Sedințe:
Data: 2024-11-25
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Data: 2024-09-16
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 25 noiembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022 în vedere continuării procedurii, în vederea solutionării dosarelor în care debitoarea este parte.
Pune in sarcina lichidatorului judiciar obligaţia să publice într-un ziar de largă circulatie publicatiile de vânzare , potrivit art. 156 alin. 4 legea 85/2014;
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-05-13
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, în vedere continuării procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-02-19
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata cauzei si acordă termen la data de 13.05.2024,ora 12:00,CF3 2022 în vederea continuării procedurii, soluţionării litigiilor în care este implicată debitoarea, să depună dovezile BPI pentru înscrisurile depuse la acest termen.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-11-20
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 19.02.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii, solutionării litigiilor în care este implicată debitoarea. Pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune dovada publicării în BPI a ultimului raport de activitate depus pentru acest termen şi a tabelului definitiv actualizat consolidat.
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 20.11.2023.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-11
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 20.11.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii pentru solutionarea litigiilor în care este parte debitoarea.
Pune în vedere lichidatorului de a depune dovada publicării în BPI a ultimului raport de activitate.
Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 11.09.2023.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-06-12
Ora estimată: 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 11.09.2023, ora 12;00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii falimentului, pentru soluţionarea litigiilor în care este implicată debitoarea, pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar dovada publicării în BPI a înscrisurilor depuse pentru termenul de astăzi, respectiv raport de activitate 719/06.06.2023, act de adjudecar nr. 408/28.03.2023.
Pronuntată în şedintă publică,astăzi, 12.06.2023
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-23
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 12.06.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii falimentului, pentru solu?ionarea litigiilor în care implicată debitoarea.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 23.03.2023.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-12-15
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 23.03.2023, ora 13:00, complet Cf3 2022, în vederea valorificării bunurilor mobile şi imobile din patrimoniul debitoarei, respectiv pentru recuperarea creantelor.
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 15.12.2022.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-09-15
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 15.12.2022, ora 13:00 pentru a fi continuată procedura de valorificare a bunurilor.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15.09.2022.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-04-21
Ora estimată: 14:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că la dosar există depuse publicatii de vânzare filele 17-20 ce se vor afisa, raportul de fonduri se va afisa, pune în vedere practicianului să facă dovada publicării în BPI, pentru solutionarea litigiilor şi pentru finalizarea executărilor silite, pentru valorificarea celorlalte bunuri, se acordă termen la data de 15.09.2022, ora 13:00, complet CF3 2022.
Pronuntată în şedinţă publică astăzi, 21.04.2022
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-04-14
Ora estimată: 14:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Data: 2022-03-28
Ora estimată: 9:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Admite sesizarea din oficiu de preschimbare a termenului de judecată acordat în prezenta cauză.
Preschimbă termenul de judecată fixat, din data de 14.04.2022 în data de 21.04.2022, ora 14:00, complet CF3 2022.
Se vor cita părţile pentru noul termen fixat.
Fără cale de atac.
Pronunţată în camera de consiliu, astăzi, 28.03.2022.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-01-20
Ora estimată: 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 14.04.2022, ora 14:00, complet CF3 2022, în vederea afişării Publicatiilor de vânzare depuse la dosarul cauzei, respectiv pentru continuarea procedurilor de valorificare a bunurilor, pentru solutionarea litigiilor în care este implicată debitoarea, pentru recuperarea creantelor.
Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 20.01.2022.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-10-14
Ora estimată: 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispozitiilor art.59, alin 3 din Legea insolventei, instanta dispune afisarea publicatiei de vânzare depusă la dosar în 13.10.2021, pune îm vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar dovada efectuării distributiei, conform propunerii din 07.09.2021 şi pentru continuarea procesului de valorificare a bunurilor debitoarei, pentru a se întruni Adunarea generală a creditorilor care a fost convocată pentru 15.10.2021 şi pentru solutionarea litigiilor în care este implicată debitoarea, pentru recuperarea creantelor, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen în data de 20.01.2021, ora 14:00, complet CF3.
Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 14.10.2021.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-06-17
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata cauzei şi acordă termen la data de 14.10.2021, ora 14.00, complet CF3, pentru a se depune proces- verbal de inventariere, pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor, pentru solutionarea litigiilor în care este implicată debitoarea şi pentru recuperarea creantelor.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-03-11
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. A pct. c şi lit. B din Legea 85/2014, deschide procedura falimentului în formă generală împotriva debitoarei GENERAL INTERMED SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lg. 85/2014 precum şi cele de la art. 58 din lg. 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014.
În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 26 aprilie 2021,
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 26 mai 2021,
- termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 21 iunie 2021,
- termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar
- termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 31 mai 2021.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca in tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia, se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, a actelor de control încheiate de organe de control.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptătiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 17.06.2021, ora 13.00.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 11.03.2021
Document: Hotarareintermediara
Data: 2021-01-14
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand în vedere solicitările părtilor pentru a se intruni Adunarea generală a creditorilor pentru a se pune în discutie planul de reorganizare, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a procesului verbal al adunării creditorilor, pentru a se depune dovada publicării în BPI a tabelului definitiv actualizat din 23.12.2020, acordă termen la data de 11.03.2021, ora 13.00
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-11-19
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ SA, în contradictoriu cu debitoarea GENERAL INTERMED SRL prin administrator judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, având ca obiect ridicarea măsurii suspendării.
În temeiul art. 78 alin. 1 pct. A lit. a din Legea 85/2014, ridică măsura suspendării prevăzute la art. 75 alin. 1 cu privire la creanţa creditoarei BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ SA şi dispune valorificarea imediată, în cadrul procedurii, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 154-158 şi cu condiţia achitării din preţ a cheltuielilor prevăzute de art. 159 alin. 1 pct. 1, a bunurilor imobile şi mobile asupra căruia poartă cauza de preferinţă, respectiv:
- Imobilul-teren intravilan situat în Municipiul ..., şi construcţiile edificate pe acesta, proprietatea debitoarei GENERAL INTERMED SRL.
- Imobilul – teren intravilan situat în Municipiul ....., şi construcţiile edificate pe acesta, proprietatea debitoarei GENERAL INTERMED SRL; cota-indiviză din teren intravilan şi construcţiile edificate pe acesta ; cota – indiviză din teren intravilan si construcţiile edificate pe acesta.
- Bunurile mobile constând în echipamente – linie pentru producţia rolelor de hârtie, menţionate în contractul de ipotecă asupra bunurilor corporale .
Obligă intimata debitoare GENERAL INTERMED SRL la plata sumei de 200 lei către creditoarea BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ SA reprezentând cheltuieli de judecată (taxă judiciară de timbru 200 lei aferentă cererii de ridicare a suspendării).
Menţine termenul stabilit pentru verificarea stadiului procedurii în 14.01.2020, ora 13.00.
Încheierea se va comunica prin BPI tuturor părţilor, precum şi conform Codului de procedură civilă creditoarei BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ SA, administratorului special şi debitoarei prin administrator judiciar.
Executorie.
Cu drept de apel cu privire la soluţia dată cererii de ridicare a suspendării în termen de 7 de zile de la comunicarea prezentei încheieri, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău - Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 19.11.2020.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-11-05
Ora estimată: 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 19.11.2020, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 05.11.2020.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2020-10-08
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că s-a formulat o cerere de ridicare a suspendării şi de valorificare în procedură a bunurilor aflate în garanţia BCR, pentru comuncarea prin email către administratorul judiciar, către administratorul special, pentru solutionarea cererii de ridicare a suspendării va stabili un termen intermediar în data de 5 noiembrie 2020, ora 14.00, urmând a fi citati prin BPI comitetul creditorilor , administratorul judiciar şi administratorul special pentru a se pune în discuţie cererea de ridicare a suspendării formulate de BCR,
Având în vedere că tabelul definitiv a fost publicat în BPI în 25.08.2020,retinând mentiunile din raportul de activitate, pentru a se da posibilitatea propunerii unui plan de reorganizare , urmând a se discuta eventuale pozitii pe care le are administratia fiscală fată de decontul de TVA cu minus depus la organele fiscale, acordă termen la data de 14 ianuarie 2021, ora 13.00
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-07-16
Ora estimată: 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea UNICREDIT BANK SA, în contradictoriu cu debitoarea GENERAL INTERMED SRL prin administrator judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, având ca obiect ridicarea măsurii suspendării.
În temeiul art. 78 alin. 1 pct. A lit. a din Legea 85/2014, ridică măsura suspendării prevăzute la art. 75 alin. 1 cu privire la creanţa creditoarei UNICREDT BANK SA şi dispune valorificarea imediată, în cadrul procedurii, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 154-158 şi cu condiţia achitării din preţ a cheltuielilor prevăzute de art. 159 alin. 1 pct. 1, a bunului asupra căruia poartă cauza de preferinţă, respectiv imobilul situat în Municipiul Bacău, Calea Romanului, nr. 51, jud. Bacău, proprietatea debitoarei GENERAL INTERMED SRL, identificat cu numărul cadastral / topografic 67248 (terenul) şi 67248-C1 şi 67248-C2 (construcţiile), înscris în cartea funciară nr. 67248 (număr CF vechi 16272) Bacău, jud. Bacău.
Obligă intimata debitoare GENERAL INTERMED SRL la plata sumei de 200 lei către creditoarea UNICREDIT BANK SA reprezentând cheltuieli de judecată (taxă judiciară de timbru 200 lei aferentă cererii de ridicare a suspendării).
Încheierea se va comunica prin BPI şi conform Codului de procedură civilă creditoarei UNICREDIT BANK SA, administratorului special şi debitoarei prin administrator judiciar.
Executorie.
Menţine termenul stabilit pentru verificarea stadiului procedurii în 08.10.2020, ora 13.00.
Cu drept de apel cu privire la soluţia dată cererii de ridicare a suspendării în termen de 7 de zile de la comunicarea prezentei încheieri, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău - Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 16.07.2020.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-06-25
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt:
Având în vedere că se impune să fie comunicate părţii adverse concluziile scrise depuse de creditoarea UNICREDIT BANK SA cu privire la cheltuielile de judecată solicitate la termenul din 11.06.2020, pentru a da posibilitatea părţilor să dezbată în contradictoriu capătul de cerere privind cheltuielile de judecată, repune pe rol cererea de ridicare a suspendării şi dispune acordarea unui nou termen de judecată în data de 16.07.2020 ora 15.00 pentru a se pune în discuţie cererea de ridicare a suspendării formulată de creditoarea UNICREDIT BANK SA şi de valorificare imediată în cadrul procedurii a imobilului ipotecat în favoarea sa, precum şi solicitarea de acordare a cheltuielilor de judecată, sens în care va dispune comunicarea concluziilor scrise formulate de către creditoarea UNICREDIT BANK SA către părţile adverse (debitoarea prin administrator judiciar şi administratorul special al debitoarei) odată cu citaţia, părţile urmând a fi citate prin BPI.
Cu aceeaşi cale de atac cu care se va putea ataca hotărârea ce se va pronunţa cu privire la cererea de ridicare a suspendării, în acelaşi termen.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 25.06.2020.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-06-11
Ora estimată: 14:30
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 62 alin. 5 din Legea 85/2014, instanţa va omologa cele trei rapoarte de evaluare privind cele două imobile şi autovehicule întocmite de evaluatorul nou desemnat, Boca Laurenţiu, cu privire la bunurile avute în vedere prin hotărârea de admitere a obiecţiunilor pronunţată în 17.10.2019.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, la întocmirea tabelului definitiv, să aibă în vedere rapoartele de evaluare întocmite de primul evaluator cu privire la bunurile ce nu au fost avute în vedere prin hotărârea de admitere a obiecţiunilor la raportul de evaluare pronunţată în 17.10.2019, precum şi rapoartele de evaluare omologate prin prezenta cu privire la bunurile avute în vedere prin hotărârea de admitere a obiecţiunilor pronunţată în 17.10.2019.
Pune în vedere administratorului judiciar să formuleze precizări în următorul raport de activitate în care să arate dacă se plătesc creanţele curente în perioada de observaţie şi dacă au fost plătit creanţele curente pretinse de creditoarea AJFP Bacău prin cererea de trecere în faliment.
Pune în vedere creditoarei AJFP Bacău să precizeze în scris pentru termenul următor dacă a adresat o cerere de plată a creanţelor pretinse către administratorul judiciar, iar dacă da, să depună dovada transmiterii acesteia, iar administratorul judiciar să depună rezultatul analizei efectuate cu privire la această cerere de plată (măsura luată cu privire la această cerere de plată).
Cu privire la cererea de ridicare a suspendării formulată de creditoarea UNICREDIT BANK SA şi de valorificare imediată în cadrul procedurii a imobilului ipotecat în favoarea sa, pentru a se depune de către creditoarea UNICREDIT BANK SA concluzii scrise în care să indice dacă suma pretinsă cu titlu de cheltuieli de judecată pe baza ordinelor de plată a unui onorariu de avocat depuse în şedinţa din 11.06.2020 priveşte soluţionarea cererii de ridicare a suspendării, pentru care se solicită plata cheltuielilor de judecată în cuantumul rezultat din cele două ordine de plată, sau dacă solicitarea de cheltuieli de judecată priveşte întregul dosar de procedură, amână pronunţarea pentru data de 25.06.2020.
Având în vedere că s-au soluţionat contestaţiile la tabelul preliminar în primă instanţă, s-au omologat rapoartele de evaluare întocmite urmare a obiecţiunilor admise, pentru întocmirea tabelului definitiv, în conformitate cu prevederile art. 112 alin. 1 din Legea 85/2014, urmând a se depune dovada publicării în BPI a acestuia, pentru a se da posibilitatea formulării unui plan de reorganizare şi dezbaterii planului de către adunarea generală a creditorilor, văzând prevederile art. 50 alin. 1 din Legea 55/2020, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen în data de 08.10.2020, ora 13.00.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 11.06.2020.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-05-07
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin.11 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României nr.311/14.04.2020, „În temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgenţă, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 15 aprilie - 15 mai, urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie.
Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin. 13 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, „După încetarea stării de urgenţă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi citarea părţilor”, dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.
Data: 2020-03-12
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere măsurile dispuse prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din 11 martie 2020,aplicabile din data de 12 martie 2020, nefiind solicitată judecata în lipsă de către toate păr?ile, pentru a se finaliza evaluarea şi a se întocmi tabel definitiv, urmând a se depune dovada publicării în BPI a acestuia şi a anunţului privind depunerea raportului de evaluare la dosarul cauzei, pentru a se da posibilitatea formulării unui plan de reorganizare, instanţa constată cauza în stare de amânare şi acordă termen de judecată în data de 7 mai 2020.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-02-06
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bacău nr. 1/II/A/7 din 21 ianuarie 2020, prin care s-a hotărât în unanimitate suspendarea activităţii judecătoreşti pe durată nedeterminată, începând cu data de 22.01.2020, urmând a fi judecate doar cauzele urgente, în materia insolvenţei cauze urgente fiind cererea debitorului, mandatul ad-hoc şi concordatul preventiv, reţinând că prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bacău nr. 2/II/A/7 din 30.01.2020, s-a hotărât continuarea formei de protest până la pronunţarea Curţii Constituţionale pe sesizarea Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie privind controlul constituţionalităţii, înainte de promulgare, a Legii privind abrogarea unor prevederi referitoare la pensiile de serviciu şi indemnizaţiile pentru limită de vârstă, iar prezenta cauza nu este o cauză urgentă, urmează a dispune amânarea cauzei pentru termenul din data de 12.03.2020.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-12-19
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite excepţia tardivităţii invocată din oficiu.
Respinge ca fiind tardiv formulată cererea de repunere în termenul de depunere a declaraţiei de creanţă formulată de creditoarea EUROMASTER TYRE & SERVICES ROMANIA SA.
Respinge ca tardiv formulată cererea de înscriere la masa credală a debitoarei GENERAL INTERMED SRL formulată de creditoarea EUROMASTER TYRE & SERVICES ROMANIA SA.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 19.12.2019.
Document: Hotarare
Data: 2019-12-05
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării cu privire la cererea de repunere în termen si excepţia tardivităţii declaraţiei de creanţă formulate de creditoarea EUROMASTER TYRE & SERVICES ROMANIA SA, amână pronunţarea pentru data de 19.12.2019, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Cu privire la dosarul de procedură, constată cauza în stare de amânare şi stabileşte termen de judecată în data de 06.02.2020, pentru a se finaliza evaluarea bunurilor în limita obiecţiunilor admise, pentru a se întocmi tabelul definitiv, conform art. 112 alin. 1 din Legea 85/2014.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 05.12.2019.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2019-10-17
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea CREDIT EUROPE BANK SA BANCA DE EXPORT-IMPORT A ROMÂNIEI EXIMBANK SA, având ca obiect obiecţiuni la raportul de evaluare a bunurilor debitoarei GENERAL INTERMED SRL întocmit de evaluatorul Cabinet individual Guţu Romel, desemnat de adunarea generală a creditorilor.
Admite în parte cererea formulată de creditoarea BANCA DE EXPORT-IMPORT A ROMÂNIEI EXIMBANK SA, având ca obiect obiecţiuni la raportul de evaluare a bunurilor debitoarei GENERAL INTERMED SRL întocmit de evaluatorul Cabinet individual Guţu Romel, desemnat de adunarea generală a creditorilor.
În temeiul dispoziţiilor art. 62 alin. 5 din Legea 85/2014 dispune efectuarea unei noi evaluări pentru următoarele bunuri proprietatea debitoarei GENERAL INTERMED SRL:
- Imobilul proprietatea debitoarei GENERAL INTERMED SRL din Bacău, Calea Romanului, nr. 99A, jud. Bacău, compus din teren intravilan în suprafaţă de 722,63 mp (teren curţi-construcţii) conform măsurătorilor cadastrale, cu număr cadastral 63935 şi construcţiile C1, având regim de înălţime P+M, cu destinaţie casă, având o suprafaţă construită la sol de 88,52 mp, cu număr cadastral 63935-C1, garaj în suprafaţă construită de 42,29 mp, cu număr cadastral 63935-C2, bucătărie în suprafaţă construită de 26,10 mp, cu număr cadastral 63935-C3, terasa în suprafaţă construită de 11,45 mp, cu număr cadastral 63935-C4, înscris în cartea funciară 63935 a localităţii Bacău, ipotecat în favoarea creditoarei Credit Europe Bank SA.
- Imobilul proprietatea debitoarei GENERAL INTERMED SRL – Costişa Hală producţie şi centrală termică, din sat Costişa, comuna Costişa, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 51299 a UAT Costişa, compus la A 1 din teren curţi construcţii în suprafaţă de 9146 mp identificat cadastral cu nr. 51299 şi clădirile edificate pe acesta, respectiv A1.1 – centrală termică cu două încăperi cu suprafaţa construită la sol de 60 mp, identificat cadastral cu nr. 5199-C1, A1.2 – hală gater cu suprafaţa construită la sol de 1045 mp, identiifiicat cadastral cu nr. 51299-C2, descris şi evaluat în anexa 7 la raportul de expertiză, bun grevat în favoarea creditoarei EximBank SA.
- Imobilul „teren liber” înscris în cartea funciară nr. 51270 a UAT COSTIŞA, grevat în favoarea creditoarei EximBank SA, situat în intravilanul satului Costişa, comuna Costişa, jud. Neamţ, compus la A 1 din teren curţi construcţii în suprafaţă de 4129 mp, identificat cadastral cu nr. 51270, reţele de alimentare cu apă, canal, energie electrică şi termică, descris şi evaluat în anexa 9.
- Autovehiculele evaluate în anexa 10 – 11 la raportul de evaluare întocmit de expertul evaluator Cabinet individual Guţu Romel.
Respinge ca neîntemeiate obiecţiunile formulate de creditoarea EXIM BANK SA privind evaluarea altor bunuri mobile menţionate în manieră generală la pct. 4 din cererea având ca obiect obiecţiuni la raportul de evaluare.
Faţă de soluţia din prezenta hotărâre, dispune ca administratorul judiciar să convoace adunarea generală a creditorilor pentru a pune în discuţie desemnarea unui nou evaluator (sau mai multor evaluatori pe categorii de bunuri – imobile, bunuri mobile corporale - autovehicule) şi stabilirea onorariului acestuia, pentru efectuarea unei noi evaluări a bunurilor debitoarei vizate de prezenta hotărâre.
Stabileşte termen pentru efectuarea unei noi evaluări şi verificarea stadiului procedurii în data de 05.12.2019, cu citarea prin BPI a tuturor părţilor, prezenta hotărâre urmând a fi publicată în BPI.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, în ceea ce priveşte soluţia dată obiecţiunilor la raportul de evaluare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 17.10.2019.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2019-10-10
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru citarea părţilor prin BPI , pentru comunicarea unei copii de pe obiecţiunile formulate şi către administratorul special al debitoarei, pentru rectificarea citativului , urmând a fi inclus şi administratorul special, cu adresa rezultată în urma verificărilor efectuate de grefierul de şedinţă cu privire la procesul verbal de desemnare al administratorului special, termen 17 .10.2019
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-06-06
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10 oct. 2019, pentru a soluţiona contestaţiile la tabelul preliminar din dosarul asociat a1 şi a3, reţine că a fost desemnat comitetul creditorilor,
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-03-14
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 06.06.2019, pentru a se soluţiona contestaţiile la tabelul preliminar şi contestaţia la hotărârea adunării creditorilor de confirmare administrator judiciar, finalizarea inventarului bunurilor şi evaluarea acestora.
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-12-06
Ora estimată: 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DISPUNE:
06.12.2018
Admite cererea debitoarei GENERAL INTERMED SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei GENERAL INTERMED SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 4000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 20 ianuarie 2019;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 09 februarie 2019
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 06 martie 2019;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 14 februarie 2019.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 14.03.2019.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 06.12.2018.
Document: Hotarareintermediara