Sedințe:
Data: 2025-01-27
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Data: 2024-09-23
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-03-26
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea soluţionării cererii de atragere a răspunderii personale a fostului administrator al debitoarei.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-11-21
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea soluţionării cererii de atragere a răspunderii personale a fostului administrator al debitoarei.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-06-20
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea soluţionării cererii de atragere a răspunderii personale a fostului administrator al debitoarei.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-01-26
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-09-27
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 26.01.2023 pentru continuarea procedurii,valorificarea bunurilor din averea debitoarei
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-04-29
Ora estimată: 11:00
Complet: S 5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-02-07
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Conform Procesului verbal din 19.01.2022 privind repartizarea ciclică a dosarelor de fond constituite în completul S 10, potrivit Hotărârii Colegiului de conducere nr. 3/19.01.2022 în aplicarea art.104 al.3 din R.O.I., acordă termen la 29.04.2022;
Complet S5
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-12-02
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 07.02.2022, ora 11, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru valorificarea bunurilor din averea debitorului şi solu?ionarea unor lirigii
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-10-11
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 02.12.2021 pentru continuarea procedurii, respectiv vânzarea bunurilor din averea debitorului şi încasarea unor creanţe
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-06-28
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 11.10.2021 pentru continuarea procedurii, respectiv vânzarea bunuri / încasare clienţi
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-04-12
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 28.06.2021 pentru continuarea procedurii, respectiv continuarea vânzării bunurilor din averea debitorului
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-02-08
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 12.04.2021, pentru continuarea procedurii, respectiv evaluarea şi vânzarea bunurilor din averea debitorului
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-12-10
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 08.02.2021 pentru continuarea procedurii , respectiv întocmirea tabelului definitiv consolidat de creanţe
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-09-14
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: MINUTA
HOTĂRÂRE
14 septembrie 2020
Admite cererea administratorului judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Firănescu Nicoleta, prin reprezentant Firănescu Nicoleta, desemnat în procedura insolvenţei debitoarei societatea BETA FERTISEM SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. George Topârceanu, nr. 26, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/382/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 31596095.
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A/c din Legea nr. 85/2014,
Dispune intrarea în faliment a debitorului societatea BETA FERTISEM SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. George Topârceanu, nr. 26, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/382/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 31596095.
În temeiul art. art. 145 alin. 2 şi art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr.85/2014,
Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului societatea BETA FERTISEM SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. George Topârceanu, nr. 26, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/382/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 31596095, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea nr. 85/2014,
Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Firănescu Nicoleta, prin reprezentant Firănescu Nicoleta, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58-59 din lege, cu un onorariu de 1000 lei lunar, care se vor achita pe bază de decont justificativ, din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor din averea debitorului din fondul de lichidare prevăzut de art. 39 alin.(4) din lege şi care va administra procedura până la confirmarea ori, după caz, până la înlocuirea sa de către adunarea creditorilor.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d din Legea nr. 85/2014,
Stabileşte un termen maxim de 20 de zile de la intrarea în faliment de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, menţionate la art. 84 alin. 2 din lege.
În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014,
Dispune notificarea intrării în faliment, ridicării dreptului de administrare şi dizolvării societăţii debitoare, de către lichidatorul judiciar, tuturor creditorilor, debitorului, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău, pentru înregistrarea menţiunii de începere a procedurii falimentului, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor născute între data deschiderii procedurii şi data intrării în faliment, în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 29.10.2020 (lit. a);
Fixează termenul de verificare a creanţelor născute între data deschiderii procedurii şi data intrării în faliment, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al creanţelor la data de 27.11.2020 (lit. b);
Stabileşte că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva acestor creanţe va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar (lit. c);
Fixează termenul limită pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 28.12.2020 (lit. d).
În temeiul art. 83 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în procedura falimentului toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi de lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea în faliment; in bankruptcy; en faillite.
În temeiul art. 151 şi 152 din Legea nr. 85/2014,
Dispune sigilarea tuturor bunurilor din averea debitorului, inventarierea acestora şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 10.12.2020 - S 10 - ora 11,00, pentru când părţile vor fi citate.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI.
Pronunţată în şedinţa publică astăzi, 14.09.2020.
Judecător sindic,
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-05-25
Ora estimată: 11:15
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: MINUTA
HOTĂRÂRE
25 mai 2020
Admite cererea formulată de creditorul AGRIMATCO SRL Bucureşti pentru deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei împotriva debitorului BETA FERTISEM SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. George Topârceanu, nr. 26, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/382/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 31596095.
În temeiul art.72 alin.(6),coroborat cu art.38 alin.(2) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitorului BETA FERTISEM SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. George Topârceanu, nr. 26, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/382/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 31596095.
În temeiul art.73,cu aplicarea art.45 alin.(1) lit. d),coroborat cu art.57 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CII Firănescu Nicoleta prin practician în insolvenţă Firănescu Nicoleta, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58-59 din lege, cu un onorariu de 1000 lei lunar, care se va achita pe bază de decont justificativ, din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor din averea debitorului din fondul de lichidare prevăzut de art. 39 alin.(4) din lege şi care va administra procedura până la confirmarea ori, după caz, până la înlocuirea sa de către adunarea creditorilor.
În temeiul art.73,coroborat cu art.99 şi cu aplicarea art.100 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii, de către administratorul judiciar provizoriu desemnat, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit dispoziţiilor art.67 alin. (1) lit.c) din lege şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău, pentru efectuarea menţiunii de deschidere a procedurii, conform Codului de procedură civilă, precum şi publicarea, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la 09.07.2020.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la 20.07.2020; cererile de admitere a creanţelor se vor timbra cu taxa judiciară de timbru în sumă de 200,00 lei, conform art.14 alin.(1) din OUG nr.80/2013 privind taxele judiciare de timbru, sub sancţiunea anulării cererii ca netimbrată.
Eventualele contestaţii cu privire la creanţele şi la drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea acestui tabel în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 14.08.2020.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la data de 27.07.2020 la ora şi locul comunicate de administratorul judiciar, cu ordinea de zi: confirmarea administratorului judiciar desemnat de judecătorul-sindic şi a onorariului acestuia sau alegerea unui alt administrator judiciar; alegerea comitetului creditorilor format din 3-5 membri, în condiţiile art. 50 alin.(4) şi art.51 din lege; prezentarea raportului amănunţit întocmit de administratorul judiciar în temeiul art. 97 alin. (1) din lege asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus la apariţia insolvenţei debitorului; probleme diverse, sens în care convoacă toţi creditorii.
În baza art.53 alin.(1),cu referire la art.52 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii, pentru desemnarea administratorului special.
În temeiul art.74 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Obligă debitorul să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin.(1) din lege,în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii.
În temeiul art.82 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Obligă debitorul să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20 % din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare şi a amenzii prevăzute la art.60 alin.(2) din lege.
În temeiul art.101 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune inventarierea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului până la data de 24.07.2020 şi depunerea la dosarul cauzei a procesului-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la finalizarea acestei măsuri.
În temeiul art.83 alin.(1) şi alin.(3) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
După rămânerea irevocabilă a încheierii de deschidere a procedurii, toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi de administratorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea: în insolvenţă; in insolvency; en procédure collective.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul hotărârii, data şi instanţa care a pronunţat această hotărâre, sub sancţiunea prevăzută de art.337 alin.(1) din lege.
În temeiul art. 97 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere administratorului judiciar desemnat să întocmească şi să supună analizei, până la data de 03.07.2020, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă şi asupra premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art.169-173 din lege.
În temeiul art.59 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Administratorul judiciar provizoriu desemnat va depune lunar la dosarul cauzei şi va publica în extras în BPI, un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii.
În temeiul art.39 alin.(2) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii; în caz de neîndeplinire a acestei obligaţii de către debitor, contul va fi deschis de către administratorul judiciar desemnat.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În temeiul art.43 alin.(2),cu aplicarea art.42 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Prezenta hotărâre se va comunica debitorului, creditorilor, administratorului judiciar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău prin publicarea acesteia în BPI.
În temeiul art.902 alin.(2) pct.16 din Codul civil, cu aplicarea art.101 alin.(2) din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar desemnat va trimite OCPI Buzău o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii insolvenţei, în vederea notării acesteia în cartea funciară.
În temeiul art.59 alin.(3) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 14.09.2020 - S 10 - ora 11,00, cu citarea părţilor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 25.05.2020.
Judecător sindic,
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-04-13
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat - Stare de urgenta
Data: 2020-02-10
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 13.04.2020 având în vedere Hotărârea nr. 4 din 29.01.2020 dată de Adunarea generală a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Buzău şi pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-12-16
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 10l02.2020 pentru a se reveni cu adresă la ORC Buzău în vederea comunicării unui certificat cu informaţii extinse despre debitor
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-10-07
Ora estimată: 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 16.12.2019 pentru lipsa de apărare invocată de administratorul debitorului
Document: incheieredesedinta