Sedințe:
Data: 2024-11-14
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Data: 2024-05-23
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 14.11.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
-va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
-va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 23.05.2024.
Document: Rezolutie
Data: 2024-01-18
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 23.05.2024, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 18.01.2024.
Document: Rezolutie
Data: 2023-09-14
Ora estimată: 11:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control 18.01.2024, ora 12, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le comunice cu petenţii şi să le publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-06-15
Ora estimată: 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 14.09.2023,ora 11: 00, pentru derularea planului de reorganizare a activităţii debitoarei MAV PRESS SRL – în reorganizare.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-02
Ora estimată: 11:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de renunţarea creditoarei DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA cu privire la cererea de intrare în faliment a societătii debitoare M.A.V. PRESS S.R.L. Cu drept de recurs în termen de 30 zile de la comunicarea hotărârii, ce trebuie depus la Tribunalul Timiş. Pronunţată azi, 02 Martie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL: 15.06.2023, continuare procedură de reorganizare.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2023-02-09
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru punerea în discuţie a cererii de intrare în faliment la data de 02.03.2023, sala 174 ora 11 -în şedinţă publică, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 18.05.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
Se va comunica 1 exemplar al cererii de intrare în faliment cu administratorul judiciar şi cu debitoarea, cu menţiunea de a transmite un punct de vedere în termen de 5 zile de la data primirii
Pune în vedere adm. judiciar să se pronunţe asupra cererii de plată a creanţelor curente formulată de creditoarea Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara şi care i-a fost comunicată prin e-mail, la data de 05.10.2022 ora 11:06 şi să adopte o măsură pe care o va cuprinde într-un raport, pe care îl va publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi transmite creditoarei, în termen de 5 de zile; împotriva măsurii dispusă de administratorul judiciar creditoarea are posibilitatea de a formula contestaţie cu respectarea art. 59 alin. 5, 6 şi 7 din lege.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 09.02.2023.
Document: Rezolutie
Data: 2022-10-27
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 09.02.2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 02.02.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
o demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
o procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise
- va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 27.10.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-15
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare propus de practicianul în insolvenţă SCP Consultim Lichidări SPRL Timişoara.Acordă termen administrativ de control la data de 27.10.2022.Pronunţată în şedinţa publică de la 15.09.2022.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2022-06-23
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că, potrivit procesului verbal al adunării generale a creditorilor din 10.06.2022, creditorii, cu o majoritate de 53,48% din totalul creanţelor cu drept de vot, precum şi 16,60% împotrivă, au hotărât confirmarea în calitate de administrator judiciar a practicianului în insolvemţă SCP Consultim Lichidări SPRL Timişoara. Totodată, cu o majoritate de 53,48% din totalul creanţelor cu drept de vot şi 16,60% împotrivă, a fost aprobat onorariul administratorului judiciar după cum urmează: pe perioada de observaţie, de la data numirii, un onorariu fix de 1000 lei lunar+TVA şi pe perioada de reorganizare judiciară, un onorariu fix de 3000 lei lunar+TVA şi un onorariu de succes de 1% din sumele plătite creditorilor
Document: Rezolutie
Data: 2022-03-24
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
Document: Rezolutie
Data: 2021-12-09
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
Document: Rezolutie
Data: 2021-09-16
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: CONTINUARE PROCEDURĂ
Document: Rezolutie
Data: 2021-05-06
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise şi va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în vederea evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-03-25
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea de înlocuire formulată de CII Precup Anamaria. Dispune numirea în cauză în calitate de administrator judiciar a SCP CONSULTIM LICHIDĂRI SPRL, care se va cita cu menţiunea de a depune Raport de Activitate şi întâmpinări în dosarele asociate dosarului de procedură. Disjunge: I. cererea de atragere a răspunderii patrimoniale depuse la dosar de fostul adm. judiciar CII RĂDULESCU ELENA şi CII GABROVEANU EMILIA; II. Cererea de chemare în judecată formulată de creditoarea CITY LOGISTIC S.R.L.; şi dispune trimiterea respectivelor înscrisuri către Serv. Registratură al Tribunalului Timiş în vederea înregistrării ca dosare asociate.
T: 06.05.2021, pentru continuarea procedurii de insolvenţă.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2021-03-04
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen preschimbat în 21.01.2021
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-01-21
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că a fost infirmat administratorul judiciar provizoriu. Numeşte administrator judciar
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-10-22
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-09-17
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei.
Se procedează la detaşarea cererii formulate de Nica Ştefan(filele 186-191-volumul 9), având ca obiect contestaţia împotriva hotărârii adunării creditorilor din 3.09.2020; şi a contestaţiei la tabelul preliminar al creanţelor formulată de Nica Ştefan, Eliptic Advertising şi E-Xand Consulting SRL( filele 192-194-volumul 9), urmând a fi înregistrate ca dosare asociate distincte.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-06-11
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei. Deschide procedura.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2020-03-19
Ora estimată: 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Alte cauze
Soluția pe scurt: Suspendat Decret-195/2020.
Document: Rezolutie