DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialARGES, Nr. dosar: 81/1259/2017


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 81/1259/2017
Data înregistrării: 2017-03-17
Data ultimei modificări: 2024-09-18T11:24:52.467
Secție: ,,,
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2025-01-22
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA



Data: 2024-09-18
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească raportul final - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 22.01.2025.
Document: Rezolutie

Data: 2024-05-22
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să precizeze în următorul raport de activitate dacă au fost valorificate toate bunurile imobile proprietatea debitoarei – bunuri imobile apartamente şi în caz afirmativ dacă au fost încheiate contracte de vânzare autentice, sub sancţiunea amenzii; - să pună în executare procesul verbal nr. 52415/07.05.2024 cu privire la care a făcut referire în rapoartele de activitate - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 18.09.2024.
Document: Rezolutie

Data: 2024-01-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să precizeze în următorul raport de activitate dacă au fost valorificate toate bunurile imobile proprietatea debitoarei – bunuri imobile apartamente şi în caz afirmativ dacă au fost încheiate contracte de vânzare autentice; - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 22.05.2024.
Document: Rezolutie

Data: 2023-09-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să precizeze în următorul raport de activitate dacă au fost valorificate toate bunurile imobile proprietatea debitoarei – bunuri imobile apartamente şi în caz afirmativ dacă au fost încheiate contracte de vânzare autentice; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; - să efectueze demersuri pentru restituirea sumei de 800.000 lei în patrimoniul debitoarei de către DGRFP; - să urmărească recuperarea creanţei de 432.197 lei de la AJFP Argeş - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că prin hotărârea adunării creditorilor ( proces verbal nr. 1935/17.08.2023) s-a aprobat onorariul lichidatorului judiciar în sumă de 1000 lei/lună + TVA şi onorariu de succes de 10% din valoarea creanţelor încasate în procedură. Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2024.
Document: Rezolutie

Data: 2023-05-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să precizeze în următorul raport de activitate dacă au fost valorificate toate bunurile imobile proprietatea debitoarei – bunuri imobile apartamente şi în caz afirmativ dacă au fost încheiate contracte de vânzare autentice; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; - să efectueze demersuri pentru restituirea sumei de 800.000 lei în patrimoniul debitoarei de către DGRFP; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 20.09.2023.
Document: Rezolutie

Data: 2023-01-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să precizeze în următorul raport de activitate dacă au fost valorificate toate bunurile imobile proprietatea debitoarei – bunuri imobile apartamente şi în caz afirmativ dacă au fost încheiate contracte de vânzare autentice; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; - să valorifice efectele hotărârilor pronunţate în dosarele nr. 2222/109/2020 şi 2222/109/2020/a2 în procedura insolvenţei debitoarei; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 17.05.2023.
Document: Rezolutie

Data: 2022-09-28
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să precizeze în următorul raport de activitate dacă au fost valorificate toate bunurile imobile proprietatea debitoarei – bunuri imobile apartamente şi în caz afirmativ dacă au fost încheiate contracte de vânzare autentice; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească solu?ionarea definitivă a dosarelor în care debitoarea este parte (dosarul nr. 2222/109/2020 - Tribunalul Arge?); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 19.01.2023.
Document: Rezolutie

Data: 2022-06-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru finalizarea valorificării bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte (dosarul nr. 2222/109/2020 - Tribunalul Argeş); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 28.09.2021.
Document: Rezolutie

Data: 2022-03-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru finalizarea valorificării bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte (dosarul nr. 2222/109/2020 - Tribunalul Argeş); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 15.06.2021.
Document: Rezolutie

Data: 2021-11-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru finalizarea valorificării bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte (dosarul nr. 2222/109/2020 - Tribunalul Argeş – termen de judecată 06.01.2022); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 16.03.2021.
Document: Rezolutie

Data: 2021-06-30
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263 Tribunalul Specializat Argeş Dosar nr. 81/1259/2017 Termen administrativ: 30 iunie 2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru finalizarea valorificării bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească solu?ionarea dosarelor în care debitoarea este parte (dosarul nr. 2222/109/2020 - Tribunalul Arge? – termen de judecată 28.10.2021); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 24 noiembrie 2021. Judecător sindic,
Document: Rezolutie

Data: 2021-02-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie, dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să finalizeze procedura de valorificare a celor 5 imobilele apartamente, respectiv perfectarea contractelor de vânzare; să continue demersurile necesare pentru lămurirea situaţiei servituţii de trecere/drumului de acces la apartamentele proprietatea debitoarei – să formuleze cereri/sesizări/plângeri în acest sens; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească solu?ionarea dosarelor în care debitoarea este parte: dosar 32349/299/2020 Judecătoria sector 1 Bucureşti – termen de judecată 10.03.2021; respectiv soluţionarea definitivă a dosarului nr. 10910/299/2019 (Judecătoria sector 1 Bucureşti); dosarul nr. 10927/299/2019 Judecătoria sector 1 Bucureşti – termen 7.12.2020; - să urmărească soluţionarea dosarului nr. 2222/109/2020 aflat pe rolul Tribunalului Argeş, având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - anul solutiei cuprinse la pct. 1 al Deciziei nr.760/02.10.2019 prin care s-a resp cont pr suma de 2353757 lei, anularea dec de impunere nr. F-AG849/22.12.2016 si a Dec. 9857/16.01.2017” – termen de judecată 8.04.2021; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 30 iunie 2021.
Document: Rezolutie

Data: 2020-10-21
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie, dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să finalizeze procedura de valorificare a celor 5 imobilele apartamente, respectiv perfectarea contractelor de vânzare; să continue demersurile necesare pentru lămurirea situaţiei servituţii de trecere/drumului de acces la apartamentele proprietatea debitoarei; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească solu?ionarea dosarelor în care debitoarea este parte: dosar 32349/299/2020 Judecătoria sector 1 Bucureşti – în regularizare; respectiv soluţionarea definitivă a dosarului nr. 10910/299/2019 (Judecătoria sector 1 Bucureşti); dosarul nr. 10927/299/2019 Judecătoria sector 1 Bucureşti – termen 7.12.2020; - să urmărească soluţionarea dosarului nr. 2222/109/2020 aflat pe rolul Tribunalului Argeş, având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - anul solutiei cuprinse la pct. 1 al Deciziei nr.760/02.10.2019 prin care s-a resp cont pr suma de 2353757 lei, anularea dec de impunere nr. F-AG849/22.12.2016 si a Dec. 9857/16.01.2017” – fără termen de judecată; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 24 februarie 2021.
Document: Rezolutie

Data: 2020-05-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie, dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să finalizeze procedura de valorificare a celor 5 imobilele apartamente, respectiv perfectarea contractelor de vânzare; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei, potrivit informaţiilor furnizate de evidenţele financiar-contabile ale debitoarei (ASTALDI SPA Sucursala România Bucureşti, ALPENSIDE S.R.L., FCC CONSTRUCCION S.A. prin FCC&AZVI); - să urmărească soluţionarea dosarului nr. 2222/109/2020 aflat pe rolul Tribunalului Argeş, având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - anul solutiei cuprinse la pct. 1 al Deciziei nr.760/02.10.2019 prin care s-a resp cont pr suma de 2353757 lei, anularea dec de impunere nr. F-AG849/22.12.2016 si a Dec. 9857/16.01.2017” – fără termen de judecată; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 21 octombrie 2020.
Document: Rezolutie

Data: 2020-02-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile 2 apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie, dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să finalizeze procedura de valorificare a celor 5 imobilele apartamente, respectiv perfectarea contractelor de vânzare; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească recuperarea creanţelor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 20 mai 2020.
Document: Rezolutie

Data: 2019-10-09
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile 7 apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie, dovezile de încasare a preţului pentru bunurile valorificate şi contractele de vânzare autentice încheiate corespunzător; - să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 81/1259/2017/a14 având ca obiect alte cereri - cerere de repunere în termenul de înregistrare a cererii de admitere a creanţei aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată 23.10.2019); - să urmărească soluţionarea contestaţiei formulate de debitoare împotriva deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală prin RIF nr. F-AG nr. 849/22.12.2016; - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor pentru recuperarea creanţelor debitoarei: dosarul nr. 10927/299/2019 aflat pe rolul Judecătoriei sectorului 1 Bucureşti - 22.116 lei de la FCC CONSTRUCCION S.A.; dosarul nr. 7946/303/2019 aflat pe rolul Judecătoriei sectorului 6 Bucureşti - 58.227 lei de la ALPENSIDE S.R.L.; dosarul nr. 10910/299/2019 aflat pe rolul Judecătoriei sectorului 1 Bucureşti - 91.676 lei de la ASTALDI SpA. – sucursala România Bucureşti; să facă demersuri pentru recuperarea creanţei debitoarei în cuantum de 75.142 lei de la Bura Uglean Dănuţ Vasile; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 12 februarie 2020.
Document: Rezolutie

Data: 2019-04-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile 7 apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să urmărească soluţionarea dosarelor pentru recuperarea creanţelor debitoarei: dosarul nr. 10927/299/2019 aflat pe rolul Judecătoriei sectorului 1 Bucureşti - 22.116 lei de la FCC CONSTRUCCION S.A.; dosarul nr. 7946/303/2019 aflat pe rolul Judecătoriei sectorului 6 Bucureşti - 58.227 lei de la ALPENSIDE S.R.L.; dosarul nr. 10910/299/2019 aflat pe rolul Judecătoriei sectorului 1 Bucureşti - 91.676 lei de la ASTALDI SpA. – sucursala România Bucureşti; să facă demersuri pentru recuperarea creanţei debitoarei în cuantum de 75.142 lei de la Bura Uglean Dănuţ Vasile; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 9 octombrie 2019.
Document: Rezolutie

Data: 2019-01-30
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile apartamente conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea generală a creditorilor din 7.01.2019 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 13/7.01.2019 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 1653/28.01.2019) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să facă demersuri pentru recuperarea creanţelor debitoarei (aşa cum rezultă din raportul de activitate întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 187/28.01.2019): 22.116 lei de la FCC CONSTRUCCION S.A., 58.227 lei de la ALPENSIDE S.R.L., 91.676 lei de la ASTALDI SpA. – sucursala România Bucureşti, 75.142 lei de la Bura Uglean; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 24 aprilie 2019.
Document: Rezolutie

Data: 2018-10-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei – bunuri imobile apartamente şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să facă demersuri pentru recuperarea creanţelor debitoarei (aşa cum rezultă din contul 441 şi din contul 461); - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 30 ianuarie 2019.
Document: Rezolutie

Data: 2018-05-14
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv START INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 29 iunie 2018, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 30 iulie 2018; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 30 august 2018. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar întocmirea la fiecare 3 luni, începând cu data începerii lichidării, şi prezentarea comitetului creditorilor, a raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă un termen administrativ de control la data de 3 octombrie 2018. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 14 mai 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2018-04-25
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar START INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să formuleze să formuleze eventuale cereri în procedură; - să urmărească soluţionarea dosarului nr. 81/1259/2017/a13 având ca obiect contestaţie împotriva înscrierii unei creanţe sau a unui drept de preferinţă în tabelul definitiv de creanţe (termen de judecată la data de 14 mai 2018). În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de intrare în faliment, potrivit disp. art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, deoarece planul de reorganizare propus de debitoare, prin administratorul special, nu a fost acceptat de adunarea creditorilor (proces-verbal al adunării creditorilor din 12.04.2018 întocmit de administratorul judiciar START INSOLVENCY SPRL sub nr. 712/12.04.2018 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 7767/17.04.2018), Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 14 mai 2018 – şedinţă publică; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, administratorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării propunerii de intrare în faliment.
Document: Rezolutie

Data: 2018-01-22
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Prorogă discutarea cererii de desemnare a administratorului judiciar, după soluţionarea dosarului asociat nr. 81/1259/2017/a12, care are ca obiect contestaţie împotriva procesului-verbal al adunării creditorilor. Pune în vedere administratorului judiciar să întocmească în mod corespunzător rapoartele lunare şi să formuleze eventuale cereri. Acordă termen administrativ la data de 25.04.2018 pentru soluţionarea dosarului asociat nr. 81/1259/2017/a12 şi pentru depunerea planului de reorganizare. Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 22.01.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-12-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 22.01.2018, completul C2, ora 08.30, pentru continuarea procedurii, pentru ţinerea adunării creditorilor, în vederea confirmării administratorului judiciar şi pentru întocmirea şi depunerea tabelului definitiv. Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 11.12.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-11-06
Ora estimată: 8:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul 57 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, Admite contestaţia formulată de creditoarea DOKA ROMANIA TEHNICA COFRAJELOR S.R.L. împotriva hotărârii adunării creditorilor debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. din 25 septembrie 2017 publicată în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 17860/28.09.2017. Dispune ca administratorul judiciar provizoriu să convocare o nouă adunare a creditorilor având pe ordinea de zi confirmarea/desemnarea administratorului judiciar şi stabilirea onorariului. Respinge contestaţia formulată de creditorii Zimbru Ana, Andvapower S.R.L., Mecano Bau Trading S.R.L., Digger Construct S.R.L., Omega Andvas Group S.R.L. şi Mio Construct S.R.L. împotriva hotărârii adunării creditorilor debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. din 25 septembrie 2017 publicată în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 17860/28.09.2017. Admite contestaţia formulată de creditorul Stefanescu Dragomir Marian împotriva deciziei nr. 1/28.09.2017 emisă de creditorii Zimbru Ana, Andvapower S.R.L., Mecano Bau Trading S.R.L., Digger Construct S.R.L., Omega Andvas Group S.R.L. şi Mio Construct S.R.L., publicată în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 17960/29.09.2017. În temeiul art. 45 lit. e şi art. 57 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Respinge cererea formulată de creditorii Zimbru Ana, Andvapower S.R.L., Mecano Bau Trading S.R.L., Digger Construct S.R.L., Omega Andvas Group S.R.L. şi Mio Construct S.R.L., privind desemnarea administratorului judiciar C.I.I. Săvoiu Iulian în locul administratorului judiciar provizoriu C.I.I. Micu Dumitru în dosarul nr. 81/1259/2017 privind ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică de la 6 noiembrie 2017 la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-10-30
Ora estimată: 8:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 6 noiembrie 2017. Cu cale de atac o dată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică, azi 30 octombrie 2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2017-10-02
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Referitor la cererea de înlocuire a administratorului judiciar desemnat în cauză, formulată de către creditorii Zimbru Ana, Andwapower SRL, Mecano Bau Trading SRL, Digger Construct SRL, Omega Andvas Group SRL şi Mio Construct SRL, stabileşte termen de judecată în camera de consiliu, la data de 30.10.2017, complet C2CC. Pune în vedere administratorului judiciar să precizeze dacă decizia creditorilor şi hotărârea adunării creditorilor au fost contestate, iar în cazul în care există contestaţie, va fi soluţionată la acelaşi termen cu cererea de înlocuire. Ia act de faptul că adunarea creditorilor a confirmat administratorul judiciar. Amână cauza şi acordă termen la data de 11.12.2017, completul C2, ora 08.30, pentru continuarea perioadei de observaţie, întocmirea tabelului definitiv, eventuala depunere a unui plan şi pentru soluţionarea cererii de înlocuire, a eventualelor contestaţii împotriva deciziei şi a hotărârii adunării creditorilor. Cu drept de apel, o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 02.10.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-08-23
Ora estimată: 10:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul 57 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, Admite contestaţia formulată de creditorul Ştefănescu Dragomir Marian împotriva deciziei creditoarei DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş de desemnare a administratorului judiciar START INSOLVENCY SPRL în locul administratorului judiciar provizoriu C.I.I. Micu Dumitru în dosarul nr. 81/1259/2017 privind ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. publicată în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 12306/22.06.2017. Admite contestaţia formulată de creditoarea DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş împotriva procesului-verbal al adunării creditorilor din data de 15.06.2017 publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 12248/21.06.2017 întocmit de administratorul judiciar provizoriu C.I.I. Micu Dumitru. Dispune ca administratorul judiciar provizoriu să convocare o nouă adunare a creditorilor având pe ordinea de zi confirmarea/desemnarea administratorului judiciar. În temeiul art. 45 lit. e şi art. 57 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Respinge cererea formulată de creditoarea DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş, privind desemnarea administratorului judiciar START INSOLVENCY SPRL în locul administratorului judiciar provizoriu C.I.I. Micu Dumitru în dosarul nr. 81/1259/2017 privind ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. Respinge cererea formulată de START INSOLVENCY SPRL privind desemnarea ca administrator judiciar în dosarul nr. 81/1259/2017 privind ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică de la 23 august 2017 la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-08-02
Ora estimată: 10:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 23.08.2017, completul C2CC, ora 10.00, pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva deciziei creditorului, a adunării creditorilor şi pentru soluţionarea cererii de desemnare a administratorului judiciar. Cu drept de apel, o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 02.08.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-06-29
Ora estimată: 8:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 02.08.2017, completul C2CC, ora 10.00, având în vedere că s-a formulat contestaţie şi împotriva deciziei creditorului DGRFP Ploieşti-AJFP Argeş de desemnare a unui alt administrator judiciar decât cel desemnat provizoriu şi având în vedere că s-a formulat şi contestaţie împotriva hotărârii adunării creditorilor în care s-a discutat confirmarea administratorului judiciar desemnat provizoriu, cauză înregistrată sub nr. 81/1259/2017/a10 şi aflată în procedura prealabilă. Cu drept de apel, o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 29.06.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-06-26
Ora estimată: 8:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că decizia creditorului fiscal a fost publicată în Buletinul procedurilor de insolvenţă la data de 22.06.2017, iar procesul-verbal al adunării creditorilor a fost publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă la data de 21.06.2017, ambele fiind încă în termen de contestare, prorogă discutarea cererii creditorului fiscal de desemnare a altui practician în insolvenţă. Amână cauza şi acordă termen la data de 29.06.2017, completul C2CC, ora 08.30, pentru a expira termenul de contestare a deciziei şi a hotărârii adunării, raportat la data publicării lor în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cu drept de apel, o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 26.06.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-06-12
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea cererii de desemnare a administratorului judiciar depuse de către creditorul DGRFP Ploieşti-AJFP Argeş fixează termen în data de 26.06.2017, complet C2CC, ora 08,30, punându-i-se în vedere acestuia să depună dovezile referitoare la desemnarea altui administrator judiciar. Amână cauza şi acordă termen la data de 02.10.2017, completul C2, ora 08.30, pentru continuarea procedurii în perioada de observaţie, soluţionarea dosarelor asociate nr. 81/1259/2017/a1 şi 81/1259/2017/a2 aflate în procedură prealabilă şi pentru soluţionarea cererii de desemnare a administratorului judiciar. Cu drept de apel, o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 12.06.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-04-03
Ora estimată: 8:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I raportat la art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L., prin reprezentant legal, Ştefănescu Marin. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei ŞTEFIMAR EUROCONS S.R.L. În temeiul art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu C.I.I. Micu Dumitru, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări); - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 19 mai 2017; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 9 iunie 2017; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 5 iulie 2017. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 15 iunie 2017. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 24 aprilie 2017, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală, şi până la 15 mai 2017, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune rapoarte privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor. Stabileşte termen de judecată la data de 12 iunie 2017. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică de la 3 aprilie 2017.
Document: incheieredesedinta



Părți *:

ŞTEFIMAR EUROCONS SRL. - Debitor
DGRFP PLOIEŞTI-AJFP ARGEŞ-NU MAI FIGUREAZĂ ÎN TABELUL DEFINITIV CONSOLIDAT DIN DATA DE 07.11.2023 - Creditor
ENGIE ROMANIA SA - Creditor
Zimbru Ana -decedat - Creditor
ROMETAL DIANIS SRL - Creditor
ANDVAPOWER SRL - Creditor
MECANO BAU TRADING SRL - Creditor
DIGGER CONSTRUCT SRL - Creditor
DOCA ROMANIA TEHNICA COFRAJELOR SRL - Creditor
SIMCRIS MEDCARE SRL - Creditor
OMEGA ANDVAS GROUP SRL - Creditor
Ştefănescu Dragomir Marian-nu mai figurează în tabelul defini - Creditor
Ştefănescu Marin - Creditor
MIO CONSTRUCT SRL - Creditor
MUNICIPIUL BUCUREŞTI PRIMĂRIA SECTORULUI 5-NU MAI FIGUREAZĂ ÎN TABELUL DEFINITIV CONSOLIDAT DIN DATA DE 14.12.2023 - Creditor
Uglean Irina-în calitate de moştenitor al creditoarei Zim - Creditor
CHIMONO COM SRL - Creditor