Sedințe:
Data: 2024-11-28
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Data: 2024-04-04
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de amânarea formulată de administratorul judiciar pentru continuarea procedurii şi;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 28/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/11/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte;
- continuarea planului de reorganizare a activităţii debitoarei;
Ia act că prin Hotărârea nr. 1/05.02.2024 a Adunării Generale a Asociaţilor prin care a fost revocat administratorul special BUCŞE CRISTIAN OVIDIU şi numit în calitate de administrator special BOTIZAN PETRU.
Dispune conceptarea în calitate de administrator special a d-nului BOTIZAN PETRU.
Ia act că prin Raportul înregistrat sub nr. 3528/14.11.2023, administratorul judiciar a analizat cererea de plată formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ şi înregistrată sub nr. 222/10.11.2023, iar prin Raportul înregistrat sub nr. 3585/04.01.2024, administratorul judiciar a analizat cererea de plată formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ şi înregistrată sub nr. 560/19.12.2023
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 04 Aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2024-01-18
Ora estimată: 9:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Cabinet Individual de Insolven?ă Dăogaru Ptri?or-Liviu ?i, în consecin?ă:
Confirmă planul de reorganizare al debitoarei S.C. Art Construct Timi? S.R.L. propus de către administratorul special, votat în sensul acceptării de către adunarea creditorilor din data de 04.01.2024.
Dispune continuarea activită?ii debitoarei sub conducerea administratorului special ?i sub supravegherea administratorului judiciar.
Stabile?te în sarcina administratorului judiciar obliga?ia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situa?iei financiare a averii debitoarei ?i de a le înregistra la grefa Tribunalului Timi?, ulterior aprobării lor de către adunarea creditorilor ?i în sarcina administratorului judiciar obliga?ia de a prezenta situa?ia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activită?ii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare de către adunarea/comitetul creditorilor, conform art. 140 alin. 6 ?i art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Timi?.
Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, astăzi, 18.01.2024.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2023-10-19
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de amânarea formulată de administratorul judiciar pentru continuarea procedurii şi;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 04/04/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 28/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 3991/30/2022/a1, având ca obiect contestaţie împotriva tabelului preliminar al creanţelor privind debitoarea, aflat pe rolul Curţii de Apel Timişoara – termen 26.10.2023;
- întocmirea tabelului definitiv al creanţelor;
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul nr. 772/220/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Deta, având ca obiect plângere contravenţională împotriva procesul – verbal seria PTMY nr. 147133/16.02.2023, emis de I.P.J. Timiş – termen 08.11.2023;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei – active corporale de natura maşinilor, echipamentelor şi instalaţiilor, respectiv: autoturisme, autoutilitare, camioane, remorci, semiremorci, tractoare, containere, sisteme de supraveghere, instalaţii de climatizare, copiatoare şi utilaje de construcţii (generatoare, pompe de apă, foreze, compactoare, aparate de sudură, obturatoare) – conform raportului de evaluare nr. 188/2023 întocmit de evaluator Bojin Cristian;
- eventual, întocmirea unui plan de reorganizare a activităţii privind debitoarea;
Ia act că au fost soluţionate definitiv dosarele asociate nr. 3991/30/2022/a2 şi nr. 3991/30/2022/a4, prin respingerea apelurilor.
Ia act că împotriva sentinţei pronunţate în dosarul asociat nr. 3991/30/2022/a3, nu s-a formulat apel.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 19 Octombrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2023-06-08
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate şi de măsurile întreprinse de administratorul judiciar.
Încuviinţează cererea de amânarea formulată de administratorul judiciar pentru continuarea procedurii şi;
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 19/10/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 12/10/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la :
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele asociate nr. 3991/30/2022/a1, nr. 3991/30/2022/a2, nr. 3991/30/2022/a3, nr. 3991/30/2022/a4, având ca obiect contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, respectiv contestaţie la tabelul preliminar actualizat al creanţelor;
- întocmirea tabelului definitiv al creanţelor;
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul nr. 772/220/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Deta, având ca obiect plângere contravenţională împotriva procesul – verbal seria PTMY nr. 147133/16.02.2023, emis de I.P.J. Timiş;
- valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei;
- eventual, întocmirea unui plan de reorganizare a activităţii privind debitoarea;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 08 Iunie 2023.
Document: Rezolutie
Data: 2023-02-23
Ora estimată: 11:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-01-12
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea creditorilor, astfel cum a fost acesta consemnat în procesul verbal al şedinţei Adunării Creditorilor din data de 08.12.2022 şi, în consecinţă:
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e) din Legea 85/2014,
Confirmă în calitate de administrator judiciar definitiv practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DĂOGARU PETRIŞOR LIVIU.
Ia act de stabilirea componenţei Comitetului creditorilor.
Ia act că Adunarea Generală a Asociaţilor din 30.09.2022, a desemnat în calitate de administratorul special pe d-nul Bucşe Cristian Ovidiu.
Acordă termen la data de 23/02/2023, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie Cerere de repunere în termen a cererii de admitere a crean?ei suplimentare formulată de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ.
Dispune citarea creditoarei S.C. AGRO SEZON S.R.L., cu menţiunea de a achita taxa de timbru în cuantum de 200 lei, dovada plăţii urmând a o depune la dosar, sub sancţiunea anulării cererii de înscriere la masa credală cu o creanţă chirografară suplimentară în cuantum de 32.488,31 lei;
Dispune comunicarea cererii formulată de S.C. AGRO SEZON S.R.L. cu administratorul judiciar pentru a o observa şi a lua măsurile ce se impun, măsurile luate urmând a le insera într-un raport, separat, pe care îl va depune la dosar şi îl va publica în B.P.I. dovada publicării urmând a o depune la dosar.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul – sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-27
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea S.C. ART CONSTRUCT TIMIS S.R.L., cu sediul în sat Herneacova, ora? Reca?, nr. 323, Clădirea Punct de Informare, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/934/2018, având cod de identificare fiscală RO 39068036 şi, în consecin?ă:
În temeiul art. 71 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. ART CONSTRUCT TIMIS S.R.L., cu sediul în sat Herneacova, ora? Reca?, nr. 323, Clădirea Punct de Informare, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/934/2018, având cod de identificare fiscală RO 39068036.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DĂOGARU PETRIŞOR LIVIU, cu sediul în Timi?oara, Bd. Revoluţiei nr. 3, et. 1, ap. 5, judeţul Timi?, înregistrat în tabloul U.N.P.I.R. sub nr. 1B2212, înregistrat în RFO I – 2212/2008, având C.I.F. 19918744, care va îndeplini atribu?iile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 alin. (4) din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei debitoarei S.C. ART CONSTRUCT TIMIS S.R.L., cu sediul în sat Herneacova, ora? Reca?, nr. 323, Clădirea Punct de Informare, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/934/2018, având cod de identificare fiscală RO 39068036, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 17.10.2022.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 11.11.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 02.12.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 21.12.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 07.11.2022.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 08.12.2022, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar provizoriu şi pune în vedere acestuia să convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Acordă termen administrativ de control în data de 12.01.2023, pentru când administratorul judiciar provizoriu va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de reclamantul LICEUL MONTESSORI TIMI?OARA, cu sediul în Timi?oara, str. Constantin Brâncoveanu, nr. 73 – 77, jude?ul Timi?, identificată prin cod de identificare fiscală RO 35116602 ca fiind cerere de creanţă care urmează să fie verificată de administratorul judiciar.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 27 Septembrie 2022.
Document: Hotarareintermediara