DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 126/1371/2016


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 126/1371/2016
Data înregistrării: 2016-03-02
Data ultimei modificări: 2023-06-15T14:33:09.643
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2021-10-18
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite excep?ia autorită?ii de lucru judecat invocată de debitor referitor la crean?a creditorului Aquaserv S.A. ?i, în consecin?ă În temeiul art. 175 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, închide procedura de reorganizare a debitorului Izorep S.R.L., cu sediul în Tîrgu Mure?, strada Gheorghe Doja nr. 76, jude?ul Mure?, cu număr de ordine în registrul comer?ului: J26/835/1994, cod unic de înregistrare: 6169018. În temeiul art. 180 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri ?i responsabilită?i cu privire la procedură, debitor ?i averea lui, creditori, titulari de garan?ii ?i asocia?i. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notifică prezenta sentin?ă direc?iei teritoriale a finan?elor publice ?i oficiului registrului comer?ului, pentru efectuarea cuvenitelor men?iuni, ?i dispune, în scopul notificării tuturor creditorilor, publicarea ei în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronun?ată la data de 18 octombrie 2021, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
Document: Hotarare

Data: 2021-10-14
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de închidere a procedurii la data de 18/10/2021, iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă, prin prisma art. 342 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2021-09-30
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de închidere a procedurii la data de 14/10/2021, iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă, prin prisma art. 342 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2021-07-08
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data 30/09/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-06-03
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data 08/07/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-05-06
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data 03/06/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-03-18
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data de 06/05/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-01-21
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data de 18/03/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-11-19
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data de 21/01/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-09-17
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data de 19/11/2020.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-06-04
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de preschimbare a termenului de judecată, formulată de debitorul în insolven?ă, Izorep S.A., ca fiind neîntemeiată. Cu cale de atac odată cu hotărârea care va fi pronun?ată pe fondul cauzei. Pronun?ată în ?edin?ă publică din 4 iunie 2020.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-03-12
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Solutionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-02-13
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere hotărârea nr. 4 din data de 07/02/2020 a adunării generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş, amână cauza pentru data de 12/03/2020.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-01-16
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen pentru discutarea cererii de închidere a procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-09-19
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Solu?ionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 126/1371/2016/a49, nr.126/1371/2016/a51 şi nr. 126/1371/2016/a52.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-05-16
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Administratorul judiciar va formula propunerile pe care le apreciază necesare în prezenta procedură.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-02-21
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen la data de 16/05/2019 dat fiind faptul că prin decizia 360 din data de 03/10/2018 pronunţată de Curtea de Apel Tg. Mureş în dosarul nr. 246/43/2018 s-a dispus suspendarea executării sentinţei nr. 380 din 14/09/2018 până la soluţionarea cererilor de suspendare formulate în cadrul apelurilor şi pentru continuarea demersurilor în procedură.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-02-21
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de debitorul în insolven?ă, I. S.R.L., prin administrator special, având ca obiect completarea a sentin?ei nr. 380 din 14/09/2018 pronun?ată de judecătorul-sindic în dosarul nr. 126/1371/2018 de pe rolul Tribunalului Specializat Mure?, ca fiind neîntemeiată Cu drept de apel în termen de 7 zile de la hotărârii, realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Pronun?ată la data de 21 februarie 2019 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2019-02-14
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 21/02/2019, iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă stabileşte că pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2018-12-13
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în procedură la data de 21/02/2019.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-10-26
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul-sindic constată că lichidatorul judiciar nu a depus la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, iar prin decizia nr. 360 din data de 03/10/2018 pronunţată de Curtea de Apel Tg. Mureş în dosarul nr. 246/43/2018 s-a dispus suspendarea executării sentinţei nr. 380 din 14/09/2018 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureş în dosarul nr. 126/1371/2016 privind intrarea în faliment a debitorului până la soluţionarea cererilor de suspendare formulate în cadrul apelurilor.
Document: Rezolutie

Data: 2018-09-14
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditor, M.C.C. S.R.L., (cu sediul) având ca obiect trecerea la faliment a debitorului I. S.R.L., (cu sediul) ?i, în consecin?ă În temeiul art. 38 alin. (1), art. 145 alin. (1) ?i art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, decide trecerea la faliment a debitorului aflat în reorganizare judiciară. În temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dizolvă debitorul persoană juridică. În temeiul art. 85 alin. (4) ?i art. 145 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată ca fiind de drept încetat dreptul de administrare al debitorului, constând în dreptul de a-?i conduce activitatea, de a-?i administra bunurile din avere ?i de a dispune de acestea. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, desemnează lichidator judiciar provizoriu MUREŞ INSOLVENCY S.P.R.L., cu un onorariu provizoriu de 1.500 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 252 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 31/1990 Legea societă?ilor, lichidatorul judiciar va depune hotărârea care reprezintă actul de numire în această calitate, precum ?i orice act ulterior care ar aduce schimbări cu privire la persoana lui sau la puterile conferite, la oficiul registrului comer?ului, pentru a fi înscrise de îndată ?i publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, după care va depune semnătura lui în registrul comer?ului ?i va exercita această func?ie. În temeiul art. 252 alin. (5) din Legea nr. 31/1990 Legea societă?ilor, lichidatorul judiciar va respecta regula conform căreia toate actele emanând de la societate trebuie să arate că aceasta este în lichidare. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitorului, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate ac?iunilor judiciare, extrajudiciare ?i a măsurilor de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitorului, cu excep?ia acelora prevăzute de lege. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va aten?iona băncile notificate că încălcarea interdic?iei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum ?i o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 20/09/2018 ca fiind termenul maxim de la trecerea la faliment de predare a gestiunii averii de la administratorul judiciar către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor ?i opera?iunilor efectuate după deschiderea procedurii. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 20/09/2018 ca fiind termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale până la care administratorul judiciar va întocmi ?i va preda lichidatorului judiciar o listă cuprinzând numele ?i adresele creditorilor ?i toate crean?ele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a tabelului definitiv al crean?elor ?i a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribu?ie, a listei actelor ?i opera?iunilor efectuate după data deschiderii procedurii, obliga?ie care revine administratorului special, cu avizul administratorului judiciar, dacă, până la data trecerii la faliment nu a fost ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. e) ?i f), art. 146 alin. (1) ?i art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul intrării în faliment în procedura generală, lichidatorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor ale căror crean?e s-au născut după deschiderea procedurii, men?iona?i în lista depusă de debitor sau administratorul judiciar, după caz, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), debitorului, registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea men?iunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă ?i care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circula?ie ?i în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 146 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va comunica de îndată ?i, în orice caz, cel mai târziu la data de 22/10/2018, creditorilor ale căror crean?e s-au născut după deschiderea procedurii, men?iona?i în lista depusă de debitor sau administratorul judiciar, după caz, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), notificarea care va cuprinde: a) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?ele asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă; b) termenul de verificare a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar al acestora; c) termenul de depunere la tribunal a contesta?iilor; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat; conform dispozi?iilor ?i termenelor stabilite prin prezenta hotărâre. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 31/10/2018 ca fiind termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 12/11/2018 ca fiind termenul de verificare a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar al crean?elor. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar al crean?elor, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror crean?e sau drepturi de preferin?ă au fost trecute par?ial în tabelul suplimentar al crean?elor sau înlăturate, precizând totodată ?i motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele men?iuni: - debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; - contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar al crean?elor; - sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; - obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, lichidatorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 20/11/2018 ca fiind termenul-limită de depunere la tribunal a contesta?iilor la tabelul suplimentar al crean?elor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 13/12/2018 ca fiind termenul de definitivare ?i consolidare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile la tabelul suplimentar al crean?elor, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 17/12/2018 ca fiind termenul-limită de întocmire ?i depunere la dosar a tabelului definitiv consolidat al crean?elor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 19/11/2018 la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea lichidatorului judiciar ori, după caz, confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum ?i, dacă este cazul, desemnarea comitetului creditorilor. În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija lichidatorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 64 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să î?i organizeze ?i optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribu?ii: a) examinarea activită?ii debitorului asupra căruia se ini?iază procedura simplificată în raport cu situa?ia de fapt ?i întocmirea unui raport amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la insolven?ă, cu men?ionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă ?i a existen?ei premiselor angajării răspunderii acestora în condi?iile prevederilor art. 169 - 173 din lege, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depă?i 40 de zile de la desemnarea lichidatorului judiciar, dacă un raport cu acest obiect nu fusese întocmit anterior de administratorul judiciar; b) conducerea activită?ii debitorului; c) introducerea de ac?iuni pentru anularea actelor ?i opera?iunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor cauze de preferin?ă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; d) aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor ?i luarea măsurilor corespunzătoare pentru conservarea lor; e) denun?area unor contracte încheiate de debitor; f) verificarea crean?elor ?i, atunci când este cazul, formularea de obiec?iuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii par?iale a crean?elor, precum ?i întocmirea tabelelor de crean?e; g) urmărirea încasării crean?elor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitorului, pentru aceasta putând angaja avoca?i; h) primirea plă?ilor pe seama debitorului ?i consemnarea lor în contul averii debitorului; i) vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor prezentei legi; j) sub condi?ia confirmării de către judecătorul-sindic, încheierea de tranzac?ii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renun?area la garan?ii reale; k) sesizarea judecătorului-sindic cu orice problemă care ar cere o solu?ionare de către acesta; l) orice alte atribu?ii stabilite prin încheiere de către judecătorul-sindic. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să conducă activitatea debitorului. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activită?ii debitorului, lichidatorul judiciar este obligat să introducă ac?iuni pentru anularea actelor ?i opera?iunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor cauze de preferin?ă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să întocmească ?i să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plă?ile ?i compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii ?i valorii acestora, precum ?i a datelor de identificare a cocontractan?ilor. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 26/10/2018 ca fiind termen administrativ de verificare pentru care lichidatorul judiciar va întocmi ?i va supune judecătorul-sindic raportul amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la apari?ia insolven?ei debitorului aflat în reorganizare, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea lichidatorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (va determina data apari?iei stării de insolven?ă; dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege lichidatorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; - în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; - va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; - prin analiza tuturor contractelor încheiate, lichidatorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, lichidatorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 15/11/2018 ca fiind termenul până la care lichidatorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informa?iilor primite de la debitor în condi?iile art. 67 sau 74 din lege ?i / sau pe baza oricăror informa?ii ?i documente solicitate autorită?ilor competente potrivit legii. În temeiul art. 151 alin. (1) ?i (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, coresponden?a comercială, arhiva, dispozitivele de stocare ?i prelucrare a informa?iei, contractele, mărfurile ?i orice alte bunuri mobile apar?inând averii debitorului, iar în timpul ac?iunii de sigilare, lichidatorul va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor. În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în situa?ia prevăzută la art. 93, lichidatorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după ob?inerea rela?iilor scrise privind situa?ia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96 din lege, lichidatorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorită?ile relevante. În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar nu va pune sub sigilii: a) obiectele care vor trebui valorificate de urgen?ă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare; b) registrele de contabilitate; c) cambiile ?i alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum ?i ac?iunile ori alte titluri de participa?ie ale debitorului, care vor fi luate de lichidatorul judiciar pentru a fi încasate sau pentru a efectua activită?ile de conservare necesare; d) numerarul pe care lichidatorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului. În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispozi?iei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de fa?ă ?i să asiste la inventar. În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar, pe măsura desfă?urării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. În temeiul art. 153 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului ?i va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere. În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidită?i, lichidatorul judiciar va putea valorifica de urgen?ă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferin?ă, pentru ob?inerea acestor lichidită?i, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licita?ie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator. În temeiul art. 112 alin. (1) ?i art. 58 alin. (1) lit. p) ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 26/11/2018 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului ?i va depune la dosarul cauzei raportul de evaluare. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 64 lit. l) ?i art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 30/11/2018 ca fiind termenul-limită până la care lichidatorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare ?i un anun? cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în loca?ia indicată prin anun? de lichidatorul judiciar. În temeiul art. 154 alin. (2) ?i art. 156 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 17/12/2018 ca fiind data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi stabilirea tipului de vânzare (licita?ie publică, negociere directă sau o combina?ie a celor două) ?i aprobarea regulamentului de vânzare corespunzător modalită?ii de vânzare stabilite. În temeiul art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de lichidatorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, lichidatorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va depune lunar - în ultima zi lucrătoare din fiecare lună - la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care lichidatorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora; b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză; e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, judecătorul-sindic va sanc?iona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei lichidatorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credin?ă, nu î?i îndepline?te ori îndepline?te cu întârziere atribu?iile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic. În temeiul art. 14 alin. (1) ?i (5) din Legea nr. 304/2005, republicată, privind organizarea judiciară, procedura judiciară se desfă?oară în limba română, iar cererile ?i actele procedurale se întocmesc numai în limba română, a?a încât, lichidatorul judiciar ?i ceilal?i participan?i în procedură au obliga?ia procesuală prevăzută de lege ?i stabilită de judecătorul-sindic de a redacta toate actele de procedură cu diacriticele specifice limbii române (ă, â, î, ?, ?), sub sanc?iunea aplicării amenzii judiciare de la 50 lei la 700 lei, conform art. 187 alin. (1) pct. 2 lit. i) din Codul de procedură civilă! În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) ?i 147 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te la data de 13/12/2018 termen judiciar de definitivare ?i consolidare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 46 alin. (1) ?i art. 43 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea poate fi atacată cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Pronun?ată în ?edin?a publică din 14 septembrie 2018.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2018-09-12
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronun?area pentru data de 14/09/2018.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2018-08-22
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronun?area asupra cererii formulate de petenta Muntenia Concret Construct S.R.L. pentru data de 12/09/2018.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2018-06-28
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă discutarea cererii de deschidere a procedurii falimentului formulată de societatea Muntenia Concret Construct S.R.L. şi menţine obligaţiile stabilite în sarcina acesteia privind achitarea taxei judiciare de timbru în cuantum de 200 lei şi clarificarea temeiului de drept.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-05-31
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă discutarea cererii de deschidere a procedurii falimentului formulată de societatea Muntenia Concret Construct S.R.L. până la îndeplinirea obligaţiilor stabilite în sarcina acesteia privind achitarea taxei judiciare de timbru în cuantum de 200 lei şi clarificarea temeiului de drept.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-02-08
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-11-23
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru prezentarea raportului asupra situaţiei financiare a debitoarei pentru perioada octombrie-decembrie 2017, trimestrul III de reorganizare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-09-14
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru depunerea raportului aferent trimestrului II de aplicare a planului de reorganizare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-07-07
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de creditoarea D.G.R.F.P. Braşov prin Administraţia Finanţelor Publice Mureş( cu sediul)având ca obiect deschiderea procedurii de faliment faţă de debitoarea societatea Izorep S.R.L.( cu sediul). Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea dreptului de apel de înregistrează la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în şedinţa publică din 07.07.2017.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2017-04-12
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară a debitoarei societatea Izorep S.R.L.( cu sediul)aprobat prin hotărârea adunării creditorilor din data de 20.02.2017. Dispune reorganizarea activităţii debitoarei societatea Izorep S.R.L. potrivit prevederilor planului de reorganizare înregistrat la Tribunal la data de 26 ianuarie 2017 sub supravegherea administratorului judiciar Mureş Insolvency SPRL cu sediul în Tg. Mureş str. G-ral Gh. Avramescu nr. 4, prin asociat coordonator Todor Soo Ignatie. Stabileşte termenul în procedură pentru înregistrarea şi prezentarea de către administratorul judiciar a raportului privind situaţia financiară a averii debitorului potrivit prevederilor art. 144 din Legea 85/2014, pentru data de 14 septembrie 2017. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se înregistrează la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în şedinţa publică din 12 aprilie 2017.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2017-04-06
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 12.04.2017, ora 14:00.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2017-03-30
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 06.04.2017, ora 14:00.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2017-03-09
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă dezbaterile aferente planului de reorganizare în condiţiile dispoziţiilor art.139 din Legea nr.85/2014 la data de 30.03.2017.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-02-09
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen stabilit conform dispoziţiilor art.139 din Legea nr.85/2014.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-12-19
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de creditorii societatea Intra Serv S.R.L.( cu sediul) societatea Electric Răsăritului S.R.L.( cu sediul)societatea Beespeed Automatizări S.R.L.( cu sediul) societatea Ellbrend S.R.L. şi Comuna Bogata prin reprezentant legal( cu sediul) privind prorogarea publicării tabelului definitiv de obligaţii în B.p.i. în cadrul procedurii de insolvenţă a debitoarei societatea Izorep S.R.L. (cu sediul) prin administrator special Illes Kalman, până la soluţionarea definitivă a tuturor contestaţiilor împotriva tabelului preliminar. Dispune în sarcina administratorului judiciar aplicarea dispoziţiilor art. 112 alin.1 din Legea 85/2014 privind publicarea tabelului definitiv de creanţe în BPI. Stabileşte termen în procedură pentru exercitarea dreptului debitoarei de a propune un plan de reorganizare judiciară la data de 9 februarie 2017. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se înregistrează la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în şedinţa publică din 19 decembrie 2016.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2016-12-15
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 19.12.2016, ora 14:00.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-12-08
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii privind prorogarea termenului de publicare a tabelului definitiv de obligaţii al debitoarei până la soluţionarea tuturor contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar la data de 15.12.2016, ora 14:00.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2016-11-03
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-10-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: - Termen acordat pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-09-29
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen acordat pentru depunerea tabelului definitiv de obligaţii al debitoarei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-08-30
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de sesizare a Curţii Constituţionale privind excepţia de neconstituţionalitate invocată de creditoarea societatea Electric Răsăritului S.R.L.( cu sediul)reprezentata prin administrator Suciu Lenuţa, privind neconstituţionalitatea dispoziţiilor art. 57 alin. 4 din Legea 85/2014, în raport de dispoziţiile art. 16 alin. 1 , art. 21 alin. 3 şi art. 24 alin. 1 din Constituţia României. Dispune sesizarea Curţii Constituţionale în vederea soluţionării excepţiei de neconstituţionalitate invocată. Dispune suspendarea judecăţii cererii promovate de creditoarea societatea Electric Răsăritului S.R.L. privind înlocuirea administratorului judiciar provizoriu Mureş Insolvency SPRL (cu sediul) reprezentat prin asociat coordonator Todor Soo Ignatie, în cadrul procedurii de insolvenţă a debitoarei societatea Izorep S.R.L.( cu sediul)reprezentat prin administrator special Illes Koloman, până la soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate invocată . Cu drept de recurs pe toată durata suspendării privind măsura suspendării judecăţii cererii. Cererea de recurs se înregistrează la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în şedinţa publică din data de 30 august 2016.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-08-23
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra excepţiei de neconstituţionalitate pentru data de 30.08.2016, ora 14:00.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2016-07-13
Ora estimată: 10:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: Stabileşte ordinea de soluţionare va excepţiilor invocate, urmând a se pronunţa cu prioritate asupra excepţiei de neconstituţionalitate invocată de creditoarea societatea Electric Răsăritului S.R.L. , după care se va pronunţa asupra excepţiei lipsei calităţii procesual active invocate din oficiu. În vederea soluţionării excepţiei de neconstituţionalitate va dispune repunerea pe rol a cauzei în vederea solicitării poziţiei părţilor cu privire la excepţia invocată, sens în care dispune comunicarea unui exemplar din cererea formulată cu părţile . Stabileşte termenul pentru soluţionarea excepţiei la data de 23 august 2016. Pronunţată în şedinţa camerei de consiliu din data de 13 iulie 2016.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-06-30
Ora estimată: 09:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru soluţionarea cererii de înlocuire a administratorului judiciar la data de 13.07.2016, ora 10:30.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-06-13
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite excepţia neachitării taxei judiciare de timbru invocată din oficiu. Anulează ca fiind netimbrate declaraţiile de creanţă formulate de creditorii societatea Ani Co Trade S.R.L. ( cu sediul, nr. de înregistrare ) şi societatea Luceafărul S.R.L. (cu sediul, nr. de înregistrare), în cadrul procedurii de faliment a debitoarei societatea Izorep S.R.L. ( cu sediul). Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Pronunţată de în şedinţa publică din data de 13 iunie 2016.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2016-06-09
Ora estimată: 09:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termenul pentru soluţionarea cererii de înlocuire a administratorului judiciar la data de 30.06.2016 în camera de consiliu şi stabileşte termenul în procedură la data de 29.09.2016. Amână pronunţarea asupra netimbrării declaraţiilor de creanţă înregistrate de Societatea Ani Co trade S.R.L. şi Luceafărul Grup S.R.L. la data de 13.06.2016, ora 14:00.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-04-14
Ora estimată: 09:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Menţine termenul stabilit la data de 09.06.2016 prin hotărârea de deschidere a procedurii insolvenţei pentru definitivarea tabelului de obligaţii, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile formulate împotriva tabelului preliminar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-03-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea de îndreptare a erorii materiale formulată de administratorul judiciar Societatea SMDA Mureş Insolvency SPRL(cu sediul). Dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în considerentele Încheierii nr. 40/C/2016 pronunţată în dosarul nr. 126/1371/2016, în sensul că termenul pentru întocmirea şi înregistrarea la Tribunal din partea administratorului judiciar a raportului prev. de art. 92 din lege, prin care să propună fie intrarea debitoarei în procedură simplificată fie continuarea perioadei de observaţie, este data de 4 aprilie 2016, nefiind stabilit termen pentru dezbaterea acestei propuneri. Dispune îndreptarea erorii materiale în considerentele şi în dispozitivul încheierii sus menţionate cu privire la codul unic de înregistrare al debitoarei Societatea Izorep S.R.L., urmând a se menţiona RO 6169018 în loc de RO 61690181. Dispune ataşarea prezentei la hotărârea sus menţionată. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se înregistrează la Tribunalul Specializat Mureş. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 22 martie 2016.
Document: incheiereindreptareeroaremateriala

Data: 2016-03-14
Ora estimată: 14:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea promovată de debitoarea Societatea Izorep S.R.L. (cu sediul). Constata ca debitoarea este in stare de insolventa. În temeiul dispoziţiilor art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014(denumit în continuare lege): Dispune deschiderea procedurii insolventei faţă de debitoarea Societatea Izorep S.R.L.(cu sediul). Constată că debitoarea a anexat cererii promovate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din lege. Constată că, debitoarea şi-a declarat intenţia de reorganizare pe bază de plan. În temeiul dispoziţiilor art.45 alin.1 lit. d din lege desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu în vederea administrării provizorii a procedurii până la confirmare, Societatea SMDA Mureş Insolvency SPRL ( cu sediul) prin asociat coordonator Todor Soo Ignatie. Stabileşte onorariul provizoriu al administratorului judiciar la nivelul sumei de 3.000 lei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţiile prevăzute de art.58, 59 din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar fiind însărcinat cu supravegherea activităţii debitoarei, urmând să acorde atenţie deosebită următoarelor : 1. Supravegherea activităţii debitoarei, efectuarea plăţilor care se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, cu obligaţia de a informa judecătorul sindic despre aceste operaţiuni în cadrul raportului lunar ce se va întocmi în conformitate cu prevederile art.59 din lege . 2. Convocarea comitetului creditorilor pentru autorizarea efectuării actelor şi operaţiunilor care depăşesc condiţiile de exercitare a activităţii curente potrivit disp. art.87 alin.2 din lege. 3. Întocmirea şi păstrarea în mod regulat a unei liste cuprinzând toate actele şi operaţiunile încheiate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a elementelor de identificare a contractanţilor - art.84 alin.3 din lege. 4. Analizarea activităţii debitorului şi promovarea acţiunilor în anulare în conformitate cu dispoziţiile art. 117 din lege. 5. Denunţarea sau menţinerea contractelor în derulare, în vederea creşterii la maximum a averii debitoarei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a convoca adunarea asociaţilor debitoarei, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii, pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administratorul special, în cazul nedesemnării acestuia. Stabileşte prima zi de marţi a lunii, ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 al. 1 şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în baza art. 100. Pentru termenul prevăzut de al. 3 al. art. 59 se vor ataşa toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare. Stabileşte termenul pentru întocmirea şi depunerea la tribunal de către administratorului judiciar a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei şi menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, la data de 03.05.2016. Raportul va cuprinde şi situaţia actelor susceptibile a fi anulate în conformitate cu disp. art. 117 din lege şi analiza acestora de către lichidatorul judiciar în raport de prevederile legale indicate. O copie de pe raport va fi depusă la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare. În temeiul disp. art.58 alin. 1 lit. o din lege stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor din averea societăţii debitoare potrivit dispoziţiilor O.M.F.P. 2861/2009. Stabileşte în sarcina lichidatorului obligaţia de a depune la dosarul cauzei procesul- verbal de inventariere de îndată după finalizarea acesteia dar nu mai târziu de termenul stabilit pentru 09.06.2016. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a întocmi şi de a înregistra la Tribunal, până la data de 4 aprilie 2016, raportul prev. de art. 92 din lege, prin care să propună fie intrarea debitoarei în procedură simplificată fie continuarea perioadei de observaţie. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art.86 din lege dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare. În temeiul dispoziţiilor art. 99 din lege dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii insolventei faţă de societatea debitoare, tuturor creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii privind deschiderea procedurii şi nominalizarea administratorului judiciar, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, sens în care stabileşte următoarele terme,ne: Fixează termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii, la data de 07 aprilie 2016, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor la data de 14 aprilie 2016. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 03 mai 2016. Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe la data de 24 mai 2016. În anunţul de publicare în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar de 7 zile de la publicare în B.p.i. şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 09 iunie 2016, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca prima şedinţă a adunării creditorilor în termen de 5 zile de la data publicării tabelului preliminar în B.p.i., la data, ora şi locaţia stabilită de acesta, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea primei şedinţe a adunării creditorilor, precum şi dovada publicării acesteia în B.p.i., cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în B.p.i.. Dispune deschiderea de către administratorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul disp. art.75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei. În temeiul disp.art.76 din lege, dispune comunicarea prezentei hotărâri către toate instanţele judecătoreşti de pe raza judeţului Mureş şi tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise. Dispune notificarea Societăţii SMDA Mureş Insolvency SPRL, privind desemnarea acestuia în calitate de administrator judiciar. Stabileşte termen de judecată la data de 09 iunie 2016. Executorie. Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificare cu creditorii şi cu drept de apel în 7 zile de la comunicare pentru debitoare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 14 .03.2016.
Document: Hotararecameraconsiliu

Data: 2016-03-11
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cauzei pentru data de 14.03.2016, ora 14:00.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-03-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 11.03.2016, ora 12:00.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

IZOREP SRL - Debitor
SOCIETATEA MIF S.A. - Creditor
SOCIETATEA ELECTRICA FURNIZARE S.A.-SUCURSALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE TRANSILVANIA SUD BRAŞOV- PRIN SUBSIDIARA AGENŢIA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE MUREŞ - Creditor
BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ S.A. - Creditor
SOCIETATEA BUILDER S.R.L. LA SEDIUL ALES AV.SCP COSTEA ŞI ASOCIAŢII - Creditor
SOCIETATEA AUSTRAL TRADE S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA EURO ECOLOGIC S.R.L - Creditor
SOCIETATEA CLEAN SPEED S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA PROENERG S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ROM TRANS S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA BS PAZĂ ŞI PROTECŢIE S.R.L - Creditor
SOCIETATEA ALFACONTRUCT S.A. - Creditor
SOCIETATEA SOCOT S.A. - Creditor
SOCIETATEA TRATTOCON S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ECOCERES S.R.L - Creditor
SOCIETATEA BEESPEED AUTOMATIZĂRI S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA CLEAN GREEN ENERGY S.R.L - Creditor
COMPANIA AQUASERV S.A - Creditor
SOCIETATEA REVIVO S.R.L - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV - Creditor
SOCIETATEA SOMIX S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA GAT CONSTRUCT S.R.L CU SEDIUL ALES LA AV.MUREŞAN DIANA - Creditor
SOCIETATEA FIORD S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA INSTCO 2MB S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA E.ON ENERGIE ROMÂNIA S.A.( - Creditor
SOCIETATEA SENIN PRODEXP S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA KEP S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA MARVI COM SERVICE S.R.L.LA PUNCT DE LUCRU - Creditor
SOCIETATEA TUBLOROM S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ASPHAROM S.R.L - Creditor
SOCIETATEA E.ON DISTRIBUŢIE ROMÂNIA S.A - Creditor
SOCIETATEA MEDIU CONSTRUCT S.R.L.PRIN LICHIDATOR JUDICIAR HODOŞ BUSINESS RECOVERY S.P.R.L.( - Creditor
SOCIETATEA PROEXCON IMPEX S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA IVE TRADING S.R.L.PRIN LICHIDATOR JUDICIAR HODOŞ BUSINESS RECOVERY S.P.R.L - Creditor
STATUL ROMÂN PRIN MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV- ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA M&M MELY MAR S.R.L - Creditor
SOCIETATEA MULTIPRACTIC S.R.L - Creditor
SOCIETATEA MORAGROIND S.R.L - Creditor
SOCIETATEA LEIER ROM S.R.L LA AVOCAT CIPRIAN ADRIAN PĂUN - Creditor
SOCIETATEA MURPOP SERV S.R.L - Creditor
SOCIETATEA ELLBREND S.R.L - Creditor
SOCIETATEA EVAM S.R.L - Creditor
TEATRUL NAŢIONAL TG. MUREŞ LA SEDIUL PROCESUAL ALES AV.MURAR RIBANA - Creditor
SOCIETATEA REMEI ROMÂNIA S.R.L - Creditor
SOCIETATEA MOL ROMÂNIA PETROLEUM PRODUCTS S.R.LLA AVOCAT ANDREI MARIAN - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE INVESTIŢII „ C.N.I” - Creditor
SOCIETATEA MARANATA PREST SERV S.R.L - Creditor
SOCIETATEA HARTMAN CAR WASH S.R.L - Creditor
SOCIETATEA BILDACTIV S.R.L - Creditor
SOCIETATEA LETARCONS PROD S.R.L.( - Creditor
COMUNA FĂRĂGĂU - Creditor
SOCIETATEA TELEVOX S.A.( - Creditor
SOCIETATEA MULTIPROFIL IMPEX S.R.L - Creditor
COMUNA BOGATA - Creditor
SOCIETATEA INSTAROM S.R.L - Creditor
NOVA VITA HOSPITAL S.A. - Creditor
OTP BANK ROMANIA SA - Creditor
SOCIETATEA OLTSPERA S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA CSIKI TOURS S.R.L. LA SEDIUL ALES URBAN ŞI ASOCIAŢII DEBS MANAGEMENT S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA DESERV COM S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA AUTORAV WERK S.R.L. - Creditor
AGCM PROJECT S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA HOLCIM S.A.LA SEDIUL ALES - Creditor
SOCIETATEA GEOTEST LABORATOR CONSTRUCŢII S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA LINDE GAZ ROMANIA S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA HAPPY CAMPUS S.R.L. - Creditor
UNIVERSITATEA „PETRU MAIOR” TG. MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA INTRASERV S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ELECTRIC RĂSĂRITULUI S.R.L - Creditor
SOCIETATEA SONIA COMSERV S.R.L. - Creditor
FUID GROUP HAGEN S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA NOVATRIX COM S.R.LLA SEDIUL ALES LA KOLCZE ILIUŢA& ASOCIAŢII S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA NAPA IMPEX S.R.L - Creditor
S.C. ELECTRICA FURNIZARE S.A.-SUCURSALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE TRANSILVANIA SUD BRAŞOV- PRIN SUBSIDIARA AGENŢIA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE HARGHITA - Creditor
SOCIETATEA MC BAUCHEMIE S.R.LLA SEDIUL ALES AV.DANIEL GASPAR - Creditor
MUNICIPIUL TG. MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA FUSION ROMANIA S.R.L - Creditor
HTI INTERNATIONAL ROMANIA S.R.L.LA SEDIUL ALES AVOCAT ARION ALEXANDRINA - Creditor
RCS & RDS S.A.LA SEDIUL ALES - Creditor
SOCIETATEA NEGRO CONSTRUCT S.R.L. LA SEDIUL ALES SCP COSTEA, GREU ŞI ASOCIAŢII - Creditor
SOCIETATEA ELECTROSERV TÂRNAVA EXIM S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA VEOLIA WATER SOLUTIONS & TECHNOLOGIES ROMANIA S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA TERAPLAST S.A. - Creditor
SALARIAŢII DEBITOAREI SOCIETATEA IZOREP S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ZSOZO S.R.L. - Creditor
MUNTENIA CONCRET CONSTRUCT S.R.L - Petent