Sedințe:
Data: 2024-10-24
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 17.04.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 10.04.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 24.10.2024.
Document: Rezolutie
Data: 2024-04-11
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 24.10.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 11.04.2024.
Document: Rezolutie
Data: 2023-12-07
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar S.C.P. Darada Insolv I.P.U.R.L. cu sediul procedural ales în mun. Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etaj 2, camera 21, jud. Caraş Severin, CIF 31022114 RFO II-0639.
În temeiul art. 145 pct. C din Legea 85/2014,
Dispune intrarea în faliment – prin procedura generală a debitoarei S.C. Tepacos Company S.R.L., cu sediul în mun. Timişoara, str. Bujorilor, nr.157, jud. Timiş, J35/1741/2003, CUI RO15640148.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea insolvenţei,
Ridică dreptul de administrare, administratorilor sociali ai debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea insolvenţei,
Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe S.C.P. Darada Insolv I.P.U.R.L. cu sediul procedural ales în mun. Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etaj 2, camera 21, jud. Caraş Severin, CIF 31022114 RFO II-0639.
Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei.
În temeiul art. 145 alin. 3 din Legea insolvenţei,
Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment, conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea insolvenţei, şi stabileşte:
Termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale, de predare a gestiunii averii de la debitor/administratorul judiciar către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii: 08.01.2024.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 22.01.2024.
Termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora: 20.02.2024.
Termenul de depunere a contestaţiilor va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar.
Termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 21.03.2024.
În temeiul art. 151 alin. 1 şi urm. din Legea privind procedura insolvenţei,
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Fixează următorul termen de judecată la 11.04.2024, Camera de Consiliu, în cunoştinţa părţilor, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectuă şi va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare; apelul se depune la Tribunalul Timiş.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 07.12.2023.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2023-07-06
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de reorganizare, la data de 07.12.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 29.11.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 06.07.2023.
Document: Rezolutie
Data: 2023-03-23
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 06.07.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 29.06.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 23.03.2023.
Document: Rezolutie
Data: 2022-12-08
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 23.03.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 16.03.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
- va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 08.12.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-15
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: • Continuarea aducerii la îndeplinire a atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, precum şi a dispoziţiilor prevăzute în Încheierea Civilă nr. 970/CC/28.09.2017 şi Sentinţa Civilă nr. 769/js/01.10.2020, în vederea continuării procedurii de reorganizare a debitoarei TEPACOS COMPANY S.R.L.
Document: Rezolutie
Data: 2022-04-14
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 15.09.2022, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare.
Document: Rezolutie
Data: 2022-01-20
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control la data de 14.04.2022, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare.
Document: Rezolutie
Data: 2021-10-07
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 20.01.2022 - pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare.
Document: Rezolutie
Data: 2021-05-27
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-03-04
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-01-21
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: îndeplinire obligaţii
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-10-01
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-05-21
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-02-06
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Hotărârea nr. 18/22.01.2020, adoptată de Adunarea Generală a Judecătorilor Tribunalului Timi? şi comunicatul emis de Sindicatul Naţional al Grefei Judiciare Dicasterial,
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-10-17
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-06-27
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-04-04
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-12-13
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: soluţionarea contestaţiei la tabelul definitiv al creanţelor
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-09-20
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: comunicare înscrisuri, îndeplinire obligaţii
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-05-10
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ndeplinire atribuţii
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-01-25
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: soluţionare contestaţii
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-09-28
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide procedura
Document: Hotarareintermediara