DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 763/1371/2015


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 763/1371/2015
Data înregistrării: 2015-08-31
Data ultimei modificări: 2021-05-27T14:18:59.083
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2020-08-13
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 175 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, închide procedura de insolven?ă a debitorului RADIAL MURE? S.R.L., cu sediul în Tîrgu Mure?, strada Iosif Hodo? nr. 7, ap. 4, jude?ul Mure?, cu număr de ordine în registrul comer?ului: J26/143/2010, cod unic de înregistrare: 26596170, ?i, în consecin?ă, dispune radierea debitorului persoană juridică din registrul comer?ului. În temeiul art. 180 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri ?i responsabilită?i cu privire la procedură, debitor ?i averea lui, creditori, titulari de garan?ii ?i asocia?i. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notifică prezenta sentin?ă direc?iei teritoriale a finan?elor publice ?i oficiului registrului comer?ului, pentru efectuarea cuvenitelor men?iuni, ?i dispune, în scopul notificării tuturor creditorilor, publicarea ei în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronun?ată la data de 13 august 2020, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
Document: Hotarare

Data: 2020-08-06
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronun?area asupra cererii de închidere a procedurii la data de 13/08/2020 ?i stabile?te că pronun?area hotărârii se va face prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2020-08-03
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 06/08/2020, iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2020-07-31
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 03/08/2020, iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2020-07-23
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 31/07/2020,iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă, prin prisma art. 342 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2020-07-16
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 23/07/2020,iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă, prin prisma art. 342 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2020-06-11
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termenul pentru dezbaterea cererii de închidere a procedurii la data de 16/07/2020 şi dispune citarea părţilor prin Buletinul procedurilor de insolvenţă cu această menţiune.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-04-02
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 42 alin. (6) din Decretul nr. 195/2020, fără efectuarea vreunui act de procedură.

Data: 2020-02-27
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Convoacă adunarea creditorilor pentru dezbaterea raportului final şi soluţionarea eventualelor obiecţiuni, creditorii având posibilitatea să formuleze obiecţii la raportul final cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării.
Document: Rezolutie

Data: 2019-10-17
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 27/02/2020.
Document: Rezolutie

Data: 2019-05-16
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 17/10/2019.
Document: Rezolutie

Data: 2019-01-17
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar sarcini şi obligaţii procesuale de care lichidatorul judiciar va lua cunoştinţă de pe portalul instanţei, având posibilitatea să vizualizeze documentele din dosar, prin accesarea www.curteadeapelmures.ro, secţiunea dosare şi utilizarea parolei alocate fiecărui dosar. În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 16/05/2019.
Document: Rezolutie

Data: 2018-09-27
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 17/01/2019.
Document: Rezolutie

Data: 2018-05-24
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen stabilit potrivit dispoziţiilor art. 59 alin.3 din Legea nr. 85/2014 în camera de consiliu pentru verificarea activităţii desfăşurate de lichidatorul judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-02-08
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-10-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-06-08
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen acordat pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-03-02
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen acordat pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-11-09
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-09-21
Ora estimată: 12:00
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-03-23
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-01-13
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru efectuarea operaţiunilor de lichidare a bunuirlor debitorului.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-12-16
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru definitivarea tabelului preliminar de creanţe.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-12-02
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Definitivare tabel de creanţe.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-09-11
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitor, RADIALMURES S.R.L., cu sediul în Tîrgu-Mureş, strada Iosif Hodoş nr. 7, ap. 4, cu număr de ordine în registrul comerţului: J26/143/2010 şi cod unic de înregistrare: 26596170, având ca obiect deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă. În temeiul art. 71, art. 38 alin. (2) şi art. 145 alin. (1) A. lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura simplificată de insolvenţă a debitorului, RADIALMURES S.R.L., şi decide intrarea acestuia în faliment. În temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dizolvă debitorul persoană juridică. În temeiul art. 85 alin. (4) şi art. 145 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată ca fiind de drept încetat dreptul de administrare al debitorului, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea. În temeiul art. 73 şi art. 45 alin. (1) lit. d) şi art. 145 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, desemnează lichidator judiciar provizoriu societatea de insolvenţă CORELI CONSULT I.P.U.R.L., cu sediul profesional în Tîrgu-Mureş, Piaţa Victoriei nr. 13, ap. 31, judeţul Mureş, cu un onorariu provizoriu de 2.000 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 252 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 31/1990 Legea societăţilor, lichidatorul judiciar va depune hotărârea care reprezintă actul de numire în această calitate, precum şi orice act ulterior care ar aduce schimbări cu privire la persoana lor sau la puterile conferite, la oficiul registrului comerţului, pentru a fi înscrise de îndată şi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, după care vor depune semnătura lor în registrul comerţului şi vor exercita această funcţie. În temeiul art. 71 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune comunicarea, de îndată, a minutei încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei către lichidatorul judiciar provizoriu. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului, cu excepţia acelora prevăzute de lege. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescripţie a acţiunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 99 şi 147 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în urma deschiderii procedurii, lichidatorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. (1) lit. c) ori, după caz, potrivit prevederilor art. 74 din lege, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat sau înregistrat, pentru efectuarea menţiunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va comunica de îndată creditorilor, şi, în orice caz, cel mai târziu la 16/10/2015, notificarea care va cuprinde: a) termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii, pronunţată ca urmare a cererii formulate de debitor, în condiţiile art. 71 alin. (1), precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor; b) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor; e) locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 22/09/2015 termenul până la care, după caz, debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. (1) din lege. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. a) şi art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 28/10/2015 termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii, pronunţată ca urmare a cererii formulate de debitor, dar, în orice caz, în termen de 10 zile de la primirea notificării pentru fiecare creditor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 28/10/2015 termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 09/11/2015 termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele menţiuni: - debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; - contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar; - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei; - obligaţia celui care formulează contestaţia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special, sub sancţiunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obligaţii, din oficiu, unei amenzi în condiţiile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor ce o însoţesc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului, sub sancţiunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 02/12/2015 termenul de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e), art. 57 alin. (2), art. 97 alin. (4) şi art. 50 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 14/11/2015 data la care lichidatorul judiciar va convoca prima adunare a creditorilor, la ora şi locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea lichidatorului judiciar ori, după caz, confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum şi desemnarea comitetului creditorilor. În temeiul art. 48 alin. (6) şi (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate procesele-verbale ale şedinţelor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija lichidatorului judiciar, la dosarul cauzei şi trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în termen de două zile lucrătoare de la data şedinţei adunării creditorilor, cu menţiunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar este obligat să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora, precum şi a datelor de identificare a cocontractanţilor. În temeiul art. 64 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar este obligat să îşi organizeze şi optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribuţii: a) examinarea activităţii debitorului asupra căruia se iniţiază procedura simplificată în raport cu situaţia de fapt şi întocmirea unui raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă şi a existenţei premiselor angajării răspunderii acestora în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depăşi 40 de zile de la desemnarea lichidatorului judiciar, dacă un raport cu acest obiect nu fusese întocmit anterior de administratorul judiciar; b) conducerea activităţii debitorului; c) introducerea de acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; d) aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor corespunzătoare pentru conservarea lor; e) denunţarea unor contracte încheiate de debitor; f) verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe; g) urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, pentru aceasta putând angaja avocaţi; h) primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului; i) vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor prezentei legi; j) sub condiţia confirmării de către judecătorul-sindic, încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale; k) sesizarea judecătorului-sindic cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta; l) orice alte atribuţii stabilite prin încheiere de către judecătorul-sindic. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar este obligat să conducă activitatea debitorului. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activităţii debitorului, lichidatorul judiciar este obligat să introducă acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 23/10/2015 termenul până la care lichidatorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorul-sindic raportul amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului şi va depune câte o copie la grefa tribunalului şi la registrul comerţului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. Raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă va cuprinde o analiză amănunţită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legislaţia aplicabilă, numirea lichidatorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evoluţia şi structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta şi un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situaţiei patrimoniale (se va face analiză pe bilanţ contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informaţiile financiare avute la dispoziţie pentru perioada ulterioară ultimului bilanţ contabil); 4. Analiza indicatorilor bilanţieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit şi pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari şi evoluţia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activităţii comerciale desfăşurate (după caz se va face referire la marketingul societăţii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) funcţională şi de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane şi evoluţia acestora; 12. Analiza obligaţiilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finanţare: finanţare proprie sau finanţare din credite; 13. Concluzii În cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă lichidatorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilanţieri în vederea stabilirii modului în care a fost susţinută activitatea comercială, respectiv dacă aceasta a fost susţinută din surse proprii sau a fost susţinută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului şi pasivului debitorului şi a documentelor contabile, în vederea stabilirii existenţei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e); - în situaţia în care în desfăşurarea activităţii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destinaţia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a); - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea susţinerii activităţii din surse proprii, va efectua o analiză a creanţelor societăţii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clienţii şi a asigurat siguranţa recuperării acestor creanţe, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c); - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea creanţelor, va analiza modul în care acestea au fost securizate şi dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilităţii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d); - va analiza contractele încheiate cu diferiţi furnizori de materii prime, utilităţi, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor terţi care ofereau aceleaşi servicii în aceleaşi condiţii dar în condiţii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b); - prin analiza tuturor contractelor încheiate, lichidatorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenienţei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situaţia o impune, pentru descrierea tabloului de finanţare a ciclurilor de exploatare, lichidatorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finanţare şi de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce priveşte cauzele şi împrejurările, precum şi în ce priveşte persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societăţii în stare de insolvenţă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 23/09/2015 data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea generală a asociaţilor debitorului pentru desemnarea administratorului special. În temeiul art. 53 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asociaţilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul art. 112 alin. (1) şi art. 58 alin. (1) lit. p) şi art. 62 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 04/12/2015 data până la care lichidatorul judiciar va înregistra la tribunal şi va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului, arătând suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă, şi până la care lichidatorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului şi va depune raportul de evaluare la dosarul cauzei. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, fixează la 08/12/2015 termenul limită până la care lichidatorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare. În temeiul art. 156 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 21/12/2015 data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora şi locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi stabilirea tipului de vânzare a bunurilor din averea debitorului. În temeiul art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, extrasul pe care lichidatorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă reprezintă un rezumat al măsurilor luate şi va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii debitorului şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 12/11/2015 termenul până la care lichidatorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi / sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. În temeiul art. 151 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, corespondenţa comercială, arhiva, dispozitivele de stocare şi prelucrare a informaţiei, contractele, mărfurile şi orice alte bunuri mobile aparţinând averii debitorului, iar în timpul acţiunii de sigilare, lichidatorul va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor. În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în situaţia prevăzută la art. 93, lichidatorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după obţinerea relaţiilor scrise privind situaţia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96, lichidatorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorităţile relevante. În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar nu va pune sub sigilii: a) obiectele care vor trebui valorificate de urgenţă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare; b) registrele de contabilitate; c) cambiile şi alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum şi acţiunile ori alte titluri de participaţie ale debitorului, care vor fi luate de lichidator pentru a fi încasate sau pentru a efectua activităţile de conservare necesare; d) numerarul pe care lichidatorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului. În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispoziţiei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de faţă şi să asiste la inventar. În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar, pe măsura desfăşurării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. În temeiul art. 153 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului şi va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere. În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidităţi, lichidatorul judiciar va putea valorifica de urgenţă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferinţă, pentru obţinerea acestor lichidităţi, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licitaţie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator. În temeiul art. 39 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de lichidatorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care obligă debitorul, în termen de două zile de la primirea notificării deschiderii procedurii, să deschidă un cont la o unitate a unei bănci, în caz de neîndeplinire a atribuţiei lichidatorul judiciar provizoriu având obligaţia să dea dispoziţiile necesare deschiderii contului şi să informeze judecătorul-sindic despre conduita debitorului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, disponibilităţile băneşti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar, care va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, lichidatorul judiciar va atenţiona băncile notificate că încălcarea interdicţiei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum şi o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) şi 147 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 02/12/2015 termen judiciar de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, creditorii pot formula opoziţie în termen de 10 zile de la primirea notificării. În temeiul art. 14 alin. (1) şi (5) din Legea nr. 304/2005, republicată, privind organizarea judiciară, procedura judiciară se desfăşoară în limba română, iar cererile şi actele procedurale se întocmesc numai în limba română, aşa încât, lichidatorul judiciar are obligaţia procesuală prevăzută de lege şi stabilită de judecătorul-sindic de a redacta toate actele de procedură cu diacriticele specifice limbii române (ă, â, î, ş, ţ), sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare de la 50 lei la 700 lei, conform art. 187 alin. (1) pct. 2 lit. i) din Codul de procedură civilă! Pronunţarea a fost făcută la data de 11 septembrie 2015 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform prevederilor art. 396 din Codul de procedură civilă.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2015-09-09
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 11/09/2015.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

RADIALMUREŞ SRL - Debitor
ZAPPA ELECTRIC SRL - Creditor
AUTOMOTIVE SERVCES SRL - Creditor
WURTH ROMANIA SRL - Creditor
MICHELIN ROMANIA SA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
AMBIENT SA PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR SIBINSOLV IPURL - Creditor
GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L CU SEDIUL ALES - Creditor
CABINET INDIVIDUAL DE AVOCAT VIOREL GOREA - Creditor
MAGNUM SRL - Creditor