Sedințe:
Data: 2023-10-11
Ora estimată: 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei GAVRIX PATI COM SRL-D.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar CII BRATU OCTAVIAN, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi.
Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel:
Dispune achitarea către lichidatorul judiciar CII BRATU OCTAVIAN a onorariului de 7000 lei, care se adaugă TVA şi a cheltuielilor de procedură în sumă de 182,60 lei.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 11.10.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarare
Data: 2023-06-28
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 11.10.2023, ora 09,00 – şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii;
- pune în vedere lichidatorului judiciar să menţioneze în scris dacă dosarul asociat nr. 274/1259/2021/a1 a fost soluţionat definitiv
Document: Rezolutie
Data: 2023-03-08
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei GAVRIX PATI COM S.R.L. - D, procedura simplificată a falimentului, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Bratu Octavian, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună la dosar rapoartele lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor din patrimoniul debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 274/1259/2021/a1
Acordă un termen administrativ de control la data de 28.06.2023.
Document: Rezolutie
Data: 2022-12-07
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza dispoziţiilor art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, sancţionează lichidatorul judiciar C.I.I. Bratu Octavian, cu amendă judiciară de 1.000 lei, pentru neîndeplinirea ori îndeplinirea cu întârziere a atribuţiilor prevăzute de lege şi stabilite de judecătorul sindic.
Cu drept de a formula cerere de reexaminare, în termen de 15 zile de la data comunicării încheierii.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 07.12.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-11-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei GAVRIX PATI COM S.R.L. - D, procedura simplificată a falimentului, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Bratu Octavian, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare:
- să întocmească şi să depună la dosar rapoartele lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor din patrimoniul debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să formuleze cerere de atragere a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, având în vedere concluziile raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului ( raport nr. 250/15.03.2022)
Acordă un termen administrativ de control la data de 08.03.2022.
Pentru aplicarea disp. art. 63 alin.1 rap. la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 (conform cărora judecătorul-sindic va sancţiona lichidatorul judiciar cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei în cazul în care acesta, din culpă sau cu rea-credinţă, nu îşi îndeplineşte ori îndeplineşte cu întârziere atribuţiile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic) rap. la art. 190 şi art. 191 Cod procedură civilă,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 07.12.2022, ora 10,00 – şedinţă publică;
- se citează părţile, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării aplicării disp. art. 63 alin.1 rap. la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Document: Rezolutie
Data: 2022-08-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei GAVRIX PATI COM S.R.L. - D, procedura simplificată a falimentului, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Bratu Octavian, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare:
- să întocmească şi să depună la dosar rapoartele lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor din patrimoniul debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să depună la dosar tabelul definitiv de creanţe
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să formuleze cerere de atragere a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, având în vedere concluziile raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului ( raport nr. 250/15.03.2022)
Acordă un termen administrativ de control la data de 16.11.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2022-05-18
Ora estimată: 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei GAVRIX PATI COM S.R.L. - D, procedura simplificată a falimentului, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Bratu Octavian, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor din patrimoniul debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să formuleze cerere de atragere a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, având în vedere concluziile raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului ( raport nr. 250/15.03.2022)
Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat lichidatorul judiciar CII Bratu Octavian şi a fost stabilită remuneraţia acestuia (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 18.04.2022 întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 261/18.04.2022) şi nu s-a constituit comitetul creditorilor.
Acordă un termen administrativ de control la data de 03.08.2022.
Document: Rezolutie
Data: 2022-04-01
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D rap. la art. 92 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, aprobă concluziile raportului de activitate întocmit de administratorul judiciar C.I.I. Bratu Octavian, în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014, sub nr. 239/24.02.2022 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 3661/28.02.2022, privind propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată a debitoarei GAVRIX PATI COM SRL-D.
Dispune intrarea în faliment în procedura simplificată a debitoarei GAVRIX PATI COM SRL-D.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Confirmă în calitate de lichidator judiciar pe administratorul judiciar desemnat, respectiv C.I.I. Bratu Octavian, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu onorariu fix de 500 lei lunar, fără a depăşi suma de 5000 lei, exclusiv TVA, pentru întreaga procedură în cazul onorariului fix şi un onorariu de succes de maxim 1%, exclusiv TVA, din sumele distribuite creditorilor, onorariu plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Dispune notificarea intrării în faliment.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 147 alin. 1 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură simplificată a debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notificaţi potrivit prevederilor art. 99 din Legea 85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Menţine termenele stabilite, pentru publicarea tabelului preliminar de creanţe şi de definitivare a tabelului de creanţe, prin hotărârea de deschidere a procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar întocmirea la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi prezentarea comitetului creditorilor a unui raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi a unui planul de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea, lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 01.04.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-03-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul art.396 alin.1 C.proc.civ. amână pronunţarea 15 zile calculate potrivit art. 181 alin 1 pct 2 la data de 01.04.2022.
Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 16.03.2022.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-02-02
Ora estimată: 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 rap. la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditoarea DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei GAVRIX PATI COM S.R.L. - D.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei GAVRIX PATI COM S.R.L. - D.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII BRATU OCTAVIAN, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu onorariu fix de 500 lei lunar, fără a depăşi suma de 5000 lei, exclusiv TVA, pentru întreaga procedură în cazul onorariului fix şi un onorariu de succes de maxim 1%, exclusiv TVA, din sumele distribuite creditorilor, onorariu plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 21.03.2022;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 11.04.2022;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 09.05.2022;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 18.04.2022 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 23.02.2022, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 15.03.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 18.05.2022.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 02.02.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2022-01-19
Ora estimată: 12:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână la data de 02.02.2022 pronunţarea hotărârii, care se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac o dată cu fondul.
Pronunţată, azi, 19.01.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii