Sedințe:
Data: 2023-04-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite propunerea formulată de practicianul în insolvenţă C.I.I. Dobre Florin în calitate de administrator judiciar al debitoarei ARGE INFRASTRUCTURA S.R.L.
Închiderea procedurii generale de insolvenţă a debitorului ARGE INFRASTRUCTURA S.R.L., J..........., CUI ............, în temeiul art. 175 al.1, teza I din Legea privind procedura insolventei, ca urmare a realizării planului propus de debitor şi reinserarea acestuia în circuitul economic.
Descarcă judecătorul sindic, administratorul/lichidatorul judiciar şi toate persoanele care i-au asistat de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură, în temeiul art.180 din Legea nr. 85/2014.
Dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Sibiu şi Oficiului Registrului Comerţului de lângă Tribunalul Sibiu pentru efectuarea menţiunii de radiere, precum şi tuturor creditorilor prin publicarea prezentei în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în temeiul art.179 din Legea nr.85/2014.
Notarea prezentei sentinţe în cartea funciară de către administratorul judiciar în temeiul art.902, al.2, pct. 16 C.civ.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, termen care curge însă de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a prezentei hotărâri. Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu.
Pronunţată, azi 19.04.2023, prin punerea la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Document: Hotarare
Data: 2023-04-05
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amână pronun?area pentru data de 19.04.2023
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-12-07
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt:
ÎN NUMELE LEGII:
HOTĂRĂŞTE:
În baza art.139,alin.1,lit.C din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenirea insolven?ei ?i de insolven?ă,
Confirmă planul de reorganizare al debitoarei ARGE INFRASTRUCTURA S.R.L., propus de administratorul judiciar C.I.I. Dobre Florin.
În baza art. 140 coroborat cu art.56 lit.d şi 58,alin.1, lit. e din Legea 85/2014, când sentinţa care confirmă un plan/modificare, prelungire intră în vigoare, activitatea debitorului este reorganizată în mod corespunzător, conform acestuia, de către administratorul special sub supravegherea administratorului judiciar.
În baza art. 58 al.2, 59 coroborat cu art. 40 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar - ca organ al procedurii, obligaţia de a depune la dosar lunar un raport în care să menţioneze îndeplinirea obligaţiilor legale cât şi să menţioneze modul în care debitoarea îşi respectă programul de plăţi, ultima rată achitată şi data scadentă a următoa/rei/relor rate, precum şi dacă există şanse reale de respectare integrală a acestuia.
În baza art. 144 al. 1 şi 2 din Legea 85/2014 administratorul special, sau, după caz, administratorul judiciar va prezenta trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi respectiv a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, care vor fi avizate de acest organ deliberativ iar ulterior acestei aprobări, acestea vor fi înregistrate la grefa tribunalului pentru ca debitorul sau, după caz, administratorul judiciar să notifice aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării lor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, termen care curge de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a prezentei hotărâri.
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Sibiu, sub sancţiunea nulităţii conform art.471 alin.1 C.pr.civ.
Acordă termen de judecată în vederea continuării procedurii la data de 05.04.2022, C4 litigii cu profesionişti.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 07.12.2022.
Judecător Sindic,
Document: Hotarareintermediara
Data: 2022-09-14
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, depunerea tabelului definitiv şi depunerea unui plan de reorganizare acordă termen de judecată la data de 07.12.2022, sala D, ora 9.00
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-05-11
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii acordă termen de judecată la data de 14.09.2022, sala D, ora 9.00
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-02-09
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii acordă termen de judecată la data de 11.05.2022, sala D, ora 9.00
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-11-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru solu?ionarea dosarului aflat pe rolul ICCJ.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-09-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a contestaţiilor aflate pe rolul Î.C.C.J.Bucureşti.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-04-14
Ora estimată: 10:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a contestaţiilor aflate pe rolul Î.C.C.J.Bucureşti, acordă termen de judecată la data de 15.09.2021.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-01-13
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a contestaţiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, acordă termen de judecată la data de 14.04.2021.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-10-14
Ora estimată: 09:50
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a contestaţiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, acordă termen de judecată la data de 13.01.2021
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-07-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a contestaţiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, acordă termen de judecată la data de 14.10.2020
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-06-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea contestaţiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, acordă termen de judecată la data de 22.07.2020
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-03-04
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea contestaţiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, acordă termen de judecată la data de 10.06.2020
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-12-11
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea contestaţiilor aflate pe rolul instan?elor de judecată, acordă termen de judecată la data de 04.03.2020
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-10-02
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt solu?ionarea dosarelor asociate tr. 11.12.2019
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-06-05
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar al creanţelor debitoarei, acordă termen de judecată la data de 02.10.2019
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-04-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar al creanţelor debitoarei, acordă termen de judecată la data de 05.06.2019
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-01-16
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar al creanţelor debitoarei, acordă termen de judecată la data de 10.04.2019
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-10-03
Ora estimată: 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru finalizarea raportului deevaluare a patrimoniului debitoarei, soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar al creanţelor debitoarei
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-05-30
Ora estimată: 11:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. ARGE INFRASTRUCTURA S.R.L.( fostă MAX BOEGL AEROPORT SIBIU S.R.L.),şi în consecinţă:
Deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitorului S.C. ARGE INFRASTRUCTURA S.R.L.( fostă MAX BOEGL AEROPORT SIBIU S.R.L.), în temeiul art.71 alin.1 teza întâi raportat la art. 66 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenirea insolven?ei ?i de insolven?ă.
Desemnează administrator judiciar provizoriu, la cererea debitorului, pe practicianul în insolvenţă CII Dobre Florin, cu sediul în Bucureşti, str. Amiral Horia Măcelariu nr. 61 - 81, Sector 1, înregistrat în Registrul Formelor de Organizare al UNPIR în 2015, sub numărul RFO I-3880, având CIF 24219726, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege şi de către judecătorul sindic, cu o retribuţie de 800 lei lunar, în temeiul art.73 alin.1 teza finală raportat la art. 45 alin.1 lit. d coroborat cu art. 57 alin.1 din Legea nr. 85/2014, până la confirmarea/înlocuirea sa de către adunarea creditorilor şi va fi retribuit pe bază de decont justificativ ce se va achita din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, din fondul de lichidare prevăzut la art. 39 alin. 4 din legea insolven?ei.
Obligă debitorul, prin administrator/i social/i, să pună la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare de către acesta din urmă cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sanc?iunea ridicării dreptului de administrare, în baza art.82 alin.1 din Legea nr. 85/2014. Pentru această obligaţie fo/stul/ştii administrator/i social/i va/vor fi notificat/ţi de către administratorul judiciar provizoriu şi la domiciliul actual în acest sens, după solicitarea acestor date de la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor competentă sau verificare directă a actului de identitate în cazul prezentării acestora.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu următoarele atribuţii, urmând a face dovada corespunzătoare la dosar:
- ca în termen de maxim 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii să convoace adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice în vederea desemnării administratorului special, în baza art. 53 alin.1 raportat la art. 52 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special, precum şi a faptului că de la data deschiderii procedurii convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării acţionarilor/asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică se face numai de către administratorul judiciar, conform art. 58 alin.1, lit. g coroborat cu art.54 şi 55 din Legea nr. 85/2014;
- să înregistreze, de îndată după desemnarea administratorului special, la ORC menţiunea privitoare la acesta pentru opozabilitate faţă de terţi, conform art. 190 al.1, lit. e din OMJ nr. 2.594/C*) din 10 octombrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de ţinere a registrelor comerţului, de efectuare a înregistrărilor şi de eliberare a informaţiilor;
- ca în termen de cel mult 20 de zile de la desemnare să examineze situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse conform prevederilor art.67 sau 74 şi să întocmească un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. a din Legea nr. 85/2014,
- ca în termen de cel mult 40 de zile de la desemnare să examineze activitatea debitorului şi să întocmească un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă şi dacă are sau nu legătură cu celălalt/ceilalţi membr/u/i ai grupului de societăţi, după verificarea persoanele împuternicite la bănci de către debitoare şi operaţiunile efectuate de acestea, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă această stare şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art.169-173 din Legea nr. 85/2014 precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a societăţii ori a motivelor ce nu permit reorganizarea ce va fi mai întâi prezentat adunării creditorilor spre dezbatere şi apoi supus judecătorului-sindic, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. b din Legea nr. 85/2014, asigurând totodată posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, o copie a acestuia urmând a o depune la dosarul cauzei şi la registrul comerţului, comunicând-o totodată şi societăţii debitoare,
- notificarea deschiderii procedurii către furnizorii de servicii - electricitate, gaze naturale, apă, servicii telefonice sau altele asemenea, (dacă există numai în perioada de observaţie şi de reorganizare), debitorului, creditorilor – cu cel puţin 10 zile înainte de îndeplinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, inclusiv părţilor vătămate constituite părţi civile în procesul penal dacă există şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu, care se va realiza conform Codului de procedură civilă, prin publicare într-un ziar de largă circulaţie şi prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, creditorii având drept de opoziţie faţă de încheierea de deschidere a procedurii, în termen de 10 zile de la comunicarea notificării, în baza art. 71 alin. 2 raportat la art.77, 99 şi 100 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.21 al.1,lit. f din Legea nr.26/1990,
- ca în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii să inventarieze bunurile din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii în temeiul şi condiţiile art. 96 (CF, AEGRM, direcţia fiscală locală sau orice alte autorităţi competente similare) şi să depună actul de inventar la dosarul cauzei, în baza art.58 al.1, lit. o, 101 al. 1 din Legea nr. 85/2014. Totodată ca, în cazul în care există bunuri în averea debitorului, în termen de două zile de la depunerea raportului de evaluare la dosarul cauzei să transmită spre publicare în BPI un anunţ în acest sens cu menţiunea expresă că împotriva acestuia se pot formula obiecţiuni în termen de maximum 5 zile de la această publicare.
În cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune în baza art. 101 al. 2 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.902, al.2, pct. 16 C. civ.
În baza art. 100 alin. 1 lit. b din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la 13.07.2018, care trebuie să cuprindă menţiunile prevăzute de art.104 din acelaşi act normativ şi să se refere la creanţe anterioare datei de deschidere a procedurii generale,
În baza art. 100 alin. 1 lit. c coroborat cu 105 al.1 şi 2 şi respectiv 106 din Legea nr. 85/2014 şi ţinând cont de HP nr.11/2016 a ÎCCJ, a art. 58 al.2 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru verificarea fiecărei creanţe şi a documentelor depuse, (cu excepţia dispoziţiilor art.102 al.1, sens în care - la nevoie - lichidatorul va efectua verificări inclusiv la ITM în îndeplinirea atribuţiilor legale), inclusiv sub aspectul existenţei dovezii de timbrare a acestora cu suma de 200 lei iar în cazul cererilor de repunere în termen cu 20 lei, precum şi al intervenirii sau nu a prescripţiei extinctive a creanţei, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la 02.08.2018.
În baza art. 58 al.2 coroborat cu art. 40, 105 şi 146 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului/lichidatorului judiciar sau a celui provizoriu ca organ al procedurii obligaţia:
- de a proceda, pe parcursul procedurii, la solicitarea şi verificarea integrală şi fără ştersături a tuturor documentelor ce privesc eventuale cesiuni de creanţă etc., în sensul de a verifica şi conţinutul contractelor de cesiune care reprezintă raportul substanţial dintre cedent şi cesionar prin raportare la dispoziţiile art. 1566 şi următoarele C.civ., inclusiv sub aspectul prevederii preţului, ca element esenţial/constitutiv al unei asemenea operaţiuni juridice atunci când sunt cu titlu oneros (art.1650 şi următoarele C.civ.) şi care trebuie să rezulte cu certitudine din actul întocmit în condiţiile legii şi nu dedus din acest act sau din altul la care face trimitere şi care nu este depus spre verificare, sau eventual cu titlu gratuit (act autentic, art.1011 C.civ.),
- în cazul în care se invocă faptul că aceste solicitări ar reprezenta un secret comercial/secret bancar/act confidenţial, acest aspect trebuie să aibă la bază o cerere temeinic argumentată în fapt şi drept, de ce anume sunt astfel apreciate/calificate de către aceste terţe persoane faţă de procedură sau chiar eventuali participanţi la procedură şi care să implice secretizarea acestora sub aspectul preţului etc. şi păstrarea integrală a acestora în condiţii specifice (confidenţiale) de către instanţă, la sediul căreia urmează a fi depuse şi verificate de către administratorului/lichidatorul judiciar,
- de a studia în timp util toate documentele care se depun la dosarul cauzei între termene astfel încât să fie în măsură să întocmească rapoarte, să formuleze opinii etc. în cunoştinţă de cauză cu cel puţin cinci zile calendaristice înainte de următorul termen de judecată stabilit.
În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere Tribunalul Sibiu a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3-5 din legea insolvenţei pentru depunerea contestaţiilor, inclusiv necesitatea achitării taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei, sub sancţiunea anulării. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
În baza art. 100 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 111 alin.6 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul de definitivare a tabelului creanţelor la 27.08.2018 ?i pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 03.10.2018.
Întocmirea şi publicării în BPI a tabelului definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului se va face de către administratorul judiciar numai după ce toate contestaţiile la creanţe au fost soluţionate şi s-a predat raportul de evaluare a garanţiilor, în care se va arăta suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă, conform art.112 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 100 alin. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014 stabileşte prima şedinţă a Adunării Creditorilor la 07.08.2018, ora urmând a fi stabilită de către practicianul în insolvenţă, ce va avea loc la sediul administratorului judiciar provizoriu având ca ordine de zi alegerea Comitetului de Creditori şi confirmarea/înlocuirea administratorului judiciar provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu privire la cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei debitorului şi care va fi convocată şi prezidată de administratorul judiciar provizoriu ce va depune totodată la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor aferentă, precum şi dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI.
În baza art. 39 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de două zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar provizoriu.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 71 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea de îndată a prezentei minute administratorului judiciar provizoriu.
Executorie.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii.
Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu.
Stabileşte termen în vederea desfăşurării procedurii la 03.10.2018.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică, azi, 30.05.2018.
Document: incheieredesedintasecreta