DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulGIURGIU, Nr. dosar: 2069/122/2018/a13


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 2069/122/2018/a13
Data înregistrării: 2023-03-15
Data ultimei modificări: 2024-05-22T08:17:59.62
Secție: SINDIC
Materie juridică: Faliment
Obiect: alte cereri
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-05-20
Ora estimată: 9:00
Complet: CFS3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea de îndreptare a erorii materiale formulate de petenta BANCA TRANSILVANIA SA. Dispune îndreptarea erorii materiale din considerentele Sentin?ei Civile nr. 164/20.10.2023 în sensul că va înlocui considerentele din hotărârea indicată cu următoarele: „” Prin cererea inregistrata pe rolul Tribunalului Giurgiu la data de 27.02.2023 creditoarea Banca Transilvania, a aratat ca intelege sa staruie în obiec?iunile formulate la Raportul de evaluare a patrimoniului apartinand debitoarei Nova Force SRL inregistrate cu nr. 1002177/06.08.2019, prin care a solicitat instantei sa pronunte o hotarare cu privire la obiectiunile depuse de banca. In motivare s-a aratat ca prin aceste obiectiuni, formulate de Banca la Raportul de evaluare a patrimoniului apartinand debitoarei Nova Force SRL, intocmit sub nr. 248/24.06.2019 de catre PF Saceanu Marius Valentin – evaluator autorizat ANEVAR, s-a solicitat instantei sa dispuna efectuarea unui raport de verificare cu obiectiv extins a raportului de evaluare, in considerarea unor neconformitati majore, care ar fi putut influenta rezultatul evaluarii. Astfel, pentru constructia aflata in garantia Bancii Transilvania, singura abordare aplicata este abordarea prin cost, in cadrul raportului nu se regaseste evaluarea terenului aferent garantiei Bancii Transilvania, desi exista aplicarea ajustarilor pentru terenul in suprafata de 3.174 mp, iar terenul apare in tabelul centralizator cu valoarea de 19.000 Euro. De asemenea, s-a aratat ca fata de natura activului in garantie la Banca Transilvania – spatiu administrativ/birouri, abordarea relevanta era abordarea prin venit. S-a invederat de catre creditoare că nu este de acord cu răspunsul din data de 17.03.2022 întocmit de evaluatorul PF Săceanu Marius Valentin depus la dosarul cauzei pentru termenul din 04.04.2022 ?i nici cu raportul de verificare întocmit de evaluatorul verificator Harsescu Nicoleta. S-a arătat că din raportul de verificare întocmit de evaluatorul verificator Harsescu Nicoleta rezultă că Raportul de evaluare este satisfăcător - raportul de evaluare este incomplet ?i con?ine neconformită?i, care însă nu au afectat concluzia selectată. De asemenea se concluzionează că nivelul de credibilitate este la limita minimă admisibilă. S-a arătat că în dosarul nr. 2069/122/2018/a6, aflat pe rolul Cur?ii de Apel Bucure?ti având ca obiect contesta?ia Băncii Transilvania împotriva măsurii administratorului judiciar de a ini?ia demersurile de vânzare a bunurilor din patrimoniul debitoarei, în data de 22.03.2022 instan?a a suspendat judecarea cauzei până la solu?ionarea obiec?iunilor la raportul de evaluare a bunurilor imobile. La acceasi data, creditoarea Banca Transilvania SA a solicitat sa se dispuna efectuarea unei noi evaluari cu privire la bunurile din patrimoniul apartinand debitoarei Nova Force SRL, aratand, in esenta, ca valorile stabilite in raportul intocmit de evaluatorul PF Saceanu Marius Valentin nu mai corespund pietei actuale.De asemenea, s-a aratat ca, desi in raspunsul la obiectiuni din data de 17.03.2022 evaluatorul PF Saceanu Marius a mentionat ca va atasat raspunsului fisa de calcul a terenului in cauza, pe ultima pagina nu se regaseste grila de piata pentru teren. Lichidatorul judiciar Cristam Insolv IPURL s-a prezentat in instanta, iar la termenul din data de 16.10.2023 a aratat ca adunarea creditorilor a fost de acord cu o reevaluare a bunurilor. A fost numit un nou evaluator care va intocmi in termen de 2 saptamani o noua evaluare. In cauza s-a administrat proba cu inscrisuri. Analizând obiecţiunile la Raportul de evaluare a patrimoniului debitoarei Nova Force SRL, formulate de creditoarea Banca Transilvania SA, judecatorul sindic constată că a sunt întemeiate, motiv pentru care le va încuviinţa, pentru considerentele ce urmeaza a fi expuse. Astfel, prin Încheierea pronuntata in Camera de Consiliu la data de 04.02.1019 de către Tribunalul Giurgiu în dosarul nr. 2069/122/2018 a fost deschisă procedura generală a insolven?ei debitoarei NOVA FORCE SRL, cu numirea Phoenix Lar IPURL în calitate de lichidator judiciar al acesteia. Prin sentinta civila nr. 299/17.10.2022 s-a dispus intrarea debitoarei in faliment prin procedura generala, cu numirea lichidatorului judiciar provizoriu Cristam Insolv IPURL. Ca urmare a demarării procedurii de lichidare lichidatorul judiciare a procedat la efectuarea demersurilor necesare pentru evaluarea bunurilor din averea debitoarei. A fost desemnat evaluator expertul PF Saceanu Marius Valentin, care a depus raportul de evaluare la data de 18.07.2019 ( dosar nr. 2069/122/2018, vol. 4 ) Ulterior depunerii raportului, BANCA TRANSILVANIA a formulat obiec?iuni, solicitând în principal efectuarea unui nou raport de evaluare în considerarea următoarelor neconformită?i majore care ar fi putut influen?a rezultatul evaluării : pentru construc?ia aflată în garan?ia BT singura abordare aplicată este abordarea prin cost, în cadrul raportului nu se regăse?te evaluarea terenului aferent garan?iei BT, de?i există explicarea ajustărilor pentru terenul în suprafa?ă de 3174 m.p, iar terenul apare în tabelul centralizator cu valoarea de 19.000 EUR, având în vedere natura activului în garan?ie la BT spa?iu administrativ/ birouri, abordarea relevantă era abordarea prin venit. Prin răspunsul de la filele 4-5 din dosar, expertul evaluator a aratat, in ce priveste obiectiunea nr. 1 ( pentru constructia BT singura abordare aplicata este abordarea prin cost ) , ca în conformitate cu standardele de evaluare a bunurilor în vigoare la data evaluării, evaluatorilor nu li se cere să utilizeze mai multe metode pentru evaluarea unui activ , mai ales atunci când evaluatorul are un grad mare de încredere în precizia ?i credibilitatea unei singure metode, ?inând cont de datele ?i circumstan?ele contractului de evaluare. Cu toate acestea, evaluatorii ar trebui să ia în considerare mai multe abordări ?i metode ?i ar trebui să folosească nu doar o singură abordare sau o metodă de evaluare pentru a ob?ine o indica?ie asupra valorii, în special atunci când datele de intrare concrete sau observabile sunt insuficiente pentru ca o singură metodă să conducă la o concluzie credibilă. Atunci când sau utilizează mai multe abordări ?i metode sau chiar mai multe metode din cadrul aceleia?i abordări, concluzia asupra valorii bazate pe aceste abordări ?i/sau metode multiple ar trebui să fie rezonabilă, iar procesul de analiză ?i reconciliere a diferitelor valori pentru a se ajunge la o singură concluzie, excluzând media valorilor ob?inute, ar trebui să fie descris în raportul de evaluare. În sensul celor scrise mai sus, evaluatorul nu a avut date relevante pentru o utilizare credibilă ?i a celorlalte abordări. Referitor la obiec?iunea numărul 2 ( în cadrul raportului nu se regăse?te evaluarea terenului aferent garan?iei BT, de?i există explicarea ajustărilor pentru terenul în suprafa?ă de 3174 m2 iar terenul apare în tabelul centralizator cu valoarea de 19.000 EUR), răspunsul a fost că, cel mai probabil, dintr-o regretabilă eroare fi?a de calcul a terenului în cauză nu a fost ata?ată raportului. S-a arătat că va fi ata?ată ca ultima pagină a răspunsului. Referitor la obiec?iunea numărul 3 ( având în vedere natura activului în garan?ie la BT spa?iul administrativ/birouri, abordarea relevantă era abordarea prin venit), s-a răspuns că construc?ia C2 - complex sportiv se regăse?te în zona periferică sud-vestică mixtă (industrial/în apropiere + reziden?ial/ în depărtare, case vechi) a Municipiului Giurgiu, în planul 2 fa?ă de Soseaua Sloboziei (cca 400 - 500 m distan?ă, cale acces carosabil betonat aflat în stare satisfăcătoare, perpendicular pe artera principală ), zonă industrială ( fost CET Giurgiu-fostul combinat chimic). Natura activului - spa?iul administrativ/ birouri nu a putut fi valorificată prin intermediul abordării prin venit din următoarele considerente: în zona învecinată ?i/sau împrejurimi nu există proprietă?i similare, accesul la proprietate nu permite accesul auto, respectiv parcarea auto pentru un număr mediu de persoane care ?i-ar desfă?ura activitatea în imobilul cu pricina, evaluatorul consideră că nu există perspective de dezvoltare pe termen mediu ( declinul CET ?i al Combinatului chimic început în anii 90 nu a reu?it să fie stopat până la data prezentă) fapt care o să atragă poten?iali chiria?i pentru clădirea C 2. Analizând pia?a specifică, evaluatorul a apreciat că Municipiul Giurgiu are o pia?ă a spa?iilor de birouri administrative destul de limitată în ceea ce prive?te chiriile, iar la periferie, de regulă, proprietă?ile care fac obiectul poten?ialelor închirieri sunt mixte ( birouri+ industrial), iar clădirea în cauză nu prezintă posibilită?ile unor utilizări conexe. Suprafa?a utilă desfă?urată destul de mare ?i al?i factori locali ( cum ar fi prezen?a unor spa?ii de închiriat o lungă perioadă de timp fără a fi închiriate) ar atrage după sine un grad ridicat de subiectivism pentru a alege un pre?/mp echitabil, iar un grad de neocupare al clădirii ar putea estima, din punctul de vedere al evaluatorului, o valoare de pia?ă de o credibilitate mai mică; de asemenea informa?iile destul de limitate conduc la dificultatea determinării ratei de capitalizare. Standardele de evaluare a bunurilor enumeră de asemenea mai multe motive pentru care abordarea prin venit nu este în toate cazurile adecvată, cum ar fi capacitatea activului de a genera venit, există un grad semnificativ de incertitudine cu privire la mărimea ?i e?alonarea în timp a venitului viitor generat de activul subiect. In cauza, prin incheierea din data de 29.11.2021, instanta a dispus inaintarea obiectiunilor formulate de creditoarea Banca Transilvania catre un expert ANEVAR pentru verificare. Evaluatorul verificator Harsescu Nicoleta a aratat ca a procedat la verificarea modului in care a fost tratata proprietatea teren intravilan in suprafata de 3174 mp si constructii cu destinatia cantina, inscris in CF actualizata cu nr. 31660 a localitatii Giurgiu si nr. cadastral 31660-C206, C207, C-208 si a constatat ca Raportul de evaluare este satisfacator – raportul de evaluare este incomplet ci contine neconformitati care insa nu au afectat concluzia selectata. Nivelul de credibilitate este la limita minima admisibila. S-a aratat ca evaluatorul nu a detaliat rationamentul pe baza caruia a selectat proprietatile comparabile, nu a facut o analiza de piata specifica proprietatii analizate, nu a specificat in analiza de piata daca sunt oferte pentru tipul de proprietate analizat, a aplicat doar abordarea prin cost, in conditiile in care nu s-a explicat daca pe piata specifica aceste tipuri de proprietati se vand rar. Din raportul de reevaluare nr. 343/15.06.2016, depus in comparatie de catre creditoarea BT, efectuat de evaluatorul Paun George Alexandru privind proprietatea imobiliara situata in Giurgiu, str. Sloboziei nr. 194, lot. 4 , compus din teren intravilan in suprafata de 3174 mp si constructii Complex sportiv – cladire birouri, regim S+P+1E, avand Sc = 637 mp, Sd – 2068, 81 mp, rezulta o valoare de piata de 546.900 Euro, din care valoare teren 53.960 Euro. Din raportul de evaluare nr. 14028/21.03.2018 intocmit de evaluatorul Neagu Alexandra in dosarul de executare silita nr. 993/2017 aflat pe rolul BEJA Aequitas a rezultat o valoare de 696.000 Euro obtinuta prin abordarea prin cost si o valoare de 678.000 Euro obtinuta prin abordarea prin venit. Opinia evaluatorului a fost ca abordarea prin venit prezinta cel mai ridicat grad de incredere si reflecta valoarea pe piata a proprietatii subiect. Astfel, se constata ca, in spe?ă, din raportul de evaluare întocmit de expert PF Saceanu Marius Valentin rezulta că acesta a evaluat bunul imobil existent în patrimoniul debitoarei la o valoare mult mai mică fa?ă de rapoartele sus mentionate, utilizand numai metoda abordarii prin cost. Prin raspuns solicitare nr. 1206/17.02.2023, expertul PF Saceanu Marius Valentin a intocmit o erata, aratand ca suprafata corecta a cladirii care trebuie luata in calcul ( arie construita ) este de 255 mp, nu de 1958, 83 mp, asa cum in mod eronat a fost preluata in fisa de calcul anexata raportului de evaluare, iar valoarea de piata estimata de catre evaluator, fara TVA, apreciata drept conforma cu realitatea de la data evaluarii, este de 33.900 Euro, echivalent a 160.000 lei. S-a modificat prin erata in tot cuprinsul raportului de evaluare, pentru constructia cladire sediu A, valoarea estimata de piata determinata in mod eronat de 166.8000 Euro, echivalent 788.100 lei, care se va inlocui cu valoarea corecta de 33.900 Euro, echivalent 160.000 lei. In raportul de activitate depus la data de 12.10.2023 la dosar, lichidatorul judiciar Cristam Insolv IPURL a aratat ca in cadrul adunarii creditorilor din data de 03.10.2023 a fost desemnat evaluatorul ANEVAR Precup Andrei pentru realizarea unui raport de reevaluare a imobilului situat in Mun. Giurgiu, str. Sloboziei nr. 194, lot 4- inscris in CF 31660 UAT Giurgiu, constand in teren intravilan in suprafata de 3174 mp si constructii C 1 – bazin cu suprafata de 56 m, C 2 – Complex S+P+1+M in suprafata de 616 mp din acte/ 637 mp, din masuratori si C 3 – rezervor in suprafata de 5 mp. Conform art. 62 alin. 1 si 5 din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar, precum si oricare dintre creditori pot formula obiectiuni impotriva rapoartelor de evaluare intocmite in cauza (1). Pentru motive temeinice, precum si in cazul in care raspunsul la obiectiuni nu este satisfacator, judecatorul sindic va putea dipsune, la cerere sau din oficiu, efectuarea unei noi evaluari.(5). Cel mai important principiu pentru scopul procedurii insolven?ei, este cel reglementat de art. 4 alin. 1 pct. 1 din Legea 85/2014, respectiv cel al maximizării averii debitoarei . În cadrul insolven?ei, legiuitorul a institut principiul maximizării gradului de valorificare a activelor ?i de recuperare a crean?elor, iar acesta este un principiu ce trebuie avut în vedere la realizarea scopului legii, care constă în acoperirea pasivului debitoarei aflate în stare de insolven?ă. In raportul de evaluare contestat terenul intravilan a fost evaluat la o valoare de 19.000 lei Euro exclusiv TVA, iar constructiile la o valoare de 441.400 Euro exclusiv TVA. Se constata astfel că valoarea rezultată in Raportul contestat este mult mai mica faţă de valoarea rezultată din rapoartele de evaluare depuse de creditoarea BT la dosar ( 53.960 Euro pentru teren si 546.900 Euro pentru constructii Raport de evaluare nr. 343/15.06.2016 si 48.000 Euro teren in raportul nr. 14028/21.03.2018 ). Se observa astfel ca terenul este evaluat la jumatate fata de rapoartele depuse in comparatie, ca evaluatorul verificator a aratat ca raportul contestat se afla la limita minima admisibila, este incomplet si contine neconformitati, ca raspunsul la obiectiuni oferit de catre evaluatorul PF Saceanu Marius Valentin are un caracter nesatifisacator, precum si ca in cauza chiar adunarea creditorilor a decis desemnarea unui evaluator pentru reevaluarea bunului obiect al raportului contestat. Fata de cele de mai sus, in baza art. 62 alin. 5 din Legea nr. 85/2014, va admite obiectiunile formulate de creditoarea BT SA impotriva raportului de evaluare nr. 248/24.06.2019, intocmit de evaluatorul autorizat Saceanu Marius Valentin privind bunurile din patrimoniul debitoarei SC Nova Force SRL si va anula raportul de evaluare contestat. Nu vor fi primite sustinerile lichidatorului judiciar in sensul ca prin desemnarea unui nou evaluator pentru a intocmi un nou raport de evaluare prezenta cerere ramane fara obiect, avand in vedere ca se impune anularea raportului contestat, fata de deficientele aratate. De asemenea, constata ca cererea contestatoarei privind efectuarea unei noi evaluari este ramasa fara obiect, fata de mentiunile din raportul de activitate, conform cu care adunarea creditorilor a decis, in data de 03.10.2023, realizarea unui nou raport de evaluare.” Modificarea va fi realizată în cele 3 exemplare ale hotărârii. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se va depune la Tribunalul Giurgiu. Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei astăzi, 20.05.2024.
Document: incheiereindreptareeroaremateriala

Data: 2023-10-20
Ora estimată: 9:00
Complet: CFS3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite obiecţiunile formulate de creditoarea BANCA TRANSILVANIA SA împotriva raportului de evaluare nr. 248/24.06.2019 , întocmit de evaluatorul autorizat Saceanu Marius Valentin, privind bunuri din patrimoniul debitoarei SC NOVA FORCE SRL prin lichidator judiciar CRISTAM INSOLV IPURL Anulează raportul de evaluare nr. 248/24.06.2019 întocmit de către evaluatorul autorizat Saceanu Marius Valentin. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare in BPI, calea de atac urmând a fi depusă la Tribunalul. Giurgiu. Pronunţată în condiţiile art. 396 alin.2 C.p.c., prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 20.10.2023.
Document: Hotarare

Data: 2023-10-16
Ora estimată: 9:00
Complet: CFS3
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amână pronunţarea la data de 20.10.2023
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2023-06-26
Ora estimată: 9:00
Complet: CFS3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere, Adunarea Generală a Judecătorilor, din data de 20.06.2023, prin care s-a recurs la adoptarea unei forme de protest, constând în amânarea tuturor cauzelor, constatând că obiectul prezentei cauze nu prezintă caracter urgent, va amâna cauza si va acorda un nou termen de judecată
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-05-15
Ora estimată: 9:00
Complet: CFS3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: acordă termen la 26.06.2023, pentru administrarea probei cu înscrisuri
Document: incheieredesedinta



Părți *:

SC NOVA FORCE SRL - Debitor
DIRECŢIA DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE GIURGIU - Creditor
SC APA SERVICE SA - Creditor
ROEL SRL - Creditor
GLOBAL ENERGY PRODUCŢION SA - Creditor
ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE GIURGIU - Creditor
SC LA FÂNTÂNA SRL - Creditor
DITL SECTOR 4 - Creditor
EKS LKW SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - SUCURSALA ALEXANDRIA - Contestator
SC FORCE DSS ONE SRL - Creditor
UZINA TERMOELECTRICA PRODUCTION GIURGIU SA - Creditor
COMISIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. - Creditor
ADMINISTRAŢIA ZONA LIBERA GIURGIU - Creditor