DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialARGES, Nr. dosar: 64/1259/2018


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 64/1259/2018
Data înregistrării: 2018-03-05
Data ultimei modificări: 2024-10-02T12:16:10.08
Secție: ,,,
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2025-02-05
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA



Data: 2024-10-02
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor din averea debitoarei; - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să analizeze cererea de plată formulată de DGRFP sub nr. AGG-DEX-5726/20.03.2024 şi să prezinte în următorul raport de activitate modul de soluţionare, sub sancţiunea amenzii judiciare şi a înlocuirii - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 05.02.2025.
Document: Rezolutie

Data: 2024-06-05
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor din averea debitoarei; - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să analizeze cererea de plată formulată de DGRFP sub nr. AGG-DEX-5726/20.03.2024 şi să prezinte în următorul raport de activitate modul de soluţionare - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 02.10.2024.
Document: Rezolutie

Data: 2024-02-28
Ora estimată: 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge sesizarea de aplicare a amenzii judiciare lichidatorului judiciar. Fără cale de atac. Pronunţată în şedinţă publică, azi 28.02.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-02-07
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare şi a înlocuirii: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor din averea debitoarei; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei şi în spaţiul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar şi stocuri aparţinând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare şi valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - să expliciteze în următorul raport de activitate care sunt bunurile mobile la care se face referire în procesul verbal al şedinţei adunării creditorilor nr. 2984/22.06.2023 - lichidatorul judiciar va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 05.06.2024. În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, Pentru aplicarea disp. art. 63 alin.1 rap. la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 (conform cărora judecătorul-sindic va sancţiona lichidatorul judiciar cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei în cazul în care acesta, din culpă sau cu rea-credinţă, nu îşi îndeplineşte ori îndeplineşte cu întârziere atribuţiile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic) rap. la art. 190 şi art. 191 Cod procedură civilă, Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 28.02.2024 – şedinţă publică; - se citează părţile, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării aplicării disp. art. 63 alin.1 rap. la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Document: Rezolutie

Data: 2023-10-04
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare şi a înlocuirii: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor din averea debitoarei; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei ?i în spa?iul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar ?i stocuri apar?inând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare ?i valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - să expliciteze în următorul raport de activitate care sunt bunurile mobile la care se face referire în procesul verbal al şedinţei adunării creditorilor nr. 2984/22.06.2023 - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 07.02.2024.
Document: Rezolutie

Data: 2023-06-14
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor din averea debitoarei; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei ?i în spa?iul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar ?i stocuri apar?inând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare ?i valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 04.10.2023.
Document: Rezolutie

Data: 2023-02-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea amenzii judiciare: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei ?i în spa?iul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar ?i stocuri apar?inând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare ?i valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora; - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 14.06.2023
Document: Rezolutie

Data: 2022-10-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe – cu referire la imobilul vândut la licitaţia din 18.05.2022, precum şi plan de distribuire între creditori; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei ?i în spa?iul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar ?i stocuri apar?inând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare ?i valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora; - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 16.02.2023.
Document: Rezolutie

Data: 2022-06-29
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe – cu referire la imobilul vândut la licitaţia din 18.05.2022, precum şi plan de distribuire între creditori; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei şi în spaţiul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar şi stocuri aparţinând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare şi valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare; - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 19.10.2022.
Document: Rezolutie

Data: 2022-03-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare prev. de art. 60 alin. 2 din legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitoarei, potrivit regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 22.06.2021 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 1401/22.06.2021 şi publicat în BPi nr. 11187/24.06.2021; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei şi în spaţiul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar şi stocuri aparţinând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare şi valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea; - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 29.06.2022.
Document: Rezolutie

Data: 2021-11-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare prev. de art. 60 alin. 2 din legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitoarei, potrivit regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 22.06.2021 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 1401/22.06.2021 şi publicat în BPi nr. 11187/24.06.2021; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei şi în spaţiul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar şi stocuri aparţinând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare şi valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea; - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că prin hotărârea adunării generale a creditorilor din data de 22.10.2021 a fost confirmat lichidatorul judiciar Prime Insolv Practice SPRL cu un onorariu fix de 10.000 lei + TVA pe durata întregii proceduri de faliment a debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS SRL, respectiv de la data de 03.06.2020 până la data pronunţării hotărârii de închidere a procedurii de faliment cu radierea societăţii din Registrul Comerţului şi un onorariu variabil de 5% + TVA din preţul obţinut urmare a valorificărilor efectuate către un cumpărător identificat de către lichidatorul judiciar, precum şi din recuperările de creanţe / 2% + TVA din preţul obţinut urmare a valorificărilor efectuate către un cumpărător identificat de către creditori, iar în cazul adjudecării în contul creanţei a bunurilor din valoarea preţului de adjudecare. Acordă un termen administrativ de control la data de 16.03.2022.
Document: Rezolutie

Data: 2021-06-30
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263 Tribunalul Specializat Argeş Dosar nr. 64/1259/2018 Termen administrativ: 30 iunie 2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitoarei, potrivit regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 22.06.2021 (proces-verbal întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 1401/22.06.2021 şi publicat în BPi nr. 11187/24.06.2021; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei ?i în spa?iul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar ?i stocuri apar?inând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare ?i valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea; - lichidatorul judiciar să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 24 noiembrie 2021. Judecător sindic,
Document: Rezolutie

Data: 2021-02-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - să formuleze cerere de chemare în judecată împotriva VILMAR S.A. pentru permiterea accesului la bunurile mobile proprietatea debitoarei, în vederea evaluării (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 436/18.02.2021 conform cărora a solicitat „obligarea Vilmar SA să permită accesul în incinta platformei ?i în spa?iul în care se afla mijloacele fixe, obiectele de inventar ?i stocuri apar?inând debitoarei Industrial MB Plus, pentru efectuarea procedurii de evaluare ?i valorificarea acestora”, motivat de refuzul VILMAR S.A. de a permite accesul); - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 30 iunie 2021.
Document: Rezolutie

Data: 2020-10-21
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să efectueze inventarierea bunurilor din averea debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului. - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. - să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; - lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 24 februarie 2021.
Document: Rezolutie

Data: 2020-06-03
Ora estimată: 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A pct. c şi art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de trecere la faliment a debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., propunere formulată de administratorul judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL prin raportul de activitate întocmit sub nr. 992/5.05.2020 publicat în BPI nr. 7066/7.05.2020. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv PRIME INSOLV PRACTICE SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 20 iulie 2020, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 20 august 2020; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 21 septembrie 2020. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. În temeiul art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 21 octombrie 2020. Executorie. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 3 iunie 2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2020-05-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, administratorul judiciar fiind PRIME INSOLV PRACTICE, În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment formulată de administratorul judiciar, în temeiul disp. art. 145 alin. 1 pct. A lit. c din Legea nr. 85/2014, Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 3 iunie 2020 ora 10:30; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, administratorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de intrare în faliment.
Document: Rezolutie

Data: 2020-02-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; - să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de activitate întocmit în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale; - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. - să precizeze adresa sediului creditoarei PZ MARK POL – poziţia nr. 26 creanţe chirografare din tabelul definitiv de creanţe întocmit de administratorul judiciar sub nr. 164/23.01.2020 şi publicat în BPI nr. 1625/27.01.2020, pentru a se putea opera înscrierea creditoarei ca parte în dosar; - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - să urmărească solu?ionarea dosarului nr. 64/1259/2018/a3 având ca obiect ridicarea dreptului de administrare aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş cu termen de judecată la data de 26.02.2020; - să menţioneze în următorul raport de activitate rezultatul verificării cererii formulate de DAPRED CONSTRUCT S.R.L. şi să depună la dosar dovada publicării extrasului raportului de activitate în Buletinul procedurilor de insolvenţă (cerere înregistrată în dosar la data de 11 februarie 2020 şi care se comunică administratorului judiciar); - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 20 mai 2020.
Document: Rezolutie

Data: 2019-10-09
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; - să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de activitate întocmit în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale; - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. - să facă demersuri finalizarea evaluării bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare; - să întocmească tabelul definitiv de creanţe; - să urmărească situaţia sentinţei nr. 4332/26.06.2019 pronunţate de Judecătoria Piteşti; - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 12 februarie 2020.
Document: Rezolutie

Data: 2019-04-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; - să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de activitate întocmit în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale; - să depună la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. - să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare; - să întocmească tabelul definitiv de creanţe; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că adunarea generală a creditorilor a hotărât desemnarea un comitet al creditorilor format din: AJFP Argeş – preşedinte, Unicredit Leasing Corporation IFN S.A. – membru, First Bank S.A. – membru; şi a confirmat lichidatorul judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL, cu onorariu fix de 4.500 lei/lună + TVA şi un onorariu de succes de 1,0% + TVA din sumele distribuite în cazul în care creditorii garantaţi (sau altă entitate di grup) vor adjudeca bunurile sau tranzacţia de recuperare include un cumpărător identificat de către creditori şi 4,0% + TVA din sumele distribuite rezultate din vânzarea bunurilor (ipoteca în favoarea creditorilor) de către terţe părţi, 8,0% + TVA din toate sumele suplimentar recuperate şi distribuite creditorilor, rezultate în urma anulării de contracte, recuperării creanţelor companiei, lichidării de bunuri sau alte acţiuni similare care se referă la bunuri altele decât cele care reprezintă garanţie pentru creditorii garantaţi (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 3 decembrie 2018 întocmit de administratorul judiciar sub nr. 5022/3.12.2018). Acordă un termen administrativ de control la data de 9 octombrie 2019.
Document: Rezolutie

Data: 2019-01-30
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRIME INSOLV PRACTICE SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; - să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de activitate întocmit în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014; - să depună la dosar procesul-verbal întocmit cu ocazia primei şedinţe a adunării generale a creditorilor din 3 decembrie 2018; dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă; - să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare; - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 64/1259/2018/a1 având ca obiect cerere de repunere în termenul de declarare a creanţei (soluţionat de Tribunalul Specializat Argeş prin sentinţa nr. 56/23.01.2019); să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 64/1259/2018/a2 având ca obiect contestaţie împotriva tabelului preliminar al creanţelor (soluţionat de Tribunalul Specializat Argeş prin sentinţa nr. 57/23.01.2019); - să întocmească tabelul definitiv de creanţe; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 24 aprilie 2019.
Document: Rezolutie

Data: 2018-09-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite excepţia netimbrării cererii, excepţie invocată din oficiu. Anulează ca netimbrată cererea formulată de creditoarea CART MET PLAST S.R.L. privind deschiderea procedurii de insolvenţă prevăzută de Legea nr. 85/2014 împotriva debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L. În temeiul art. 72 din Legea nr. 85/2014, respinge contestaţia formulată de debitoarea INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L. În temeiul art. 70 din Legea nr. 85/2014, admite cererile formulate de creditoarea ECORAL PLAST S.R.L., de creditoarea PIRAEUS BANK ROMANIA S.A. şi de creditoarea BULTEK ROMINVEST S.R.L., având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei INDUSTRIAL MB PLUS S.R.L. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu PRIME INSOLV PRACTICE SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1.000 lei plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 5 noiembrie 2018; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 26 noiembrie 2018; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 21 decembrie 2018; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 3 decembrie 2018. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 10 octombrie 2018, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 30 octombrie 2018, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 30 ianuarie 2019. Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 19 septembrie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2018-09-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 19 septembrie 2018. Cu cale de atac o dată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 12 septembrie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2018-06-25
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune citarea părţilor care nu au termen în cunoştinţă la sediile indicate în cereri şi eventual la adresele alese ca sediu procesual. Amână cauza şi acordă termen la data de 12.09.2018, completul C2, ora 10.00, având în vedere lipsa de procedură cu creditorii Cart Met Plast SRL şi Piraeus Bank Romania SA. Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 25.06.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-06-11
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Apreciază că se impune conceptarea şi citarea creditorilor care au formulat cereri în cauză, în această calitate, prin toate formele prevăzute de Codul de procedură civilă, urmând ca debitorul să ia cunoştinţă de aceste cereri din dosar şi să formuleze, dacă este cazul, contestaţie sau întâmpinare. Amână cauza şi acordă termen la data de 25.06.2018, completul C2, ora 08.30, pentru lipsă de procedură cu creditorii Piraeus Bank Romania SA şi Bultek Rominvest SRL. Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 11.06.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-05-14
Ora estimată: 11:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 11.06.2018, completul C2, ora 0830, pentru când se citează părţile. Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 14.05.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-04-16
Ora estimată: 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de cererea de intervenţie formulată de Cart Met Plast SRL, dispune conceptarea acestuia în calitate de creditor şi citarea cu menţiunea de a face dovada achitării taxei de timbru de 200 lei, sub sancţiunea anulării cererii. Amână cauza şi acordă termen la data de 14.05.2018, completul C2, ora 11.00, având în vedere cererea formulată de creditor şi poziţia debitorului. Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 16.04.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta



Părți *:

ECORAL PLAST SRL - Creditor
INDUSTRIAL MB PLUS SRL - Debitor
CART MET PLAST SRL - Creditor
BULTEK ROMINVEST SRL-CREANŢĂ 0 POTRIVIT TABELULUI CONSOLIDAT DIN DATA DE 20.01.2023 - Creditor
FIRST BANK SA (FOSTA PIRAEUS BANK ROMANIA SA) - Creditor
AJFP ARGEŞ - Creditor
DIRECŢIA IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE PITEŞTI - Creditor
ARTIS ART STIL SRL - Creditor
BRENNTAG SRL - Creditor
BRIDGEXIM IND SRL - Creditor
CATIA TRANS SRL - Creditor
CONTURO INDUSTRIAL SRL - Creditor
ECOPRIMUS SRL - Creditor
FURTUNTEC SRL-CREANŢĂ 0 POTRIVIT TABELULUI CONSOLIDAT DIN DATA DE 20.01.2023 - Creditor
G T P D SRL - Creditor
ICC CHEMICALS SRL - Creditor
INTERNAŢIONAL LAZĂR COMPANY SRL - Creditor
MYA SUN EXPRESS TRANS SRL - Creditor
OMYA CALCITA SRL - Creditor
ORIENT SRL - Creditor
SOTA GRUP 21 SA - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
VEGA CHEMICALS SRL - Creditor
DIGITAL INTELLIGENCE AMI SRL - Creditor
HTI INTERNATIONAL ROMANIA SRL - Creditor
PZ MARK POL - Creditor
VILMAR SA - Creditor
PRIMĂRIA PITEŞTI - Creditor
PROINSTAL PIPE SRL-CREANŢĂ 0 POTRIVIT TABELULUI CONSOLIDAT DIN DATA DE 20.01.2023 - Creditor
RCS RDS - CREANŢĂ 0 POTRIVIT TABELULUI CONSOLIDAT DIN DATA DE 20.01.2023 - Creditor
GOLDEN SUN PLAST SRL-CREANŢĂ 0 POTRIVIT TABELULUI CONSOLIDAT DIN DATA DE 20.01.2023 - Creditor