Sedințe:
Data: 2022-07-07
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar INSTANT EXPERT SPRL Bacău privind închiderea procedurii de reorganizare prin continuarea activităţii.
În temeiul art. 175 alin. 1 teza 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, închide procedura de reorganizare prin continuarea activităţii a debitoarei SC ELECTROTEHNO SRL.
În temeiul art. 180 din Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă descarcă administratorul judiciar de orice îndatoriri şi responsabilităţi.
În temeiul art. 179 din Legea 85/2014 privind privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă dispune notificarea prezentei hotărâri către Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Iaşi, ORC de pe lângă Tribunalul Bacău pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată in sedinta publica azi, 07.07.2022.
Document: Hotarare
Data: 2022-06-16
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt a se pune în discutie închiderea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-05-12
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014 confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei SC ELECTROTEHNO SRL , propusă de către administratorul special al debitoarei.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară.
Conducerea activităţii debitoarei va fi asigurată de administratorul judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, pe toată durata de implementare, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Stabileşte termen la data de 16.06.2022, pentru implementarea planului modificat.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12.05.2022.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2022-04-14
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt a se pune în discutie confirmarea planului de reorganizare modificat.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-03-17
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-02-17
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Respinge cererea administratorului judiciar INSTANT EXPERT SPRL de inchidere procedura in baza disp art 175 din Lg 85/2014.
Fixeaza termen la data de 17.03.2022 pentru continuarea procedurii.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată azi, 17.02.2022, în şedinţă publică.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2022-01-20
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt a se pune în discutie închiderea procedurii de reorganizare
Document: Rezolutie
Data: 2021-09-30
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2021-09-23
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Termen preschimbat
Data: 2021-08-18
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 230 Cpc dispune preschimbarea termenului din 23.09.2021 la 30.09.2021 pentru când se vor cita părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Fără cale de atac.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din 18.08.2021.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-05-21
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2
Tip soluție: Termen preschimbat
Data: 2021-05-20
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-01-21
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
În baza disp. art. 230 Cpc dispune preschimbarea termenului din 21.05.2021 la 20.05.2021 pentru când se vor cita părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Fără cale de atac.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din 21.01.2021.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-09-10
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară al debitoarei SC ELECTROTEHNO S.R.L.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului şi se va limita doar la acele activităţi comerciale pentru care debitorul dispune de baza materială necesară.
Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar şi în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a debitorului şi a cheltuielilor efectuate, conform art.144 din Legea nr.85/2014.
Stabileşte termen la data de 21.01.2021, ora 9,00 pentru a se verifica depunerea rapoartelor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Bacău-secţia a II-a.
Pronunţată în şedinţa publică azi, 10.09.2020.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-07-16
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt a se pune în discutie planul de reorganizare
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-06-11
Ora estimată: 09:30
Complet: CF2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-03-26
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 6 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „în temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgen?ă instituite prin acesta, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 16 martie – 16 aprilie urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr. 12 din 18 martie 2020, respectiv următoarele cauze din materia falimentului: suspendarea executării silite, poprire asigurătorie, sechestru asigurător, sechestru judiciar, ordonanţele preşedinţiale având ca obiect măsuri care justifică urgenţa deosebită în contextul declarării stării de urgenţă, măsuri asigurătorii, categorii de cereri (conflict negativ de competenţă, îndreptare eroare materială, ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar, reexaminare taxă de timbru judiciar, reexaminare anulare acţiune introductivă, abţinere şi recuzare) care se judecă fără citarea părţilor formulate strict în cauzele enumerate anterior, cauze a căror suspendare ar fi de natură să cauzeze reclamantului o pagubă iminentă, însemnată şi care nu s-ar putea repara ori a cărei reparare ar fi dificilă în viitor, cauzele generate de aplicarea măsurilor prevăzute de Decretul 195/2020 al Preşedintelui României, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie.
Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 8 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „după încetarea stării de urgen?ă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgen?ă, instan?a de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată ?i citarea păr?ilor” dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.
Data: 2019-11-14
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2019-07-11
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2019-07-09
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Termen preschimbat
Data: 2019-03-28
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 230 Cpc dispune preschimbarea termenului din 09.07.2019 la 11.07.2019 pentru când se vor cita părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Fără cale de atac.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din 28.03.2019.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-03-14
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2018-11-01
Ora estimată: 09:00
Complet: CF2u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pt continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2018-08-21
Ora estimată: 13:00
Complet: CF2V 2018
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei ELECTROTEHNO SRL, cu sediul în mun. Bacău.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei ELECTROTEHNO SRL, cu sediul în mun. Bacău, pe o durată maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, cu sediul în jud. Bacău, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 05 octombrie 2018;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 26 octombrie 2018
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 20 noiembrie 2018;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 1 noiembrie 2018.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În conformitate cu dispoziţiile art. 104 alin. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti şi cu dispoziţiile hotărârii nr. 7 din 05.06.2018 a Colegiului de Conducere al Tribunalului Bacău, înaintează prezenta cauză în vederea repartizării ciclice către preşedintele secţiei (data efectuării repartizării ciclice fiind 31.08.2018), urmând a se fixa de completul stabilit în urma repartizării ciclice termen pentru analiza stadiului procedurii.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 21.08.2018.
Document: Hotarareintermediara