DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 206/1371/2021


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 206/1371/2021
Data înregistrării: 2021-07-15
Data ultimei modificări: 2024-09-27T09:31:37.173
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-10-11
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice



Data: 2024-09-13
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014; atrage atenţia administratorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-06-14
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă soluţionarea cererii de intrare în faliment; stabileşte un nou termen pentru prezentarea rapoartelor trimestriale aferente procedurii de reorganizare;
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-05-17
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: citarea participanţilor la procedură pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-04-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Respinge ca nefondată cererea formulată de administratorul judiciar Faur Consulting IPURL, cu sediul în Târgu Mureş, str. Călăraşilor, nr. 20, ap. 3, jud. Mureş, având nr. RFO II 0319 şi CIF 21804229 vizând deschiderea procedurii de faliment a debitoarei Elkrila SRL, cu sediul în Târgu Mureş, str. Borsos Tamas, nr. 19, jud. Mureş, înmatriculată la ORC de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J26/818/1998, având CUI RO 11191712. Stabile?te termen în procedura de reorganizare pentru prezentarea raportului trimestrial aferent perioadei ianuarie – februarie-martie 2024 la data de 17 mai 2024. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în conformitate cu prevederile art. 396 al. 2 Cod procedură civilă prin punerea soluţiei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, în data de 19 aprilie 2024.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2024-04-12
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 396 Cod procedură civilă, din lipsă de timp pentru deliberare, va dispune amânarea pronunţării la data de 19 aprilie 2024, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei potrivit art. 396 pct.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2024-03-15
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: citarea participan?ilor la procedură pentru solu?ionarea cererii de intrare în faliment
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-01-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014; atrage aten?ia administratorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-11-17
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014 şi pentru prezentarea rapoartelor trimestriale în cadrul procedurii de reorganizare; atrage atenţia administratorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-09-15
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014; atrage atenţia administratorului/lichidatorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-05-12
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014; atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-04-21
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014; atrage atenţia administratorului/lichidatorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-01-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea nr.85/2014; atrage atenţia administratorului/lichidatorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea nr. 85/2014 sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-09-16
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă planul depus de debitoarea ELKRILA SRL cu sediul social în municipiul Târgu Mure?, strada Borsos Tamas, nr. 19, ap. 1, jud. Mureş, J/818/1998, CUI RO-11191712 prin administrator special Farr Laszlo-Gyorgy. Pe parcursul reorganizării, debitoarea ELKRILA SRL va fi condusă de administratorul special Farr Laszlo-Gyorgy, sub supravegherea administratorului judiciar FAUR CONSULTING IPURL cu sediul social în municipiul Târgu Mure?, strada Tineretului, nr. 2, camera 8, jud. Mureş, înmatriculată la UNPIR sub nr. RFO 319/27 aprilie 2007, CIF 21804229 în conformitate cu prevederile planului confirmat. Dispune administratorului judiciar susmen?ionat să-şi exercite atribu?iile ce-i revin potrivit dispozi?iilor art. 141-144 din Legea nr.85/2014. Stabile?te termen în vederea verificării depunerii raportului prevăzut de art. 144 din legea respectivă, aferent trimestrului I de execu?ie a planului, pentru data de 20 ianuarie 2023. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Apelul de va depune la acest tribunal şi se va judeca de Curtea de Apel Tg. Mure? Pronun?ată în ?edin?a publică din data de 16 septembrie 2022.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2022-03-18
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor prevăzute de Legea insolvenţei; atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiilor art. 59 din Legea insolvenţei sub sancţiunea aplicării art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-12-17
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite contesta?ia formulată de debitoarea Elkrila SRL împotriva cererii de deschidere a procedurii de insolven?ă formulată de Urban şi Asociaţii Debts Management SRL. Respinge cererea formulată de creditoarea Urban şi Asociaţii Debts Management SRL, cu sediul în Voluntari, bd. Pipera, nr. 1/VII, cam. 2, et. 4, jud. Ilfov, Nord City Tower, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul Ilfov sub nr. J23/646/2012, având CUI RO 29912730, de deschidere a procedurii de insolven?ă fa?ă de debitoarea Elkrila SRL, cu sediul în Târgu Mureş, str. Borsos Tamas, nr. 19, jud. Mureş, înmatriculată la ORC de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J26/818/1978, având CUI RO 11191712. Admite cererea formulată de creditoarea Proenerg SRL, cu sediul în Târgu Mureş, str. Tomas Erno, nr. 1, jud. Mureş, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J26/482/1997, având CUI 9716888 privind deschiderea procedurii generale de insolvenţă a Elkrila SRL, cu sediul în Târgu Mureş, str. Borsos Tamas, nr. 19, jud. Mureş, înmatriculată la ORC de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J26/818/1978, având CUI RO 11191712. În temeiul dispozi?iilor art. 72 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă faţă de debitoarea Elkrila SRL. În baza art. 75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor ac?iunilor judiciare, extrajudiciare ?i a măsurilor de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitoarei. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. Pune în vedere debitoarei să respecte dispozi?iile art. 87 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, în perioada de observa?ie, debitoarea va putea să continue desfăşurarea activită?ilor curente ?i poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, care se încadrează în condi?iile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, opera?iunile ?i plăţile care depăşesc condi?iile prevăzute la art. 87 al. 1 vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită opera?iune care excede activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special. În temeiul dispozi?iilor art. 73 ?i art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar societatea profesională Faur Consulting IPURL, cu sediul profesional în Tg. Mureş str. Gheorghe Doja, nr. 38, ap. 26, sc. C, jud. Mureş, având CUI RO 21804229 şi RFO II 0319 , care va îndeplini această funcţie cu o retribuţie provizorie de 3000 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabile?te în sarcina administratorului atribu?ia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorită?ilor şi institu?iilor care ?in registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face men?iune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispozi?iilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sanc?iunea amenzii judiciare. Administratorul judiciar va îndeplini atribu?iile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, examinând situa?ia actelor ?i opera?iunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar. 117 ?i urm. din Legea nr. 85/2014 ?i a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr. 85/2014. În temeiul dispozi?iilor art. 147 raportat la art. 100 din Legea nr. 85/2014 dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii generale faţă de debitoarea Elkrila SRL tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comer?ului în vederea efectuării men?iunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate men?iunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: - termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării; - termenul de solu?ionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102, 104 din Legea nr. 85/2014 ?i taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ata?ată cererii, sub sanc?iunea anulării acesteia, ca netimbrată. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitoarei pe data de 02.02.2022, data poştei. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a crean?elor, de întocmire ?i publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de crean?e la data de 21.02.2022. În baza dispozi?iilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de crean?e administratorul judiciar va men?iona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc administratorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, administratorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. Potrivit dispozi?iilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de crean?e, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror crean?e sau drepturi de preferinţă au fost trecute par?ial în tabelul preliminar de crean?e sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Potrivit dispozi?iilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului crean?elor la data de 18.03.2022, termen la care vor fi solu?ionate toate contesta?iile promovate împotriva tabelului preliminar de crean?e întocmit de administratorul judiciar. În baza dispozi?iilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 01.03.2022, la ora ?i locul comunicate de administratorul judiciar, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze. În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 28.01.2022 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă ?i cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispozi?iilor art. 169-173 din lege. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie de pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea administratorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza Situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de Finan?are: Finan?are proprie sau Finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de Finan?are a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de Finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. Dispune în sarcina administratorului judiciar obliga?ia de a depune raportul prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, până la data de 06.01.2022, cu obliga?ia de a notifica debitoarei ?i creditorilor în cazul formulării unei propuneri de trecere a debitoarei în faliment. În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispozi?ie administratorului judiciar ca până pe data de 29.12.2021 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare Elkrila SRL pentru desemnarea administratorului special, cu men?ionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluia?i articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special. Stabile?te în sarcina administratorului judiciar, în temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 obliga?ia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art. 151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit ?i depus la dosarul cauzei până la data de 17.02.2022. Administratorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare ?i un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora; b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză; e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. Potrivit dispozi?iilor art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza prevederilor art. 76 din Legea nr. 85/2014, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitorului, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării. Stabile?te termen de judecată la data de 18.03.2022. Cu drept de apel, care se va depune la Tribunalul Specializat Mureş, în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată în conformitate cu prevederile art. 396 al. 2 Cod procedură civilă prin punerea soluţiei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, în data de 17 decembrie 2021.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2021-12-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 396 Cod procedură civilă, din lipsă de timp pentru deliberare, va dispune amânarea pronunţării la data de 17 decembrie 2021, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei potrivit art. 396 pct.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2021-11-12
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a da posibilitate creditoarei Urban şi Asocia?ii Debts Management SRL să facă dovada achitării unei cau?iuni în cuantum de 10% din valoarea crean?ei solicitate în termen de 5 zile de la în?tiin?area acesteia de către reprezentantul ales al creditoarei. prorogarea discu?iilor asupra ambelor cereri de deschidere a procedurii şi asupra contesta?iei promovate de debitoare, pentru următorul termen de judecată.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-09-17
Ora estimată: 09:00
Complet: C43 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: respinge cererea de amânare formulată de debitoare. în vederea comunicării cererii de deschidere a procedurii promovată de creditoarea Proenerg SRL pe seama debitoarei, amână cauza la data de 12 noiembrie 2021.
Document: incheieredesedinta



Părți *:

URBAN ŞI ASOCIAŢII DEBTS MANAGEMENT S.R.L. - Creditor
ELKRILA S.R.L. - Debitor
PROENERG SRL - Creditor
SOCIETATEA LOHUIS ROMÂNIA SRL BUCUREŞTI LA CABINET DE AVOCAT IOANA ANA DRĂGHICI - Creditor
D.G.R.F.P.BRAŞOV-A.J.F.P.MUREŞ - Creditor
DIRECŢIA FISCALĂ LOCALĂ TÂRGU MUREŞ - Creditor
ADMINISTRATOR IMOBILE ŞI PIEŢE SRL - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE S.A. - Creditor
BCV OFFICE TRADE GROUP SRL - Creditor
ANVERGO SRL FOSTA GESERCO SRL PRIN AVOCAT COTOI EMILIA - Creditor
E.ON ENERGIE ROMÂNIA S.A. CU SEDIUL ALES - Creditor
ERFARR COM SRL - Creditor
HOROZ INTERNATIONAL SRL - Creditor
RADPLAST SRL ÎN FALIMENT - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR TRANSILVANIA INTERCONSULT IPURL - Creditor
SIKU ROM SRL - Creditor
RELEE S.A. PRIN SCA BACIU&NITU- MEMBRU COMITET CREDITORI - Creditor
CEC BANK S.A. PREŞEDINTE COMITET CREDITORI - Creditor
REDO GROUP SRL LA BOGDAN& ASOCIAŢII SCA - Creditor
BIPOL-ELECTRIC HARGHITA SRL PRIN LICHIATOR JUIDCAR LEX FORI SPRL - Creditor