Sedințe:
Data: 2018-03-27
Ora estimată: 9:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Scoate cauza de pe rol şi o trimite Tribunalului Suceava-Secţia a II a Civilă, ca urmare a admiterii cererii de strămutare prin sentinţa nr. 7 din 22.03.2018, pronunţată de Curtea de Apel Suceava în dosarul nr. 161/39/2018.
Pronunţată în şedinţa publică.
Document: incheierefinaladezinvestire
Data: 2018-03-22
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că s-a transmis la dosar de către CA Suceava o adresă din care rezultă că s-a admis cererea de strămutare a dosarelor nr. 2595/40/2015, 2595/40/2015/a26, 2595/40/2015/a31, 2595/40/2015/a38, în favoarea Tribunalului Suceava,
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-12-07
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de depunerea la dosarul cauzei a Raportului de activitate întocmit de administratorul judiciar MRL Iaşi SPRL - Filiala Suceava. Constată că nu este cazul ca judecătorul sindic să se sesizeze din oficiu pentru înlocuirea administratorului judiciar. Pune în vedere administratorului special să procedeze la efectuarea plăţilor conform hotărârii adunării creditorilor din 30.06.2017, în sensul de a plăti din averea debitoarei cheltuielile de procedură aferente publicării anunţurilor de vânzare ale complexului comercial Uvertura City Mall, făcute până la data de 25.11.2017. Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 22.03.2017, ora 12,00. Pronunţată în şedinţa publică.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-10-19
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că s-a depus raport de activitate, S-a prorogat discutarea achitării sumelor avansate pentru anunţurile de vânzare, Constată necesar a se face adresă pentru a i se comunica un exemplar de pe memoriul depus de creditoarea SCPA Popescu Eugen-Popescu Lorena,
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-06-22
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că s-a depus raport de activitate,
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-03-23
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că s-a depus raport din care rezultă că programul de plăţi este respectat,
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-01-26
Ora estimată: 9:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea creditoarei Banca Transilvania SA Cluj Napoca, formulată prin avocat Popescu Elisabeta, de confirmare a planului de reorganizare propus de creditoarea Banca Transilvania SA. Confirmă planul de reorganizare propus de debitoarea UVERTURA CITY MALL SRL - prin administrator special. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2017-01-19
Ora estimată: 13:00
Complet: CF1
Tip soluție: Conexat
Soluția pe scurt: Dispune conexarea la cererea administratorului judiciar. Pronunţată în şedinţa publică.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-01-19
Ora estimată: 13:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 26.01.2017.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2016-12-09
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că s-a depus raport de activitate,Constată că s-a depus cerere de confirmare plan reorganizare pentru care s-a fixat termen de judecată la 19.01.2017,
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-09-22
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand în vedere concluziile raportului de activitate depus în cauză precum si sustinerile reprezentantului administratorului judiciar, se va acorda un nou termen pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-06-09
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: s-a solicitat termen pentru continuarea procedurii,
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-02-18
Ora estimată: 9:00
Complet: CFMA1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că s-a depus raport de activitate,
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-11-05
Ora estimată: 9:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului, prin administrator Sandu Monica.
În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea 85/2014,
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă a debitorului UVERTURA CITY MALL S.R.L. – Botoşani.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 lit. d) teza a II -a din Legea 85/2014,
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL– Filiala Suceava, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu provizoriu de 2.000 lei.
În temeiul art. 99 din Legea 85/2014,
Dispune ca administratorul judiciar să notifice deschiderea procedurii: debitorului, creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit art. 74 şi Oficiului Registrului Comerţului. Notificarea va fi publicată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Creditorii care se opun deschiderii procedurii trebuie să depună opoziţia la Tribunalul Botoşani – Secţia a II-a Civilă, de contencios administrativ şi fiscal, în termen de 10 zile de la primirea notificării.
Fixează termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la data de 21.12.2015.
Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, de întocmire şi de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la 11.01.2016.
Contestaţiile la tabelul preliminar trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în B.P.I. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei judiciare de timbru de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile pe care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau care nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia este obligată să trimită, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special, sub sancţiunea amenzii prevăzute de art. 187 alin. 1 pct. 2 din Noul Cod de Procedură Civilă.
Întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la comunicarea contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc. Partea care formulează întâmpinarea este obligată, sub sancţiunea decăderii de a mai propune probe şi de a invoca excepţii, să comunice un exemplar al întâmpinării, cu confirmare de primire, contestatorului, administratorului judiciar şi administratorului special, după caz.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la 05.02.2016.
În cazul în care s-au formulat contestaţii împotriva tabelului preliminar, părţile (contestatorul, intimatul, administratorul judiciar şi administratorul special) sunt obligate să depună la dosar, până la termenul de definitivare a tabelului creanţelor, dovada îndeplinirii obligaţiilor de trimitere, cu confirmare de primire, a contestaţiilor şi întâmpinărilor, către părţile adverse.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la data de 15.01.2016, la sediul pe care administratorul judiciar îl va comunica din timp creditorilor şi convoacă creditorii debitoarei, şedinţă care va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia, conform art. 57 alin. 2 teza finală din Legea 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea 85/2014, se dispune comunicarea sentinţei de deschidere către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie îşi are sediul debitorul şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura insolvenţei,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar la o bancă din România din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii. În caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Atrage atenţia debitorului că, potrivit art. 82 alin. 1 din Legea 85/2006, are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20 % din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea amendării persoanelor responsabile de nepredare.
În temeiul art. 58 alin. 1 lit.a) din Legea 85/2014, pune în vedere administratorului judiciar să examineze situaţia economică a debitorului şi actele depuse potrivit art. 67 şi să întocmească un raport prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, raport care să fie depus la dosarul cauzei până la data de 26 noiembrie 2015.
În temeiul art. 101 alin. 1 din Legea 85/2014, pune în vedere administratorului judiciar ca, în termen de 60 zile de la data deschiderii procedurii, să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii.
Dispune comunicarea, de îndată, a minutei prezentei încheieri către administratorul judiciar provizoriu numit în cauză.
Fixează termenul pentru continuarea procedurii la data de 18.02.2016.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicare, care va fi depus la Tribunalul Botoşani.
Pronunţată în şedinţa publică, azi 5 noiembrie 2015.
Document: Hotarareintermediara