Sedințe:
Data: 2024-10-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Data: 2024-06-11
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A lit. c şi lit. B din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitorului SYNERGY LABORATORIES SRL.
În temeiul art. 145 alin 2 din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului.
Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidator, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii.
Fixează următoarele termene limită:
a) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor prevăzute la alin. (3) al art. 146 din lege – 26.07.2024 ;
b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 26.08.2024;
c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar;
d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 25.09.2024.
Numeşte lichidator judiciar provizoriu pe MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o remuneraţie de 3000 lei din averea debitoarei
Pune în vedere lichidatorului prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
În temeiul art. 146 alin 1 şi 2 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune ca lichidatorul să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin 3 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura generală, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art. 145 alin 2 lit. e, debitorului şi registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 22.10.2024, ora 09,00.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti, Secţia a VII a.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 11.06.2024.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2024-03-12
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru definitivarea tabelului de creante
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-11-14
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru definitivarea tabelului de crean?e
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-06-06
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-07
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru solu?ionarea contesta?iei împotriva tabelului preliminar
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-11-15
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vedere soluţionării dosarelor asociate şi întocmirea tabelului definitiv
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-06-07
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru a fi aduse la îndeplinire obliga?iile stabilite la acest termen în sarcina administratorului judiciar
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-03-08
Ora estimată: 09:00
Complet: C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru a fi aduse la îndeplinire obliga?iile stabilite la acest termen în sarcina administratorului judiciar
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-01-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C19
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt:
Respinge opoziţia împotriva deschiderii procedurii formulată de Sanitation Team Company SRL ca neîntemeiată.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de al comunicare, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 25.01.2022.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2022-01-25
Ora estimată: 11:00
Complet: Camera de Consiliu C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Management Reorganizare Lichidare Bucureşti SPRL de prelungire a termenelor prevăzute de art. 100 alin.1 lit. c şi e din Legea 85/2014 şi de art.101 alin.1 din legea 85/2014.
Prelungeşte termenele prevăzute de art. 100 alin.1 lit. c şi e din Legea 85/2014 cu 20 de zile.
Prelungeşte termenul prevăzut la art. 101 alin.1 din Legea 85/2014 cu 60 de zile.
Executorie.
Cu drept de a formula apel, în termen de 7 zile de la comunicarea, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţie părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 25.01.2022.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-12-07
Ora estimată: 11:00
Complet: Camera de Consiliu C19
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar privind îndreptare erorii materiale strecurate în dispozitivul încheierii civile pronunţate la data de 16.11.2021 în cauza nr. 32579/3/2021.
Dispune îndreptare erorii materiale strecurate în încheierea civilă pronunţată la data de 16.11.2021 în cauza nr. 32579/3/2021 în sensul că denumirea administratorului judiciar este Management Reorganizare Lichidare Bucureşti SPRL, iar nu Management Reorganizare Lichidare SPRL, cum eronat s-a menţionat.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în BPI, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 07.12.2021.
Document: incheiereindreptareeroaremateriala
Data: 2021-11-16
Ora estimată: 11:00
Complet: Camera de Consiliu C19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului SYNERGY LABORATORIES SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei ?i de insolven?ă deschide procedura generală împotriva debitorului SYNERGY LABORATORIES SRL.
În temeiul art.66 alin.6 din Legea nr.85/2014 dispune ataşarea dosarului nr. 30314/3/2021 la dosarul nr. 32579/3/2021 şi califica cererea formulată de creditorii Sanitation Team Company S.R.L., Clinica Rogermed S.R.L. şi German Consulting S.R.L. drept declaraţii de creanţă.
Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 1 ?i 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită:
a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 15 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 31.12.2021;
c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 20.01.2022;
d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 14.02.2022;
e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 25.01.2022.
Desemnează administrator judiciar, la solicitarea creditoarelor Clinica Rogermed S.R.L. şi German Consulting S.R.L., pe MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3.000 lei din averea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 ?i art.100 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului ?i oficiului registrului comer?ului sau, după caz, registrului societă?ilor agricole ori registrului asocia?ilor ?i funda?iilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea men?iunii, instan?elor judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul declarat la registrul comer?ului, ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronun?ării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceea?i lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilită?i băne?ti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalită?ilor privind men?ionarea la registrul comer?ului a reprezentan?ilor permanen?i ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 08.03.2022, ora 09.00.
Executorie.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 16.11.2021.
Document: incheieredesedinta