereau aceleaşi servicii în aceleaşi condiţii dar în condiţii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; - prin analiza tuturor contractelor încheiate, lichidatorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenienţei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situaţia o impune, pentru descrierea tabloului de finanţare a ciclurilor de exploatare, lichidatorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finanţare şi de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce priveşte cauzele şi împrejurările, precum şi în ce priveşte persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societăţii în stare de insolvenţă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 12/07/2016 termenul până la care lichidatorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 din lege şi / sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. În temeiul art. 151 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, corespondenţa comercială, arhiva, dispozitivele de stocare şi prelucrare a informaţiei, contractele, mărfurile şi orice alte bunuri mobile aparţinând averii debitorului, iar în timpul acţiunii de sigilare, lichidatorul va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor. În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în situaţia prevăzută la art. 93, lichidatorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după obţinerea relaţiilor scrise privind situaţia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96 din lege, lichidatorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorităţile relevante. În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar nu va pune sub sigilii: a) obiectele care vor trebui valorificate de urgenţă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare; b) registrele de contabilitate; c) cambiile şi alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum şi acţiunile ori alte titluri de participaţie ale debitorului, care vor fi luate de lichidatorul judiciar pentru a fi încasate sau pentru a efectua activităţile de conservare necesare; d) numerarul pe care lichidatorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului. În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispoziţiei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de faţă şi să asiste la inventar. În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar, pe măsura desfăşurării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. În temeiul art. 153 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului şi va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere. În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidităţi, lichidatorul judiciar va putea valorifica de urgenţă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferinţă, pentru obţinerea acestor lichidităţi, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licitaţie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator. În temeiul art. 112 alin. (1) şi art. 58 alin. (1) lit. p) şi art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 26/08/2016 data până la care lichidatorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului şi va depune la dosarul cauzei raportul de evaluare. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 64 lit. l) şi art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, fixează la 30/08/2016 termenul limită până la care lichidatorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare şi un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în locaţia indicată prin anunţ de lichidatorul judiciar. În temeiul art. 154 alin. (2) şi art. 156 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 16/09/2016 data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora şi locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi stabilirea tipului de vânzare (licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două) şi aprobarea regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare stabilite. În temeiul art. 39 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de lichidatorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, lichidatorul judiciar va da dispoziţiile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, disponibilităţile băneşti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 5 pct. 28 şi art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, extrasul pe care lichidatorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă reprezintă un rezumat al măsurilor luate şi va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii debitorului şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic va sancţiona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei lichidatorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credinţă, nu îşi îndeplineşte ori îndeplineşte cu întârziere atribuţiile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) şi 147 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la data de 24/08/2016 termen judiciar de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, creditorii pot formula opoziţie în termen de 10 zile de la primirea notificării. În temeiul art. 14 alin. (1) şi (5) din Legea nr. 304/2005, republicată, privind organizarea judiciară, procedura judiciară se desfăşoară în limba română, iar cererile şi actele procedurale se întocmesc numai în limba română, aşa încât, lichidatorul judiciar şi ceilalţi participanţi în procedură au obligaţia procesuală prevăzută de lege şi stabilită de judecătorul-sindic de a redacta toate actele de procedură cu diacriticele specifice limbii române (ă, â, î, ş, ţ), sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare de la 50 lei la 700 lei, conform art. 187 alin. (1) pct. 2 lit. i) din Codul de procedură civilă! Pronunţată în şedinţa publică din 13 mai 2016.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2016-05-11
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 13/05/2016.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-05-06
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 11/05/2016.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-04-28
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 06/05/2016.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-04-21
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 28/04/2016
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-04-06
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 21/04/2016.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2016-03-16
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea în mod defintiv a încheierii de înlocuire din oficiu a administratorului judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-03-02
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea în mod definitiv a încheierii de înlocuire din oficiu a administratorului judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-02-17
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: îndeplinirea procedurii de citare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-01-27
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Îndreaptă din oficiu eroarea materială strecurate în dispozitivul încheierii nr. 5/C/2015 din şedinţa din camera de consiliu din 19 ianuarie 2016 pronunţată în dosarul nr. 185/1371/2015 al Tribunalului Specializat Mureş, în sensul că alin. (1), (2) şi (6) din dispozitiv, în loc de: “Înlocuieşte, din oficiu, lichidatorul judiciar GENERAL MIR CONSULT I.P.U.R.L., cu sediul în Tîrgu-Mureş, strada Ştefan cel Mare nr. 6, ap. 1, judeţul Mureş, în procedura de insolvenţă a debitorului AGROHORTICOLA BATOŞ S.R.L., cu sediul în Batoş, Strada Primăriei nr. 302/A, judeţul Mureş. Desemnează lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI S.P.R.L. – FILIALA MUREŞ, Piaţa Victoriei nr. 20, ap. 13, judeţul Mureş, cu o remuneraţie în cuantum de 1.500 lei pentru întreaga procedură. …. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare.” va avea următorul cuprins: „Înlocuieşte, din oficiu administratorul judiciar GENERAL MIR CONSULT I.P.U.R.L., cu sediul în Tîrgu-Mureş, strada Ştefan cel Mare nr. 6, ap. 1, judeţul Mureş, în procedura de insolvenţă a debitorului AGROHORTICOLA BATOŞ S.R.L., cu sediul în Batoş, Strada Primăriei nr. 302/A, judeţul Mureş. Desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI S.P.R.L. – FILIALA MUREŞ, cu sediul în Târgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 20, ap. 13, judeţul Mureş, cu o remuneraţie în cuantum de 1.500 lei pentru întreaga procedură. …. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare” Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică din 27 ianuarie 2016.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-01-20
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru dezbaterea cererii de intrare în faliment.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-01-19
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Înlocuieşte, din oficiu, lichidatorul judiciar GENERAL MIR CONSULT I.P.U.R.L., cu sediul în Tîrgu-Mureş, strada Ştefan cel Mare nr. 6, ap. 1, judeţul Mureş, în procedura de insolvenţă a debitorului AGROHORTICOLA BATOŞ S.R.L., cu sediul în Batoş, Strada Primăriei nr. 302/A, judeţul Mureş. Desemnează lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI S.P.R.L. – FILIALA MUREŞ, Piaţa Victoriei nr. 20, ap. 13, judeţul Mureş, cu o remuneraţie în cuantum de 1.500 lei pentru întreaga procedură. Stabileşte obligaţia foştilor administratori judiciari de a preda, în cel mult 30 de zile, către administratorul judiciar provizoriu întreaga gestiune a averii debitorului. Stabileşte obligaţia administratorului provizoriu de a prelua, în cel mult 30 de zile, de la foştii administratori judiciari gestiunea averii debitorului. Stabileşte obligaţia administratorului judiciar provizoriu ca în cel mult 15 zile de la preluarea gestiunii averii debitorului să convoace adunarea generală a creditorilor pentru confirmarea administratorului judiciar şi remuneraţiei acestuia. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică din 19 ianuarie 2016.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2016-01-13
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 19/01/2016.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2015-12-09
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Pentru dezbaterea cererii de înlocuire din oficiu a administratorului judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-11-18
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru completarea raportului de cauze.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-06-17
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-03-20
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitor, AGROHORTICOLA BATO? S.R.L., cu sediul în Bato?, Strada Primăriei nr. 302 A, jude?ul Mure?, cu număr de ordine în registrul comer?ului: J26/341/2003 ?i cod unic de înregistrare: 15324463, având ca obiect deschiderea procedurii generale a insolven?ei. În temeiul art. 38 alin. (1), art. 66 ?i art. 71 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, deschide procedura generală de insolven?ă a debitorului, AGROHORTICOLA BATO? S.R.L., cu sediul în Bato?, Strada Primăriei nr. 302 A, jude?ul Mure?, cu număr de ordine în registrul comer?ului: J26/341/2003 ?i cod unic de înregistrare: 15324463. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, pune în vedere debitorului să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele ?i informa?iile prevăzute de art. 67 alin. (1). În temeiul art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată suspendarea de drept a tuturor ac?iunilor judiciare, extrajudiciare ?i a măsurilor de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitorului. În temeiul art. 45 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, desemnează lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolven?ă GENERAL MIR CONSULT S.P.R.L., cu sediul profesional în Tîrgu-Mure?, strada ?tefan cel Mare nr. 6, ap. 1, jude?ul Mure?, cu un onorariu provizoriu de 3.000 lei pentru întreaga procedură. Stabile?te sarcina administratorului judiciar să depună la oficiul registrului comer?ului actul de numire sau sentin?a care îi ?ine locul ?i orice act ulterior care ar aduce schimbări cu privire la persoana lui sau la puterile conferite, precum ?i semnătura lui, pentru a putea fi înscrise de îndată, conform prevederilor art. 252 din Legea nr. 31/1990 Legea societă?ilor. Stabile?te sarcina lichidatorului judiciar provizoriu să îndeplinească în mod corespunzător ?i în raport cu situa?ia particulară a debitorului atribu?iile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă. Stabile?te în sarcina lichidatorul judiciar atribu?ia de conducere în tot a activită?ii debitorului, precum ?i atribu?ia de a întocmi ?i de a păstra o listă cuprinzând toate încasările, plă?ile ?i compensările efectuate după data deschiderii procedurii, cu precizarea naturii ?i valorii acestora, precum ?i a datelor de identificare a cocontractan?ilor. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. h) ?i j) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te sarcina administratorului judiciar să examineze situa?ia actelor ?i opera?iunilor încheiate de debitor, conform prevederilor art. 117 - art. 122, precum ?i a contractelor în derulare, conform prevederilor art. 123 - art. 131 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. e) ?i art. 87 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te sarcina administratorului judiciar de a supraveghea opera?iunile de gestionare a patrimoniului debitorului, urmând ca actele, opera?iunile ?i plă?ile care exced activită?ii curente să fie autorizate de administrator judiciar în condi?iile art. 87 alin. (2). Stabile?te la data de 21/05/2015 termenul limită pentru ca administratorului judiciar să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informa?iilor primite de la debitor în condi?iile art. 67 sau 74 ?i/sau pe baza oricăror informa?ii ?i documente solicitate autorită?ilor competente potrivit legii, conform dispozi?iilor art. 101 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă. Stabile?te obliga?ia administratorului judiciar să trimită o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii autorită?ilor ?i institu?iilor care ?in registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face men?iune în ceea ce prive?te bunurile aflate în patrimoniul debitorului. În temeiul dispozi?iilor art. 99 ?i art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te în sarcina administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii generale a insolven?ei fa?ă de debitor tuturor creditorilor, debitorului, oficiului registrului comer?ului în vederea efectuării men?iunii, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Astfel, notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate men?iunile prevăzute la art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, respectiv: a) termenul-limită de depunere de către creditori a opozi?iilor la sentin?a de deschidere a procedurii, pronun?ată ca urmare a cererii formulate de debitor, în condi?iile art. 71 alin. (1), precum ?i termenul de solu?ionare a opozi?iilor; b) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?elor asupra averii debitorului, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă; c) termenul de verificare a crean?elor, de întocmire ?i publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e; d) termenul de definitivare a tabelului crean?elor; e) locul, data ?i ora primei ?edin?e a adunării creditorilor. Stabile?te la data (po?tei) de 06/05/2015 termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitorului. Stabile?te la data (po?tei) de 28/05/2015 termenul limită de verificare a crean?elor, de întocmire ?i publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e. În anun?ul de publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e administratorul judiciar va men?iona în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contesta?iilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă ?i va indica cerin?ele prevăzute la art. 111 alin. (3) ?i (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă pentru depunerea contesta?iilor. Odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror crean?e sau drepturi de preferin?ă au fost trecute par?ial în tabelul preliminar de crean?e sau înlăturate, cu arătarea motivelor luării acelor măsuri. Stabile?te la data de 17/06/2015 termenul pentru definitivarea tabelului crean?elor, termen la care vor fi solu?ionate toate contesta?iile promovate împotriva tabelului preliminar de crean?e întocmit de administratorul judiciar. Stabile?te la data de 02/06/2015 prima ?edin?ă a adunării creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar sau confirmarea administratorului judiciar ?i stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor ?i analizarea raportului cu cauze. Stabile?te obliga?ia administratorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal ?i hotărârea adunării creditorilor, precum ?i dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cu men?iunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Stabile?te la data de 09/04/2015 termenul limită pentru întocmirea ?i depunerea de către administratorul judiciar a raportului cu propunerea de intrare în procedură simplificată sau de continuare a perioadei de observa?ie în cadrul procedurii generale. Raportul cu propunerea de intrare în procedura simplificată va con?ine men?iunile prevăzute la art. 92 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, iar administratorul judiciar va proceda la notificarea propunerii de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cererea introductivă ?i debitorului, prin administratorul special, depunând la instan?ă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare prin Buletinul procedurilor de insolven?ă. Stabile?te la data de 01/05/2015 termenul limită pentru întocmirea de administratorul judiciar a raportului amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la apari?ia insolven?ei debitorului, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolven?ă ?i cu privire la existen?a premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispozi?iilor art. 169 - art. 173, precum ?i asupra posibilită?ii reale de reorganizare a activită?ii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea ?i depunerea la dosarul cauzei, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic. Administratorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului la sediul său profesional, pe cheltuiala solicitantului. În acela?i termen, o copie de pe raport va fi depusă la dosarul cauzei ?i la registrul comer?ului ?i va fi comunicată debitorului. Stabile?te sarcina administratorului judiciar ca până la data de 01/04/2015 cel târziu, să convoace adunarea asocia?ilor debitorului pentru desemnarea administratorului special, cu precizarea în convocator că în cazul în care nu se desemnează un administrator special, debitorul va fi decăzut din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul art. 59 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Stabile?te sarcina debitorului de a deschide un cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul urmând a fi deschis de administratorul judiciar provizoriu. În situa?ia existen?ei disponibilită?ilor băne?ti ale debitorului, acestea vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, comunică prezentei hotărâri către toate instan?ele judecătore?ti de pe raza jude?ului ?i tuturor băncilor unde debitorul are conturi deschise. Stabile?te termen de judecată la data de 17/06/2015. Hotărârea este executorie. Cu drept de opozi?ie în termen de 10 zile de la notificare cu creditorii. Pronun?area a fost făcută la data de 20 martie 2015 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, conform prevederilor art. 396 din Codul de procedură civilă.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2015-03-18
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 20/03/2015.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

AGROHORTICOLA BATOŞ SRL - Debitor
PATRIA BANK SA ( FOSTA BANCA COMERCIALA CARPATICA SA CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
ISTRATE SERVPORD SRL - Creditor
MUNICIPIUL REGHIN - Creditor
ADVISO ONLINE SRL - Creditor
SERVICII ROZMARI SRL CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA URBAN&ASOCIA?II - Creditor
DAFCOCHIM SRL - Creditor
COMUNA BATO? - Creditor
ALPHA BANK ROMANIA SA - Creditor
POMICOLA BATO? SRL - Creditor
ADVIESBURO HILLEBRAND VAR DER HEIDE BV - Creditor
EMIVAS CONS SRL - Creditor
NATUREVO SRL - Creditor
AGRO ROM IMPEX SRL - Creditor
CHEMARK ROM SRL CU SEDIUL ALES LA SCPA L.ADAM ?I A.RUSU - Creditor
FITOPREST SRL CU SEDIUL ALES LA AVOCAT LUDU?AN FLORIN - Creditor
BRD GSG SA - Creditor
AGEN?IA PETRU FINAN?AREA INVESTI?IILOR RURALE - Creditor
FONDUL NA?IONAL DE GARANTARE A CREDITELOR PENTRU ÎNTREPRINDERILE MICI ?I MIJLOCII SA IFN - Creditor