Sedințe:
Data: 2024-03-18
Ora estimată: 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite în parte acţiunea.
Desfiinţează în parte Decizia nr. 498/2022 în ce priveşte punctul 1 şi punctul 2 şi admite în parte contestaţia prealabilă şi anulează în parte Decizia de impunere nr. F- MJ1/2022 şi respectiv RIF F-MJ1/2022, menţinându-le pentru suma de 135744 lei impozit pe profit suplimentar şi respectiv pentru suma de 196425 lei TVA suplimentar.
Obligă pe reclamantă să plătească expertului onorariu suplimentar de 500 lei.
Obligă pe pârâtă la 1800 lei cheltuieli de judecată.
Cu recurs în 15 zile de la comunicare.
Recursul se depune la Tribunalul Argeş.
Pronunţată azi, 18 Martie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal,în condiţiile art. 402 teza finală Cod procedură civilă.
Document: Hotarare
Data: 2024-03-11
Ora estimată: 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 18.03.2024.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 11 Martie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal,în condiţiile art. 396 alin. 2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2024-02-05
Ora estimată: 10:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de reclamantă, prin reprezentant, pentru a lua cunoştinţă de conţinutul raportului de expertiză.
Comunică raportul de expertiză către pârâţi.
Prorogă discutarea cererii formulată de expert privind majorarea onorariului provizoriu, în condiţiile prevăzute de art. 339 alin. 2 Cod procedură civilă.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 11 martie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 05 Februarie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-12-04
Ora estimată: 09:30
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 05 februarie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Revine cu adresă către expert, cu avertisment de amendă pentru nedepunerea lucrării, potrivit dispoziţiilor art. 187 alin.1, punctul 2, lit. d Cod Procedură Civilă, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier al reclamantei, Mincă Valeriu, conform disp. art. 335 Cod procedură civilă şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: să se verifice tranzacţiile supuse controlului, menţionate in Decizia de impunere F-MJ1 din 14 ianuarie 2022 si Raportul de inspecţie fiscala F-MJ_1 din 14 ianuarie 2022_si să se stabilească daca sunt sume datorate menţinerea obligaţiei de plata pentru suma de 1 670290 lei din care 1 016553 lei impozit pe profit si 653 737 lei TVA si respectiv pentru obligaţia de plata a sumei de 52789 lei reprezentând TVA; să se verifice daca datoram suma de 6410 lei reprezentând taxa pe valoare adăugata, pentru facturile de chirie înregistrate de societate; să se verifice daca datoram suma de 139068 lei corespunzătoare facturilor ce atestau achiziţii de la furnizorul Expert Project Invest S.R.L. ( mobilier, piatra, placaj, bordura); să se verifice daca datoram suma de 364623 lei pentru mărfuri in valoare de 1 823 116,60 lei, pentru care s-a apreciat ca nu au fost prezentate documente justificative de scoatere din gestiunea bunurilor reprezentând tevi refractare achiziţionate de la furnizorul Iconis S.R.L.; să se verifice daca datoram un impozit suplimentar de 1 597 052 lei pentru anii 2015-2017, deoarece reclamanta a susţinut ca pentru aceasta perioada societatea a datorat un impozit pe veniturile microintreprinderilor si nu un impozit pe profit, in raport de veniturile anuale realizate, inferioare pragului de 1 milion euro; să se verifice in raport de plăţile efectuate de societate pentru diurna salariaţilor care si-au desfăşurat activitatea in alte locuri decât acolo unde societatea isi are sediul (in alte state, in care societatea a avut contractate lucrări) precum si in raport de situaţia cheltuielilor cu deplasarea angajaţilor pana la locul unde si-au desfăşurat activitatea si inapoi, in tara, daca datoram sume suplimentare către stat; să se stabilească daca reclamanta datorează sumele ce i-au fost impuse, in raport de tipul de operaţiuni desfăşurate si verificate si de obligaţiile pe care le-ar fi avut de îndeplinit din punct de vedere fiscal si contabil, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 04 Decembrie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-25
Ora estimată: 10:50
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 04 decembrie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier al reclamantei, Mincă Valeriu, conform disp. art. 335 Cod procedură civilă şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: să se verifice tranzacţiile supuse controlului, menţionate in Decizia de impunere F-MJ1 din 14 ianuarie 2022 si Raportul de inspecţie fiscala F-MJ_1 din 14 ianuarie 2022_si să se stabilească daca sunt sume datorate menţinerea obligaţiei de plata pentru suma de 1 670290 lei din care 1 016553 lei impozit pe profit si 653 737 lei TVA si respectiv pentru obligaţia de plata a sumei de 52789 lei reprezentând TVA; să se verifice daca datoram suma de 6410 lei reprezentând taxa pe valoare adăugata, pentru facturile de chirie înregistrate de societate; să se verifice daca datoram suma de 139068 lei corespunzătoare facturilor ce atestau achiziţii de la furnizorul Expert Project Invest S.R.L. ( mobilier, piatra, placaj, bordura); să se verifice daca datoram suma de 364623 lei pentru mărfuri in valoare de 1 823 116,60 lei, pentru care s-a apreciat ca nu au fost prezentate documente justificative de scoatere din gestiunea bunurilor reprezentând tevi refractare achiziţionate de la furnizorul Iconis S.R.L.; să se verifice daca datoram un impozit suplimentar de 1 597 052 lei pentru anii 2015-2017, deoarece reclamanta a susţinut ca pentru aceasta perioada societatea a datorat un impozit pe veniturile microintreprinderilor si nu un impozit pe profit, in raport de veniturile anuale realizate, inferioare pragului de 1 milion euro; să se verifice in raport de plăţile efectuate de societate pentru diurna salariaţilor care si-au desfăşurat activitatea in alte locuri decât acolo unde societatea isi are sediul (in alte state, in care societatea a avut contractate lucrări) precum si in raport de situaţia cheltuielilor cu deplasarea angajaţilor pana la locul unde si-au desfăşurat activitatea si inapoi, in tara, daca datoram sume suplimentare către stat; să se stabilească daca reclamanta datorează sumele ce i-au fost impuse, in raport de tipul de operaţiuni desfăşurate si verificate si de obligaţiile pe care le-ar fi avut de îndeplinit din punct de vedere fiscal si contabil, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 25 Septembrie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-06-19
Ora estimată: 09:50
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 25 septembrie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier al reclamantei, Mincă Valeriu, conform disp. art. 335 Cod procedură civilă şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: să se verifice tranzacţiile supuse controlului, menţionate in Decizia de impunere F-MJ1 din 14 ianuarie 2022 si Raportul de inspecţie fiscala F-MJ_1 din 14 ianuarie 2022_si să se stabilească daca sunt sume datorate menţinerea obligaţiei de plata pentru suma de 1 670290 lei din care 1 016553 lei impozit pe profit si 653 737 lei TVA si respectiv pentru obligaţia de plata a sumei de 52789 lei reprezentând TVA; să se verifice daca datoram suma de 6410 lei reprezentând taxa pe valoare adăugata, pentru facturile de chirie înregistrate de societate; să se verifice daca datoram suma de 139068 lei corespunzătoare facturilor ce atestau achiziţii de la furnizorul Expert Project Invest S.R.L. ( mobilier, piatra, placaj, bordura); să se verifice daca datoram suma de 364623 lei pentru mărfuri in valoare de 1 823 116,60 lei, pentru care s-a apreciat ca nu au fost prezentate documente justificative de scoatere din gestiunea bunurilor reprezentând tevi refractare achiziţionate de la furnizorul Iconis S.R.L.; să se verifice daca datoram un impozit suplimentar de 1 597 052 lei pentru anii 2015-2017, deoarece reclamanta a susţinut ca pentru aceasta perioada societatea a datorat un impozit pe veniturile microintreprinderilor si nu un impozit pe profit, in raport de veniturile anuale realizate, inferioare pragului de 1 milion euro; să se verifice in raport de plăţile efectuate de societate pentru diurna salariaţilor care si-au desfăşurat activitatea in alte locuri decât acolo unde societatea isi are sediul (in alte state, in care societatea a avut contractate lucrări) precum si in raport de situaţia cheltuielilor cu deplasarea angajaţilor pana la locul unde si-au desfăşurat activitatea si inapoi, in tara, daca datoram sume suplimentare către stat; să se stabilească daca reclamanta datorează sumele ce i-au fost impuse, in raport de tipul de operaţiuni desfăşurate si verificate si de obligaţiile pe care le-ar fi avut de îndeplinit din punct de vedere fiscal si contabil, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 19 Iunie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-05-15
Ora estimată: 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru reclamantă probele cu înscrisuri şi cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea contabilitate.
Fixează onorariu provizoriu de expert în cuantum de 1000 lei, în sarcina reclamantei.
Pune în vedere reclamantei, prin reprezentant, să consemneze onorariul şi să depună la dosar dovada, în termen de 5 zile de la încuviinţarea probei, sub sancţiunea decăderii.
Încuviinţează participarea la efectuarea expertizei a unui expert consilier din partea reclamantei.
Desemnează, prin tragere la sorţi, de pe lista comunicată de Biroul Local De Expertize, în conformitate cu disp. art. 331 alin. 1 NCpc, pe doamna expert Stroe Andrada Catinca, numărul 68 pe listă, pentru a efectua expertiza tehnică judiciară în specialitatea contabilitate.
Emite adresă către expert pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: să se verifice tranzacţiile supuse controlului, menţionate in Decizia de impunere F-MJ1 din 14 ianuarie 2022 si Raportul de inspecţie fiscala F-MJ_1 din 14 ianuarie 2022_si să se stabilească daca sunt sume datorate menţinerea obligaţiei de plata pentru suma de 1 670290 lei din care 1 016553 lei impozit pe profit si 653 737 lei TVA si respectiv pentru obligaţia de plata a sumei de 52789 lei reprezentând TVA; să se verifice daca datoram suma de 6410 lei reprezentând taxa pe valoare adăugata, pentru facturile de chirie înregistrate de societate; să se verifice daca datoram suma de 139068 lei corespunzătoare facturilor ce atestau achiziţii de la furnizorul Expert Project Invest S.R.L. ( mobilier, piatra, placaj, bordura); să se verifice daca datoram suma de 364623 lei pentru mărfuri in valoare de 1 823 116,60 lei, pentru care s-a apreciat ca nu au fost prezentate documente justificative de scoatere din gestiunea bunurilor reprezentând tevi refractare achiziţionate de la furnizorul Iconis S.R.L.; să se verifice daca datoram un impozit suplimentar de 1 597 052 lei pentru anii 2015-2017, deoarece reclamanta a susţinut ca pentru aceasta perioada societatea a datorat un impozit pe veniturile microintreprinderilor si nu un impozit pe profit, in raport de veniturile anuale realizate, inferioare pragului de 1 milion euro; să se verifice in raport de plăţile efectuate de societate pentru diurna salariaţilor care si-au desfăşurat activitatea in alte locuri decât acolo unde societatea isi are sediul (in alte state, in care societatea a avut contractate lucrări) precum si in raport de situaţia cheltuielilor cu deplasarea angajaţilor pana la locul unde si-au desfăşurat activitatea si inapoi, in tara, daca datoram sume suplimentare către stat; să se stabilească daca reclamanta datorează sumele ce i-au fost impuse, in raport de tipul de operaţiuni desfăşurate si verificate si de obligaţiile pe care le-ar fi avut de îndeplinit din punct de vedere fiscal si contabil, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 Cod procedură civilă.
Se emite adresă către Biroul Local De Expertize pentru a se comunica desemnarea ca expert în prezenta cauză, a doamnei Stroe Andrada Catinca.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 19 iunie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 15 Mai 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-04-10
Ora estimată: 09:40
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a pârâtei Direcţia Generală Regională A Finanţelor Publice Bucureşti, invocată de aceasta, prin întâmpinare.
Introduce în cauză şi conceptează, în calitate de pârât, pe Ministerul Finanţelor - Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 15 mai 2023, pentru când se citează pârâtul Ministerul Finanţelor - Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, cu copia cererii de chemare în judecată.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 10 Aprilie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-13
Ora estimată: 10:05
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Emite adrese către pârâtă, cu menţiunea de a depune la dosar, în copii certificate pentru conformitate cu originalul, Decizia de Impunere F-MJ 1/14.01.2022 şi Raportul de Inspecţie Fiscală F-MJ 1/14.01.2022.
Prorogă discutarea excepţiei lipsei calităţii procesuale pasive a pârâtei Direcţia Generală Regională A Finanţelor Publice Bucureşti, invocată de aceasta, prin întâmpinare, precum şi necesitatea completării cadrului procesual pasiv, pentru următorul termen de judecată.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 10 aprilie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 13 Martie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-01-30
Ora estimată: 10:45
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de cererea reclamantei prin care solicită comunicarea actelor de procedură la sediul reprezentantului convenţional, avocat Dan Panţoiu.
Emite adrese către Administraţia fiscală pentru Contribuabili Mijlocii şi Ministerul Finanţelor - Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, cu menţiunea de a depune la dosar, în copii certificate pentru conformitate cu originalul, Decizia de Impunere F-MJ 1/14.01.2022, Raportul de Inspecţie Fiscală F-MJ 1/14.01.2022, Decizia nr. 498/09.06.2022, precum şi toate actele care au stat la baza emiterii acestora.
Prorogă discutarea excepţiei lipsei calităţii procesuale pasive a pârâtei Direcţia Generală Regională A Finanţelor Publice Bucureşti, invocată de aceasta, prin întâmpinare, precum şi necesitatea completării cadrului procesual pasiv, pentru următorul termen de judecată.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 13 martie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 30 Ianuarie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta