Sedințe:
Data: 2022-03-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 167 din Legea nr. 85/2014, aprobă raportul final privind pe debitoarea BADY GRAND EXPLORER SRL întocmit de lichidatorul judiciar Consorţiul format din ART PRO INSOLV SPRL şi VF INSOLVENŢĂ SPRL şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 21149 /14.12.2021.
Constată că nu au fost distribuite fonduri către creditori prin raportul final.
În temeiul art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei BADY GRAND EXPLORER SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar Consorţiul format din ART PRO INSOLV SPRL şi VF INSOLVENŢĂ SPRL de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi.
Constată că onorariul lichidatorului judiciar şi cheltuielile de procedură au fost achitate din sumele obţinute din valorificarea bunurilor debitoarei.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei direcţiei teritoriale a finanţelor publice şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 24.03.2022.
Document: Hotarare
Data: 2022-03-09
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul art.396 alin.1 C.proc.civ. amână pronunţarea 15 zile calculate potrivit art. 181 alin 1 pct 2 la data de 24.03.2022.
Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 09.03.2022.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-01-26
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 22.09.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, dispune:
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 09.03.2022– şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, creditorii cu menţiunea discutării raportului final şi posibilitatea de a formula obiecţiuni la raportul final cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării şi cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-09-22
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 22.09.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei BADY GRAND EXPLORER SRL., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL şi VF INSOLVENŢĂ SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar procesele-verbale de licitaţie şi de adjudecare prin care au fost valorificate bunurile debitorului, sub sancţiunea AMENZII
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate a9,10,11
- să întocmească raportul final si cererea de inchidere a procedurii
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Se vor desprinde înscrisurile aflate la f 47 -54 si se vor înainta la dosarul 266/1259/2015.
Acordă un termen administrativ de control la data de 26.01.2022.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-05-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 12.05.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei BADY GRAND EXPLORER SRL., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL şi VF INSOLVENŢĂ SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar procesele-verbale de licitaţie şi de adjudecare prin care au fost valorificate bunurile debitorului, sub sancţiunea AMENZII
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului şi planul de distribuire între creditori, raportul final si cererea de inchidere a procedurii
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.09.2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-01-13
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 13.01.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei BADY GRAND EXPLORER SRL., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL şi VF INSOLVENŢĂ SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar procesele-verbale de licitaţie şi de adjudecare prin care au fost valorificate bunurile debitorului
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului şi planul de distribuire între creditori, raportul final si cererea de inchidere a procedurii
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12.05.2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2020-09-23
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 23.09.2020
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei BADY GRAND EXPLORER SRL., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL şi VF INSOLVENŢĂ SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat 226/109/2016/a8
- să depună la dosar procesele-verbale de licitaţie şi de adjudecare prin care au fost valorificate bunurile debitorului
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului şi planul de distribuire între creditori
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 13.01.2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2020-05-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 20.05.2020
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC Bady Grand Explorer SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- S-a depus raport evaluare bunuri
- Creditorul BRD a depus cerere prin care arată că i s-a achitat integral creanţa prin plăţile efectuate de Ab Expo Agregate SRL, societate care a rezultat în urma divizării debiorului(f.2 vol VI)
- A fost actualizat tabelul de creanţe în sensul eliminării creditorului BRD
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar procesele-verbale de licitaţie şi de adjudecare prin care au fost valorificate bunurile debitorului
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului şi planul de distribuire între creditori
- să urmărească soluţionarea dosarului a8 având ca obiect acţiunea prevăzută de art 169 alin 1 din lege
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 23.09.2020.
Judecător sindic,
Roxana Cristina Stan
Document: Rezolutie
Data: 2020-01-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 15.01.2020
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC Bady Grand Explorer SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- S-a depus raport evaluare bunuri
- Creditorul BRD a depus cerere prin care arată că i s-a achitat integral creanţa prin plăţile efectuate de Ab Expo Agregate SRL, societate care a rezultat în urma divizării debiorului(f.2 vol VI)
- A fost actualizat tabelul de creanţe în sensul eliminării creditorului BRD
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului a8 având ca obiect acţiunea prevăzută de art 169 alin 1 din lege
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 20.05.2020.
Judecător sindic,
Roxana Cristina Stan
Document: Rezolutie
Data: 2019-09-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 226/1259/2016
Termen administrativ: 25.09.2019
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC Bady Grand Explorer SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- S-a depus raport evaluare bunuri
- Creditorul BRD a depus cerere prin care arată că i s-a achitat integral creanţa prin plăţile efectuate de Ab Expo Agregate SRL, societate care a rezultat în urma divizării debiorului(f.2 vol VI)
- A fost actualizat tabelul de creanţe în sensul eliminării creditorului BRD
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului a8 având ca obiect acţiunea prevăzută de art 169 alin 1 din lege
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 15.01.2020.
Document: Rezolutie
Data: 2019-07-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că nu se mai impune amendarea lichidatorului judiciar.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată la data de 03.07.2019 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-06-26
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea la 03.07.2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac odata cu fondul.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 26.06.2019.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2019-06-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC Bady Grand Explorer SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- S-a depus raport evaluare bunuri
- Creditorul BRD a depus cerere prin care arată că i s-a achitat integral creanţa prin plăţile efectuate de Ab Expo Agregate SRL, societate care a rezultat în urma divizării debiorului(f.2 vol VI)
- A fost actualizat tabelul de creanţe în sensul eliminării creditorului BRD
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună relaţii privind bunurile aflate în patrimoniul debitorului în ultimii trei ani anteriori deschiderii procedurii de la Primăria Com Petreşti, jud Dâmboviţa, Primăria Municipiului Târgovişte, primăria com Budeasa unde debitorul a avut puncte de lucru, respectiv asociatul majoritar îşi are domiciliul.
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului a8 având ca obiect acţiunea prevăzută de art 169 alin 1 din lege
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 25.09.2019.
Faţă de lipsa relaţiilor privind bunurile aflate în patrimoniul debitorului în ultimii trei ani anteriori deschiderii procedurii de la Primăria Com Petreşti, jud Dâmboviţa, Primăria Municipiului Târgovişte, Primăria com Budeasa unde debitorul a avut puncte de lucru, aşa cum s-a dispus prin rezoluţia din 06.02.2019, fixează termen la data de 26.06.2019, în şedinţă publică, fără citare, în vederea amendării lichidatorului judiciar.
Document: Rezolutie
Data: 2019-02-06
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC Bady Grand Explorer SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- S-a depus raport evaluare bunuri
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună relaţii privind bunurile aflate în patrimoniul debitorului în ultimii trei ani anteriori deschiderii procedurii de la Primăria Com Petreşti, jud Dâmboviţa, Primăria Municipiului Dâmboviţa, primăria com Budeasa unde debitorul a avut puncte de lucru, respectiv asociatul majoritar şi are domiciliul.
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să formuleze acţiunea prevăzută de art 169 alin 1 din lege conform hotărârii adunării creditorilor din 30.10.2018
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12.06.2019.
Document: Rezolutie
Data: 2018-10-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC Bady Grand Explorer SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- S-a depus raport evaluare bunuri
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 06.02.2019.
Document: Rezolutie
Data: 2018-06-13
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ la data de 03.10.2018, pentru a se depune la dosar procesul verbal de predare-primire a gestiunii nr. 23 din 22.05.2018, în vederea evaluării, aprobării regulamentului de vânzare şi valorificării bunurilor.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună rapoarte de activitate lunare şi să formuleze eventuale cereri în procedură.
Cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 13.06.2018
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-03-07
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că a fost analizată cererea de plată de la fila 92 din dosar, că s-a depus tabelul definitiv consolidat, că potrivit procesului verbal al adunării creditorilor din 12.02.2018 a fost desemnat comitetul creditorilor format din DGRFP-preşedinte, Euler Hermes SA Bruxelles şi Electrica Furnizare SA, membrii, a fost confirmat consorţiul format din ART Pro Insolv SPRL şi VF Insolvenţa SPRL, cu un onorariu fix lunar de 500 lei pentru fiecare practician în insolvenţă. Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze incidenţa art. 169 din Lg. 85/2014, faţă de fapta administratorului statutar de nepredare a gestiunii şi a documentelor contabile.
Amână judecarea cauzei la data de 13.06.2018, în vederea evaluării, valorificării bunurilor din patrimoniul debitorului şi soluţionarea dosarelor asociate.
Se citează părţile prin BPI.
Cu apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 07.03.2018
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-11-15
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 07.03.2018, în vederea evaluării, valorificării bunurilor din patrimoniul debitorului şi soluţionarea dosarelor asociate.
Se citează părţile prin BPI.
Cu apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 15.11.2017
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-06-28
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului Direcţia Generală a Finanţelor Publice Ploieşti reprezentată de Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş.
În temeiul art 145 alin 1 lit E dispune intrarea în faliment în procedură generală a debitoarei Bady Grand Explorer SRL, cu sediul social în Piteşti, str.Gheorghe Doja, nr.24A,et.1, judeţul Argeş, J3/1361/2006, CUI 18935810.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 desemnează provizoriu, în calitate de lichidatori judiciari ,SCP VF Insolvenţa SPRL şi ART Pro Insolv SPRL, care vor îndeplini împreună atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie lunară de 1000 lei fiecare, la care se adaugă TVA în condiţiile legii, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare.
In temeiul art.902 alin.2 pct.16 C.civ. dispune notarea ridicării dreptului de administrare în cartea funciară a debitoarei.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii - de 10 zile - şi dispune predarea în termen de 5 zile de la data pronunţării prezentei sentinţe a listei cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii.
În temeiul art 146 alin 1 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea privind intrarea în faliment a debitoarei, tuturor creditorilor, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor şi publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin 2 din Legea nr. 85/2006 fixează:
- termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor la 14.08.2017
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora la 14.09.2017
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 16.10.2017.
În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi, să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
În temeiul art 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte termen pentru continuarea procedurii 15.11.2017.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi prezentarea Comitetului creditorilor, a raportului asupra fondurilor obţinute şi a planului de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică azi, 28.06.2017.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2017-06-15
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amână pronunţarea la data de 28.06.2017.
cu cale de atac odată cu fondul.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2017-05-04
Ora estimată: 08:30
Complet: C7-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că cesiunea de creanţă ce a făcut obiectul dosarului asociat 226/1259/2016/a6 a fost soluţionată prin sentinţa nr. 171/2017 respinge cererea de amânare formulată de creditorul Euler Hermes SA Bruxelles – Sucursala Bucureşti.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar actualizat.
În vederea definitivării masei pasive, în vederea soluţionării definitive a dosarelor asociate 226/1256/2016/a4, 226/1259/2016/a5, precum şi pentru soluţionarea cererii de deschidere a procedurii falimentului formulată de creditorul DGRFP Ploieşti - AJFP Argeş, stabileşte un nou termen de judecată la 15 06 2017.
Citează părţile în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pentru discutarea cererii de deschidere a procedurii falimentului .
Pune în vedere administratorului judiciar să formuleze punct de vedere cu privire la cererea de intrare în faliment formulată de creditorul fiscal, respectiv dacă s-a achitat creanţa faţă de acesta.
Cu apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 04 Mai 2017.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-03-09
Ora estimată: 8:30
Complet: C7CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea ca fiind fără obiect
Cu apel, odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţă publică azi,09.03.2017.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-01-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C7-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar raport vis – a - vis de raportul de activitate în care se invocă prevederile art.117 .
Pune în vedere administratorului judiciar să verifice ordonanţa 36 şi dacă se află în conflict de interese să formuleze de îndată cerere de retragere.
Stabileşte termen de analiză a stadiului procedural la data de 4 mai 2017.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurată în încheierea de şedinţă din data de 20.10.2016 în sensul ca în loc de reţinerea faptului că in procesul verbal al adunării creditorilor au fost confirmaţi administratorii judiciari se va trece că potrivit procesului verbal al adunării creditorilor a fost confirmat administratorul judiciar Art Pro Insolv SPRL.
Cu apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 12 Ianuarie 2017.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-11-10
Ora estimată: 8:30
Complet: C7CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Revine asupra sesizării din oficiu privind înlocuirea lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-11-03
Ora estimată: 8:30
Complet: C7CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 10.11.2016.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2016-10-20
Ora estimată: 08:30
Complet: C7-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că la termenul anterior s-a pus în vedere administratorilor să semneze împreună înscrisurile depuse la dosar, ca raportul cauzal să cuprindă concluzii similare pentru că unul dintre administrator precizează că există posibilitatea reorganizării pentru că s-au identificat bunuri în patrimoniul debitorului iar celălalt menţionează faptul că toate bunurile au fost transmise către o terţă societate prin divizare rămânând numai datorii şi nu este posibilă reorganizarea. Constată că procesul verbal al adunării creditorilor, prin care administratorii judiciari au fost confirmaţi, a fost contestat.
Va reţine că la acest termen de judecată nu s-a întocmit un proces verbal de inventariere bunuri deşi, din adresa emisă de Serviciul Public Comunitar, rezultă că în patrimoniul debitorului sunt identificate mai multe mijloace de transport, parte din acestea au fost înstrăinate în perioada 2014-2015, în raportul de activitate şi în raportul cauzal administratorii judiciari nu au făcut o analiză a transferurilor patrimoniale cu privire la aceste transferuri , adunarea creditorilor a fost convocată de către unul din administratorii judiciari , motiv pentru care instanţa va pune din nou în vedere administratorilor judiciari să întocmească împreună toate înscrisurile în procedură , să clarifice concluziile din raportul cauzal , să identifice în raportul de activitate care va fi publicat în BPI, se vor identifica şi se vor menţiona în raportul de activitate toate transferurile patrimoniale cu indicarea numărului de facturi , a preţului , a părţii , urmând a ataşa raportului toate actele doveditoare , pentru ca în măsura în care administratorii judiciari vor stabili că nu există motive pentru anulare transferuri patrimoniale , creditorii înşişi să stabilească dacă este cazul să formuleze acţiune în anulare.
Având în vedere că niciuna dintre obligaţiile impuse prin încheierea de şedinţă anterioară nu au fost îndeplinite , dispune citarea părţilor pentru punerea în discuţie a înlocuirii din oficiu a administratorului judiciar Art Insolv SPRL , citarea se va realiza pentru termenul din 03.11.2016.
În procedură, pentru îndeplinirea obligaţiile impuse acordă termen de judecată la data de 12.01.2016.
Dispune analizarea cererii suplimentare de creanţă formulată de AJFP Argeş, în următorul raport de activitate.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 20.10.2016, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-09-08
Ora estimată: 08:30
Complet: C7-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că prin încheierea de deschidere a procedurii s-au desemnat doi administratori judiciari, având în vedere că au fost două cereri conexe, una formulată de debitor şi una de către creditor şi dată fiind complexitatea , cu obligaţia ca actele să fie semnate de ambii administratori.
Constată că la dosarul cauzei s-au depus : raportul prev. de art. 92 din legea nr. 85/2014 , cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie, hotărârea AGA din 21.07.2016 de desemnare a administratorului special.
Cu privire la raportul cauzal, se constată că, contrar dispoziţiilor instanţei, fiecare dintre administratorii judiciari desemnaţi provizoriu, au întocmit câte un raport. În primul raport – filele 126 şi urm. se reţine în mod generic că au fost identificate active fără a le nominaliza , fără a se face o analiză a elementelor de activ conform bilanţului prescurtat la 31.12.2015. Cel de-al doilea raport a fost întocmit , în aceleaşi condiţii , fără semnătura ambilor , a fost publicat în BPI . Din acest ultim raport completator rezultă o situaţie juridică specială , aceea că activele societăţii au fost transferate ca urmare a divizării unei terţe societăţi împreună cu obligaţiile societăţii debitoare.
În raportul cauzal, se face menţiunea că există pe rol o cale de atac împotriva hotărârii de divizare, raport publicat în BPI la data de 31.08.2016 şi urmează ca în completarea raportului cauzal să se menţioneze dacă potrivit actelor contabile aferente divizării s-au indicat şi datoriile , care în ansamblul patrimoniului, au fost transferate societăţii Expo Agregate, să se depună hotărârile irevocabile pronunţate în respectiva cauză .
Ia act că în raportul administratorului se menţionează faptul că se va propune plan de reorganizare iar în raportul cauzal se precizează că şansele reorganizării societăţii sunt foarte reduse. Dat fiind această neconcordanţă pune în vedere administratorului judiciar ca toate actele să fie întocmite împreună cu celălalt administrator judiciar.
Acordă termen de judecată pentru continuarea procedurii , întocmirea tabelului preliminar al creanţelor , pentru ca administratorii judiciari desemnaţi în cauză să stabilească o concluzie clară, dacă se impune continuarea procedurii de observaţie sau trecerea la faliment a debitorului.
Ia act că adunarea creditorilor a fost convocată la data de 16.09.2016.
Amână judecarea cauzei la 20.10.2016.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 08 Septembrie 2016, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-07-08
Ora estimată: 8:30
Complet: C7CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea modificată, formulată de debitoarea Bady Grand Explorer SRL– prin reprezentant, Bolbose Adrian, în temeiul Hotărârii AGA nr. 15/27.06.2016, pentru deschiderea procedurii de insolvenţă, cererea creditorului Euler Hermes SA Bruxelles – Sucursala Bucureşti, precum şi cererea de intervenţie principală, formulată de SC Construct Euro Design SRL urmând a fi considerate declaraţii de creanţă, în conformitate cu dispoziţiile art. 66 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. art.71 alin.1 teza a I-a din Legea nr. 85/2014, raportat la art. 67 alin.1 lit g), privind procedura de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei Bady Grand Explorer SRL, În temeiul art. 73 Legea nr. 85/2014, , numeşte provizoriu, în calitate de administratori judiciari ,SCP VF Insolvenţa SPRL şi ART Pro Insolv SPRL, care vor îndeplini împreună atribuţiile prevăzute de art.58 din lege, fiecare cu o cotă de 1 din retribuţia lunară fixă de 2000 lei, cu TVA în funcţie de prevederile legale, şi onorariul variabil, de 5% din valoarea bunurilor valorificate şi a creanţelor recuperate (din bunurile debitorului)
În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu dispoziţiile art. 37 alin.4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat , dar nu mai mult de 3000 lei plus TVA pe toată durata procedurii.
În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, privind procedura de insolvenţă,
Dispune administratorului judiciar emiterea notificării - în termenul şi cu conţinutul prevăzute de art. 100 alin.1 din lege : asociaţilor, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă conform art. 67 alin.1 lit.c) din lege , consumatorilor captivi, în condiţiile prev. de art. 77 alin.3 din lege, precum şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş în vederea efectuării menţiunii, conform prevederilor Codului de Procedură Civilă, prin publicare pe cheltuiala averii debitorului într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, şi să convoace Adunarea generală a acţionarilor debitorului în vederea desemnării administratorului special .
În temeiul art. 85 , raportat la art. 87 alin.1 lit a din lege, menţine dreptul de administrare al debitorului, pe perioada de observaţie, exercitarea atribuţiilor manageriale urmând a fi exercitate sub supravegherea administratorilor judiciari.
Pune în vedere debitorului obligaţia prezentării informaţiilor prevăzute de art. 82 din lege , administratorului judiciar şi respectiv creditorilor care deţin peste 20% din creanţele înscrise în tabel, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Pune în vedere administratorului judiciar obligaţiile prevăzută la art. 83, art.84, art. 86, art. 96 din lege, sub sancţiunea aplicării amenzii , în cuantumul prevăzut de art. 60 alin.2 din lege.
Dispune solicitarea relaţiilor privind bunurile din patrimoniul debitorului de la OCPI, Prefectura Argeş – Serviciul înmatriculări auto, Primăriile de la sediul şi respectiv punctele de lucru ale debitorului, care vor fi avute în vedere la inventariere.
În temeiul art. 101 din lege, dispune administratorului judiciar ca în termen de 60 de zile de la deschidere, să efectueze procedura de inventariere bunuri , iar conform art. 58 lit p) din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe .
În temeiul art. 101 alin. 2 din legea nr. 85/2014 raport la art. 902 pct. 16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
Fixează termen pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii, de 10 zile de la notificarea prevăzută la art. 100 din lege precum şi termen de soluţionare a acestora, de 10 zile de la expirarea termenului de depunere. Opoziţiile formulate se vor timbra conform art.14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă timbru .
Fixează termenul limită pentru înregistrarea declaraţiilor de creanţă la 22.08.2016. Declaraţiile se vor timbra conform art.14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă timbru .
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, şi publicarea tabelului preliminar al creanţelor la 12.09.2016.
Dispune administratorului judiciar , conform art. 110 alin.3 şi 4 din lege, publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar şi notificarea creditorilor ale căror creanţe au fost înlăturate sau trecute parţial în tabel.
Fixează termen limită pentru depunerea - cu respectarea condiţiilor procedurale prevăzute de art.111 din lege - a contestaţiilor la tabelul preliminar de către debitor, creditori, alte persoane interesate : 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de insolvenţă a acestui tabel .Contestaţiile se vor timbra conform art.14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă timbru , sub sancţiunea anulării .
Fixează termen pentru soluţionarea contestaţiilor şi definitivarea tabelului definitiv al creanţelor la 06.10.2016.
Dispune administratorului judiciar , conform art. 112 alin.1 din lege, întocmirea tabelului definitiv al creanţelor, având în vedere şi raportul de evaluare garanţii întocmit conform art. 61 din lege. Dispune publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului definitiv.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la data de 16.09.2016 .
Dispune administratorilor judiciari, obligaţia de a întocmi şi depune la dosar, cu respectarea procedurii instituită de lege, a raportului prev de art. 92 din lege, în termen de maxim 20 de zile de la desemnare, a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au condus la insolvenţă, prevăzut de art.97 din lege, în termen de maxim 40 de zile de la numire şi rapoarte de activitate lunară prev. de art. 59 din lege, din care un extras al tuturor rapoartelor se va publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, sub sancţiunea prevăzută de art. 60 alin.2 din lege ;
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 5 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În baza art. 76 din lege, dispune comunicarea hotărârii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Termen la 08.09.2016, pentru continuarea procedurii şi punerea în discuţie a raportului prevăzut de art. 92 din legea insolvenţei.
În temeiul art.71 alin.1 teza finală din Legea nr. 85/2014, prezenta minută se comunică de îndată administratorilor judiciari desemnaţi provizoriu , dispoziţiile art. 60 alin.1 din lege fiind aplicabile .
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronunţată în şedinţa publică din 08.07.2016 , la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-07-06
Ora estimată: 8:30
Complet: C7CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În temeiul art. 396 alin.2 NCPC,;
Amână pronunţarea asupra cererilor conexe, la data de 08.07.2016.
Pronunţarea se va face în condiţiile art. 396 alin.2 NCPC, prin mijlocirea grefei Tribunalului Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 06.07.2016, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii