Sedințe:
Data: 2024-11-28
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Data: 2024-04-04
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 28/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/11/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- măsurile luate cu privire la cererea de plată a sumei de 11.032 lei, reprezentând obligaţii bugetare datorate de debitoare în perioada ulterioară deschiderii procedurii, potrivit evidenţei fiscale, cerere formulată de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ;
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosarul nr. 744/252/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Lugoj, având ca obiect pretenţii formulată împotriva pârâţilor Bagoly Iuliana Elisabeta şi Crasovan Danut Ioan (pârâtul Bagoly Karoly – fiind decedat la data de 15.04.2016);
- rezultatul demersurilor efectuate în dosarul nr. 567/30/2023, având ca obiect procedura insolvenţei faţă de debitoarea S.C. STN CONST FAST S.R.L. – D, în vederea recuperării creanţei în cuantum de 415.537,68 lei datorată de această debitoare;
- demersurile care se impun a fi efectuate, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Ia act că prin raportul de activitate administratorul judiciar şi-a spus punctul de vedere cu privire la cererile formulate de petentele AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ TIMIŞ şi ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ.
Pune în vedere administratorului judiciar să o observe la dosar cererea de cerere de plată a obligaţiilor curente în cuantum de 11.032 lei, formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ şi înregistrată sub nr. 35636/08.11.2023, să o analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenta şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 04 Aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2023-09-28
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 04/04/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 28/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- măsurile luate cu privire la cererea de admitere a înscrierii dreptului de creanţă în tabelul suplimentar al creanţelor depusă de MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE – AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ TIMIŞ, la care va ataşa dovezile de comunicare şi publicare în B.P.I.;
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosarul nr. 744/252/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Lugoj, având ca obiect pretenţii formulată împotriva pârâţilor Bagoly Iuliana Elisabeta şi Crasovan Danut Ioan (pârâtul Bagoly Karoly – fiind decedat la data de 15.04.2016);
- rezultatul demersurilor efectuate în dosarul nr. 567/30/2023, având ca obiect procedura insolvenţei faţă de debitoarea S.C. STN CONST FAST S.R.L. – D, în vederea recuperării creanţei în cuantum de 415.537,68 lei datorată de această debitoare, respectiv de a solicita relaţii de la administratorul judiciar al acestei debitoare cu privire la şansele reale de recuperare a creanţei;
- demersurile care se impun a fi efectuate, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei şi demersurile care urmează a fi efectuate;
Ia act că prin raportul de activitate administratorul judiciar a precizat că urmează a se pronunţa cu privire la cererile formulate de petentele AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ TIMIŞ şi ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ, după clarificarea situaţiei creanţelor solicitate de acestea.
Faţă de solicitarea formulată de administratorul judiciar prin raportul de activitate depus pentru termenul de azi, instanţa dispune întocmirea unei adrese către B.I.N. Pop Cosmin, care deţine arhiva B.I.N. Sfercoci Gheorghe, adresă prin care i se va solicita să-i pună la dispoziţie şi să-i elibereze administratorului judiciar GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L. o copie a certificatului de moştenitor nr. 62/29.07.2023, privind dezbaterea succesiunii defunctului BAGOLY KAROLY, necesar pentru soluţionarea dosarului nr. 744/252/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Lugoj.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2023-04-27
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune comunicarea cererii de admitere a înscrierii dreptului de creanţă în tabelul suplimentar al creanţelor depuse de MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE – AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ TIMIŞ cu administratorul judiciar, căruia i se va solicita să o analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate urmând a le insera într-un raport, separat, pe care îl va depune la dosar, îl va comunica cu petenta şi îl va publica în B.P.I., dovezile de comunicare şi publicare în B.P.I., urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării.
Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Acordă termen administrativ de control la data de 28/09/2023, pentru când administratorul judiciar:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/09/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- măsurile luate cu privire la cererea de admitere a înscrierii dreptului de creanţă în tabelul suplimentar al creanţelor depusă de MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE – AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ TIMIŞ, la care va ataşa dovezile de comunicare şi publicare în B.P.I.;
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea recuperării creanţei datorate de debitoarea S.C. STN CONST FAST S.R.L. – D, în dosarul nr. 567/30/2023, având ca obiect procedura insolvenţei faţă de această debitoare, respectiv de a solicita relaţii de la administratorul judiciar al acestei debitoare cu privire la şansele reale de recuperare a creanţei;
- demersurile care se impun a fi efectuate, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei şi demersurile care urmează a fi efectuate;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 27 Aprilie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2023-01-12
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă şi a onorariului acestuia, de către creditori.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-27
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite din oficiu cererea de îndreptare a erorii materiale.
Document: incheiereindreptareeroaremateriala
Data: 2022-09-20
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea S.C. BELCOO REAL ESTATE S.R.L., cu sediul în sat Gruni, comuna Belin?, Fost Agromec, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/2194/2014, având cod de identificare fiscală RO 33612367 şi, în consecin?ă:
În temeiul art. 71 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. BELCOO REAL ESTATE S.R.L., cu sediul în sat Gruni, comuna Belin?, Fost Agromec, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/2194/2014, având cod de identificare fiscală RO 33612367.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 24, et. 3, SAD 19, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0912, având C.U.I. 38374827, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 alin. (4) din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei debitoarei S.C. BELCOO REAL ESTATE S.R.L., cu sediul în sat Gruni, comuna Belin?, Fost Agromec, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/2194/2014, având cod de identificare fiscală RO 33612367, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 10.10.2022.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 04.11.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 24.11.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 14.12.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 31.10.2022.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 29.11.2022, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar provizoriu şi pune în vedere acestuia să convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Acordă termen administrativ de control în data de 12.01.2023, pentru când administratorul judiciar provizoriu va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 20 Septembrie 202220 Septembrie 2022.
Document: Hotarareintermediara