DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 156/1371/2016


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 156/1371/2016
Data înregistrării: 2016-03-18
Data ultimei modificări: 2022-04-15T14:03:34.9
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului art.66 din Legea nr.85/2014
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2022-04-15
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 CC sindice
Tip soluție: Civil
Soluția pe scurt: În baza art.442 Cod procedură civilă admite sesizarea din oficiu şi dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în dispozitivul Sentinţei nr.68/23.03.2022 a Tribunalului Specializat Mureş, în sensul indicării corecte a căii de atac ca fiind „Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş”. Prin urmare, dispozitivul Sentinţei nr.68 pronunţată la data de 23.03.2022 de Tribunalul Specializat Mureş va avea următorul conţinut: „În baza dispoziţiilor art.175 alin.1 din Legea nr.85/2014 dispune închiderea procedurii reorganizării judiciare a societăţii debitoare BREXXON DDS S.A., cu sediul în Comuna Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, strada Salcâmilor nr.14B, judeţul Mureş, înmatriculată în registrul comerţului sub nr.J26/465/1994, având C.U.Î. RO 5718339 şi reinserţia acesteia în circuitul comercial. În baza dispoziţiilor art.180 din Legea nr.85/2006 descarcă pe administratorul judiciar ROVIGO SPRL, cu sediul profesional în Bucureşti, strada Mareşal Josef Pilsudski nr.2, parter, sector 1, de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă şi asociaţi. În baza art.179 din Legea nr.85/2014 dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov, prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Mureş, şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, precum şi publicarea acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în condiţiile prevăzute de art.396 alin.2 Cod procedură civilă azi, 23.03.2022”. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în condiţiile prevăzute de art.396 alin.2 Cod procedură civilă azi, 15.04.2022.
Document: incheiereindreptareeroaremateriala

Data: 2022-03-23
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 118 din lege)
Soluția pe scurt: În baza dispoziţiilor art.175 alin.1 din Legea nr.85/2014 dispune închiderea procedurii reorganizării judiciare a societăţii debitoare BREXXON DDS S.A., cu sediul în în Comuna Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, strada Salcâmilor nr.14B, judeţul Mureş, înmatriculată în registrul comerţului sub nr.J26/465/1994, având C.U.Î. RO 5718339 şi reinserţia acesteia în circuitul comercial. În baza dispoziţiilor art.180 din Legea nr.85/2006 descarcă pe administratorul judiciar ROVIGO SPRL, cu sediul profesional în Bucureşti, strada Mareşal Josef Pilsudski nr.2, parter, sector 1, de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă şi asociaţi. În baza art.179 din Legea nr.85/2014 dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov, prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Mureş, şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, precum şi publicarea acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Definitivă. Cu drept de apel în 30 zile de la comunicare. Pronunţată în condiţiile prevăzute de art.396 alin.2 Cod procedură civilă azi, 23.03.2022.
Document: Hotarare

Data: 2022-03-09
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 23.03.2022. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 09.03.2022.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2022-01-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură, stabileşte termen la data de 09.03.2022.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-09-08
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea copntinuării demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 12.01.2022.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-03-31
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă modificarea la planul de reorganizare a activităţii societăţii debitoare BREXXON DDS S.A., cu sediul în comuna Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, strada Salcâmilor nr.14B, judeţul Mureş, înmatriculată în registrul comerţului sub nr.J26/465/1994, având C.U.Î. RO 5718339, depusă şi consemnată la filele 110-124 volumul 32, modificarea de plan propusă de societatea debitoare şi votat de creditori în adunarea creditorilor din data de 29.12.2020, conform procesului-verbal întocmit de administratorul judiciar ROVIGO SPRL. Stabileşte termen în procedură pe data de 08.09.2021. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în condiţiile prevăzute de art.396 alin.2 Cod procedură civilă azi, 31.03.2021.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2021-03-19
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea în cauză pe data de 31 martie 2021. Pronunţată în şedinţă publică azi, 19 martie 2021.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2021-03-10
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 19.03.2021. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 10.03.2021.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2020-11-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în data de 10/03/2021 pentru continuarea demersurilor în procedura de reorganizare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-06-10
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în data de 11/11/2020 pentru continuarea demersurilor în procedura de reorganizare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-02-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 10/06/2020.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-10-16
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în data de 12/02/2020 pentru continuarea demersurilor în procedura de reorganizare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-06-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 16/10/2019 pentru continuarea demersurilor în procedură.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-04-17
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea procedurii de insolvenţă a debitorului.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-02-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 17/04/2019 pentru continuarea demersurilor în procedură.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-10-17
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă modificarea la planul de reorganizare a activităţii societăţii debitoare B. D. S.A., cu sediul în ..., înmatriculată în registrul comerţului sub nr...., depusă şi consemnată la filele 5-21 volumul 27, modificarea de plan propusă de societatea debitoare şi votat de creditori în adunarea creditorilor din data de 03.10.2018, conform procesului-verbal întocmit de administratorul judiciar R. SPRL. Stabileşte termen în procedură pe data de 13.02.2019. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în condiţiile prevăzute de art.396 alin.2 Cod procedură civilă azi, 17.10.2018.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2018-10-10
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 17/10/2018 pentru confirmarea planului.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-07-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru continuarea demersurilor în procedură pe data de 10/10/2018.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-05-16
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în data de 11.07.2018 pentru continuarea demersurilor în procedură Respinge cererea de sesizare din oficiu privind înlocuirea administratorului judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-04-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 16.05.2018 pentru continuarea demersurilor în procedură.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-03-14
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 11.04.2018 pentru depunerea raportului trimestrial cu situa?ia financiară a averii debitoarei, continuarea demersurilor în procedură şi solu?ionarea cererii de sesizare din oficiu cu privire la înlocuirea administratorului judiciar, formulată de debitoare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-11-01
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare a activităţii societăţii debitoare BREXXON DDS S.A., cu sediul în comuna Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, strada Salcâmilor nr.14B, judeţul Mureş, înmatriculată în registrul comerţului sub nr.J26/465/1994, având C.U.Î. RO 5718339, depus şi consemnat la filele 176-225 volumul 20 dosar, plan propus de societatea debitoare şi votat de creditori în adunarea creditorilor din data de 28.09.2017, conform procesului-verbal întocmit de administratorul judiciar ROVIGO SPRL. Stabileşte termen în procedură pe data de 14.03.2018. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică azi, 01.11.2017.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2017-10-27
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pe confirmarea planului de reorganizare în data de 01.11.2017.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2017-10-18
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronun?area pe confirmarea planului de reorganizare în data de 27.10.2017.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2017-09-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-07-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-05-24
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: În baza art.62 alin.3 din Legea nr.85/2014 respinge obiecţiunile înaintate de creditoarea societatea REVICOND CANALTECH S.R.L., cu sediul social în Râciu, sat Râciu, strada Târgului nr.1, judeţul Mureş, înmatriculată în registrul comerţului sub nr.J26/603/2011, având C.U.Î. RO28530899, împotriva Raportului de evaluare întocmit de evaluatorul autorizat societatea NEOCONSULT VALUATION S.R.L. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică azi, 24.05.2017.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2017-05-17
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pe obiecţiunile formulate la raportul de evaluare la data de 24/05/2017 şi stabileşte termen în continuarea procedurii în data de 12/07/2017.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2017-03-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru continuarea demersurilor în procedură în data de 17.05.2017.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-01-18
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabile?te termen în procedură la data de 15/03/2017, ora 10:00.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-11-23
Ora estimată: 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabile?te termen în procedură la data de 18/01/2017.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-09-21
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-08-24
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea Brexxon DDS S.A. societate aflată în procedura insolvenţei, cu sediul social în comuna Sîncraiu de Mureş, sat Nazna, strada Salcâmilor, nr.14 B, judeţul Mureş, reprezentată de administratorul special Boca Daniel Ioan. Îndreaptă eroarea materială strecurată în încheierea de şedinţă pronunţată la data de 6 iulie 2016 de către Tribunalul Specializat Mureş în dosar nr.156/1371/2016 în sensul că se va menţiona corect data şedinţei de judecată ca fiind data de 6 iulie 2016 şi nu 1 iulie 2016 astfel cum greşit s-a consemnat. Pronunţată în şedinţă publică azi, 24 august 2016.
Document: incheiereindreptareeroaremateriala

Data: 2016-07-06
Ora estimată: 10:00
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza art 45, alun.1, lit e din Legea 85/2014 consfinţeşte hotărârea adoptată de creditori menţionată în cuprinsul procesului verbal din data de 22/06/2016, aflat la fila 51 dosar vol.XII , în modalitatea înfăţişată, confirmă în calitate de administrator judiciar pe Rovigo S.P.R.L.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-07-06
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Soluţia a fost trecută la completul C4.

Data: 2016-06-22
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-05-20
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge opoziţia formulată de creditorul THUG SECURITY S.R.L. împotriva soluţiei de deschidere a procedurii insolvenţei debitorului, BREXXON DDS S.A., ca fiind neîntemeiată. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică din 20 mai 2016.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2016-05-18
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 20/05/2016.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2016-04-07
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitor, BREXON DDS S.A., cu sediul în comuna Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, Strada Salcâmilor nr. 14 B, judeţul Mureş, cu număr de ordine în registrul comerţului: J26/465/1994 şi cod unic de înregistrare: 5718339, având ca obiect deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art. 38 alin. (1) şi art. 65 alin. (1), art. 71 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală de insolvenţă a debitorului, BREXON DDS S.A., cu sediul în comuna Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, Strada Salcâmilor nr. 14 B, judeţul Mureş, cu număr de ordine în registrul comerţului: J26/465/1994 şi cod unic de înregistrare: 5718339, şi, în continuare, În temeiul art. 87 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în perioada de observaţie debitorul va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, cere se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar, în condiţiile legii. În temeiul art. 87 alin. (2) teza I din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc condiţiile prevăzute la alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar, scop în care acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În temeiul art. 87 alin. (2) teza a II-a din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care o anumită operaţiune care excedează activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special, iar în cazul în care activitatea este condusă de către administratorul judiciar, operaţiunea va fi efectuată de către acesta cu aprobarea comitetului creditorilor, fără a fi necesară cererea administratorului special. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va atenţiona băncile notificate că încălcarea interdicţiei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum şi o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 73 şi art. 45 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, desemnează lichidator judiciar provizoriu CONSULTA 99 S.P.R.L., cu un onorariu provizoriu de 1.500 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 252 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 31/1990 Legea societăţilor, administratorul judiciar va depune hotărârea care reprezintă actul de numire în această calitate, precum şi orice act ulterior care ar aduce schimbări cu privire la persoana lui sau la puterile conferite, la oficiul registrului comerţului, pentru a fi înscrise de îndată şi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, după care va depune semnătura lui în registrul comerţului şi va exercita această funcţie. În temeiul art. 252 alin. (5) din Legea nr. 31/1990 Legea societăţilor, administratorul judiciar va respecta regula conform căreia toate actele emanând de la societate trebuie să arate că aceasta este în lichidare. În temeiul art. 71 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune comunicarea, de îndată, a minutei încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei către administratorul judiciar provizoriu. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 19/04/2016 termenul până la care, după caz, debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. (1) din lege. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului, cu excepţia acelora prevăzute de lege. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescripţie a acţiunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în urma deschiderii procedurii, administratorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. (1) lit. c) ori, după caz, potrivit prevederilor art. 74 din lege, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat sau înregistrat, pentru efectuarea menţiunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va comunica de îndată creditorilor, şi, în orice caz, cel mai târziu la 16/05/2016, notificarea care va cuprinde: a) termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii, pronunţată ca urmare a cererii formulate de debitor, în condiţiile art. 71 alin. (1) din lege, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor; b) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor; e) locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. a) şi art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 26/05/2016 termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii, pronunţată ca urmare a cererii formulate de debitor, dar, în orice caz, în termen de 10 zile de la primirea notificării pentru fiecare creditor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 24/05/2016 termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 15/06/2016 termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele menţiuni: - debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; - contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar; - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei; - obligaţia celui care formulează contestaţia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special, sub sancţiunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obligaţii, din oficiu, unei amenzi în condiţiile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor ce o însoţesc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, administratorului judiciar şi debitorului, sub sancţiunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 22/06/2015 termenul de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) şi art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 22/06/2016 data la care administratorul judiciar va convoca prima adunare a creditorilor, la ora şi locul comunicat de administratorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea administratorului judiciar ori, după caz, confirmarea administratorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum şi desemnarea comitetului creditorilor. În temeiul art. 48 alin. (6) şi (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate procesele-verbale ale şedinţelor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei şi trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în termen de două zile lucrătoare de la data şedinţei adunării creditorilor, cu menţiunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 58 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar este obligat să îşi organizeze şi optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribuţii: a) examinarea situaţiei economice a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74, după caz, şi întocmirea unui raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale şi supunerea acelui raport aprobării judecătorului-sindic, într-un termen stabilit de acesta, dar care nu va putea depăşi 20 de zile de la desemnarea administratorului judiciar; b) examinarea activităţii debitorului şi întocmirea unui raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea şi depunerea la dosarul cauzei, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depăşi 40 de zile de la desemnarea administratorului judiciar; c) întocmirea actelor prevăzute la art. 67 alin. (1), în cazul în care debitorul nu şi-a îndeplinit obligaţia respectivă înăuntrul termenelor legale, precum şi verificarea, corectarea şi completarea informaţiilor cuprinse în actele respective, când acestea au fost prezentate de debitor; d) elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului, în funcţie de cuprinsul raportului prevăzut la lit. a); e) supravegherea operaţiunilor de gestionare a patrimoniului debitorului; f) conducerea integrală, respectiv în parte, a activităţii debitorului, în acest ultim caz cu respectarea precizărilor exprese ale judecătorului-sindic cu privire la atribuţiile sale şi la condiţiile de efectuare a plăţilor din contul averii debitorului; g) convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică; h) introducerea de acţiuni pentru anularea actelor sau operaţiunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; i) sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură; j) denunţarea unor contracte încheiate de debitor; k) verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe; l) încasarea creanţelor, urmărirea încasării creanţelor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, pentru aceasta putând angaja avocaţi; m) încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale, cu condiţia confirmării acestor operaţiuni de către judecătorul-sindic; n) sesizarea judecătorului-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta; o) inventarierea bunurilor debitorului; p) dispunerea evaluării bunurilor debitorului, astfel încât aceasta să fie realizată până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; q) transmiterea spre publicare în BPI a unui anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar este obligat să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. h) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activităţii debitorului, administratorul judiciar este obligat să introducă acţiuni pentru anularea actelor sau operaţiunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, debitorul şi/sau, după caz, administratorul judiciar sunt/este obligaţi/obligat să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora, precum şi a datelor de identificare a cocontractanţilor. În temeiul art. 92 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 28/04/2015 termenul până la care administratorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorului-sindic raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală, şi în care va indica dacă debitorul se încadrează în categoriile prevăzute la art. 38 alin. (2) şi dacă, în consecinţă, trebuie supus procedurii simplificate prevăzute de lege; în acest ultim caz, în raport va cuprinde documentele doveditoare şi propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată, pe care o va notifica creditorilor care au depus cererea introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 19/05/2015 termenul până la care administratorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorul-sindic raportul amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care debitorul nu se încadrează în categoriile prevăzute la art. 38 alin. (2), raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment. În temeiul art. 97 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care, prin raportul său, administratorul judiciar arată că activitatea debitorului poate fi redresată pe baza unui plan de reorganizare judiciară, acesta va preciza dacă recomandă ca planul de reorganizare să fie propus de debitor, dacă, la cererea debitorului, colaborează la întocmirea planului ori dacă intenţionează să propună un alt plan singur sau împreună cu unul ori mai mulţi creditori. În temeiul art. 97 alin. (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care administratorul judiciar va face în raport propunerea de intrare în faliment, acesta va publica un anunţ referitor la raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu indicarea datei primei adunări a creditorilor, sau va convoca adunarea creditorilor, dacă raportul va fi depus după data primei adunări, adunare în care va supune votului adunării creditorilor propunerea de intrare în faliment. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului şi va depune câte o copie la grefa tribunalului şi la registrul comerţului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănunţită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legislaţia aplicabilă, numirea administratorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evoluţia şi structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta şi un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situaţiei patrimoniale (se va face analiză pe bilanţ contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informaţiile financiare avute la dispoziţie pentru perioada ulterioară ultimului bilanţ contabil); 4. Analiza indicatorilor bilanţieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit şi pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari şi evoluţia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activităţii comerciale desfăşurate (după caz se va face referire la marketingul societăţii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) funcţională şi de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane şi evoluţia acestora; 12. Analiza obligaţiilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finanţare: finanţare proprie sau finanţare din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilanţieri în vederea stabilirii modului în care a fost susţinută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost susţinută din surse proprii sau a fost susţinută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului şi pasivului debitorului şi a documentelor contabile, în vederea stabilirii existenţei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; - în situaţia în care în desfăşurarea activităţii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destinaţia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea susţinerii activităţii din surse proprii, va efectua o analiză a creanţelor societăţii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clienţii şi a asigurat siguranţa recuperării acestor creanţe, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea creanţelor, va analiza modul în care acestea au fost securizate şi dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilităţii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; - va analiza contractele încheiate cu diferiţi furnizori de materii prime, utilităţi, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor terţi care ofereau aceleaşi servicii în aceleaşi condiţii dar în condiţii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; - prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenienţei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situaţia o impune, pentru descrierea tabloului de finanţare a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finanţare şi de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce priveşte cauzele şi împrejurările, precum şi în ce priveşte persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societăţii în stare de insolvenţă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 26/05/2016 data la care administratorul judiciar va convoca adunarea generală a acţionarilor debitorului pentru desemnarea administratorului special. În temeiul art. 53 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asociaţilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv acţionarii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 08/06/2016 termenul până la care administratorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 din lege şi / sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. În temeiul art. 151 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, corespondenţa comercială, arhiva, dispozitivele de stocare şi prelucrare a informaţiei, contractele, mărfurile şi orice alte bunuri mobile aparţinând averii debitorului, iar în timpul acţiunii de sigilare, lichidatorul va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor. În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în situaţia prevăzută la art. 93, administratorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după obţinerea relaţiilor scrise privind situaţia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96 din lege, administratorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorităţile relevante. În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar nu va pune sub sigilii: a) obiectele care vor trebui valorificate de urgenţă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare; b) registrele de contabilitate; c) cambiile şi alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum şi acţiunile ori alte titluri de participaţie ale debitorului, care vor fi luate de administratorul judiciar pentru a fi încasate sau pentru a efectua activităţile de conservare necesare; d) numerarul pe care administratorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului. În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispoziţiei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de faţă şi să asiste la inventar. În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar, pe măsura desfăşurării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. În temeiul art. 153 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului şi va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere. În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidităţi, administratorul judiciar va putea valorifica de urgenţă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferinţă, pentru obţinerea acestor lichidităţi, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licitaţie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator. În temeiul art. 112 alin. (1) şi art. 58 alin. (1) lit. p) şi art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 27/06/2016 data până la care administratorul judiciar va înregistra la tribunal şi va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului, arătând suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă, precum şi până la care administratorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului şi va depune la dosarul cauzei raportul de evaluare. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 58 alin. (2) şi art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, fixează la 30/06/2016 termenul limită până la care administratorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare şi un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în locaţia indicată prin anunţ de administratorul judiciar. În temeiul art. 39 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispoziţiile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, disponibilităţile băneşti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 5 pct. 28 şi art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă reprezintă un rezumat al măsurilor luate şi va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii debitorului şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic va sancţiona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei administratorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credinţă, nu îşi îndeplineşte ori îndeplineşte cu întârziere atribuţiile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la data de 22/06/2016 termen judiciar de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, creditorii pot formula opoziţie în termen de 10 zile de la primirea notificării. În temeiul art. 14 alin. (1) şi (5) din Legea nr. 304/2005, republicată, privind organizarea judiciară, procedura judiciară se desfăşoară în limba română, iar cererile şi actele procedurale se întocmesc numai în limba română, aşa încât, administratorul judiciar şi ceilalţi participanţi în procedură au obligaţia procesuală prevăzută de lege şi stabilită de judecătorul-sindic de a redacta toate actele de procedură cu diacriticele specifice limbii române (ă, â, î, ş, ţ), sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare de la 50 lei la 700 lei, conform art. 187 alin. (1) pct. 2 lit. i) din Codul de procedură civilă! Pronunţată în şedinţa publică din 7 aprilie 2016.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2016-04-05
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 07/04/2016.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2016-03-30
Ora estimată: 12:30
Complet: C4 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 05/04/2016.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

BREXXON DDS S.A. - Debitor
SAFT INST S.R.L. - Creditor
ING BANK N.V. PRIN ING BANK NV AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
VIVA METAL S.R.L. - Creditor
EASTERN SHIPPING S.R.L. - Creditor
COMUNA SÎNCRAIU DE MUREŞ - Creditor
ZIMTUB S.A. - Creditor
PETRIFĂLEAN S.R.L - Creditor
THUG SECURITY S.R.L. - Creditor
AVA EASTERN EUROPE D.F. &S S.R.L. - Creditor
OPTIM SERVICII S.R.L. - Creditor
SERVICE COMPRESOARE S.R.L. - Creditor
ROMBET S.R.L. - Creditor
TERABIT S.A. - Creditor
TUBEX S.R.L. - Creditor
GHINISATI S.R.L: - Creditor
COMTECH CO S.R.L. - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE S.A. AGENTIA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE ALBA - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE S.A. AGENTIA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE TRANSILVANIA SUD - Creditor
CTP SERVICE AUTOCAMIOANE S.R.L. - Creditor
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. - Creditor
BECONS S.R.L. - Creditor
ROND COM S.R.L. - Creditor
WOLD INVEST S.R.L. - Creditor
KATYA LOGISTIC S.R.L. - Creditor
NAKITA PROD COMIMPEX SRL - Creditor
CASA LUC S.R.L. - Creditor
SELDOR S.R.L. - Creditor
P.F.A. STOENICĂ MARIUS CĂTĂLIN "TRANS" - Creditor
INDEPENDENT OIL TOOLS S.R.L. - Creditor
ARMOS EXIM S.R.L. - Creditor
BECONS BUILD S.R.L. - Creditor
HIDROCONSTRUCTIA S.A. - Creditor
LINDE GAZ S.R.L. - Creditor
A.P.S. S.R.L. - Creditor
R.M.F. INSTAL S.R.L. - Creditor
ACC INFRASTRUCTURE S.R.L. - Creditor
SITE TEC B.V. - Creditor
REDIVIVUS S.R.L. - Creditor
SAERTEX GMBH&CO.KG - Creditor
KRAMER TIEFENBOHRUNG & BRUNNENBAU S.U - Creditor
REVICOND CANATLECH S.R.L - Creditor
INDUSTRIAL ACCESS S.A. - Creditor
ANDOR S.R.L. - Creditor
CONCEPT CONSULT & PROSPECT S.R.L. - Creditor
E.ON ENERGIE ROMÂNIA S.A. - Creditor
ENERGOPAC S.R.L. - Creditor
UPONOR INFRA SP. Z O.O. - Creditor
T.M.U.C.B. S.A. - Creditor
TIROLER ROHRE GMBH - Creditor
BIBUS EUROFLUID S.R.L. - Creditor
HAWLE S.R.L. - Creditor
DANLILI S.R.L. - Creditor
SAWA CONFORT S.R.L. - Creditor
EDY IMPEX S.R.L. - Creditor
FOMCO 2006 S.R.L. - Creditor
DUOLEXACONT S.R.L. - Creditor
FORMOT PREST S.R.L. - Creditor
DLICOM S.R.L. - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALAŢIILOR DE RIDICAT ŞI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A. - CNCIR S.A.. - Creditor
PRIME HORIZONTAL LTD - Creditor
ANESE S.R.L. LA CAB. AV. MIHAELA GRAMA-POPOVICI - Creditor
SALARIAŢII BREXXON DDS S.A. - Creditor
SAID GHANEM - Creditor