DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 289/1371/2021


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 289/1371/2021
Data înregistrării: 2021-10-29
Data ultimei modificări: 2024-07-29T10:01:43.743
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-10-18
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice



Data: 2024-05-24
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolventei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolventei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18.10.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2024-02-23
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolventei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolventei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 24.05.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2023-11-24
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 23.02.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2023-09-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune consolidarea tabelului de obligaţii al debitoarei. Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 24 noiembrie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-05-12
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ CÎMPAN ANGELA CUI 40445032 în calitate de administrator judiciar al debitoarei ZAMORA BIO S.R.L CUI 31313946, J 26/246/2013. Constată incidenţa dispoziţiilor art. 145 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi pe cale de consecinţă: Dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei ZAMORA BIO S.R.L CUI 31313946, J 26/246/2013. Dispune în temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr. 85/2014 dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot. În temeiul art.145 alin.2 lit. b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu a CABINETULUI INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ CÎMPAN ANGELA CUI 40445032. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art. 64 alin. 1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 3.500 lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei insolvente obligaţia ca, în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment – cel mai târziu până la 29 mai 2023 – obligaţia de a preda gestiunea averii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiile art. 84 alin. 2 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. e) Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar – în prezent lichidator judiciar provizoriu – obligaţia de a întocmi o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii falimentului, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din legea nr.85/2014. În temeiul art. art.145 alin.2 lit. f) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment în acord cu dispoziţiile art. 146 alin. 1 teza II din Legea nr. 85/20014, respectiv stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă în calitate de administrator judiciar conform art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, notificaţi potrivit dispoziţiilor art. 99 al.2 şi 3 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului, pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului instanţelor (Judecătoria Reghin, Tribunalul Mureş şi Curtea de Apel Târgu-Mureş) şi instituţiilor de credit cărora, potrivit art. 86 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. Lichidatorul judiciar va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circulaţie, pe cheltuiala averii debitorului, precum şi în Buletinul insolvenţei. În temeiul art. 145 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea adresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiilor art. 146 alin.1 cu aplicarea şi a celor ale art. 99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014: ? termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 26.06.2023 – data poştei; notificarea va cuprinde şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. a) din Legea nr.85/2014 ? termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la 26.07.2023 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014; ? termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 02.08.2023 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. c) din Legea nr.85/2014; ? termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 29.09.2023, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. d) din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 145 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a proceda în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii falimentului la inventarierea bunurilor din averea debitorului conform art. 101 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen pentru consolidarea tabelului de creanţe la data de 22.09.2023, ora 09,00, Tribunalul Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului suplimentar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. Dispune publicarea prezentei în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 12.05.2023.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2023-04-28
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 12.05.2023, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2023-04-21
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Judecătorul sindic menţine termenul stabilit în data de 28.04.2023, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în şedinţă publică, pentru soluţionarea cererii administratorului judiciar de deschidere a procedurii falimentului.
Document: Rezolutie

Data: 2023-01-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 21 aprilie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2022-09-30
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 20 ianuarie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2022-05-13
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Constatând îndeplinite condiţiunile prescrisae de dispoziţiunile art.139 alin.1 lit.A.-F. din Legea nr.85/2014, confirmă planul de reorganizare propus la 09 mai 2022/data certă a e-mail-ului/ de debitoarea Societatea ”Zamora Bio”S.R.L., cu sediul profesional declarat în com.Lunca, sat Lunca, str.Principală, nr.21, jud.Mureş, cu mijloc de comunicare rapidă identificat contractual tel.0740.354.269, înregistrată sub EUID ROONRC.J-26/246/2013 în registrul comer?ului ?inut de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 31313946, însă cu a?ezământ profesional relevant în com.Belin?, sat Belin?, str.Princiopală, nr.165, jud.Timi?, reprezentată prin administrator special dl.F. M. ?., (...) – societate în insolven?ă aflată sub observa?ia administratorului judiciar d-na ec.Angela Cîmpan – practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Constan?a, str.Salcîmilor, nr.17, jud.Constan?a, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate telefon 0756.794.686, 0727.874.724 (declarate asigurătorului profesional), tel./fax 0241.836.370 sau e-mail consulating@cabinsolv_angelacimpan.ro; angicimpan@yahoo.com. În temeiul dispoziţiunilor art.141 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a-şi reorganiza activitatea potrivit planului de reorganizare confirmat, data începerii procedurii de reorganizare fiind aceea de 15 mai 2022. În temeiul dispoziţiunilor art.144 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei prin administrator special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii sale, iar ulterior aprobării acestora de către comitetul creditorilor, obligaţia de a le înregistra la grefa tribunalului şi de a le notifica tuturor creditorilor în vederea consultării. În temeiul art.144 alin.2 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta trimestrial situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii şi supunerea spre avizare comitetului creditorilor. Men?ine termenul administrativ circumscris dispoziţiunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 de verificare a activităţii debitoarei şi modului în care administratorului judiciar exercită supravegherea acesteia, la 30.09.2022, ora 11,oo, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea păr?ilor, în camera de consiliu. Fără speze judiciare. Executorie. Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea potrivit dispoziţiunilor art.42 alin.1 I ipoteză şi alin.10 din Legea nr.85/2014 pentru părţile rezidente în România, adică prin publicarea hotărârii judecătorului sindic în BPI, nefiind creditori reziden?i în străinătate. Pronunţată în şedinţa publică din 13 mai 2022, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2022-04-29
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra confirmării/infirmării planului de reorganizare la data de 13.05.2022, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2022-03-25
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 30 septembrie 2022, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2022-01-28
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Definitivează tabelul de obligaţii al debitoarei. Menţine termenul administrativ stabilit în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 25.03.2022, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-01-14
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic desemnează provizoriu comitetul creditorilor în următoarea componenţă, respectiv: Societatea „BT Microfinanţe I.F.N.”S.A., Ministerul Finan?elor Publice-A.N.A.F.-D.G.R.F.P.Bra?ov-A.J.F.P.Mure? şi Societatea „Soloverde”S.R.L.Timişoara.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-11-16
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: I. În temeiul dispozi?iunilor art.67 alin.2 din Legea nr.85/2014, respinge cererea judiciară specială întemeiată pe dispoziţiunile art.66 alin.1 din Legea nr.85/2014 promovată de debitoarea Societatea „Zamora Bio”S.R.L., cu sediul profesional declarat în sediul profesional indicat în com.Lunca, sat Lunca, str.Principală, nr.21, jud.Mureş, cu mijloc de comunicare rapidă identificat contractual tel.0740.354.269, înregistrată sub EUID ROONRC.J-26/246/2013 în registrul comer?ului ?inut de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 31313946, ?i prin mijlocirea administratorului statutar dl.F. M. ?., (...). II. Admite cererile înfăţişate sub auspiciile dispoziţiunilor art.70 alin.1 din Legea nr.85/2014 de: 1. reclamanta – pretinsă creditoare – societate financiară ”Unicredit Leasing Corporation IFN”S.A., cu sediul profesional principal indicat în mun.Bucure?ti, str.Ghe?arilor, nr.23-25, sector 1, cu mijloace de comunicare rapidă indicate contractual tel.021.200.77.77, fax 021.200.77.87 ?i e-mail infoclient@unicreditleasing.ro, la sediul procesual ales relativ regulamentar în mun.Bucure?ti, str.Silvestru, nr.12, sector 2 – persoana desemnată cu primirea coresponden?ei judiciare fiind (prezum?ie simplă) dl.av.Sorin Lauren?iu Dinu, cu mijloace de comunicare rapidă indicate tel.031.620.85.20, fax 021.319.48.03 ?i e-mail office@dinulegal.ro, respectiv, 2. reclamantul pretins creditor (subordonat) dl.F. M. ?., (...), în contradictoriu cu debitoarea Societatea „Zamora Bio”S.R.L., cu sediul profesional declarat în sediul profesional indicat în com.Lunca, sat Lunca, str.Principală, nr.21, jud.Mureş, cu mijloc de comunicare rapidă identificat contractual tel.0740.354.269, înregistrată sub EUID ROONRC.J-26/246/2013 în registrul comer?ului ?inut de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 31313946, cu a?ezământ profesional relevant în com.Belin?, sat Belin?, str.Princiopală, nr.165, jud.Timi?, reprezentată prin administrator statutar dl.F. M. ?., cu datele de identificare deja pomenite şi, drept consecinţă: Constată că debitoarea „Zamora Bio”S.R.L.Lunca se află în stare de insolvenţă. Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei prevăzută de Legea nr.85/2014 faţă de debitoarea Societatea „Zamora Bio”S.R.L.Lunca. - efecte imediate Constată suspendarea de drept privind toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, în condiţiile art.75 din Legea nr.85/2014, sens în care dispune informarea d-lui executor judecătoresc Viorel Horvat – competent în circumscrip?ia Cur?ii de Apel Timi?oara, cu sediul profesional în mun.Arad, str.Barajului, nr.2, etaj 1, ap.9, jud.Arad, cu mijloace de comunicare rapidă indicate tel.0257.252.155, fax 0257.252.266 şi e-mail horvat_viorel@yahoo.com. Menţine debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, însă doar sub supravegherea administratorului judiciar, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.87 alin.1 lit.a) ori cele ale art.87 alin.2 din Legea nr.85/2014. - desemnarea administratorului judiciar provizoriu ?i stabilirea remunera?iei provizorii Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă d-na jurist Angela Cîmpan – practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Constan?a, sgtr.Salcîmilor, nr.,17, jud.Constan?a, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate telefon 0756.794.686, 0727.874.724 (declarat asigurătorului profesional), tel./fax 0241.836.370 sau e-mail consulatin@cabinsolv_angelacimpan.ro; angicimpan@yahoo.com. În temeiul dispoziţiunilor art.57 alin.8 din Legea nr.85/2014, constată că reclamantul creditor societate financiară ”Unicredit Leasing Corporation IFN”S.A.Bucure?ti a prezentat dovada calităţii de practician în insolvenţă (f.102, vol.I). În temeiul dispoziţiunilor art.57 alin.9 din Legea nr.85/2014, constată că reclamantul creditor societate financiară ”Unicredit Leasing Corporation IFN”S.A.Bucure?ti a prezentat dovada asigurării profesionale a practicianului în insolven?ă agreat, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile care să acopere eventualele prejudicii cauzate în îndeplinirea atribuţiilor sale încheiat cu societatea de asigurare „Euroins România Asigurare-Reasigurare”S.A.Voluntari sub seria MN nr.2000693736/14.01.2021, cu valabilitatea pentru perioada 15.01.2021-14.01.2022 (f.103, vol.I)). Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.58 alin.1 din Legea 85/2014, dar şi o remuneraţie provizorie de 2.000,oo lei (la care se adaugă eventualele taxe) pentru întreaga perioadă de observaţie. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor se stabileşte remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei – art.57 alin.2 din Legea nr.85/2014. - măsuri referitoare la debitoare, inclusiv desemnarea administratorului special Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu să ia măsurile ce decurg din aplicarea dispoziţiilor art.53, raportate la cele ale art.5 pct.4 din Legea nr.85/2014 privind desemnarea unui administrator special. Astfel, stabilesc în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca în maxim 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii simplificate a falimentului, adică până cel târziu la data de 03 decembrie 2021 – ?inând seama de răgazul necesar efectuării cuvenitelor notificări – adunarea asociaţilor debitoarei pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul dispoziţiunilor art.54 din Legea nr.85/2014, încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari/membrilor directoratului/directorului general, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii. În temeiul dispoziţiunilor art.55 din Legea nr.85/2014, activitatea adunării generale a asocia?ilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute. Atrage atenţia debitoarei, prin administrator special, asupra consecinţelor prescrise prin dispoziţiunile art.84 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 Stabileşte în sarcina debitoarei şi sub supravegherea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control al modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii – art.84 alin.3 alin.3 din Legea nr.85/2014. - măsuri referitoare la formele de publicitate ?i notificare a deschiderii procedurii insolven?ei, constituirea organismelor relevante procedurii - transparen?ă În temeiul dispoziţiunilor art.76 din Legea nr.85/2014 dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii generale a insolven?ei Judecătoriei Reghin, Tribunalului Specializat Mureş, Tribunalului Mureş, Curţii de Apel Târgu Mureş, dar ?i Judecătoriei Timi?oara, Tribunalului Timi? ?i Cur?ii de Apel Timi?oara – în considerarea a?ezământului profesional relevant al debitoarei insolvente, precum şi instituţiei de credit partenere indicate, respectiv, institu?ia de credit ”Banca Transilvania”S.A.Cluj Napoca. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, în conformitate cu prevederile art.99 alin.1-3 din Legea nr.85/2014, adică potrivit Codului de procedură civilă (2010)-rep., dar şi prin publicarea, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie, precum şi în BPI. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar sarcina de a trimite o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor (Judecătoria Târgu Mure?, Tribunalul Specializat Mureş, Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Târgu Mureş, dar ?i Judecătoriei Timi?oara, Tribunalului Timi? ?i Cur?ii de Apel Timi?oara – în considerarea a?ezămîntului profesional relevant declarat în loc.Belin?, jud.Timi?) şi instituţiei de credit partenere, respectiv, „Banca Transilvania”S.A.Cluj Napoca, unde debitoarea a declarat că are conturi deschise, precum şi dezmembrământului ANAF care are deschise conturi prin care debitoarea îşi achită obligaţiile bugetar fiscale, dar şi dacă identifică în averea debitoarei bunuri supuse transcripţiei – art.101 alin.2 din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.100 alin.1 din Legea nr.85/2014, stabileşte în sarcina administratorului judiciar să comunice creditorilor şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, notificarea către creditori trebuind să cuprindă cel puţin următoarele menţiuni: -termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art.111 al.3-4 din Legea nr.85/2014; - locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având obligatoriu în ordinea de zi şi: confirmarea sau, după caz, desemnarea administratorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia. În sarcina administratorului judiciar stă şi obligaţia de a publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă (BPI) această hotărâre a adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare, potrivit dispoziţiunilor art.57 alin.6, conjugate cu cele ale art.48 din Legea nr.85/2014; - posibilitatea creditorilor de a vota şi prin corespondenţă, cu arătarea în detaliu a regulilor speciale edictate în acest sens prin dispoziţiunile art.48 alin.4 din Legea nr.85/2014, inclusiv ziua şi ora fixată pentru exprimarea votului care să fie anterioară cu cel puţin 24 de ore datei şi orei stabilite pentru ţinerea şedinţei adunării creditorilor pentru a se realiza fără suspiciuni confirmarea primirii acestuia de către administratorul judiciar. Atrage în acest sens creditorilor atenţia că valorificarea dreptului de vot prin corespondenţă în adunarea creditorilor depinde nu de momentul transmiterii votului prin corespondenţă, ci de momentul confirmării primirii acestuia de către destinatar - administratorul judiciar – acest moment trebuind să fie numaidecât până la data şi ora stabilită în acest scop; - în cadrul primei adunări a creditorilor se poate alege un comitet potrivit dispoziţiunilor art.50 alin.4 din Legea nr.85/2014, având atribuţiunile stabilite potrivit dispoziţiunilor art.51 din Legea nr.85/2014; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă – 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din O.U.G. nr.80/2013; - termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului judiciar, registrul comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. - măsuri referitoare la conturarea masei credale a insolventei, remedii procesuale Cu aplicarea dispoziţiunilor art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014, stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 30 decembrie 2021 – data poştei (taxa de judecată este de 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 lit.c) din O.U.G.nr.80/2013, sub sancţiunea anulării cererii, potrivit dispoziţiunilor art.148 alin.6, raportate la cele ale art.197 C.pr.civ.(2010)-rep., conjugate cu cele ale art.342 din Legea nr.85/2014). Cu aplicarea dispoziţiunilor art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014, fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare, comunicare şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) a tabelului preliminar al creanţelor la data de 14 ianuarie 2022. În anunţul de publicare în buletin, administratorul judiciar menţionează în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în BPI, dar şi următoarele reguli speciale edictate de legiuitor prin dispoziţiunile art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2014: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesia sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special (în cazul în care a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special – dacă a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru definitivarea tabelului de creanţe. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 28 ianuarie 2022, ora 10,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, atunci când, potrivit dispoziţiunilor art.111 alin.6 din Legea nr.85/2014, este stabilit şi termen de judecată pentru soluţionarea deodată, printr-o singură sentinţă, a tuturor contestaţiunilor întemeiate pe dispoziţiunile art.111 alin.2 din Legea nr.85/2014, chiar dacă pentru dezlegarea unora ar fi nevoie de administrare de probe – caz în care judecătorul sindic are posibilitatea de a admite provizoriu în tot sau în parte, înscrierea creanţelor respective contestate în tabelul definitiv, acestea având toate drepturile prevăzute de legiuitor, cu excepţia celui de a încasa sume propuse spre distribuire, valoarea respectivă consemnându-se în contul unic până la definitivarea creanţei. - măsuri referitoare la observarea ?i supravegherea activită?ii profesionale a debitoarei, transparen?ă Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 10 decembrie 2021, un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin dispoziţiunile art.92 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, în cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiunile art.38 alin.2 din Legea nr.85/2014, având obligaţia de a înfăţişa documentele doveditoare de cuviinţă pentru aceasta, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din Legea nr.85/2014. Stabileşte obligaţia administratorului judiciar să deschidă un cont la o instituţie de credit din care se suportă cheltuielile aferente procedurii potrivit dispoziţiilor art.39 din Legea 85/2014, eventualele disponibilităţi băneşti excedentare nevoilor curente urmând a fi păstrate într-un cont special de depozit. * Avertizează administratorul judiciar că dispoziţiunile art.39 din Legea nr.85/2014 permit ca spezele aferente procedurii (inclusiv onorariul ce i se cuvine) să fie suportate în primul rând din averea debitoarei, în cazul lipsei disponibilităţilor putând fi utilizat fondul de lichidare, pe baza unui buget previzionat cu plata de către gestionarul acestui fond special – UNPIR, potrivit prevederilor O.U.G.nr.86/2006 sau, la solicitarea sa, din sumele avansate de creditori, cu respectarea întru-totul a regulilor speciale instituite prin dispoziţiunile art.87 alin.4 din Legea nr.85/2014, nicidecum însă din propriile sale fonduri, caz în care ar intra într-un vădit conflict de interese, în maniera arătată de dispoziţiunile art.31 din O.U.G.nr.86/2006, conjugate cu cele ale art.42 alin.1 pct.2, 13 C.pr.civ.(2010)-rep., toate raportate la cele ale art.87 alin.4 din Legea nr.85/2014. Recomandă administratorului judiciar, în caz de nevoie a acoperirii cheltuielilor de procedură şi în lipsa lichidităţilor în averea debitoarei, să utilizeze cu precădere posibilitatea arătată de dispoziţiunile art.39 alin.6 din Legea nr.85/2014, prilej cu care să nu omită aplicarea dispoziţiunilor art.61 alin.1 din Legea nr.85/2014, precum şi informarea creditorilor asupra remediilor reglementate de dispoziţiunile art.62 din Legea nr.85/2014.* Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţie de a aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a promova sau nu acţiuni pentru anularea lor, potrivit dispoziţiunilor art.117-122 din Legea nr.85/2016. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar să exercite supravegherea activităţii debitoarei întocmai cu exigenţele impuse de dispoziţiunile art.5 alin.1 pct.66 din Legea nr.85/2014. - măsuri de examinare ?i analiză specifice administratorului judiciar Stabilesc în sarcina administratorul judiciar să depună până la data de 30 decembrie 2022 – termen ce poate fi prelungit cu o perioadă de maximum 40 de zile ?i doar în circumstan?ele ?i condi?iile prevăzute de dispozi?iunile art.97 alin.1 teza finală din Legea nr.85/2014 – un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, raport care va cuprinde menţiunile cuvenite, conform dispoziţiilor art.97 din Legea nr.85/2014. Acest raport trebuie să cuprindă şi una din concluziile cerute de dispoziţiunile art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, respectiv: fie cea a existenţei unei posibilităţi reale de reorganizare efectivă a debitorului, fie motivele pentru care o astfel de posibilitate nu este permisibilă şi propunerea de intrare în faliment. În cazul în care concluzia cuprinsă în acest raport, potrivit dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, tinde la propunerea de intrare în faliment, o atare propunere trebuie cuprinsă în ordinea de zi a primei adunări a creditorilor, cu convocarea şi a administratorului special (fără drept de vot). În temeiul dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, în caz de propunere de intrare în faliment, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a publica un anunţ despre aceasta şi despre raport în BPI, cu indicarea datei primei adunări a creditorilor. În cazul în care propunerea se conturează după data convocării primei şedinţe a adunării creditorilor, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca o altă şedinţă a adunării creditorilor dedicată acestei propuneri de intrare în faliment, cu grija respectării şi a dispoziţiunilor art.97 alin.5 din Legea nr.85/2014, referitoare la convocarea administratorului special fără drept de vot, precum şi a celor ale art.98 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, referitoare la condiţiile speciale de vot. - măsuri referitoare la identificarea bunurilor insolventei - inventariere Stabileşte în sarcina administratorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii – termen care poate fi prelungit de judecătorul sindic la solicitarea motivată a administratorului judiciar – adică până cel târziu la data de 14 ianuarie 2022, să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. – a se vedea imobilele terenuri din loc.Belin?, jud.Timi? de la a?ezămîntul profesional relevant. - măsuri administrative ?i procesuale Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 25 martie 2022, în camera de consiliu, fără citarea păr?ilor. Stabilesc prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru activitatea din luna precedentă şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014, pentru perioada cuprinsă între deschiderea procedurii generale a falimentului avute în vedere şi decembrie 2021, termenul de întocmire şi publicare a primului raport de activitate fiind data de 04.01.2022. Orice cerere adresată judecătorului sindic, inclusiv cele adresate acestuia de administratorul special sau administratorului judiciar, trebuie să satisfacă cel puţin cerinţele prescrise de dispoziţiunile art.148-151, dar şi ale art.84 alin.1 C.pr.civ.(2010)-rep., astfel cum acestea au fost lămurite obligatoriu prin decizia nr.9/2016 pronunţată în recurs în interesul legii de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, conjugate cu cele ale art.342 din Legea nr.85/2014. Fără speze judiciare în această jurisdic?ie. Executorie, în temeiul dispozi?iunilor art.46 alin.1 din Legea nr.85/2014 Numai cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, în circumstan?ele prevăzute de dispozi?iunile art.42 alin.1 ?i 9 din Legea nr.85/2014, adică prin publicarea în BPI. Cererea de apel se înfă?i?ează Tribunalului Specializt Mure? ?i se deslu?e?te de instan?a de apel – Curtea de Apel Tîrgu-Mure?. Pronunţată în şedinţă publică din 16 noiembrie 2021, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2021-11-12
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 16.11.2021, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2021-11-05
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 12.11.2021, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

ZAMORA BIO S.R.L. - Debitor
SOCIETATEA "UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN"S.A. LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
dl.Şulea Florea Marin - Creditor
SOCIETATEA "CHEMIROL AGRO"S.R.L - Creditor
MINISTERUL FINAN?ELOR PUBLICE-A.N.A.F.-D.G.R.F.P.BRA?OV-A.J.F.P.MURE? - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI BELINT - Creditor
SOCIETATEA "BHS BIO INNOVATION"S.R.L.LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA „BT MICROFINANŢARE I.F.N.”S.A. - Creditor
SOCIETATEA „SOLOVERDE”S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "IPSO"S.R.L. - Creditor
C.C.ALC.DIN:BT MICROFINANŢE I.F.N.S.A, D.G.R.F.P.BRAŞOV PRIN A.J.F.P.MUREŞ, "UNICREDIT LEASING CORPORATION"I.F.N.S.A., SOCIETATEA "BHS BIO INNOVATION"S.R.L. ŞI SOCIETATEA "CHEMIROL AGRO"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA AGRICOLA ALBA S.R.L., LA SEDIUL PROCESUAL ALES LA CAB.AV.OANA IUŞAN, CRISTIAN IUŞAN - Creditor
PAROHIA ORTODOXĂ BELINŢ - Creditor
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULURĂ (A.P.I.A.-CENTRUL JUDEŢEAN TIMIŞ) - Creditor
EPISCOPIA ROMÂNĂ UNITĂ CU ROMA GRECO-CATOLICĂ DE LUGOJ - Creditor