TribunalulCLUJ, Nr. dosar: 1254/117/2023
Informații generale:
Nr. unic (nr. format vechi): 1254/117/2023
Data înregistrării: 2023-03-10
Data ultimei modificări: 2023-04-26T08:45:19.73
Secție: Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă si asigurări sociale
Materie juridică: Contencios administrativ şi fiscal
Obiect: litigiu privind achiziţiile publice
Stadiu procesual: Fond
Sedințe:
Data: 2023-04-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C6 achiziţii
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea de emitere a ordonanţei de plată formulată de către reclamanta creditoare SC A SA, în contradictoriu cu pârâtul debitor C V.
Ordonă debitorului să achite creditoarei suma de 192.148,14 lei, reprezentând cv.facturi nr.9072/27.01.2022 şi nr.9170/02.03.2022, potrivit contractului nr.2817/08.11.2017, precum şi suma de 81.075,91 lei, reprezentând penalităţi de întârziere contractuale datorate pentru întârzierea la plată a facturilor menţionate calculate până la data formulării prezentei cereri, la care se adaugă penalităţi de întârziere contractuale în continuare, până la data plăţii efective, în temeiul art.11.2 din contractul nr.2817/08.11.2017.
Fixează termen de plată de 30 de zile de la comunicarea prezentei ordonanţe.
Cu drept de a formula cerere în anulare în termen de 10 zile de la comunicare. Cererea se depune la Tribunalul Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 19.04.2023.
Document: Hotarare
Părți *:
SC ACSA SA - Reclamant
COMUNA VULTURENI - Pârât
Ultima actualizare: 09/21/2024
Despre dosarele în justiție
Sursa datelor: portal.just.ro
Conține informații publice în baza legislației privind drepturile de autor și drepturile conexe
* Dacă îți vezi numele pe lista părților, și vrei să-ți exerciți drepturile privind datele personale, trimite mail pe dpo[arond]datascop.ro