DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 303/1371/2019


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 303/1371/2019
Data înregistrării: 2019-08-22
Data ultimei modificări: 2024-09-20T12:08:36.107
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-12-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice



Data: 2024-09-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolventei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolventei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 20.12.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2024-04-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune continuarea procedurii insolventei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolventei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 20.09.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-01-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În temeiul art.60 alin.2 din Legea nr.85/2014, judecătorul sindic aplică lichidatorului judiciar o amendă judiciară în cuantum de 3.000 de lei. Cu drept de reexaminare în termen de 15 zile de la comunicare. Judecătorul sindic acordă termen în data de 19.04.2024, ora 09:00, sala 218 a Tribunalului Specializat Mure?, în şedinţă publică.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-10-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen la 19 ianuarie 2024.
Document: Rezolutie

Data: 2023-05-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic apreciază că, la acest moment, nu se impune aplicarea unei amenzi judiciare pe seama lichidatorului judiciar. Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 20 octombrie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-04-21
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: În vederea analizării oportunităţii aplicării unei amenzi judiciare lichidatorului judiciar, judecătorul sindic stabileşte termen de judecată la 19.05.2023, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, în şedinţă publică.
Document: Rezolutie

Data: 2023-01-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 21 aprilie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2022-09-23
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 20 ianuarie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2022-03-18
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 23 septembrie 2022, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2021-11-19
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18 martie 2022, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2021-06-25
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 19 noiembrie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2021-02-26
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 25 iunie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2021-02-19
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că termenul administrativ din 19.02.2021 a fost stabilit prin rezoluţia administrativă din data de 18.09.2020, însă prin încheierea nr.114/C-23.10.2020 a fixat termenul circumscris dispozi?iunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 26.02.2021, ora 13:00, camera la 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: Rezolutie

Data: 2021-01-22
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic consolidează tabelul de obliga?ii al debitoarei. Menţine termenul administrativ stabilit în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 26.02.2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-12-18
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune prorogarea termenului stabilit prin hotărârea de deschidere a procedurii falimentului pentru soluţionarea eventualelor contesta?ii la tabelul suplimentar şi consolidarea tabelului de obligaţii al debitoarei de la 18.12.2020 la data de 22.01.2021, ora 10.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş. Menţine termenul administrativ stabilit în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 26.02.2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-10-23
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.1 lit.B. teza a II-a din Legea nr.85/2014, admite propunerea administratorului judiciar „Ultralex”S.P.R.L., cu sediul profesional în mun.Bistriţa, str.Subcetate, nr.9, jud.Bistriţa Năsăud, cu mijloace de comunicare rapidă indicate tel/fax 0263.238.391, e-mail ultralexipurl@yahoo.com, office@ultralex.ro, desemnat în beneficiul debitoarei insolvent Societatea „Hel Con Struct”S.R.L., cu sediul profesional declarat în com.Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, str.Tineretului, nr.16, jud.Mureş, cu sediul procesual ales în mun.Tg.Mureş, str.Uzinei, nr.4, etaj 2, jud.Mureş, cu mijloacele de comunicare rapidă cunsocute telefon 0744.646.023 – persoana desemnată cu primirea corespondenţei judiciare fiind (prezumţie simplă) dl.Gombos Iosif , înregistrată sub nr.J-26/1285/2008 a Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 24178146, prin mijlocirea administratorului statutar dl.G.I., (cu datele de identificare) şi, drept consecinţă: Decide intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei Societatea „Hel Construct”S.R.L.– societate în insolvenţă cu sediul profesional declarat în com.Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, str.Tineretului, nr.16, jud.Mureş, cu sediul procesual ales în mun.Tg.Mureş, str.Uzinei, nr.4, etaj 2, jud.Mureş, cu mijloacele de comunicare rapidă cunoscute telefon 0744.646.023 – persoana desemnată cu primirea corespondenţei judiciare fiind (prezumţie simplă) dl.Gombos Iosif , înregistrată sub nr.J-26/1285/2008 a Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 24178146. Dispune dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot, potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014. În temeiul art.145 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014 desemnează, prin tragere la sor?i, în calitate de lichidator judiciar provizoriu „Management Reorganizare Lichidare Ia?i”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Ia?i, Aleea Nicolina, nr.82, jud.Ia?i, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.0232.243.864, fax 0232.212.231 şi e-mail iasi@insolventa.ro. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.64 alin.1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 1.500,oo lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei, pentru întreaga procedură a falimentului. În temeiul dispoziţiunilor art.63 alin.1, conjugate cu cele ale art.57 alin.8 din Legea nr.85/2014 constată că lichidatorului judiciar provizoriu a înfăţişat dovada că atât persoana juridică, cât şi reprezentantul acesteia au calitatea de practician în insolvenţă activ, potrivit legii – OUG nr.86/2006. În temeiul dispoziţiunilor art.63 alin.1, conjugate cu cele ale art.57 alin.9 din Legea nr.85/2014 constată că lichidatorului judiciar provizoriu a înfăţişat dovada că este asigurat pentru răspundere profesională, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile care să acopere eventualele prejudicii cauzate de neîndeplinirea atribuţiilor sale – poliţa seria seria G nr.948908/16.02.2018, validă pentru perioada 17.02.2018-16.02.2021 încheiată cu societatea de asigurare ”Omniasig Vienna Insurance Group”S.A. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina de administratorului judiciar obligaţia ca în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment să predea gestiunea averii către lichidatorul judiciar provizoriu, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiunile art.84 alin.2 din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a întocmi şi preda lichidatorului judiciar provizoriu, în 5 zile de la intrarea în faliment a debitoarei, o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii falimentului, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.f) din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment. Potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.1 din Legea nr.85/2006 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de administratorul judiciar sub auspiciile dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi registrului comerţului unde debitoarea este înregistrată, pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, potrivit dispoziţiunilor art.99-100 din Legea nr.85/2014 care se aplică mutatis mutandis. Notificarea cuprinde menţiunile privitoare la intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notificaţi potrivit dispoziţiunilor art.99 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi gestionarului registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor (Judecătoria Târgu Mureş, Tribunalul Specializat Mureş, Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Tg.Mureş) şi instituţiilor de credit partenere identificate „Intesa Sanpaolo”S.A.Arad, „Garanti Bank”S.A.Bucureşti, „BRD-GSG”S.A.Bucureşti, precum şi Trezoreriei Tg.Mureş şi cărora, potrivit art.86 alin.1 din Legea nr.85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.3, conjugate cu cele ale art.146 alin.2 din Legea nr.85/2006 stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea dresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.1 cu aplicarea şi a celor ale art.99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 04 decembrie 2020 – data poştei, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014; - termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la 11 decembrie 2020 – data poştei, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014; - termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 18 decembrie 2020 – data poştei, potrivit art.146 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014; *Potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.4, coroborate cu cele ale art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2006, eventualii contestatori vor trebui să aibă în vedere următoarele reguli speciale: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesia sa sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010), cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special dl.Gombos Iosif, cu domiciliul declarat com.Sâncraiu de Mureş, sat Sâncraiu de Mureş, str.Teilor, nr.13, jud.Mureş, fără mijloace de comunicare rapidă indicate, sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, cu posibilitatea de a uza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru consolidarea tabelului definitiv suplimentar. * - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 25 decembrie 2020, potrivit art.146 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014. Stabileşte termenul pentru consolidarea tabelului de creanţe la data de 18 decembrie 2020, ora 10,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului suplimentar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. * Începând cu data de 03.12.2018, sediul administrativ provizoriu al Tribunalului Specializat Mureş este în mun.Tg.Mureş, sr.Bolyai, nr.2, jud.Mureş (notoriu cunoscută pe plan local ca „fostă Bancă Agricolă), toate celelalte mijloace de comunicare păstrându-se.* Lichidatorul judiciar provizoriu îndeplineşte toate atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2006, acordând o atenţie deosebită următoarelor sarcini: 1. conducerea activităţii debitoarei – art.64 alin.1 lit.b) din Legea nr.85/2014; 2. introducerea de acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni profesionale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor – art.64 alin.1 lit.c) din Legea nr.85/2014; 3. aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor necesare conservării lor, cu observarea întru-totul a rigorilor institute prin dispoziţiunile art.101 alin.2 din Legea nr.85/2015 – art.64 alin.1 lit.d) din Legea nr.85/2006; 4. denunţarea unor contracte încheiate de debitor – art.64 alin.1 lit.e) din Legea nr.85/2014; 5. verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe – art.64 alin.1 lit.f) din Legea nr.85/2014; 6. urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înainte deschiderii procedurii, încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, cu posibilitatea de a angaja avocaţi – art.64 alin.1 lit.g) din Legea nr.85/2014; 7. primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului – art.64 alin.1 lit.h) din Legea nr.85/2014; 8. vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor Legii nr.85/2014; 9. încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale – doar sub condiţia confirmării de către judecătorul sindic – art.64 alin.1 lit.j) din Legea nr.85/2014; 10. sesizarea judecătorului sindic în privinţa oricărei piedici care ar putea fi înlăturată potrivit prerogativelor sale de natura celor prevăzute de dispoziţiunile art.45 alin.2 din Legea nr.85/2014 – art.64 alin.1 lit.k) din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.58 alin.2 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze la acoperirea neregularităţilor şi omisiunilor constatate în activitatea administratorului judiciar confirmat cu prilejul verificărilor administrative circumscrise dispoziţiunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 din 10.01.2020 ?i 18.09.2020 cu privire la: - investigaţiile cerute pe tărâmul dispoziţiunilor art.117-122 din Legea nr.85/2014; - investigaţiile cerute pe tărâmul dispoziţiunilor art.123-131 din Legea nr.85/2014; - completarea investigaţiilor şi operaţiunilor pe tărâmul dispoziţiunilor art.101 din Legea nr.85/2014; - investiga?iile cu privire la contractele de muncă; - depunerea declara?iilor fiscale ?i verificarea ?i remedierea eventualelor neregularită?i din cele depuse de la deschiderea procedurii generale a insolven?ei, pe perioada de observa?ie. În plus, stabileşte în virtutea aceleiaşi norme juridice speciale, în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu, obligaţia de a finaliza operaţiunile de inventariere şi, mai apoi, cele de evaluare, cu respectarea întocmai a dispoziţiunilor art.62, conjugate cu cele ale art.155 din Legea nr.85/2014, dar şi întocmirea tabelului definitiv în forma cerută de dispoziţiunile art.112 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu şi obligaţia circumscrisă dispoziţiunilor art.64 alin.1 lit.a) din Legea nr.85/2014, doar în măsura în care, în urma investigaţiilor suplimentare se conturează concluzii diferite faţă de cel din raportul circumscris dispoziţiunilor art.97 alin.1 din Legea nr.85/2014 întocmit de administratorul judiciar şi publicat în BPI nr.6771/30.3.2018. Stabileşte prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru activitatea din luna precedentă şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014, pentru perioada cuprinsă între deschiderea procedurii generale a falimentului avute în vedere şi pentru luna noiembrie 2020, termenul de întocmire şi publicare a primului raport de activitate fiind data de 01.12.2020 – zi de sărbătoare na?ională (”Ziua Na?ională a României”) – astfel că se va proroga ”ope legis” la 02.12.2020. Revocă termenul administrativ stabilit pentru data de 19.02.2021 prin rezoluţia din 18.10.2019. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia lichidatorului judiciar de a alătura toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare de activitate, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv ale spezelor judiciare. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 26 februarie 2021, în camera de consiliu 26 a Tribunalului Specializat Mureş, ora 11,oo, în camera de consiliu, fără citarea păr?ilor. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii – adică până cel târziu la data de 04 decembrie 2020, să efectueze şi finalizeze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2, conjugate cu cele ale art.151-153 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze de îndată la aplicarea măsurilor premergătoare lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.151-153 din Legea nr.85/2014, iar mai apoi, la efectuarea lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.154-158 din Legea nr.85/2014. Atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiunilor art.160 din Legea nr.85/2014 asupra obligaţiei ca la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării – adică deîndată după finalizarea operaţiunilor de inventariere – să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi încasare de creanţe şi un plan de distribuire între creditori, numai dacă este cazul de o atare distribuire. Ţinând seama de termenul limită pentru finalizarea măsurilor premergătoare de 04.12.2019, primul raport circumscris dispoziţiunilor art.160 alin.1 din Legea nr.85/2014 urmează a fi prezentat comitetului creditorilor cel târziu la data de 05 martie 2021, după care publicat în BPI şi prezentat grefei pentru efectuarea formelor de publicitate, iar numai după ce toate acestea au fost parcurse, prezentarea raportului judecătorului sindic însoţit de cuvenitele dovezi. Mai apoi, procedura urmează să se repete la fiecare 3 luni de la momentul prezentării raportului precedent comitetului creditorilor. Fără speze judiciare. Fără autoritate de lucru judecat. Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicare în condiţiunile speciale şi derogatorii prescrise de dispoziţiunile art.42 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014. Apelul poate fi făcut de orice persoană interesată, chiar dacă nu a fost citată la soluţionarea cererii, termenul de apel curgând de la data la care a luat cunoştinţă de încheiere, dar nu mai târziu de un an de la data pronunţării Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Tg.Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 23 octombrie 2020, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2020-10-09
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 23.10.2020, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2020-09-25
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.10.2020, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2020-09-18
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 19 februarie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor........Stabileşte termen de judecată în 25.09.2020, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor pentru solu?ionara cererii debitoarei prin mijlocirea administratorului judiciar circumscrisă dispozi?iunilor art.145 din Legea nr.85/2014.
Document: Rezolutie

Data: 2020-04-03
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18 septembrie 2020, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2020-01-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune înscrierea provizorie a creanţei contestate în tabelul definitiv de obligaţii al debitoarei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-01-10
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 03 aprilie 2020, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2019-11-29
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic prorogă termenul pentru definitivarea tabelului de obligaţii al debitoarei la data de 10.01.2020, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-09-09
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea judiciară specială întemeiată pe dispoziţiunile art.66 alin.1 din Legea nr.85/2014 promovată de debitoarea Societatea „Hel Con Struct”S.R.L., cu sediul profesional declarat în com.Sâncraiu de Mureş, sat Nazna, str.Tineretului, nr.16, jud.Mureş, cu sediul procesual ales în mun.Tg.Mureş, str.Uzinei, nr.4, etaj 2, jud.Mureş, cu mijloacele de comunicare rapidă cunsocute telefon 0744.646.023 – persoana desemnată cu primirea corespondenţei judiciare fiind (prezumţie simplă) dl.G. I. , înregistrată sub nr.J-26/1285/2008 a Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 24178146, prin mijlocirea administratorului statutar dl.G. I., cu domiciliul declarat (...), fără mijloace de comunicare rapidă indicate. Constată că debitoarea „Hel Con Struct”S.R.L.Nazna se află în stare de insolvenţă. Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei prevăzută de Legea nr.85/2014 faţă de debitoarea Societatea „Hel Con Struct”S.R.L.Nazna. Constată suspendarea de drept privind toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, în condiţiile art.75 din Legea nr.85/2014. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă „Ultralex”S.P.R.L., cu sediul profesional în mun.Bistriţa, str.Subcetate, nr.9, jud.Bistriţa Năsăud, cu mijloace de comunicare rapidă indicate tel/fax 0263.238.391, e-mail ultralexipurl@yahoo.com, office@ultralex.ro. În temeiul dispoziţiunilor art.57 alin.8 din Legea nr.85/2014, constată că administratorul judiciar provizoriu (persoană juridică) a prezentat dovada calităţii de practician în insolvenţă odată cu oferta de prestare servicii (f.55-61). În temeiul dispoziţiunilor art.57 alin.9 din Legea nr.85/2014, constată că administratorul judiciar provizoriu – persoană juridică a prezintat dovada asigurării profesionale, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile care să acopere eventualele prejudicii cauzate în îndeplinirea atribuţiilor sale încheiat cu societatea de asigurare „Gothaer Asigurări Reasigurări”S..Bucureşti sub nr.20982012/27.06.2019, cu valabilitatea pentru perioada 28.06.2019-27.06.2020, odată cu oferta de prestare servicii (f.55-61). Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.58 alin.1 din Legea 85/2014, dar şi o remuneraţie provizorie de 1.500,oo lei (la care se adaugă eventualele taxe) pentru întreaga perioadă de observaţie. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor se stabileşte remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei – art.57 alin.2 din Legea nr.85/2014. Menţine debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, însă doar sub supravegherea administratorului judiciar, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.87 alin.1 lit.a) ori cele ale art.87 alin.2 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a depune, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din Legea nr.85/2014, avertizând-o asupra dispoziţiunilor art.92 alin.2, conjugate cu cele ale art.38 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014 a căror incidenţă poate conduce la deschiderea procedurii simplificate a falimentului în chiar perioada de observaţie. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu să ia măsurile ce decurg din aplicarea dispoziţiilor art.53, raportate la cele ale art.5 pct.4 din Legea nr.85/2014 privind desemnarea unui administrator special. În acest sens, dispune administratorului judiciar provizoriu să convoace până pe data de 20.09.2019 adunarea asociaţilor debitoarei pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special, situaţie care atrage „ope legis” ridicarea dreptului de administrare al debitoarei, potrivit dispoziţiunilor art.53 alin.2 teza finală din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.54 din Legea nr.85/2014, încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii. În temeiul dispoziţiunilor art.55 din Legea nr.85/2014, activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute. Atrage atenţia debitoarei, prin administrator special, asupra consecinţelor prescrise prin dispoziţiunile art.84 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 Stabileşte în sarcina debitoarei şi sub supravegherea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control al modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii – art.84 alin.3 alin.3 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, în conformitate cu prevederile art.99 alin.1-3 din Legea nr.85/2014, adică potrivit Codului de procedură civilă (2010)-rep., dar şi prin publicarea, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie, precum şi în BPI. În temeiul dispoziţiunilor art.100 alin.1 din Legea nr.85/2014, stabileşte în sarcina administratorului judiciar comunice creditorilor şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, adică cel târziu până la data de 14.10.2019 , notificarea către creditori trebuind să cuprindă cel puţin următoarele menţiuni: -termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor – 25.10.2019, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar – 08.11.2019, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 29.11.2019, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art.111 al.3-4 din Legea nr.85/2014; - locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având obligatoriu în ordinea de zi şi: confirmarea sau, după caz, desemnarea administratorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia. În sarcina administratorului judiciar stă şi obligaţia de a publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă (BPI) această hotărâre a adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare, potrivit dispoziţiunilor art.57 alin.6, conjugate cu cele ale art.48 din Legea nr.85/2014; - posibilitatea creditorilor de a vota şi prin corespondenţă, cu arătarea în detaliu a regulilor speciale edictate în acest sens prin dispoziţiunile art.48 alin.4 din Legea nr.85/2014, inclusiv ziua şi ora fixată pentru exprimarea votului care să fie anterioară cu cel puţin 24 de ore datei şi orei stabilite pentru ţinerea şedinţei adunării creditorilor pentru a se realiza fără suspiciuni confirmarea primirii acestuia de către administratorul judiciar. Atrage în acest sens creditorilor atenţia că valorificarea dreptului de vot prin corespondenţă în adunarea creditorilor depinde nu de momentul transmiterii votului prin corespondenţă, ci de momentul confirmării primirii acestuia de către destinatar - administratorul judiciar – acest moment trebuind să fie numaidecât până la data şi ora stabilită în acest scop; - în cadrul primei adunări a creditorilor se poate alege un comitet potrivit dispoziţiunilor art.50 alin.4 din Legea nr.85/2014, având atribuţiunile stabilite potrivit dispoziţiunilor art.51 din Legea nr.85/2014; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă – 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din O.U.G. nr.80/2013; - termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă – 29 iulie 2016, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului judiciar, registrul comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar sarcina de a trimite o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor (Judecătoria Tg.Mureş, Tribunalul Specializat Mureş, Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Tg.Mureş) şi instituţiei de credit „Intesa Sanpaolo”S.A.Arad, „Garanti Bank”S.A.Bucureşti, „BRD-GSG”S.A.Bucureşti, precum şi Trezoreriei Tg.Mureş unde debitoarea a declarat că are conturi deschise, dacă identifică în averea debitoarei bunuri supuse transcripţiei – art.101 alin.2 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 27.09.2019, un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin dispoziţiunile art.92 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, în cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiunile art.38 alin.2 din Legea nr.85/2014, având obligaţia de a înfăţişa documentele doveditoare de cuviinţă pentru aceasta, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la data de 18 octombrie 2019 un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, raport care va cuprinde menţiunile cuvenite, conform dispoziţiilor art.97 din Legea nr.85/2014. Acest raport trebuie să cuprindă şi una din concluziile cerute de dispoziţiunile art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, respectiv: fie cea a existenţei unei posibilităţi reale de reorganizare efectivă a debitorului, fie motivele pentru care o astfel de posibilitate nu este permisibilă şi propunerea de intrare în faliment. În cazul în care concluzia cuprinsă în acest raport, potrivit dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, tinde la propunerea de intrare în faliment, o atare propunere trebuie cuprinsă în ordinea de zi a primei adunări a creditorilor, cu convocarea şi a administratorului special (fără drept de vot). În temeiul dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, în caz de propunere de intrare în faliment, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a publica un anunţ despre aceasta şi despre raport în BPI, cu indicarea datei primei adunări a creditorilor. În cazul în care propunerea se conturează după data convocării primei şedinţe a adunării creditorilor, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca o altă şedinţă a adunării creditorilor dedicată acestei propuneri de intrare în faliment, cu grija respectării şi a dispoziţiunilor art.97 alin.5 referitoare la convocarea administratorului special fără drept de vot, precum şi a celor ale art.98 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 referitoare la condiţiile speciale de vot. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţie de a aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a promova sau nu acţiuni pentru anularea lor, potrivit dispoziţiunilor art.117-122 din Legea nr.85/2016. Cu aplicarea dispoziţiunilor art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014, stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 25 octomrbie 2019 – data poştei (taxa de judecată este de 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 lit.c) din O.U.G.nr.80/2013, sub sancţiunea anulării cererii, potrivit dispoziţiunilor art.148 alin.6, raportate la cele ale art.197 C.pr.civ.(2010)-rep., conjugate cu cele ale art.342 din Legea nr.85/2014). Cu aplicarea dispoziţiunilor art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014, fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare, comunicare şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) a tabelului preliminar al creanţelor la data de 08 noiembrie 2019. În anunţul de publicare în buletin, administratorul judiciar menţionează în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în BPI, dar şi următoarele reguli speciale edictate de legiuitor prin dispoziţiunile art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2014: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesisa sau sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special (în cazul în care a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special – dacă a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru definitivarea tabelului de creanţe. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 29 noiembrie 2019, ora 09,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, atunci când, potrivit dispoziţiunilor art.111 alin.6 din Legea nr.85/2014, este stabilit şi termen de judecată pentru soluţionarea deodată, printr-o singură sentinţă, a tuturor contestaţiunilor întemeiate pe dispoziţiunile art.111 alin.2 din Legea nr.85/2014, chiar dacă pentru dezlegarea unora ar fi nevoie de administrare de probe – caz în care judecătorul sindic are posibilitatea de a admite provizoriu în tot sau în parte, înscrierea creanţelor respective contestate în tabelul definitiv, acestea având toate drepturile prevăzute de legiuitor, cu excepţia celui de a încasa sume propuse spre distribuire, valoarea respectivă consemnându-se în contul unic până la definitivarea creanţei. Stabileşte obligaţia administratorului judiciar de a deschide un cont la o instituţie de credit din care se suportă cheltuielile aferente procedurii potrivit dispoziţiilor art.39 din Legea 85/2014, eventualele disponibilităţi băneşti excedentare nevoilor curente urmând a fi păstrate într-un cont special de depozit. * Avertizează administratorul judiciar că dispoziţiunile art.39 din Legea nr.85/2014 permit ca spezele aferente procedurii (inclusiv onorariul ce i se cuvine) să fie suportate în primul rând din averea debitoarei, în cazul lipsei disponibilităţilor putând fi utilizat fondul de lichidare, pe baza unui buget previzionat cu plata de către gestionarul acestui fond special – UNPIR, potrivit prevederilor O.U.G.nr.86/2006 sau, la solicitarea sa, din sumele avansate de creditori, cu respectarea întru-totul a regulilor speciale instituite prin dispoziţiunile art.87 alin.4 din Legea nr.85/2014, nicidecum însă din propriile sale fonduri, caz în care ar intra într-un vădit conflict de interese, în maniera arătată de dispoziţiunile art.31 din O.U.G.nr.86/2006, conjugate cu cele ale art.42 alin.1 pct.2, 13 C.pr.civ.(2010)-rep., toate raportate la cele ale art.87 alin.4 din Legea nr.85/2014. Recomandă administratorului judiciar, în caz de nevoie a acoperirii cheltuielilor de procedură şi în lipsa lichidităţilor în averea debitoarei, să utilizeze cu precădere posibilitatea arătată de dispoziţiunile art.39 alin.6 din Legea nr.85/2014, prilej cu care să nu omită aplicarea dispoziţiunilor art.61 alin.1 din Legea nr.85/2014, precum şi informarea creditorilor asupra remediilor reglementate de dispoziţiunile art.62 din Legea nr.85/2014.* Stabileşte prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii şi de transmitere spre publicarea lui în BPI a raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014, informaţie care trebuie cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia administratorului judiciar de a înfăţişa raportul de activitate numaidecât însoţit de dovada de publicare în BPI a acestuia, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv cele privitoare la spezele procedurale, la situaţia onorariului său, la situaţia încasărilor şi plăţilor, adică ulterior depunerii şi transmiterii lui spre publicare, dar înlăuntrul intervalului de 120 de zile acolo prevăzut de legiuitor. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar să exercite supravegherea activităţii debitoarei întocmai cu exigenţele impuse de dispoziţiunile art.5 alin.1 pct.66 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii şi care poate fi prelungit de judecătorul sindic la solicitarea motivată a administratorului judiciar – adică până cel târziu la data de 08 noiembrie 2019, să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 10 ianuarie 2020, în camera de consiliu, fără citarea părţilor. Orice cerere adresată judecătorului sindic, inclusiv cele adresate acestuia de administratorul judiciar, sau administratorului judiciar trebuie să satisfacă cel puţin cerinţele prescrise de dispoziţiunile art.148-151, dar şi ale art.84 alin.1 C.pr.civ.(2010)-rep., astfel cum acestea au fost lămurite obligatoriu prin decizia nr.9/2016 pronunţată în recurs în interesul legii de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, conjugate cu cele ale art.342 din Legea nr.85/2014. Fără speze judiciare. Executorie. Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificarea circumscrisă dispoziţiunilor art.100 alin.1 din Legea nr.85/2014, pentru creditori. Opoziţia se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de judecătorul sindic, potrivit regulilor circumscrise dispoziţiunilor art.71 alin.2 din Legea nr.85/2014. Pronunţată în şedinţă publică din 09 septembrie 2019, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2019-09-06
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.09.2019, ora 14:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

HEL CON STRUCT SRL - Debitor
M.F.P.-A.N.A.F.-D.G.R.F.P.BRAŞOV PRIN A.J.F.P. MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA "GARANTI BANK"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "MOTORACTIVE IFN"S.A. - Creditor
SOCIETATEA AND&RA CONSTRUCT S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "RAVAGO ROM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "DAW BENŢA ROMÂNIA"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ŞURUB TRADE"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "AQUAPESC"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "DAW BENŢA ROMÂNIA"S.R.L.CU SEDIUL PROFESIONAL ALES PENTRU COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURĂ - Creditor
SOCIETATEA "PERI ROMÂNIA"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ARABESQUE"S.R.L. CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "CHS-EUXIN HOLDING"S.R.L. - Creditor
C.C.PROV.ALC.DIN: D.G.R.F.P.BV-A.J.F.P.MS-PREŞEDINTE, "GARANTI BANK"S.A.-MEMBRU ŞI SOCIETATEA "PERI ROM"S.R.L.-MEMBRU - Creditor
SOCIETATEA "INDUSTRIAL CONSTRUCT ARDEAL"S.R.L. - Creditor
COMUNA SÂNCRAIU DE MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA "INDUSTRIAL CONSTRUCT ARDEAL"S.R.L. - Creditor