Sedințe:
Data: 2024-11-27
Ora estimată: 09:00
Complet: C14
Data: 2024-09-04
Ora estimată: 09:00
Complet: C14
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea planului de reorganizare modificat
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-03-13
Ora estimată: 09:00
Complet: C14
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea planului de reorganizare modificat
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-02-07
Ora estimată: 09:00
Complet: C14
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, confirmă planul de reorganizare a activităţii societăţii debitoare, modificat, propus de administratorul judiciar FIDUCIA S.P.R.L. aprobat de Adunarea Creditorilor, potrivit procesului-verbal publicat în B.P.I. nr. 19025/22.11.2023.
Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicarea hotărârii prin B.P.I., ce se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 07.02.2024.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2024-01-31
Ora estimată: 09:00
Complet: C14
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la 07.02.2024 cu privire la cererea de confirmare a modificarii planului de reorganizare
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2023-11-08
Ora estimată: 09:00
Complet: C14 Termen adminstrativ
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Analizând stadiul continuării procedurii debitorului, dispune:
Acordă termen în şedinţă publică la data de 13.03.2024, ora 9 pentru continuarea procedurii de reorganizare.
Document: Rezolutie
Data: 2023-04-12
Ora estimată: 09:00
Complet: C14
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: In baza art. 139 alin 1 lit. B din legea 85/2014
Confirma planul de reorganizare al debitoarei SC APS BUSINESS PLANNING SRL
Cu apel in 7 zile de la comunicare.
Fixează termen administrativ pentru continuarea judecăţii la 08.11.2023.
Pronunţată în şedinţă publică, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 12.04.2023.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2023-03-15
Ora estimată: 09:00
Complet: C14 Termen adminstrativ
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii debitorului, dispune:
Acordă termen la data de 12.04.2023 ora 09.00 pentru a se discuta propunerea privind confirmarea planului de reorganizare.
Document: Rezolutie
Data: 2022-10-26
Ora estimată: 09:00
Complet: C14 Termen adminstrativ
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii debitorului, dispune:
Acordă termen administrativ la data de 15.03.2023 pentru continuarea procedurii.
Document: Rezolutie
Data: 2022-08-03
Ora estimată: 9:00
Complet: Camera de Consiliu C14
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: In baza art. 57 alin 1 lit. 7 rap. la art. 45 alin. 1 lit. e din legea 85/2014
Confirma administratorul judiciar desemnat in cadrul Adunării Creditorilor din data de 19.07.2022, respectiv FIDUCIA SPRL, cu un onorariul de 1500 euro+TVA/lună şi 6%+TVA din sumele distribuite creditorilor în perioada de reorganizare judiciară.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar provizoriu Servicii Reorganizare şi Lichidare IPURL.
Cu apel in 7 zile de la comunicare.
Pronuntata in sedinta publica azi, 03.08.2022
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-05-11
Ora estimată: 10:00
Complet: Camera de Consiliu C14
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului APS BUSINESS PLANNING SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitorului APS BUSINESS PLANNING SRL.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la Încheierea de deschidere a procedurii - 15 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 24.06.2022 ; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 14.07.2022; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 08.08.2022; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 19.07.2022.
Desemnează administrator judiciar provizoriu pe SERVICII REORGANIZARE SI LICHIDARE IPURL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 5000 lei din averea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta letrica ce va fi indicata de acesta prin notificare
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului continuării procedurii la 26.10.2022.
Executorie.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată în şedinţă publică, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 11.05.2022.
Document: incheieredesedinta