DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 170/1371/2019


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 170/1371/2019
Data înregistrării: 2019-04-19
Data ultimei modificări: 2022-10-25T13:33:27.187
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului art.66 din Legea nr.85/2014
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2021-10-01
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite propunerea lichidatorului judiciar „Carpat Insolv”I.P.U.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor, nr.14-16, etaj 5, ap.11, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „ la mapă”, tel.0364.117.186 şi e-mail office@carpatinsolv.ro ” ?i, în consecinţă: Dispune închiderea procedurii generale a falimentului deschisă împotriva insolventei Societatea „Dega”S.R.L., cu sediul profesional declarat în or.Iernut, str.Gheorghe Doja, bloc 2, sc.A, ap.3, jud.Mureş, str.Principală, nr.10/A, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.0744.920.205– societate în faliment, având desemnat administrator special pe dl.V D (cu datele personale), înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J-26/797/1999, având C.U.I.-12504826. Constată redundantă verificarea administrativă la termenul din 01.10.2021 stabilit sub auspiciile dispozi?iunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014. În temeiul art.180 din Legea nr.85/2014, descarcă lichidatorul judiciar confirmat şi persoanele care l-au asistat de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedura pendinte. În temeiul dispoziţiunilor art.174 alin.1 teza finală din Legea nr.85/2014 dispune radierea debitoarei din evidenţele registrului comerţului. În temeiul dispoziţiunilor art.179 din Legea nr.85/2014 dispune notificarea prezentei sentinţe debitoarei, Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Mureş care este şi creditor al insolventei acceptat la masa ei credală şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş - pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, precum şi celorlalţi creditori acceptaţi, prin publicare în BPI. Executorie. Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicare în condiţiunile speciale şi derogatorii prescrise de dispoziţiunile art.42 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014, adică prin publicare în BPI. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de instan?a de apel – Curtea de Apel Târgu Mureş. Pronunţată în şedinţa publică din 01 octombrie 2021, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: Hotarare

Data: 2021-10-01
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Constată redundantă verificarea administrativă la termenul din 01.10.2021 stabilit sub auspiciile dispozi?iunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014.

Data: 2021-09-17
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Judecătorul sindic prorogă verificarea administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 01 octombrie 2021, ora 14:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2021-09-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 01.10.2021, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2021-06-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic aprobă raportul final şi situa?iile financiare finale. Stabileşte termen de judecată la data de 17.09.2021, ora 10:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş în vederea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei circumscrisă dispoziţiilor art.175 alin.2 din Legea nr.85/2014.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-03-19
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 17 septembrie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2020-11-06
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 19 martie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2020-10-30
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Prorogă verificarea administrativă circumscrisă dispoziţiunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la 06.11.2020, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2020-06-26
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 30 octombrie 2020, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2020-02-21
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 26 iunie 2020, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2020-01-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune înscrierea provizorie a creanţei contestate în tabelul de obligaţii al debitoarei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-11-22
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Judecătorul sindic constată că prin încheierea nr.173/C-21.10.2019 s-a stabilit termen administrativ la data de 21.02.2020, ora 11.00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: Rezolutie

Data: 2019-11-08
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că împotriva tabelului preliminar rectificat de creanţe nr.1309/02.10.2019 publicat în BPI nr.18496/03.10.2019 s-a formulat o contestaţie de către creditorii contestatori, „Serraghis Asset Management”S.A. şi „Tonescu Finance”S.a.R.L., contesta?ie care formează obiectul dosarului asociat nr.170/1371/2019/a3 cu termen de judecată stabilit pentru data de 10.01.2020, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-10-21
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: I. Admite excepţia lipsei calităţii procesuale active a creditorilor reclamanţi societate de recuperări creanţe „Serraghis Asset Management”S.A., cu sediul profesional principal cunoscut în mun.Bucureşti, Calea Floreasca, nr.246 C, etaj 12, sector 1, respectiv, societate de recuperări creanţe „Tonescu Finance”S.a.R.L., cu sediul profesional principal cunoscut în Marele Ducat al Luxemburgului, Luxemburg, str.Edward Steichen, nr.14, c.p.2540, ambele cu acelaşi sediu procesual ales în mun.Bucureşti, Calea Floreasca, nr.218, etaj 4, ap.9, sector 1, c.p.014473 – persoana desemnată cu primirea corespondenţei judiciare fiind d-na Fulvia Daute, prin mijloacele de comunicare rapidă indicate telefon 031.228.69.00, fax 031.228.69.01 şi e-mail ioana.adam@popsavin.ro, societatea rezidentă în străinătate cu mandatari cunoscuţi în România – d-na av.Ioana Maria Adam şi dl.av.Liviu Niţă, privind demersul judiciar iniţiat prin actul de procedură denumit „note de şedinţă” înfăţişat la 02.08.2019 prin care au solicitat deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de debitoarea Societatea „Dega”S.R.L.Iernut. II. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.1 lit.D. din Legea nr.85/2014, admite cererea administratorului judiciar „Carpat Insolv”I.P.U.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor, nr.14-16, etaj 5, ap.11, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „ la mapă”, tel.0364.117.186 şi e-mail office@carpatinsolv.ro desemnat în beneficiul debitoarei insolvent Societatea „Dega”S.R.L., cu sediul profesional declarat în or.Iernut, str.Gheorghe Doja, bloc 2, sc.A, ap.3, jud.Mureş, str.Principală, nr.10/A, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.0744.920.205– societate în insolvenţă reprezentată prin administrator special dl.V. D., cu domiciliul cunoscut în (...), fără mijloace de comunicare rapidă cunoscute şi, drept consecinţă: Decide intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei Societatea „Dega”S.R.L.– societate în insolvenţă cu sediul în or.Iernut, str.Gheorghe Doja, bloc 2, sc.A, ap.3, jud.Mureş, , înregistrată sub nr.J-26/797/1999 la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 12504826. Dispune dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot, potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014. În temeiul art.145 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu practicianului în insolvenţă „Carpat Insolv”I.P.U.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor, nr.14-16, etaj 5, ap.11, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „ la mapă”, tel.0364.117.186 şi e-mail office@carpatinsolv.ro. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.64 alin.1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 1.500,oo lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei, pentru întreaga procedură a falimentului. Constată compatibilitatea dispoziţiunilor art.58 alin.4 C.pr.civ.(2010)-rep., în urma efectuării testului cerut de dispoziţiunile art.342 din Legea nr.85/2014 în ceea ce priveşte definitivarea remuneraţiei provizorii, în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei, la finalizarea procedurii falimentului pendinte. În temeiul dispoziţiunilor art.63 alin.1, conjugate cu cele ale art.57 alin.8 din Legea nr.85/2014 constată că, în calitate de administrator judiciar confirmat, lichidatorului judiciar provizoriu a înfăţişat dovada că atât persoana juridică, cât şi reprezentantul acesteia au calitatea de practician în insolvenţă activ, potrivit legii – OUG nr.86/2006. În temeiul dispoziţiunilor art.63 alin.1, conjugate cu cele ale art.57 alin.9 din Legea nr.85/2014 constată că, în calitate de administrator judiciar confirmat, lichidatorului judiciar provizoriu a înfăţişat dovada că este asigurat pentru răspundere profesională, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile care să acopere eventualele prejudicii cauzate de neîndeplinirea atribuţiilor sale – poliţa serie RCLC nr.8080972914/30.08.2018, validă până la data de 06.09.2019, emisă de societatea de asigurare reasigurare „Ergo Asigurări”S.A.Bucureşti. Dispune obligaţia de a înfăţişa dovada prelungirii valabilităţii poliţei de asigurare. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014, ţinând seama că acelaşi practician în insolvenţă confirmat în calitatea de administrator judiciar este desemnat pendinte în calitate de lichidator judiciar provizoriu, constată redundanţa obligaţiei administratorului judiciar ca în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment să predea gestiunea averii către lichidatorul judiciar provizoriu, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiunile art.84 alin.2 din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014, ţinând seama că acelaşi practician în insolvenţă confirmat în calitatea de administrator judiciar este desemnat pendinte în calitate de lichidator judiciar provizoriu, constată redundanţa obligaţiei administratorului judiciar de a întocmi şi preda lichidatorului judiciar provizoriu, în 5 zile de la intrarea în faliment a debitoarei, o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii falimentului, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.f) din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a notifica intrarea în faliment. Potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.1 din Legea nr.85/2006 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de acelaşi practician în insolvenţă în exercitarea prerogativelor de administrator judiciar sub auspiciile dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi registrului comerţului unde debitoarea este înregistrată, pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, potrivit dispoziţiunilor art.99-100 din Legea nr.85/2014 care se aplică mutatis mutandis. Notificarea trebuie să cuprindă cuprinde menţiunile privitoare la intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, şi să fie dresată tuturor creditorilor notificaţi potrivit dispoziţiunilor art.99 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi gestionarului registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor (Judecătoria Luduş, Tribunalul Specializat Mureş, Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Tg.Mureş) şi instituţiei de credit partenere identificate „Banca Transilvania”S.A.Cluj , precum şi Trezoreriei Tg.Mureş şi cărora, potrivit art.86 alin.1 din Legea nr.85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.3, conjugate cu cele ale art.146 alin.2 din Legea nr.85/2006 stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea dresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.1 cu aplicarea şi a celor ale art.99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 06 decembrie 2019 – data poştei, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014; - termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la 19 decembrie 2019 – data poştei, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014; - termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 27 decembrie 2019 – data poştei, potrivit art.146 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014; *Potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.4, coroborate cu cele ale art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2006, eventualii contestatori vor trebui să aibă în vedere următoarele reguli speciale: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesia sa sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010), cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special dl.V. D., cu domiciliul cunoscut în (...), fără mijloace de comunicare rapidă cunoscute, sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, cu posibilitatea de a uza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru consolidarea tabelului definitiv suplimentar. * - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 17 ianuarie 2020, potrivit art.146 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014. Stabileşte termenul pentru definitivarea tabloului de creanţe la data de 10 ianuarie 2020, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului preliminar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. * Începând cu data de 03.12.2018, sediul administrativ provizoriu al Tribunalului Specializat Mureş este în mun.Tg.Mureş, sr.Bolyai, nr.2, jud.Mureş (notoriu cunoscută pe plan local ca „fostă Bancă Agricolă), toate celelalte mijloace de comunicare păstrându-se.* Lichidatorul judiciar provizoriu îndeplineşte toate atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2006, acordând o atenţie deosebită următoarelor sarcini: 1. conducerea activităţii debitoarei – art.64 alin.1 lit.b) din Legea nr.85/2014; 2. introducerea de acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni profesionale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor – art.64 alin.1 lit.c) din Legea nr.85/2014; 3. aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor necesare conservării lor, cu observarea întru-totul a rigorilor institute prin dispoziţiunile art.101 alin.2 din Legea nr.85/2015 – art.64 alin.1 lit.d) din Legea nr.85/2006; 4. denunţarea unor contracte încheiate de debitor – art.64 alin.1 lit.e) din Legea nr.85/2014; 5. verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe – art.64 alin.1 lit.f) din Legea nr.85/2014; 6. urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înainte deschiderii procedurii, încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, cu posibilitatea de a angaja avocaţi – art.64 alin.1 lit.g) din Legea nr.85/2014; 7. primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului – art.64 alin.1 lit.h) din Legea nr.85/2014; 8. vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor Legii nr.85/2014; 9. încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale – doar sub condiţia confirmării de către judecătorul sindic – art.64 alin.1 lit.j) din Legea nr.85/2014; 10. sesizarea judecătorului sindic în privinţa oricărei piedici care ar putea fi înlăturată potrivit prerogativelor sale de natura celor prevăzute de dispoziţiunile art.45 alin.2 din Legea nr.85/2014 – art.64 alin.1 lit.k) din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.58 alin.2 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze la acoperirea neregularităţilor şi omisiunilor constatate în activitatea administratorului judiciar confirmat cu prilejul verificărilor administrative circumscrise dispoziţiunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014. În plus, stabileşte în virtutea aceleiaşi norme juridice speciale, în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu, obligaţia de a finaliza operaţiunile de inventariere şi, mai apoi, cele de evaluare, cu respectarea întocmai a dispoziţiunilor art.62, conjugate cu cele ale art.155 din Legea nr.85/2014, dar şi întocmirea tabelului definitiv în forma cerută de dispoziţiunile art.112 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu şi obligaţia circumscrisă dispoziţiunilor art.64 alin.1 lit.a) din Legea nr.85/2014, doar în măsura în care, în urma investigaţiilor suplimentare se conturează concluzii diferite faţă de cel din raportul circumscris dispoziţiunilor art.97 alin.1 din Legea nr.85/2014 întocmit de administratorul judiciar şi publicat în BPI nr.6771/30.03.2018. Stabileşte prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru activitatea din luna precedentă şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014, pentru perioada cuprinsă între deschiderea procedurii generale a falimentului avute în vedere şi pentru luna noiembrie 2019, termenul de întocmire şi publicare a primului raport de activitate fiind data de 03.12.2019. Revocă termenul administrativ stabilit pentru data de 22.11.2019 prin rezoluţia din 04.10.2019. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia lichidatorului judiciar de a alătura toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare de activitate, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv ale spezelor judiciare. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 21 februarie 2020, în camera de consiliu 26 a Tribunalului Specializat Mureş, ora 11,oo, fără citarea părţilor. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii – adică până cel târziu la data de 20 decembrie 2019, să efectueze şi finalizeze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2, conjugate cu cele ale art.151-153 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze de îndată la aplicarea măsurilor premergătoare lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.151-153 din Legea nr.85/2014, iar mai apoi, la efectuarea lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.154-158 din Legea nr.85/2014. Atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiunilor art.160 din Legea nr.85/2014 asupra obligaţiei ca la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării – adică deîndată după finalizarea operaţiunilor de inventariere – să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi încasare de creanţe şi un plan de distribuire între creditori, numai dacă este cazul de o atare distribuire. Ţinând seama de termenul limită pentru finalizarea măsurilor premergătoare de 01.11.2019, primul raport circumscris dispoziţiunilor art.160 alin.1 din Legea nr.85/2014 urmează a fi prezentat comitetului creditorilor cel târziu la data de 20 martie 2020, după care publicat în BPI şi prezentat grefei pentru efectuarea formelor de publicitate, iar numai după ce toate acestea au fost parcurse, prezentarea raportului judecătorului sindic însoţit de cuvenitele dovezi. Mai apoi, procedura urmează să se repete la fiecare 3 luni de la momentul prezentării raportului precedent comitetului creditorilor. Reaminteşte lichidatorului judiciar provizoriu că, potrivit dispoziţiunilor art.154 alin1 teza I din Legea nr.85/2014, etapa lichidării se efectuează de lichidatorul judiciar sub controlul judecătorului sindic, ca autorităţi chemate să aplice procedura insolvenţei, potrivit dispoziţiunilor art.40 alin.1 din Legea nr.85/2014, nefiind acceptabilă nicio interferenţă din partea creditorilor ori a debitoarei. Fără speze judiciare. Fără autoritate de lucru judecat. Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicare în condiţiunile speciale şi derogatorii prescrise de dispoziţiunile art.42 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014. Apelul poate fi făcut de orice persoană interesată, chiar dacă nu a fost citată la soluţionarea cererii, termenul de apel curgând de la data la care a luat cunoştinţă de încheiere, dar nu mai târziu de un an de la data pronunţării Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Tg.Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 21 octombrie 2019, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2019-10-18
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 21.10.2019, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2019-10-11
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 18.10.2019, ora 14:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2019-10-04
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic stabile?te termen la data de 11.10.2019, ora 11.00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor pentru solu?ionarea cererii de intrare în faliment formulată de administratorul judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-10-04
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Prorogă termenul administrativ stabilit în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 de la data de 04.10.2019 la 22.11.2019, ora 11:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2019-10-04
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă definitivarea tabelului de obligaţii al debitoarei. Stabileşte termen la data de 08.11.2019, ora 11.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-09-06
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă definitivarea tabelului de obligaţii al debitoarei. Stabileşte termen la data de 04.10.2019, ora 09.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-09-06
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că creditoarea cu cauză de preferinţă societatea financiară „Serraghis Asset Management”S.A.(cu fosta denumire de „Asset Leasing IFN”)Bucureşti a înfăţişat dovada privind achitarea taxei judiciare de timbru aferentă cererii circumscrisă dispoziţiunilor art.145 alin.1 lit.D. Stabileşte termen de judecată pentru solu?ionarea acestei cereri la data de 04.10.2019, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş cu citarea corespunzătoare a părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-08-02
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă definitivarea tabelului de obligaţii al debitoarei. Stabileşte termen administrativ în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 04.10.2019, Tribunalul Specializat Mureş, fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-07-05
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Desemnează provizoriu comitetul creditorilor în următoarea componenţă, respectiv: -„Banca Transilvania”S.A., -„Serraghis Asset Management”S.A. (fosta „Asset Leasing IFN”S.A.), -şi Ora?ul Iernut. Pronunţată în şedinţa publică din data de 05.07.2019.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-05-02
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea înaintată de debitoarea Dega SRL (cu datele de identificare). În temeiul dispoziţiilor art. 72 din Legea nr.85/2014 raportat la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă faţă de debitoarea Dega SRL. În baza art. 75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. Pune în vedere debitoarei să respecte dispoziţiile art. 87 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, în perioada de observaţie, debitoarea va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, care se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc condiţiile prevăzute la art. 87 al. 1 vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită operaţiune care excede activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special. În temeiul dispoziţiilor art. 73 şi art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar Carpat Insolv IPURL (cu datele de identificare), care va îndeplini această funcţie cu o retribuţie provizorie de 2000 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare. Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar. 117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr. 85/2014. În temeiul dispoziţiilor art. 147 raportat la art. 100 din Legea nr.85/2014 dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii generale faţă de debitoarea Dega SRL tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: - termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102, 104 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ataşată cererii, sub sancţiunea anulării acesteia, ca netimbrată. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 18.06.2019, data poştei. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 10.07.2019. În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc administratorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, administratorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 02.08.2019, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar. În baza dispoziţiilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 15.07.2019, la ora şi locul comunicate de administratorul judiciar, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze. În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 13.06.2019 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie de pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea administratorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. Dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune raportul prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, până la data de 22.05.2019, cu obligaţia de a notifica debitoarei şi creditorilor în cazul formulării unei propuneri de trecere a debitoarei în faliment. În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 14.05.2019 cel târziu, să convoace adunarea ac?ionarilor societăţii debitoare Dega SRL pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea ac?ionarilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar, în temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art. 151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 03.07.2019. Administratorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora; b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză; e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. Potrivit dispoziţiilor art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza prevederilor art. 76 din Legea nr. 85/2014, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitorului, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării. Stabileşte termen de judecată la data de 02.08.2019. Cu drept de apel, care se va depune la Tribunalul Specializat Mureş, în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată în conformitate cu prevederile art. 396 al. 2 Cod procedură civilă prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, în data de 02 mai 2019.
Document: incheieredesedintasecreta



Părți *:

S.C. DEGA S.R.L. - Debitor
ORAŞUL IERNUT - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA SUCURSALA TÎRGU MUREŞ - Creditor
M.F.P.-A.N.A.F.-D.G.R.F.P.BRAŞOV PRIN A.J.F.P.MUREŞ - Creditor
dl.Degan Emil - Creditor
dl.Ioaniciu Ionel - Creditor
SOCIETATEA "SERRAGHIS MANAGEMENT"S.A. (FOSTĂ ASSET LEASING IFN S.A.). - Creditor
SOCIETATEA "TONESCU FINANCE"S.A.R.L. CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA S.C.P.A. SAVIN&ASOCIAŢII - Creditor
SOCIETATEA "ROMARIS"S.R.L. - Creditor
C.C.ALCĂTUIT DIN: BANCA TRANSILVANIA S.A.-PREŞEDINTE, PRIMĂIA ORAŞULUI IERNUT-MEMBRU ŞI SOCIETATEA "ROMARIS"S.R.L.-MEMBRU - Creditor