Sedințe:
Data: 2023-02-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt:
Constată că prin sentinţa nr. 39/03.02.2023 a fost aprobat aportul final însoţit de situaţiile financiare finale întocmit de lichidatorul judiciar CII Enoiu Niculae sub nr. 0925/24.11.2022, publicat în BPI nr. 19262/25.11.2022 şi închisă procedura de insolvenţă a debitoarei INSTAL GENERAL SRL.
Document: Rezolutie
Data: 2023-02-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 118 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 167 şi art. 168 din Legea nr. 85/2014 aprobă raportul final însoţit de situaţiile financiare finale întocmit de lichidatorul judiciar CII Enoiu Niculae sub nr. 0925/24.11.2022, publicat în BPI nr. 19262/25.11.2022.
Constată că toate fondurile au fost distribuite.
În temeiul art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei INSTAL GENERAL SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei OCPI Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 03.02.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarare
Data: 2023-01-18
Ora estimată: 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul art. 396 alin. 1 C.proc.civ. amână pronunţarea 15 zile calculate potrivit art. 181 alin. 1 pct. 2 Cod procedură civilă, la data de 03.02.2023.
Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată, azi, 18.01.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-10-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raportul final însoţit de situaţiile financiare finale şi cererea de închidere a procedurii;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 16.02.2023.
Document: Rezolutie
Data: 2022-06-29
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru încasarea în integralitate a preţului bunurilor vândute la licitaţia publică din data de 09.08.2021
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19.10.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2022-03-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru încasarea în integralitate a preţului bunurilor vândute la licitaţia publică din data de 09.08.2021
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 29.06.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2021-11-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru încasarea în integralitate a preţului bunurilor vândute la licitaţia publică din data de 09.08.2021
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 16.03.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2021-06-30
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263
Tribunalul Specializat Argeş
Dosar nr. 318/1259/2017
Termen administrativ: 30 iunie 2021
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru continuarea valorificării bunurilor mobile rămase în averea debitoarei, conform strategiei de valorificare potrivit hotărârii adunării creditorilor din 19.02.2021;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să facă demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 24 noiembrie 2021.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2021-02-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru continuarea valorificării bunurilor mobile rămase în averea debitoarei, conform strategiei de valorificare potrivit hotărârii adunării creditorilor ce urmează a fi convocată în acest scop;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 30 iunie 2021.
Document: Rezolutie
Data: 2020-10-21
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să facă demersuri pentru continuarea valorificării bunurilor mobile rămase în averea debitoarei, conform hotărârii adunării creditorilor convocată pentru data de 2.10.2020;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 318/1259/2017/a2, având ca obiect atragerea răspunderii pentru intrarea în insolvenţă (art. 169 Legea 85/2014) – în apel la Curtea de Apel Piteşti Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal – fără termen de judecată;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 24 februarie 2021.
Document: Rezolutie
Data: 2020-05-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească încasarea integrală a preţului obţinut din valorificarea bunurilor debitoarei;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să facă demersuri pentru continuarea valorificării bunurilor mobile ale debitoarei identificate şi evaluate (1 remorcă, 2 autoutilitare, autoturism şi echipamente tehnologice diverse), conform hotărârii adunării creditorilor din 14.11.2019 (proces-verbal încheiat de lichidatorul judiciar sub nr. 5571/14.11.2019 şi publicat în BPI nr. 21920/18.11.2019);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 318/1259/2017/a2, având ca obiect atragerea răspunderii pentru intrarea în insolvenţă (art. 169 Legea 85/2014) aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş – fără termen de judecată;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 21 octombrie 2020.
Document: Rezolutie
Data: 2020-02-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească încasarea integrală a preţului obţinut din valorificarea bunurilor debitoarei;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să facă demersuri pentru continuarea valorificării bunurilor mobile ale debitoarei identificate şi evaluate (1 remorcă, 2 autoutilitare, autoturism şi echipamente tehnologice diverse), conform hotărârii adunării creditorilor din 14.11.2019 (proces-verbal încheiat de lichidatorul judiciar sub nr. 5571/14.11.2019 şi publicat în BPI nr. 21920/18.11.2019);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 20 mai 2020.
Document: Rezolutie
Data: 2019-10-09
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească încasarea integrală a preţului obţinut din valorificarea bunurilor debitoarei;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să facă demersuri pentru continuarea valorificării bunurilor mobile ale debitoarei identificate şi evaluate (1 remorcă, 2 autoutilitare, 1 autoturism + echipamente tehnologice diverse), conform hotărârii adunării creditorilor (proces-verbal încheiat de lichidatorul judiciar sub nr. 5256/7.03.2019);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12 februarie 2020.
Document: Rezolutie
Data: 2019-04-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor mobile ale debitoarei identificate şi evaluate (1 remorcă, 2 autoutilitare, 2 autoturisme + echipamente tehnologice diverse), conform hotărârii adunării creditorilor (proces-verbal încheiat de lichidatorul judiciar sub nr. 5256/7.03.2019);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 9 octombrie 2019.
Document: Rezolutie
Data: 2019-01-30
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să convoace adunarea creditorilor pentru prezentarea situaţiei debitoarei şi luarea măsurilor pentru valorificarea bunurilor, respectiv aprobarea regulamentului de vânzare;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor mobile ale debitoarei identificate şi evaluate (1 remorcă, 2 autoutilitare, 2 autoturisme + echipamente tehnologice diverse);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 24 aprilie 2019.
Document: Rezolutie
Data: 2018-10-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să formuleze să formuleze eventuale cereri în procedură;
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitoarei în vederea valorificării acestora (1 remorcă, 2 autoutilitare, 2 autoturisme + echipamente tehnologice diverse);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 30 ianuarie 2019.
Document: Rezolutie
Data: 2018-06-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. E rap. la art. 75 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, admite cererea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., cerere formulată de creditoarea DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv C.I.I. Enoiu Niculae, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 27 iulie 2018, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 27 august 2018;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 27 septembrie 2018.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar întocmirea la fiecare 3 luni, începând cu data începerii lichidării, şi prezentarea comitetului creditorilor, a raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă un termen administrativ de control la data de 3 octombrie 2018.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică, azi, 11 iunie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2018-05-30
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INSTAL GENERAL S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar C.I.I. Enoiu Niculae următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să formuleze să formuleze eventuale cereri în procedură;
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate;
- să urmărească propunerea unui plan de reorganizare;
- să urmărească soluţionarea cererii de deschidere a procedurii de faliment formulată de creditoarea Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş, în baza disp. art. 75 alin. 4 rap. la art. 145 alin. 1 lit. E din Legea nr. 85/2014, pentru care s-a stabilit termen de judecată din data de 11 iunie 2018;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Document: Rezolutie
Data: 2018-02-19
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ la data de 30.05.2018, pentru soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 318/1259/2017/a1, întocmirea tabelului definitiv al creanţelor şi propunerea unui plan de reorganizare.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună rapoarte de activitate lunare şi să formuleze eventuale cereri în procedură.
Cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 19.02.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-10-30
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că adunarea generală a asociaţilor l-a desemnat ca administrator special pe Vişoiu Mihail Daniel.
Ia act că adunarea creditorilor a confirmat administratorul judiciar, cu onorariul stabilit iniţial.
Ia act că s-a constituit comitetul creditorilor format din DGRFP Ploieşti-AJFP Argeş, Promek Tools SRL şi Green Profesional Invest SRL, preşedinte fiind DGRFP Ploieşti-AJFP Argeş.
Amână cauza şi acordă termen la data de 19.02.2018, completul C2, ora 08.30, pentru continuarea procedurii, soluţionarea dosarului asociat nr. 318/1259/2017/a1 şi definitivarea masei credale.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 30.10.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-08-02
Ora estimată: 10:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I raportat la art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea INSTAL GENERAL S.R.L., prin reprezentant legal Vişoiu Mihail Daniel.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei NEW INSTAL GENERAL S.R.L.
În temeiul art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu C.I.I. Enoiu Niculae, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări);
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 18 septembrie 2017;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 9 octombrie 2017;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 3 noiembrie 2017.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 16 octombrie 2017.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 23 august 2017, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală, şi până la 12 septembrie 2017, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune rapoarte privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor.
Stabileşte termen de judecată la data de 30 octombrie 2017.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 2 august 2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta