Sedințe:
Data: 2025-01-22
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Data: 2024-09-10
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 111/1259/2023
Termen administrativ: 10.09.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DHY MANAGEMENT SOLUTIONS SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri concrete pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare
- în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului.
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.01.2025.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2024-05-08
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 111/1259/2023
Termen administrativ: 08.05.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DHY MANAGEMENT SOLUTIONS SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a1
- să întocmească tabelul definitiv ( să ia în considerare şi cererea de retragere de la masa credală formulată de BRD Sogelease IFN SA)
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare
- în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului.
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 10.09.2024.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2024-01-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 111/1259/2023
Termen administrativ: 17.01.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DHY MANAGEMENT SOLUTIONS SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească tabelul definitiv ( să ia în considerare şi cererea de retragere de la masa credală formulată de BRD Sogelease IFN SA)
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare
- în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului.
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 08.05.2024.
Judecător sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2023-09-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e rap. la art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar definitiv ART PRO INSOLV SPRL conform hotărârii adunării generale a creditorilor debitoarei DHY MANAGEMENT SOLUTIONS S.R.L. din data de 17.07.2023 (proces-verbal al adunării generale a creditorilor debitoarei din data de 17.07.2023 întocmit de administratorul judiciar provizoriu CII ENOIU NICULAE publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 12237/21.07.2023), cu un onorariu fix ce nu depă?e?te 7000 lei, exclusiv TVA pentru întreaga procedură şi un procent de maxim 1% exclusiv TVA din sumele distribuite creditorilor, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea numirii noului administrator judiciar.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar provizoriu CII ENOIU NICULAE, desemnat prin Încheierea din data de 03.05.2023 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 111/1259/2023.
Dispune achitarea către administratorul judiciar CII ENOIU NICULAE a onorariului de 4000 lei, cu ocazia întocmirii primului plan de distribuire. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, onorariul se va achita din fondul de lichidare ORC Argeş, în conformitate cu dispoziţiile art. 38 alin. 4 şi 5 din OUG nr. 86/2006.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 20.09.2023.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-07
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 111/1259/2023
Termen administrativ: 07.09.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DHY MANAGEMENT SOLUTIONS SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat a1
- să întocmească tabelul definitiv
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare
- în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului.
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a hotărât constituirea unui comitet al creditorilor format din AJFP Argeş , BT LEASING TRANSILVANIA IFN SA şi FIRST BANK SA (proces verbal al adunării creditorilor din data de 17.07.2023).
Ia act că adunarea generală a asociaţilor a desemnat administrator special pe Ţenţu Marius ( proces verbal al adunării generale a asociaţilor din 10.05.2023)
În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. e şi art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, pentru confirmarea administratorului judiciar desemnat de adunarea creditorilor,
Dispunem:
- se stabileşte termen de judecată la data de 20.09.2023, în camera de consiliu, fără citarea părţilor;
Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2024.
Document: Rezolutie
Data: 2023-05-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea DHY MANAGEMENT SOLUTIONS SRL, prin reprezentant legal, Ţenţu Marius.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei DHY MANAGEMENT SOLUTIONS SRL.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII ENOIU NICULAE, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 03 iulie 2023, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/ 2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării);
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 19 iunie 2023;
Judecător sindic,
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 10 iulie 2023;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 07 august 2023.
- adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 17 iulie 2023 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 24 mai 2023, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 13 iunie 2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate.
De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”;
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 07 septembrie 2023.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 03.05.2023.
Judecător sindic,
Document: incheieredesedinta