Sedințe:
Data: 2024-11-27
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de completare a încheierii.
Completează Sentinţa civilă nr. 419/02.10.2024 astfel:
Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel:
Dispune achitarea către lichidatorul judiciar provizoriu BIO CONSULT SPRL a onorariului de 3000 lei, exclusiv TVA şi a cheltuielilor de procedură în cuantum de 849,10 lei, exclusiv TVA.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefra instanţei, astăzi, 27.11.2024.
Document: incheierefinaladezinvestire
Data: 2024-10-02
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt:
În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi.
Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel:
Dispune achitarea către lichidatorul judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL a onorariului de 7000 lei la care se adaugă TVA.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 02.10.2024.
Document: Hotarare
Data: 2024-09-10
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 10.09.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei, potrivit disp. art. 174 din Legea nr. 85/2014,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 02.10.2024– şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii;
- pune în vedere lichidatorului judiciar să formuleze cererea de închidere şi sa analizeze cererea de plată formulată de DGRFP Ploieşti – AJFP Piteşti în cuprinsul următorului raport de activitate
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2024-05-08
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 08.05.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- dacă valoarea bunurilor rămase în averea debitoarei este mult mai mică decât valoarea cheltuielilor de procedură, să formuleze cerere de închidere a procedurii
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 10.09.2024.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2024-01-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 17.01.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- dacă valoarea bunurilor rămase în averea debitoarei este mult mai mică decât valoarea cheltuielilor de procedură, să aprecieze dacă se impune formularea unei cereri de închidere a procedurii
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 08.05.2024.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2023-09-07
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 07.09.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2024.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2023-05-10
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 10.05.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 07.09.2023.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2023-01-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 12.01.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 10.05.2023.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-08
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 08.09.2022
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12.01.2023.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2022-05-11
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 11.05.2022
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 08.09.2022.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2022-01-26
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 26.01.2022
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 11.05.2022.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-09-22
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 22.09.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 26.01.2022.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-05-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 12.05.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună hotărârea adunării creditorilor privind aprobarea tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.09.2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-01-13
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 13.01.2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună hotărârea adunării creditorilor privind aprobarea tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului 334/1259/2016/a1
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12.05.2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2020-09-23
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 23.09.2020
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei VALAHIA INVESTMENTS SRL., faliment - procedura simplificată, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CONVENIENT MANAGEMENT INSOLV IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună hotărârea adunării creditorilor privind aprobarea tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarelor 796/176/2017 şi 334/1259/2016/a1
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 13.01.2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2020-05-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 20.05.2020
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC VALAHIA INVESTMENTS SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate, raport de evaluare, anunţ privind depunerea raportului de evaluare, regulament vanzare, convocare adunare creditori
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- analizarea transferului patrimonial al autoturismelor şi identificarea faptică a bunurilor
- să efectueze demersuri pentru finalizarea evaluării bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada demersurilor efectuate
- să depună hotărârea adunării creditorilor privind aprobarea tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 796/176/2017, dosarelor asociate a1 având ca obiect atragerea răspunderii personale a fostului administrator statutar.
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 23.09.2020.
Judecător sindic,
Roxana Cristina Stan
Document: Rezolutie
Data: 2020-01-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 15.01.2020
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC VALAHIA INVESTMENTS SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate, raport de evaluare, anunţ privind depunerea raportului de evaluare, regulament vanzare, convocare adunare creditori
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- analizarea transferului patrimonial al autoturismelor şi identificarea faptică a bunurilor
- să efectueze demersuri pentru finalizarea evaluării bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada demersurilor efectuate
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să depună hotărârea adunării creditorilor privind aprobarea tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 796/176/2017, dosarelor asociate a1 având ca obiect atragerea răspunderii personale a fostului administrator statutar, a5 având ca obiect contestaţie împotriva raportului lichidatorului judiciar nr.144/16.04.2019
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 20.05.2020.
Judecător sindic,
Roxana Cristina Stan
Document: Rezolutie
Data: 2019-09-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 25.09.2019
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC VALAHIA INVESTMENTS SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- analizarea transferului patrimonial al autoturismelor şi identificarea faptică a bunurilor
- să efectueze demersuri pentru finalizarea evaluării bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada demersurilor efectuate
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 796/176/2017, dosarelor asociate a1 având ca obiect atragerea răspunderii personale a fostului administrator statutar, a5 având ca obiect contestaţie împotriva raportului lichidatorului judiciar nr.144/16.04.2019
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 15.01.2020.
Document: Rezolutie
Data: 2019-06-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 334/1259/2016
Termen administrativ: 12.06.2019
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC VALAHIA INVESTMENTS SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- analizarea cererii de plată (f. 133), transferului patrimonial al autoturismelor şi identificarea faptică a bunurilor
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada demersurilor efectuate
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 796/176/2017, dosarelor asociate a1 având ca obiect atragerea răspunderii personale a fostului administrator statutar, a5 având ca obiect contestaţie împotriva raportului lichidatorului judiciar nr.144/16.04.2019
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 25.09.2019.
Judecător sindic,
Roxana Cristina Stan
Document: Rezolutie
Data: 2019-02-06
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC VALAHIA INVESTMENTS SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- analizarea cererii de plată (f. 133), transferului patrimonial al autoturismelor şi identificarea faptică a bunurilor
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada demersurilor efectuate
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 796/176/2017
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12.06.2019.
Document: Rezolutie
Data: 2018-10-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge sesizarea de înlocuire din oficiu a lichidatorului judiciar.
Cu apel în termen de 5 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 17.10.2018
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-10-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului SC VALAHIA INVESTMENTS SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele:
- s-a depus raport de activitate
- Nu s-a analizat cererea de plată de la fila 133 conform dispoziţiilor instanţei din încheierea din 27.06.2018
- Nu s-a analizat transferul patrimonial al autoturismelor cu numărul de înmatriculare AG01HON, AG01VHI, B100AYT, radiate în perioada suspectă, conform dispoziţiilor instanţei din încheierea din 27.06.2018
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- analizarea cererii de plată (f. 133), transferului patrimonial al autoturismelor şi identificarea faptică a bunurilor
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada demersurilor efectuate
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 796/176/2017
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 06.02.2019, se sesizează din oficiu cu privire la înlocuirea lichidatorului judiciar şi fixează termen la data de 17.10.2018 în cameră de consiliu, cu citarea comitetului creditorilor.
Document: Rezolutie
Data: 2018-06-27
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 03.10.2018, pentru analizarea cererii de plată (f. 133), transferului patrimonial autoturism leasing şi identificarea faptică a bunurilor, pentru efectuarea selecţiei de oferte de arhivare, evaluarea bunurilor aflate în patrimoniu şi stabilirea strategiei de valorificare
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună rapoarte de activitate lunare şi să formuleze eventuale cereri în procedură.
Cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 27.06.2018
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-04-04
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 27.06.2018, în vederea continuării procedurii, pentru a se analiza transferurile patrimoniale şi situaţia autoturismelor în leasing, pentru identificarea faptică a bunurilor aflate în patrimoniul debitorului, evaluare şi valorificare şi pentru a se analiza inclusiv vânzările menţionate în raportul de activitate, dacă se impune anularea transferurilor patrimoniale.
Se citează părţile prin BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 04.04.2018
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-01-10
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze situaţia juridică a 3 autoturisme radiate în perioada suspectă, conform adresei emisă de Serviciul Înmatriculări, fila 68 din dosar, precum şi autoturismele în leasing, conform adresei emisă de primărie de la fila 67 Acordă termen de judecată la data de 04.04.2018, în vederea continuării procedurii, pentru a se analiza transferurile patrimoniale şi a situaţiei autoturismelor în leasing, pentru identificarea faptică a bunurilor aflate în patrimoniul debitorului, evaluare şi valorificare şi pentru a se analiza inclusiv vânzările menţionate în raportul de activitate, dacă se impune anularea transferurilor patrimoniale.
Se citează părţile prin BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 10.01.2018
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-09-06
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Reţine spre soluţionare în camera de consiliu cererea de desemnare a lichidatorului judiciar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze cererea de actualizare a creanţei formulată de Impuls Leasing România IFN SA (f. 147-165).
Amână judecarea cauzei la 10.01.2018 în vederea continuării procedurii de insolvenţă.
Se citează părţile prin BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 06.09.2017
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-09-06
Ora estimată: 8:30
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin 1 lit e din Legea nr. 85/2014 confirmă lichidatorul judiciar definitiv Convenient Management Insolv SPRL, CIF RO 31365600 cu sediul în Bucureşti, str. J.Al.Steriadi, nr. 28, bl. M9, sc. A, ap. 9, sector3 cu onorariul stabilit conform hotărârii adunării creditorilor din 30.08.2017, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege.
Dispune comunicarea numirii noului lichidator judiciar.
În baza art. 57 alin 7 din Legea nr. 85/2014, dispune încetarea atribuţiilor lichidatorului judiciar provizoriu societatea profesională Bio Consult SPRL, desemnat prin încheierea din 16.10.2016.
În conformitate cu art. 145 alin. 2 lit. b) din Legea nr. 85/2014, dispune achitarea către lichidatorul judiciar societatea profesională Bio Consult SPRL, a onorariului total de 10.000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, şi a cheltuielilor de procedură în cuantum de 849,10lei, din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul acesteia, onorariul care se va achita din fondul de lichidare ORC Argeş, în conformitate cu dispoziţiile art. 38 alin. 4 şi 5 din OUG nr. 86/2006 va fi stabilit de judecătorul sindic prin hotărârea de închidere a procedurii.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică azi, 06.09.2017
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-05-17
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că Ziggy Construct SRL este creditor potrivit tabelului completator de la f.76, motiv pentru care va dispune completarea citativului cu acest credito.
Ia act că la fila 55 s-a depus dovada publicării tabelului definitiv în BPI nr. 4048 din 24.02.2017, la fila 48 , prin hotărârea adunării creditorilor din 16.03.2017 a fost desemnat comitetul creditorilor format din Ziggy Construct SRL-preşedinte, DGRFP şi Augsburg Internaţional Impex SRL-membrii. Ia act că prin aceeaşi hotărâre s-a decis desemnarea în calitate de lichidator judiciar a societăţii de insolvenţă Convenient Management Insolv SPRL, hotărâre publicată în BPI, motiv pentru care instanţa, reţine în camera de consiliu soluţionarea acestei cereri.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze transferul patrimonial al autoturismelor AG-01-HON, AG-11-PZF, AG-01-VHI şi să precizeze situaţia autoturismelor în leasing, respectiv care se mai află în folosinţa debitorului, dacă societatea de leasing şi-a exprimat acordul expres pentru continuarea contractelor sau le-a denunţat.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze cererea de plată depusă de DGRFP(f.101) şi să menţioneze rezultatul analizei în următorul raport lunar de activitate
Amână judecarea cauzei la 06.09.2017 în vederea continuării procedurii de insolvenţă şi confirmării lichidatorului judiciar.
Se citează părţile prin BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 17.05.2017
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-05-17
Ora estimată: 8:30
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Infirmă numirea ca lichidator judiciar definitiv a practicianului de insolvenţă Convenient Management Insolv SPRL.
În temeiul art 57 alin 6 din Legea 85/2014 pune în vedere adunării creditorilor / creditorului majoritar să desemneze un alt lichidator judiciar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu să-şi îndeplinească atribuţiile prevăzute de lege până la numirea unui lichidator judiciar definitiv.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică azi, 17.05.2017
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-01-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 17.05.2017 în vederea continuării procedurii de insolvenţă.
Se citează părţile prin BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 11 Ianuarie 2017
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-10-19
Ora estimată: 8:30
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 38 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea SC Valahia Investments SRL – prin reprezentant legal, Gerea Ayten-Guler.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată, a debitoarei SC Valahia Investments SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din lege, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d) şi art. 73 din lege, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu societatea profesională Bio Consult SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA în condiţiile legii, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii, de 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art 99 din lege. Opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru.
Fixează termenul limită pentru depunerea declaraţiilor de creanţă la 05.12.2016. Declaraţiile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la 16.12.2016. Dispune lichidatorului judiciar publicarea în Buletinul Procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar, conform art. 110 alin. 3 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen limită pentru depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar de către debitor, creditori, alte persoane interesate: 7 zile de la publicarea în BPI a acestui tabel, iar pentru soluţionarea contestaţiilor şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 11.01.2017. Contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru.
Prima şedinţă a adunării creditorilor va avea loc la data de 22.12.2016.
Cu privire la aceste termene, în temeiul art. 99 din lege, lichidatorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitoare potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitoarei, oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din lege, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor
După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei, toate actele şi corespondenţa trimise de debitoare sau lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea „în insolvenţă”.
Toate actele, operaţiunile şi plăţile efectuate de debitor ulterior deschiderii procedurii, fără autorizarea judecătorului sindic sau avizate de lichidatorul judiciar sunt nule, conform art. 84 din Legea nr. 84/2014.
Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei în termenul cel mai scurt de la deschiderea procedurii insolvenţei şi va depune la dosar procesul-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la întocmirea sa.
Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţa debitoarei, până la data de 29.11.2016.
În temeiul art. 76 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi în vederea aplicării dispoziţiilor art. 75 din lege.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 66 alin. 6 teza a doua din Legea 85/2014, cererea formulată de creditorul SC MD Mecanic Benz 2003 SRL va deveni declaraţie de creanţă, urmând a fi analizată de lichidatorul judiciar.
Ia act că creditorul SC MD Mecanic Benz 2003 SRL nu a solicitat numirea unui lichidator judiciar.
Stabileşte termen de judecată la data de 11.01.2017.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică din 19.10.2016.
Document: incheieredesedinta