DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulBACAU, Nr. dosar: 978/110/2020


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 978/110/2020
Data înregistrării: 2020-05-12
Data ultimei modificări: 2024-10-14T10:25:15.793
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie juridică: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-12-11
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022



Data: 2024-09-18
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.12.2024 ora 9:00, pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-05-15
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei in vederea valorificarii bunurilor ramase in patrimoniul debitoarei
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-02-14
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor ramase in patrimoniul debitoarei, amână judecarea cauzei la data de 15.05.2024.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-10-11
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-06-14
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.10.2023 ora 9.00, complet Cf 1 2022, pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-04-12
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 14.06.2023 ora 9.00 pentru continuarea procedurii de valorificarea a bunurilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-01-18
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 12.04.2023 ora 9.00 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-09-21
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 18.01.2023, ora 9.00, complet Cf 1 2022, pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-04-13
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 21.09.2022, ora 9.00, complet Cf 1 2022, pentru valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei şi îndeplinirea obligaţiilor de către lichidatorul judiciar.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-01-19
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 13.04.2022 ora 9.00, pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-10-13
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 19.01.2022, ora 9.00 pentru continuarea procedurii şi în vederea demarării procedurii de valorificare a bunurilor debitoarei, pentru a avea loc adunarea creditorilor având ca obiect pe ordinea de zi stabilirea metodei de vânzare.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-05-19
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 13.10.2021 ora 9.00, pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-02-10
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 19.05.2021 pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-11-11
Ora estimată: 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10.02.2021 ora 9.00 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-09-02
Ora estimată: 10:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.11.2020 ora 9.00 pentru valorificarea bunurilor
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-05-20
Ora estimată: 11:00
Complet: CF1u
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC Vilagi Trans SRL de deschidere a procedurii simplificate a falimentului. În temeiul art. 71 alin.1 din Legea 85/2014 coroborat cu art. 145 alin. 1 lit. A a), dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitoarei SC VILAGI TRANS SRL., înregistrată la ORC Bacău .Conform dispoziţiilor art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare. În baza dispoziţiilor art. 85 alin. 4 şi art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr. 85/2014, ridică dreptul de administrare al debitoarei. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 63 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu, până la prima adunare a creditorilor lichidator judiciar al debitoarei pe Ionescu şi Asociaţii S.P.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 5.000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere lichidatorului prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 74 din Legea 85/2014 pune în vedere debitoarei să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, actele prevăzute de art. 67 alin. 1 din lege. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv: • termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care va fi de 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; • termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 4 iulie 2020; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 15 iulie 2020; • termenul limită de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 5 august 2020; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 20 iulie 2020. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului - sindic, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca lichidatorul judiciar desemnat, în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special conform art. 5 pct. 4 din lege. Adunarea generală va fi prezidată de lichidatorul judiciar. Dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 al.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi : - prezentarea raportului întocmit de lichidatorul judiciar în condiţiile 97 din lege, prezentarea situaţiei debitoarei - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui lichidator judiciar în condiţiile art. 57 alin. 2 prima teză din Legea 85/2014 sau confirmarea lichidatorul judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 a doua teză din aceeaşi lege, stabilindu-i onorariul. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, „EN FAILLITE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca lichidatorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi, să fie publicate în BPI. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau Serviciilor Judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. Conform art. 101 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 151 din Legea 85/2006 dispune sigilarea bunurilor debitoarei. În baza art. 152 din Legea 85/2014 pune în vedere administratorului special să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica administrator special atât conform art. 42 din Legea 85/2014 cât şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. În baza art. 154 din Legea 85/2006 lichidarea va începe îndată după finalizarea inventarierii şi depunerii raportului de evaluare conform art. 155 din Legea 85/2006. O sinteză a raportului de evaluare va fi publicată în BPI. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei. În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, lichidatorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen adminitrativ pentru verificarea procedurii la 2.09.2020, CF1 ora 10,oo. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel se va depune, sub sancţiunea nulităţii, la Tribunalul Bacău, Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată în şedinţa publică de la 20 mai 2020.
Document: Hotarareintermediara



Părți *:

SC VILAGI TRANS SRL - Debitor
SC VILAGI TRANS SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR PROVIZ. IONESCU ŞI ASOCIAŢII S.P.R.L. - Debitor
SERVICIUL LOCAL " ECO VALEA MUNTELUI " COMĂNEŞTI - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
BANCA DE EXPORT-IMPORT A ROMÂNIEI EXIMBANK SA ÎN NUMELE ŞI CONTUL STATULUI ROMÂN - Creditor
BANCA DE EXPORT-IMPORT A ROMÂNIEI EXIMBANK SA ÎN NUMELE ŞI CONT PROPRIU - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA PRIN DIRECŢIA JURIDICĂ SERVICIUL LITIGII JUDICIARE BIROUL REGIONAL DE LITIGII ŞI INSOLVENŢE VASLUI - Creditor
BCR LEASING IFN SA - Creditor
SC ALSER FOREST SA - Creditor
SC MAVIPROD SRL - Creditor
TS TIMBER PRODUCTIONS SRL-SUC. RADAUTI PRIN AV. ROTARU SIMONA RALUCA - Creditor
EC EXPLOLEMN SRL PRIN ADM.JUD.CII GĂMAN ADRIAN - Creditor
BCR LEASING IFN SA PRIN SCA IONESCU ŞI SAVA - Creditor
BCR LEASING IFN SA PRIN SCA IONESCU ŞI SAVA ( PERS.DESEM.PT PRIM.CORESP.JIGLEA ANCA CRISTINA) - Creditor
BCR LEASING IFN SA CU SEDIUL ALES LA SCA IONESCU ŞI SAVA - Creditor