Sedințe:
Data: 2024-03-14
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Aproba raportul final
Admite cererea lichidatorul judiciar privind închiderea procedurii.
In temeiul art.175 alin.2 din Lg. 85/2014, dispune închiderea procedurii insolvenţei debitoarei SC Amedas Consulting SRL
Dispune radierea societatii debitoare
În temeiul art. 180 din Lg. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar Sierra Quadrant SPRL de orice îndatoriri şi responsabilităţi.
În temeiul art. 179 din Lg. 85/2014, dispune notificarea prezentei hotărâri creditorilor, debitorului, DGFP BACĂU, ORC de pe lângă Tribunalul Bacău sau altor registre pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Bacau
Pronunţata în şedinţă publică azi 14.03.2024
Document: Hotarare
Data: 2024-03-07
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 14.03.2024
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2024-02-22
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 07.03.2024
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2024-01-25
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru citarea creditorilor prin BPI cu mentiunea ca se va pune în discuţie închiderea procedurii, acorda termen la data de 22.02.2024
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-21
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-05-15
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru ca l.j. sa depuna la dosar dovada publicării în BPI a Raportului asupra cauzelor şi Plan de distributie şi pentru afisarea acestora la usa instantei
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-01-16
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-09-19
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-05-09
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-01-17
Ora estimată: 12:30
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-09-20
Ora estimată: 13:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-05-17
Ora estimată: 13:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-02-22
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-11-23
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-09-21
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-05-18
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-02-17
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-11-25
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-09-23
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-05-20
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-03-11
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Numeste in calitate de lichidator judiciar al SC Amedas Consulting SRL pe Sierra Quadrant SPRL
Dispune incetarea atributiilor Casei de Insolventa Moldova SPRL din calitatea de lichidator judiciar al SC Amedas Consulting SRL.
Pune in vedere lichidatorului judiciar sa verifice si sa includa in primul raport de distributie onorariul si cheltuielile de procedura efectuate de Casa de Insolventa Moldova SPRL in calitatea sa de administrator judiciar/lichidator judiciar provizoriu al SC Amedas Consulting SRL.
Cu apel in 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Bacau
Pronuntata in sedinta publia azi 11.03.2019
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-03-04
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data 4.03.2019
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2019-02-25
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 4.03.2019
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2018-11-19
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin.1 lit. C din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generala a debitoarei SC Amedas Consulting SRL
Dispune dizolvarea societatii debitoare
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemneaza în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe Casa de Insolventa Moldova SPRL acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin.1 din Lg.85/2014 .Notificarea va cuprinde termenele:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 30.12..2018,
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 29.01.2019,
-termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 29.02.2019
- termen de depunere la tribunal a contestaţiilor la tabelul suplimentar care va fi 7 zile de la publicarea in BPI a tabelului suplimentar
Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2006.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, si să depună la instantă dovada publicării acestora.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii la data de: 25.02.2019.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 19.11.2018.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2018-11-12
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 19.11.2018
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2018-11-05
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 12.11.2018
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2018-10-22
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-09-17
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se comunica adm.special şi adm.judiciar cererea de intrare în procedura falimentului
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-05-21
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-02-12
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-10-09
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-06-26
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară al debitoarei SC Amedas Consulting SRL .
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului şi se va limita doar la acele activităţi comerciale pentru care debitoarea dispune de baza materială necesară.
Debitoarea S.C Amedas Consulting S.R.L. îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar şi în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitorului şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a debitorului şi a cheltuielilor efectuate ,conform art.144 din Legea nr.85/2014.
Stabileşte termen administrativ la data de 09.10.2017 CF4, pentru a se verifica depunerea rapoartelor.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Bacau
Pronunţată în şedinţa publică de la 26.06.2017
Document: Hotarareintermediara
Data: 2017-06-19
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 26.06.2017
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2017-06-12
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 19.06.2017
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2017-03-27
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
Document: Rezolutie
Data: 2016-12-19
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de confirmare a planului de reorganizare
În temeiul art. 145 alin.1 lit. B din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generala a debitoarei SC Amedas Consulting SRL
Dispune dizolvarea societatii debitoare
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemneaza în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe CII Cosma Laurentiu Ionut SPRL acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin.1 din Lg.85/2014 .Notificarea va cuprinde termenele:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 30.01.2017
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 01.03.2017
- termen de depunerea contestaţiilor la tabelul suplimentar la data de 08.03.2017.
-termen pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat la data de 31.03.2017
Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2006.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii la data de: 27.03.2017.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 19.12.2016.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2016-12-12
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 19.12.2016
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2016-11-14
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru citarea creditorilor prin BPi
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-10-10
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-05-30
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen administrativ
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-02-15
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen administrativ
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-10-19
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-08-10
Ora estimată: 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC Amedas Consulting SRL cu sediul în Targu ocna, B-dul Republicii, nr.70 jud. Bacău, J4/134/2006
În temeiul art. 71 alin.1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC Amedas Consulting SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei, pe bază de plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe CII Cosma Laurentiu Ionut, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv:
• termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care va fi de 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
• termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 21.09.2015;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 11.10.2015;
• termenul limită de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 25.11.2015;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 16.11.2015.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic până la data de 04.11.2014, pe baza documentelor depuse conform art. 67 din lege, şi în urma examinării situaţiei economice a debitoarei, un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului - sindic, până la data de 24.11.2014, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat, în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special conform art. 5 pct. 4 din lege. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 al.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi :
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar în condiţiile art. 57 alin. 2 prima teză din Legea 85/2014 sau confirmarea administratorul judiciar sau lichidatorul judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 a doua teză din aceeaşi lege, stabilindu-i onorariul. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Administratorul judiciar va menţine sau denunţa contractele încheiate de debitoare în funcţie de necesitate şi oportunitatea lor, iar acolo unde se impune va solicita anularea actelor frauduloase încheiate în dauna creditorilor si a oricăror transferuri susceptibile de a prejudicia drepturile acestora.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”,” IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi, să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau Serviciilor Judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului procedurii la data de 19.10.2015, CF4.
Executorie.
În baza art. 46 alin. 1 coroborat cu art. 43 alin. 2 din Legea 85/2014 cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI care se depune la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Document: incheieredesedinta