Sedințe:
Data: 2022-05-30
Ora estimată: 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea lichidatorului judiciar CII A.D.-D. şi, în baza art. 174 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune închiderea procedurii falimentului debitorului L.I. SRL cu sediul în ... CUI ..., J.... şi radierea acestuia din registrul comerţului.
Descarcă lichidatorul judiciar şi toate persoanele care l-au asistat de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori sau titulari de drepturi de preferinţă.
Dispune notificarea prezentei sentinţe către DGRFP Cluj-Napoca şi ORC de pe lângă Tribunalul Sălaj în vederea efectuării menţiunii închiderii procedurii şi radierii.
Dispune publicarea prezentei hotărâri în BPI.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în BPI, apel care se depune la Tribunalul Sălaj.
Pronunţată la data de 30.05.2022 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Document: Hotarare
Data: 2022-04-11
Ora estimată: 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen acordat pentru depunerea cererii de închidere a procedurii.
Lichidatorul judiciar va menţiona în cuprinsul cererii de închidere a procedurii aspectele referitoare la predarea arhivei societăţii debitoare.
Pentru termenul următor se va convoca Adunarea creditorilor prin publicare în BPI.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-01-10
Ora estimată: 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: S.C. 8/10.01.2022. Aprobă raportul administratorului judiciar CII A.D.-D. ?i, în baza art. 145 lit. D raportat la art. 92 alin. 5 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, aprobă intrarea în faliment în procedură generală a debitorului L.I. SRL cu sediul în -, CUI -, J -.
Dispune dizolvarea debitorului persoană juridică şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
Nume?te lichidator judiciar provizoriu pe CII A.D.-D. care va îndeplini atribuţiile prev. de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Stabile?te onorariul lichidatorului judiciar provizoriu la 1000 lei lunar plus TVA.
Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice intrarea în faliment şi să efectueze actele şi operaţiunile de lichidare a patrimoniului debitorului, în conformitate cu art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului-sindic sau al lichidatorului judiciar, sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr .85/2014.
Stabile?te în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obliga?ia comunicării de urgen?ă a acestei interdic?ii tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În termen de 10 zile de la notificare, creditorii care se bucură de prioritatea prevăzută de art. 161 pct. 4 din lege de?inând crean?e asupra debitorului născute în perioada de observa?ie pot formula cereri de admitere a crean?elor înso?ite de documente justificative.
Fixează termen limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute în perioada de observaţie în vederea întocmirii tabelului suplimentar data de 24.02.2022, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă.
Fixează termen de verificare a creanţelor, de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar de creanţe data de 21.03.2022.
Contestaţiile vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar de creanţe.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei judiciare de timbru de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile pe care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită. Partea care formulează contestaţia este obligată să trimită, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special, sub sancţiunea amenzii prevăzute de art. 187 alin. 1 pct. 2 din Noul cod de procedură civilă. Întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la comunicarea contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc. Partea care formulează întâmpinarea este obligată, sub sancţiunea decăderii de a mai propune probe şi de a invoca excepţii, să comunice un exemplar al întâmpinării, cu confirmare de primire, contestatorului, administratorului judiciar şi administratorului special, după caz.
Fixează termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat data de 31.03.2022.
?edin?a adunării creditorilor în care va fi discutată confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia, va fi stabilită cel târziu la data de 28.02.2022.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsuri de arhivare a documentelor contabile ale debitorului în conformitate cu Legea nr. 16/1996 ?i să previzioneze sumele necesare achitării acestor servicii.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosar un raport ce va cuprinde men?iunile de la art. 59 din lege ce va fi depus la dosar cu cel pu?in 5 zile anterior termenului stabilit pentru verificarea procedurii, iar la fiecare 3 luni va întocmi raportul asupra fondurilor ob?inute din lichidare ?i din încasarea de crean?e, precum ?i un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul, în conformitate cu art. 160 din lege.
Actele pentru care se impune publicarea în BPI vor fi depuse la dosar doar împreună cu dovada comunicării acestora în BPI.
Stabile?te termen pentru verificarea modului de îndeplinire a atribu?iilor lichidatorului judiciar la data de 11.04.2022, în ?edin?ă publică, orele 9,00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se depune la Tribunalul Sălaj.
Pronunţată la data de 10.01.2022 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2021-09-13
Ora estimată: 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: s.c. 797/13.09.2021.Admite cererea formulată de creditorul M.S.C.M. pentru deschiderea procedurii generale a insolven?ei debitorului L.I. SRL cu sediul în -, CUI -, J -.
În temeiul art. 70 rap. la art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolvenţă dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului L.I. SRL.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 lit. d) din Legea 85/2014 desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII A.D.-D. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege cu o retribuţie de 1000 lei lunar plus TVA.
În termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1, în lipsa declara?iei privind inten?ia de reorganizare, a listei cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i a transferurilor patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, urmând a se dispune ridicarea dreptului de administrare a debitorului.
Pentru nepunerea la dispozi?ia administratorului judiciar a informa?iilor ?i documentelor de către persoanele responsabile, judecătorul-sindic va face aplicarea amenzii prevăzute la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 99-100 din Legea nr. 85/2014 dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi ORC Sălaj.
Dispune comunicarea prezentei hotărâri instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 20 de zile de la desemnarea sa, un raport prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală – potrivit dispoziţiilor art. 92 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 40 de zile de la desemnarea sa, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă.
De la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale.
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii.
În afară de cazurile prevăzute la art. 87, de cele autorizate de judecătorul – sindic sau avizate de către administratorul judiciar, toate actele, operaţiunile şi plăţile efectuate de debitor ulterior deschiderii procedurii sunt nule de drept.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua în termen de 60 de zile procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să convoace adunarea generala a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special în termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii.
Organele de conducere ale debitorului sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii ale debitorului, dacă există, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informa?ii referitoare la starea societă?ii, precum ?i numărul, data ?i instan?a care a pronun?at hotărârea.
Administratorul judiciar va depune lunar la dosar un raport ce va cuprinde men?iunile de la art. 59 din lege, raport ce va fi depus la dosar cu cel pu?in 5 zile anterior termenului stabilit pentru verificarea activită?ii.
Va fixa termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor însoţite de acte doveditoare, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă să fie considerată valabilă, data de 28.10.2021.
Va fixa termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 17.11.2021.
Contestaţiile vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei judiciare de timbru de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile pe care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită. Partea care formulează contestaţia este obligată să trimită, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special, sub sancţiunea amenzii prevăzute de art. 187 alin. 1 pct. 2 din Noul cod de procedură civilă. Întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la comunicarea contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc. Partea care formulează întâmpinarea este obligată, sub sancţiunea decăderii de a mai propune probe şi de a invoca excepţii, să comunice un exemplar al întâmpinării, cu confirmare de primire, contestatorului, administratorului judiciar şi administratorului special, după caz.
Va fixa termenul de definitivare a tabelului creanţelor 13.12.2021.
Prima şedinţă a adunării creditorilor va avea loc până la data de 22.11.2021, urmând a fi discutată ?i confirmarea/desemnarea administratorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia.
Actele pentru care se impune publicarea în BPI vor fi depuse la dosar doar împreună cu dovada comunicării acestora în BPI.
Stabile?te termen pentru verificarea modului de îndeplinire a atribu?iilor administratorului judiciar la data de 10.01.2022, în ?edin?ă publică, orele 9,00.
Executorie.
Cu drept de apel care se depune la Tribunalul Sălaj în termen de 7 zile de la publicarea în BPI.
Pronunţată la data de 13.09.2021 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
Document: Hotarareintermediara