Sedințe:
Data: 2025-01-10
Ora estimată: 09:00
Complet: PD1
Data: 2024-10-25
Ora estimată: 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 10.01.2025, ora 9:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-09-25
Ora estimată: 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 25.10.2024, ora 11:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-06-04
Ora estimată: 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 25.09.2024, ora 11:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-05-17
Ora estimată: 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 04.06.2024, ora 11:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-04-09
Ora estimată: 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 17.05.2024, ora 10:00.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-04-03
Ora estimată: 23:59
Complet: PD1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite obiectivele propuse de inculpatul Frîncu Dumitru, astfel cum au fost formulate, după cum urmează:
- să se identifice care dintre documentele contabile emise de S.C. Termo Confort S.R.L. (facturi, ordine de plată, acte de compensare etc.), menţionate în rechizitoriu, au fost semnate de către inculpatul Frîncu Dumitru personal;
- să se identifice dacă, în perioada cuprinsă între 1.07.2010 şi până la data emiterii rechizitoriului, respectiv 1.11.2021, au existat viramente bancare din conturile aparţinând S.C. Termo Confort S.R.L. sau Frîncu Dumitru în conturile Asociaţiei Sportive Voinţa Măieruş, Boricean Nistor, Boricean Mihaela, GBM Agregat S.R.L., Bordaş Florin Mihai şi Nussbach Servicii S.R.L., prin raportare la datele obţinute de la instituţiile bancare existente la dosarul cauzei.
Admite în parte obiectivele propuse de inculpatul Boricean Nistor, urmând a respinge primul obiectiv ca nefiind relevant şi a încuviinţa cel de-al doilea obiectiv, din care prima parte urmează a fi reformulată, iar cea de-a doua parte urmează a fi încuviinţată în modalitatea în care a fost formulată:
- să se indice persoanele cu atribuţii din partea Primăriei com. Măieruş în întocmirea documentaţiei/avizelor/verificărilor necesare prealabile dispunerii efectuării plăţii de către ordonatorul de credite, precum şi înscrisurile întocmite de acestea care au stat la baza ordonanţării plăţilor.
Admite în parte obiectivele propuse de inculpata S.C. Termo Confort S.R.L., urmând a respinge obiectivele 1 (parţial), 2.1, 8, 9 (parţial), 13 şi 14 şi a reformula celelalte obiective încuviinţate.
Reformulează şi restructurează prima parte a celui de-al doilea obiectiv încuviinţat pentru inculpatul Boricean Nistor şi obiectivele încuviinţate pentru inculpata S.C. Termo Confort S.R.L., la care se adaugă o serie de obiective dispuse din oficiu, după cum urmează:
1. Cu referire la factura fiscală nr. 4430/1.06.2011 (f. 83 vol. XIV d.u.p.)
- să se identifice, în baza elementelor scriptice de la dosar, dacă S.C. Termo Confort S.R.L. avea în gestiune achiziţionate materialele indicate în procesul-verbal de recepţie din data de 30.05.2011 (f. 106 vol. XIV d.u.p.);
- să se compare preţul şi data de achiziţie a materialelor de către S.C. Termo Confort S.R.L. de la furnizorii săi, materiale înscrise în avizul de însoţire a mărfii seria ***, nr. ***/*** (f. 84 vol. XIV d.u.p.) cu preţul şi data de livrare din situaţiile de lucrări întocmite de S.C. Termo Confort S.R.L. şi cu preţul din devizul de ofertă avut în vedere la câştigarea licitaţiei;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata efectuată prin factura fiscală nr. 4430/1.06.2011, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
2. Cu referire la factura fiscală nr. 4439/21.06.2011 (f. 54 vol. XIV d.u.p.)
? Pentru materialele achitate:
- să se compare preţul şi data de achiziţie a materialelor de către S.C. Termo Confort S.R.L. de la furnizorii săi cu preţul şi data de livrare din situaţiile de lucrări întocmite de S.C. Termo Confort S.R.L., respectiv cu preţul din devizul de ofertă avut în vedere la câştigarea licitaţiei;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4439/21.06.2011 pentru materialele achitate, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
? Pentru serviciile de proiectare şi consultanţă:
- să se stabilească dacă şi când a prestat subcontractantul S.C. Igut S.R.L. serviciul de proiectare în raport de data emiterii facturii fiscale nr. 4439/21.06.2011, cu referire la documentele justificative identificate la dosar, şi să se stabilească suma achitată de către S.C. Termo Confort S.R.L. către S.C. Igut S.R.L.;
- să se stabilească dacă şi când a prestat subcontractantul S.C. Igut S.R.L. serviciul de consultanţă în raport de data emiterii facturii fiscale nr. 4439/21.06.2011, cu referire la documentele justificative identificate la dosar, şi să se stabilească suma achitată de către S.C. Termo Confort S.R.L. către S.C. Igut S.R.L.;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4439/21.06.2011 pentru serviciile de proiectare şi consultanţă, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
3. Cu referire la factura fiscală nr. 4647/22.09.2011 (f. 207 vol. XIV d.u.p.)
? Pentru activitatea de organizare de şantier:
- să se identifice dacă la dosarul cauzei există documente justificative care să ateste achiziţionarea de bunuri şi materiale, respectiv prestarea de servicii de către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru realizarea obiectivului organizare de şantier cu titlu anterior emiterii facturii fiscale nr. 4647/22.09.2011;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 3.884.112,76 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 4647/22.09.2011, ce sumă reprezintă contravaloarea organizării de şantier;
- să se determine, pe baza documentelor justificative existente la dosar, valoarea materialelor şi cantităţile aferente acestora pretins utilizate pentru realizarea organizării de şantier;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4647/22.09.2011 pentru obiectivul organizare de şantier, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
? Pentru lucrările subcontractate:
- să se determine, în raport de înscrisurile de la dosarul cauzei, dacă anterior licitaţiei şi semnării contractului de lucrări nr. 4575/30.12.2010, S.C. Termo Confort S.R.L. a declarat subcontractanţii S.C. IRI CRIS Construct Company S.R.L. Satu Mare, S.C. Denmira Construct S.R.L. Prahova, S.C. Alciscor Serv Construct S.R.L. Prahova la autoritatea contractantă Primăria com. Măieruş sau dacă aceşti subcontractanţi au fost declaraţi ulterior, cu indicarea eventualei date a declarării acestora;
- să se compare oferta din contractul încheiat de S.C. Termo Confort S.R.L. cu UAT Comuna Măieruş cu ofertele din contractele încheiate de S.C. Termo Confort S.R.L. cu societăţile subcontractante prin raportare la articolele subcontractate achitate prin factura fiscală nr. 4647/22.09.2011;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 3.884.112,76 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 4647/22.09.2011, ce sumă reprezintă contravaloarea lucrărilor subcontractate;
- să se determine dacă a existat o diferenţă între preţul plătit de UAT Comuna Măieruş către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru articolele subcontractate şi preţul plătit de S.C. Termo Confort S.R.L. către cele trei societăţi subcontractante, cu indicarea eventualei diferenţe;
- să se identifice, în raport de înscrisurile de la dosar, contravaloarea eventualelor lucrări nerealizate prin subcontractare la data emiterii facturii fiscale nr. 4647/22.09.2011;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4647/22.09.2011 pentru lucrările subcontractate, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
4. Cu referire la factura fiscală nr. 5187/30.04.2012 (f. 483 vol. XIV d.u.p.)
- să se identifice dacă la dosarul cauzei există documente justificative care să ateste achiziţionarea de către S.C. Termo Confort S.R.L. anterior emiterii facturii fiscale nr. 5187/30.04.2012 de utilaje şi echipamente tehnologice, pentru realizarea obiectivelor: Staţia de epurare Arini, Staţia de epurare Măieruş şi Staţia de pompare canalizare Măieruş pretins a fi procurate de la S.C. C&V Water Control S.R.L.; în cazul în care bunurile menţionate au fost achiziţionate după emiterea facturii fiscale nr. 5187/30.04.2012, să se indice data achiziţionării de către S.C. Termo Confort S.R.L., conform înscrisurilor de la dosarul cauzei;
- să se indice dacă utilajele şi echipamente tehnologice la care se referă factura fiscală nr. 5187/30.04.2012 au intrat în gestiunea Primăriei com. Măieruş şi dacă sunt înregistrate în evidenţa contabilă a acesteia, respectiv să se stabilească dacă Primăria com. Măieruş a achitat contravaloarea acestora, cu specificarea modalităţii de plată;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 5187/30.04.2012, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
5. Cu referire la factura fiscală nr. 5188/2.05.2012 (f. 362 vol. XIV d.u.p.)
? În ceea ce priveşte lucrările de construcţii şi montaj
- să se compare oferta din contractul încheiat de S.C. Termo Confort S.R.L. cu UAT Comuna Măieruş cu ofertele din contractele încheiate de S.C. Termo Confort S.R.L. cu societăţile subcontractante prin raportare la articolele subcontractate achitate prin factura fiscală nr. 5188/2.05.2012;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 4.620.830,41 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 5188/2.05.2012, ce sumă reprezintă contravaloarea lucrărilor subcontractate;
- să se determine dacă a existat o diferenţă între preţul plătit de UAT Comuna Măieruş către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru articolele subcontractate şi preţul plătit de S.C. Termo Confort S.R.L. către cele trei societăţi subcontractante, cu indicarea eventualei diferenţe;
- să se identifice, în raport de înscrisurile de la dosar, contravaloarea eventualelor lucrări nerealizate prin subcontractare la data emiterii facturii fiscale nr. 5188/2.05.2012;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 5188/2.05.2012 pentru lucrările subcontractate, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
? În ceea ce priveşte organizarea de şantier:
- să se identifice dacă la dosarul cauzei există documente justificative care să ateste achiziţionarea de bunuri şi materiale, respectiv prestarea de servicii de către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru realizarea obiectivului organizare de şantier cu titlu anterior emiterii facturii fiscale nr. 5188/2.05.2012;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 4.620.830,41 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 5188/2.05.2012, ce sumă reprezintă contravaloarea organizării de şantier;
- să se determine, în raport de înscrisurile de la dosar, valoarea materialelor şi cantităţile aferente acestora pretins utilizate pentru realizarea organizării de şantier;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 5188/2.05.2012 pentru obiectivul organizare de şantier, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş.
Obiectivele reformulate de instanţă şi cele dispuse din oficiu urmează a fi puse în discuţia contradictorie a părţilor şi a procurorului.
Copie după prezenta încheiere se comunică domnului expert Bâscă Ioan pentru ca la un termen de judecată subsecvent să fie puse în discuţie eventualele lămuriri ce urmează a fi solicitate de către acesta şi să fie stabilit termenul în care urmează a fi efectuată expertiza.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor si a procurorului prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 3.04.2024.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-03-29
Ora estimată: 23:59
Complet: PD1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra obiectivelor expertizei la data de 03.04.2024.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-03-15
Ora estimată: 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de pronunţare asupra obiectivelor expertizei la data de 29 martie 2024
În vederea continuării cercetării judecătoreşti amână cauza la data de 09 aprilie 2024, ora 11,00
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-02-23
Ora estimată: 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 15.03.2024, ora 10:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-01-19
Ora estimată: 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 23.02.2024, ora 10:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-12-05
Ora estimată: 12:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 19.01.2023, ora 10:00.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-10-27
Ora estimată: 09:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 05.12.2023, ora 12:00, sala T3.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-27
Ora estimată: 23:59
Complet: PD1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea formulată de Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie - Direcţia Naţională Anticorupţie - Serviciul Teritorial Braşov privind sesizarea Curţii de Justiţie a Uniunii Europene pentru pronunţarea unei hotărâri preliminare. Cu drept de apel odată cu fondul. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor si a procurorului prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 27.09.2023.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-22
Ora estimată: 9:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru pronunţare asupra cererii de sesizare a C.J.U.E. formulate de către Parchetul de pe lângă Î.C.C.J. – D.N.A. – S.T. Braşov la data de 27.09.2023.
Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 27.10.2023, ora 9:30, complet PD1.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-06-16
Ora estimată: 09:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 22.09.2023, ora 9:30, sala T3, complet PD1.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-05-04
Ora estimată: 09:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 16.06.2023, ora 09:00, sala T3, complet PD1.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-30
Ora estimată: 10:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 04.05.2023,ora 09:00, sala T3
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-08
Ora estimată: 10:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 30.03.2023, ora 10:30, sala T4.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-01-11
Ora estimată: 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere schimbarea titularului completului de judecată, pentru asigurarea continuităţii judecării cauzei şi pentru asigurarea dreptului la un proces echitabil, amână cauza pentru data de 08 martie 2023
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-12-15
Ora estimată: 12:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru efectuarea unei adrese către UAT Măieruş amână judecarea cauzei la data de 11 ianuarie 2023, ora 11,00
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-11-11
Ora estimată: 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru lămurirea aspectelor legate de latura civilă a cauuzei stabileşte termen de judecată la data de 15 decembrie 2022, ora 12,30
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-10-25
Ora estimată: 11:00
Complet: PD5
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Preschimbă termenul de judecată la data de 11 noiembrie 2022, ora 11