DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 86/1371/2023


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 86/1371/2023
Data înregistrării: 2023-03-23
Data ultimei modificări: 2024-08-06T12:02:16.86
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-10-18
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice



Data: 2024-05-24
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În măsura împlinirii termenului, fără formularea de contestaţii, în temeiul art.146 alin.6 din Legea nr. 85/2014, judecătorul sindic dispune consolidarea tabelului definitiv al creanţelor. Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18.10.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-02-02
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de Consorţiul format din CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ COJOCARU NICOLAE şi CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ COJOCARU ELENA EMILIA în calitate de administrator judiciar al debitoarei GALACOMEX S.R.L. CUI 4375526, J26/755/1993. Constată incidenţa dispoziţiilor art. 145 alin. 1 lit.A pct.c din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi pe cale de consecinţă: Dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei GALACOMEX S.R.L. CUI 4375526, J26/755/1993. Dispune în temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr. 85/2014 dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot. În temeiul art.145 alin.2 lit. b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe Consorţiul format din CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ COJOCARU NICOLAE şi CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ COJOCARU ELENA EMILIA. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art. 64 alin. 1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 2.500 lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei insolvente obligaţia ca, în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment – cel mai târziu până la 12 februarie 2024 – obligaţia de a preda gestiunea averii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiile art. 84 alin. 2 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. e) Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar – în prezent lichidator judiciar provizoriu – obligaţia de a întocmi o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii falimentului, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din legea nr.85/2014. În temeiul art. art.145 alin.2 lit. f) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment în acord cu dispoziţiile art. 146 alin. 1 teza II din Legea nr. 85/20014, respectiv stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă în calitate de administrator judiciar conform art.145 alin.2 lit. e) din Legea nr.85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, notificaţi potrivit dispoziţiilor art. 99 al.2 şi 3 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului, pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului instanţelor (Judecătoria Târgu Mureş, Tribunalul Mureş şi Curtea de Apel Târgu-Mureş) şi instituţiilor de credit cărora, potrivit art. 86 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. Lichidatorul judiciar va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circulaţie, pe cheltuiala averii debitorului, precum şi în Buletinul insolvenţei. În temeiul art. 145 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea adresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiilor art. 146 alin.1 cu aplicarea şi a celor ale art. 99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014: ? termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 18.03.2024 – data poştei; notificarea va cuprinde şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. a) din Legea nr.85/2014 ? termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la 17.04.2024 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014; ? termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 24.04.2024 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. c) din Legea nr.85/2014; ? termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 31.05.2024, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. d) din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 145 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a proceda în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii falimentului la inventarierea bunurilor din averea debitorului conform art. 101 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen pentru consolidarea tabelului de creanţe la data de 24.05.2024, ora 09:00, Tribunalul Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului preliminar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. Dispune publicarea prezentei în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 02.02.2024.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2024-01-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 02.02.2024 asupra cererii de intrare în faliment formulată de administratorul judiciar, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2023-12-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic menţine dispoziţiile stabilite pentru acest termen de judecată. Stabileşte termen la data de 19.01.2024.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-11-24
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie: Judecătorul sindic stabileşte termen de judecată în data de 22.12.2023, ora 09:00, sala 218 a Tribunalului Specializat Mureş în vederea discutării cererii de intrare în faliment a societăţii debitoare, cerere formulată de administratorul judiciar.
Document: Rezolutie

Data: 2023-10-05
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de AJFP Mureş atât în nume propriu cât şi în numele Statului Român în calitate de creditor majoritar Confirmă desemnarea în calitate de administrator judiciar al debitoarei GALACOMEX S.R.L. CUI 4375526, J26/755/1993 a consorţiului format din CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ COJOCARU NICOLAE CUI 289259 şi CABINETUL INIDVIDUAL DE INSOLVENŢĂ COJOCARU ELENA EMILIA CUI 33581414 cu un onorariu de 33 lei lunar exclusiv TVA şi un onorariu de succes de 3% exclusiv TVA din sumele distribuite de către creditori în cadrul procedurii. Aduce de îndată la cunoştinţa administratorului judiciar desemnat preluarea în totalitate a atribuţiilor prevăzute de lege cu privire la procedura de insolvenţă a societăţii. Atrage atenţia administratorului judiciar desemnat asupra obligaţiei de supraveghere a activităţii societăţii debitoare în condiţiile stabilite de dispoziţiile art. 87 alin. 1 lit. a) ori cele ale art. 87 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi cu respectarea exigenţelor prevăzute de dispoziţiile art. 5 alin. 1 pct. 66 din Legea nr. 85/2014. Aduce la cunoştinţa administratorului judiciar desemnat faptul că termenul pentru depunerea planului de reorganizare prevăzut de art. 132 din Legea nr. 85/2014 a început să curgă de la data publicării în BPI nr. 15027/22.09.2023 a tabelului definitiv modificat al creanţelor. Descarcă administratorul judiciar provizoriu, B&B Insolvency Solution IPURL, de toate atribuţiile şi responsabilită?ile stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să predea întreaga gestiune a societăţii debitoare, precum şi toate actele şi înscrisurile pe care le-a deţinut în această calitate către lichidatorul judiciar desemnat. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar desemnat obligaţia de a prelua gestiunea societăţii debitoare, de a continua demersurile în procedura insolvenţei care se impun de la acest moment. În aplicarea art. 57 alin. 12 din Legea nr. 85/2014, stabileşte că onorariul administratorului judiciar provizoriu B&B Insolvency Solution IPURL, aferent perioadei din procedură de până la confirmarea noului lichidator judiciar este de 3.500 de lei, exclusiv TVA; onorariul, dar şi cheltuielile de procedură în cuantum de 72,90 lei urmând a fi achitate din averea debitoarei, pe baza cererii adresate noului administrator judiciar, iar numai în situaţia lipsei disponibilităţilor băneşti, din fondul de lichidare special. Prezenta încheiere va fi notificată şi Oficiului Registrului Comerţului Mureş pentru efectuarea înscrierilor privind noul administrator judiciar. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 05.10.2023.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2023-09-29
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 05.10.2023, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2023-09-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că nu au fost formulate contestaţii împotriva tabelului preliminar de obligaţii al debitoarei.... Acordă termen pentru 29.09.2023, ora 09:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mure?, în şedinţa camerei de consiliu, fără citarea părţilor pentru soluţionarea cererii formulată în temeiul art.45 alin.1 lit e din Legea nr.85/2014 de creditorul Ministerul Finan?elor Publice prin Direcţia Generală Regională a Finan?elor Publice Bra?ov-Administraţia Jude?eană a Finan?elor Publice Mure?.... Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 24 noiembrie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-05-31
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către creditoarea BRD -GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. (..)în contradictoriu cu debitoarea GALACOMEX S.R.L. (...). Constată că debitoarea GALACOMEX S.R.L. (...), este în stare de insolvenţă. În temeiul dispoziţiilor art. 72 al.6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de societatea debitoarea GALACOMEX S.R.L. În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. Pune în vedere debitoarei să respecte dispozi?iile art. 87 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, în perioada de observa?ie, debitoarea va putea să continue desfă?urarea activită?ilor curente ?i poate efectua plă?i către creditorii cunoscu?i, care se încadrează în condi?iile obi?nuite de exercitare a activită?ii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, opera?iunile ?i plă?ile care depă?esc condi?iile prevăzute la art. 87 alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribu?iilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o ?edin?ă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită opera?iune care excedează activită?ii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special. În temeiul dispoziţiilor art. 73 şi art. 45 alin. (1) lit. d din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar (indicat de creditor) B&B INSOLVENCY SOLUTION IPURL şi stabileşte o remuneraţie provizorie de 3.500 lei, (fără alte taxe) pentru întreaga perioadă de observa?ie. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va fi definitivată remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei, în temeiul art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art. 58 alin. 1 din Legea 85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile art. 117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr.85/2014. În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii cheltuielilor de procedură, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina administratorului judiciar aplicarea prevederilor art. 39 alin. 4-6 din Legea nr.85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile proprii ale practicianului în insolvenţă. În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014 menţine în favoarea debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, toate aceste atribute fiind lăsate pe seama acesteia, însă sub controlul şi supravegherea administratorului judiciar, în condiţiile stabilite de dispoziţiile art. 87 alin. 1 lit. a) ori cele ale art. 87 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi cu respectarea exigenţelor prevăzute de dispoziţiile art. 5 alin. 1 pct. 66 din Legea nr. 85/2014. În baza art. 74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 12.06.2023 (cu luarea în considerare a timpului necesar notificării) cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare GALACOMEX S.R.L. pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul dispoziţiilor art. 54 din Legea nr. 85/2014 încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii. În temeiul dispoziţiilor art. 55 din Legea nr.85/2014 activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute. Atrage atenţia debitoarei prin administrator special asupra consecinţelor prescrise prin prevederile art. 84 alin.1-2 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 84 alin. 3 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei şi sub autoritatea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control şi supraveghere a modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispozi?iilor art. 99 din Legea nr. 85/2014, stabile?te în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a notifica deschiderea procedurii insolvenţei fa?ă de debitoare tuturor creditorilor, debitoarei, oficiului registrului comer?ului în vederea efectuării men?iunii. În temeiul art. 99 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, notificarea se realizează potrivit Codului de procedură civilă, şi se publică, totodată pe cheltuiala averii debitoarei într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI). Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate men?iunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: ? termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor şi cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014, taxa judiciară de timbru aferentă– de 200 lei, sancţiunea nedepunerii dovezii plăţii acesteia – anularea cererii, precum şi precizarea că actele de procedură se impun a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios – contestaţii, obiecţiuni, se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă; ? termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art. 111 din Legea nr. 85/2014 ; ? locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea sau după caz, desemnarea administratorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia, alegerea comitetului creditorilor, analizarea raportului cu cauze. Administratorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare; ? termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului Registrul Comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 20.06.2023 un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin prevederile art. 92 alin. 1-2 din Legea nr.85/2014. În cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiile art. 38 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi a formulării propunerii de intrare în faliment prin procedură simplificată, are obligaţia de a prezenta documentele doveditoare, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 12.07.2023 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art. 169-173 din lege. Administratorul va aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a formula acţiuni pentru anularea lor. În temeiul art. 97 alin. 2 din Legea nr. 97 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment, iar administratorul judiciar va proceda pe cale de consecinţă potrivit art. 97 alin. 3 sau art. 97 alin. 4 şi 5, după caz. În temeiul art. 97 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului la sediul său profesional, pe cheltuiala solicitantului. În acela?i termen, o copie de pe raport va fi depusă la dosarul cauzei ?i la registrul comer?ului ?i va fi comunicată societă?ii debitoare. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 17.07.2023, data poştei. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 08.08.2023. În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc administratorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, administratorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 22.09.2023, ora 09:00, (cu luarea în considerare a modului de alocare a zilelor de şedinţă pentru completul C7) termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar. În baza dispoziţiilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 13.08.2023 ( termen majorat cu 14 zile conform art. 100 al. 2 din Legea nr. 85/2014) la ora şi locul comunicat de administrator, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului. Conform art. 48 alin. 6 şi 8 din Legea nr. 85/2017 stabile?te obliga?ia administratorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal ?i hotărârea adunării creditorilor, precum ?i dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cu men?iunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Stabile?te în sarcina administratorului judiciar, în temeiul şi în condiţiile stabilite de art. 101 alin. 1-2 din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societă?ii debitoare cu respectarea unui termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, nu mai târziu de 01.08.2023, nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabileşte în sarcina debitoarei, în temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de a deschidere un cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul urmând a fi deschis de administratorul judiciar provizoriu. În situa?ia existen?ei disponibilită?ilor băne?ti ale debitoarei, acestea vor fi păstrate într-un cont bancar special de depozit. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (prima zi de luni din fiecare lună, pentru luna precedentă) la dosarul cauzei şi va transmite spre publicare un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras întocmit în condiţiile art. 5 pct. 28 şi art. 64 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 (un rezumat al măsurilor luate ) va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014, comunică prezentei hotărâri către toate instan?ele judecătore?ti de pe raza jude?ului Mure? ?i tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise, comunicare ce se va realiza de către lichidatorul judiciar. Fără cheltuieli de judecată. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, hotărârea este executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Stabileşte termen de judecată la data de 22.09.2023, ora 09:00. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 31.05.2023.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2023-05-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 31.05.2023, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

BRD GROUPE SOCIETE GENERALE SA - Creditor
GALACOMEX SRL - Debitor
SOCIETATEA ELECTRICA FURNIZARE S.A., LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA ALM GRUP S.A. - Creditor
SOCIETATEA PATRIA BANK S.A. - Creditor
D.G.R.F.P. BRAŞOV PRIN A.J.F.P. MUREŞ - Creditor
S.C. BERTIS S.R.L. - Creditor
MUNICIPIUL REGHIN REPREZENTAT PRIN PRIMAR - Creditor
RAIFFEISEN BANK S.A. - Creditor
SOCIETATEA CSIKI RETAIL 2020 S.R.L. - Creditor
COMUNA BREAZA - Creditor
SOCIETATEA PITYOKA GYAR S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA COMPANIA AQUASERV S.A. - Creditor
SOCIETATEA COCA COLA HBC ROMÂNIA S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA CORALIA COM S.R.L., PRIN AVOCAT FLORIN LUDUŞAN - Creditor
SOCIETATEA JT INTERNATIONAL (ROMÂNIA)S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor