DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 153/1371/2023


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 153/1371/2023
Data înregistrării: 2023-06-26
Data ultimei modificări: 2024-09-06T08:54:46.773
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-10-16
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 sindice



Data: 2024-05-29
Ora estimată: 12:30
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură, amână cauza la data de 16.10.2024, ora 13:00.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-05-07
Ora estimată: 12:00
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de societatea TEUER INTL SRL, în insolvenţă, reprezentată conven?ional de SPARL Bulboacă & Asocia?ii, ca inadmisibilă. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare pentru petent, iar pentru orice persoană interesată, chiar dacă nu a fost citată la soluţionarea cererii, de la data la care a luat cunoştinţă de prezenta încheiere, dar nu mai târziu de un an de zile de la data pronunţării. Cererea de apel de se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în condiţiile art. 402 teza ultimă Cod procedură civilă, astăzi, 07.05.2024.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-04-24
Ora estimată: 12:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 29.05.2024, ora 12:30.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-04-04
Ora estimată: 12:00
Complet: C58 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge declaraţia de abţinere formulată de către dna judecător C. M. de la soluţionarea cauzei care face obiectul dosarului nr. 153/1371/2023 al Tribunalului Specializat Mureş. Definitivă. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 04.04.2024.
Document: incheiereabtinere

Data: 2024-03-27
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Dispune înaintarea dosarului completului competent în vederea soluţionării declaraţiei de abţinere.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-02-21
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ca urmare a admiterii cererii de amânare, amână judecarea cauzei la data de 27.03.2024, ora 13:00.
Document: incheieredesedinta

Data: 2024-01-10
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat.

Data: 2023-12-14
Ora estimată: 08:30
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite sesizarea din oficiu privind preschimbarea termenului de judecată. Preschimbă termenul de judecată stabilit iniţial la data de 10.01.2024, ora 13:00, în prezentul dosar, şi stabileşte noul termen de judecată pentru data de 21.02.2024, ora 13:00, sala 219 a Tribunalului Specializat Mureş. Dispune citarea părţilor pentru noul termen de judecată astfel stabilit prin Buletinul procedurilor de insolvenţă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 14.12.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-12-13
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea formulată de administratorul judiciar provizoriu RTZ & PARTNERS SPRL, Filiala Bucureşti, desemnat în beneficiul societăţii TEUER INTL SRL, în insolvenţă. Dispune prelungirea cu încă 30 de zile a termenelor prevăzute de art. 100 lit.c) şi e) din Legea nr. 85/2014, respectiv: - termenul limită stabilit pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe; - termenul limită stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor. Dispune prelungirea cu încă 60 de zile a termenelor prevăzute de art. 101 şi art. 155 din Legea nr. 85/2014, respectiv: - termenul limită stabilit pentru inventarierea bunurilor debitoarei; - termenul limită stabilit pentru evaluarea bunurilor debitoarei; Dispune comunicarea prezentei încheieri administratorului judiciar petent. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare pentru administratorul judiciar petent, iar de către orice persoană interesată, chiar dacă nu a fost citată la soluţionarea cererii de la data la care a luat cunoştinţă de prezenta încheiere, dar nu mai târziu de un an de zile de la data pronunţării. Cererea de apel de se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în condiţiile art. 402 teza ultimă Cod procedură civilă, astăzi, 13.12.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-10-11
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată în temeiul art. 66 din Legea nr. 85/2014 de către debitoarea societatea TEUER INTL SRL. Constată că debitoarea societatea TEUER INTL SRL, este în stare de insolvenţă. În temeiul dispoziţiilor art. 66 alin.(7) din Legea nr. 85/2014 califică cererile creditorilor societatea ROMCAB SA, în reorganizare, societatea MOTOPLUS PANEURO SRL, societatea PORSCHE LEASING ROMANIA IFN şi societatea PORSCHE BROKER DE ASIGURARE SRL, societatea PANEURO INTERNATIONAL SRL, societatea MHS TRUCK SERVICE SRL, drept declaraţii de creanţă. În temeiul art. 38 alin. (1) şi art. 65 alin. (1), art. 66 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală de insolvenţă a debitoarei. În temeiul art. 45 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă societatea profesională RTZ & PARTNERS SPRL – Filiala Bucureşti, cu un onorariu provizoriu de 3.000 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 83 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii, toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi administratorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". În temeiul art. 87 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în perioada de observaţie debitorul va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, cere se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar, în condiţiile legii. În temeiul art. 87 alin. (2) teza I din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc condiţiile prevăzute la alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar, scop în care acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În temeiul art. 87 alin. (2) teza a II-a din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care o anumită operaţiune care excedează activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special, iar în cazul în care activitatea este condusă de către administratorul judiciar, operaţiunea va fi efectuată de către acesta cu aprobarea comitetului creditorilor, fără a fi necesară cererea administratorului special. În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului, cu excepţia acelora prevăzute de lege. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescripţie a acţiunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va atenţiona băncile notificate că încălcarea interdicţiei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum şi o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 23.10.2023 ca fiind termenul până la care debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. (1) din lege. În temeiul art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 23.10.2023 ca fiind data la care administratorul judiciar va convoca adunarea generală a asociaţilor debitorului pentru desemnarea administratorului special. În temeiul art. 53 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asociaţilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în urma deschiderii procedurii, administratorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 74 din lege, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat sau înregistrat, pentru efectuarea menţiunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va comunica de îndată creditorilor, şi, în orice caz, cel mai târziu la data de 16.11.2023, notificarea care, conform dispoziţiilor prezentei sentinţe, va cuprinde: a) […] b) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor; e) locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 27.11.2023 ca fiind termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 19.12.2023 ca fiind termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele menţiuni: - debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; - contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termenul stabilit conform hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei; - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei; - obligaţia celui care formulează contestaţia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special, sub sancţiunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obligaţii, din oficiu, unei amenzi în condiţiile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor ce o însoţesc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, administratorului judiciar şi debitorului, sub sancţiunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 111 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, fixează data de 27.12.2023 ca fiind termenul-limită de depunere la tribunal a contestaţiilor la tabelul preliminar al creanţelor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 10.01.2024 ca fiind termenul de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 112 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 31.01.2024 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va înregistra la tribunal şi va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului, arătând suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) şi art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la 27.12.2023 data la care administratorul judiciar va convoca prima adunare a creditorilor, la ora şi locul comunicat de administratorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea administratorului judiciar ori, după caz, confirmarea administratorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum şi desemnarea comitetului creditorilor. În temeiul art. 48 alin. (6) şi (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate procesele-verbale ale şedinţelor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei şi trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în termen de două zile lucrătoare de la data şedinţei adunării creditorilor, cu menţiunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 58 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar este obligat să îşi organizeze şi optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribuţii: a) examinarea situaţiei economice a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74, după caz, şi întocmirea unui raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale şi supunerea acelui raport aprobării judecătorului-sindic, într-un termen stabilit de acesta, dar care nu va putea depăşi 20 de zile de la desemnarea administratorului judiciar; b) examinarea activităţii debitorului şi întocmirea unui raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea şi depunerea la dosarul cauzei, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depăşi 40 de zile de la desemnarea administratorului judiciar; c) întocmirea actelor prevăzute la art. 67 alin. (1), în cazul în care debitorul nu şi-a îndeplinit obligaţia respectivă înăuntrul termenelor legale, precum şi verificarea, corectarea şi completarea informaţiilor cuprinse în actele respective, când acestea au fost prezentate de debitor; d) elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului, în funcţie de cuprinsul raportului prevăzut la lit. a); e) supravegherea operaţiunilor de gestionare a patrimoniului debitorului; f) conducerea integrală, respectiv în parte, a activităţii debitorului, în acest ultim caz cu respectarea precizărilor exprese ale judecătorului-sindic cu privire la atribuţiile sale şi la condiţiile de efectuare a plăţilor din contul averii debitorului; g) convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică; h) introducerea de acţiuni pentru anularea actelor sau operaţiunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; i) sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură; j) denunţarea unor contracte încheiate de debitor; k) verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe; l) încasarea creanţelor, urmărirea încasării creanţelor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, pentru aceasta putând angaja avocaţi; m) încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale, cu condiţia confirmării acestor operaţiuni de către judecătorul-sindic; n) sesizarea judecătorului-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta; o) inventarierea bunurilor debitorului; p) dispunerea evaluării bunurilor debitorului, astfel încât aceasta să fie realizată până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; q) transmiterea spre publicare în BPI a unui anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar este obligat să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. h) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activităţii debitorului, administratorul judiciar este obligat să introducă acţiuni pentru anularea actelor sau operaţiunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, debitorul sau, după caz, debitorul şi administratorul judiciar sunt obligaţi, să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora, precum şi a datelor de identificare a cocontractanţilor. În temeiul art. 92 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 31.10.2023 ca fiind termen administrativ de verificare pentru care administratorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorului-sindic raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală, şi în care va indica dacă debitorul se încadrează în categoriile prevăzute la art. 38 alin. (2) şi dacă, în consecinţă, trebuie supus procedurii simplificate prevăzute de lege, caz în care în raport va cuprinde documentele doveditoare şi propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată, pe care o va notifica creditorilor care au depus cererea introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 22.11.2023 ca fiind termen administrativ de verificare pentru care administratorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorul-sindic raportul amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care debitorul nu se încadrează în categoriile prevăzute la art. 38 alin. (2), raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment. În temeiul art. 97 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care, prin raportul său, administratorul judiciar arată că activitatea debitorului poate fi redresată pe baza unui plan de reorganizare judiciară, acesta va preciza dacă recomandă ca planul de reorganizare să fie propus de debitor, dacă, la cererea debitorului, colaborează la întocmirea planului ori dacă intenţionează să propună un alt plan singur sau împreună cu unul ori mai mulţi creditori. În temeiul art. 97 alin. (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care administratorul judiciar va face în raport propunerea de intrare în faliment, acesta va publica un anunţ referitor la raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu indicarea datei primei adunări a creditorilor, sau va convoca adunarea creditorilor, dacă raportul va fi depus după data primei adunări, adunare în care va supune votului adunării creditorilor propunerea de intrare în faliment. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului şi va depune câte o copie la grefa tribunalului şi la registrul comerţului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănunţită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legislaţia aplicabilă, numirea administratorului, premise avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evoluţia şi structura capitalului social a debitorului (se va determina data apariţiei stării de insolvenţă a debitorului!; dacă există date se va prezenta şi un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situaţiei patrimoniale (se va face analiză pe bilanţ contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informaţiile financiare avute la dispoziţie pentru perioada ulterioară ultimului bilanţ contabil); 4. Analiza indicatorilor bilanţieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit şi pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari şi evoluţia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activităţii comerciale desfăşurate (după caz se va face referire la marketingul societăţii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) funcţională şi de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane şi evoluţia acestora; 12. Analiza obligaţiilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finanţare: finanţare proprie sau finanţare din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilanţieri în vederea stabilirii modului în care a fost susţinută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost susţinută din surse proprii sau a fost susţinută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului şi pasivului debitorului şi a documentelor contabile, în vederea stabilirii existenţei sau nu a premiselor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; - în situaţia în care în desfăşurarea activităţii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destinaţia acestora, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea susţinerii activităţii din surse proprii, va efectua o analiză a creanţelor societăţii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clienţii şi a asigurat siguranţa recuperării acestor creanţe, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea creanţelor, va analiza modul în care acestea au fost securizate şi dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilităţii, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; - va analiza contractele încheiate cu diferiţi furnizori de materii prime, utilităţi, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor terţi care ofereau aceleaşi servicii în aceleaşi condiţii dar în condiţii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; - prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenienţei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situaţia o impune, pentru descrierea tabloului de finanţare a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finanţare şi de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce priveşte cauzele şi împrejurările, precum şi în ce priveşte persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societăţii în stare de insolvenţă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 12.12.2023 ca fiind termenul până la care administratorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 74 din lege şi / sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar, în scopul obţinerii informaţiilor şi documentelor necesare, în special cu privire la existenţa bunurilor, creanţelor ori disponibilităţilor băneşti în patrimoniul debitorului, va adresa solicitări instituţiilor, autorităţilor şi organismelor, în primul rând de la nivel naţional, şi în al doilea rând de la nivel regional şi local, care ar putea, potrivit reglementărilor legale, să deţină astfel de informaţii, date şi înregistrări, cum sunt: serviciul PATRIMVEN, Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, Sistemul National de Evidenţe Auto, Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, şi altele asemenea, după caz. În temeiul art. 151 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, corespondenţa comercială, arhiva, dispozitivele de stocare şi prelucrare a informaţiei, contractele, mărfurile şi orice alte bunuri mobile aparţinând averii debitorului, iar în timpul acţiunii de sigilare, administratorul judiciar va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor. În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în situaţia prevăzută la art. 93, administratorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după obţinerea relaţiilor scrise privind situaţia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96 din lege, administratorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorităţile relevante. În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar nu va pune sub sigilii: a) obiectele care vor trebui valorificate de urgenţă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare; b) registrele de contabilitate; c) cambiile şi alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum şi acţiunile ori alte titluri de participaţie ale debitorului, care vor fi luate de administratorul judiciar pentru a fi încasate sau pentru a efectua activităţile de conservare necesare; d) numerarul pe care administratorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului. În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispoziţiei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de faţă şi să asiste la inventar. În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar, pe măsura desfăşurării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. În temeiul art. 153 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului şi va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere. În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidităţi, administratorul judiciar va putea valorifica de urgenţă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferinţă, pentru obţinerea acestor lichidităţi, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licitaţie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. p) şi art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte data de 30.01.2024 ca fiind data până la care administratorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului şi va depune la dosarul cauzei raportul de evaluare. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 58 alin. (2) şi art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, fixează data de 02.02.2024 ca fiind termenul-limită până la care administratorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, împreună cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în locaţia indicată prin anunţ de administratorul judiciar. În temeiul art. 39 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispoziţiile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, disponibilităţile băneşti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va depune lunar [în ultima zi lucrătoare din fiecare lună] la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 5 pct. 28 şi art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă reprezintă un rezumat al măsurilor luate şi va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii debitorului şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic va sancţiona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei administratorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credinţă, nu îşi îndeplineşte ori îndeplineşte cu întârziere atribuţiile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte la data de 10.01.2024 termen judiciar de definitivare a tabelului de creanţe, la care judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 43 alin. (2) şi art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, hotărârea poate fi atacată cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 11.10.2023.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2023-10-06
Ora estimată: 09:00
Complet: C27 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite excepţia nelegalei compuneri a completului de judecată invocată de instanţă din oficiu. În temeiul art. 101 alin. 3 din HCSM nr. 3243/2022 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară a instanţelor judecătoreşti, dispune sesizarea preşedintelui Tribunalului Specializat Mureş, pentru a stabili completul care va soluţiona cauza. Pronunţată în condiţiile art. 396 Cod procedură civilă, astăzi 06.10.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-10-05
Ora estimată: 12:00
Complet: C27 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra exceptiei nelegalei compuneri a completului de judecată si, în subsidiar, asupra cererilor de deschidere a procedurii si, subsidiar, asupra cererii de numire a administratorului la data de 06.10.2023. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 05.10.2023.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2023-09-22
Ora estimată: 12:00
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite excepţia nelegalei compuneri a completului de judecată invocată de instanţă din oficiu. Dispune trimiterea prezentului dosar la completul de judecată iniţial învestit cu soluţionarea dosarelor nr. 50/1371/2017 al Tribunalului Specializat Mureş, respectiv nr.119/1371/2017 al Tribunalului Specializat Mureş, C-27 sindice, în vederea stabilirii termenului de judecată. Pronunţată în condiţiile art. 396 alin.(2) C.proc.civ., azi, 22.09.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-09-20
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: Repune cauza pe rol. Stabileşte termen în camera de consiliu la data de 22.09.2023, ora 12:00, fără citare. Dispune comunicarea înscrisurilor depuse la data de 20.09.2023 de către creditoarea MHS Truck Service SRL prin e-mail, către debitoare şi către creditorii care au formulat cereri de deschidere a procedurii. Sub rezerva punerii în discuţie la termenul de judecată stabilit, dispune emiterea unei adrese către ONRC cu menţiunea de a ne comunica informaţiile privind deţinerea calităţii de beneficiar real a domnilor Prosszer Zoltan, respectiv Chiru Matei Dan în cadrul societăţilor Motoplus Paneuro SRL, Paneuro International SRL, Teuer Intl SRL. Sub rezerva punerii în discuţie la termenul de judecată stabilit, dispune emiterea unei adrese către ONRC cu menţiunea de a ne comunica hotărârile AGA ale societăţii Teuer Intl SRL din data de 16.10.2021, 16.11.2021, 23.11.2021, respectiv 05.12.2021 şi de a ne comunica hotărârea AGA a societăţii Motoplus Paneuro SRL de majorare a capitalului social şi cooptare asociat nou în persoana numitei Albu Adela-Ioana. Sub rezerva punerii în discuţie la termenul de judecată stabilit, dispune ataşarea dosarului nr. 317/1371/2022 al Tribunalului Specializat Mureş, în vederea pronunţării soluţiei în prezentul dosar. Pronunţată în condiţiile art. 396 alin.(2) C.proc.civ., azi, 20.09.2023.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-09-13
Ora estimată: 13:00
Complet: C51 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 20.09.2023. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 13.09.2023.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

TEUER INTL S.R.L. - Debitor
TEUER INTL S.R.L. PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL PROSSZER ZOLTAN, CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Debitor
S.C. ROMCAB S.A.- PREŞEDINTE COMITET CREDITORI - Creditor
S.C. MOTOPLUS PANEURO S.R.L.- MEMBRU COMITET CREDITORI - Creditor
S.C. PANEURO INTERNATIONAL S.R.L. - MEMBRU COMITET CREDITORI - Creditor
PORSCHE LEASING ROMÂNIA IFN S.A. - Creditor
PORSCHE BROKER DE ASIGURARE S.R.L. - Creditor
MHS TRUCK SERVICE S.R.L. - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ-MEMBRU COMITET CREDITORI - Creditor
SALARAŢII DEBITOAREI - Creditor
BRD SOGELEASE IFN SA - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA IFN S.A. - Creditor
SCANIA CREDIT ROMÂNIA IFN S.A. - Creditor
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ ACĂŢARI - Creditor
ATLI ROMÂNIA S.R.L. - Creditor
AUTO BRAND S.R.L. - Creditor
AUTOPNEU MUREŞ S.R.L. - Creditor
BEJ DEMETER TIBERIU - Creditor
BENUTI COMPANY S.R.L. - Creditor
CABINET DE AVOCAT FLOREA MARIA CORINA - Creditor
CAYUGA LOGISTIC S.R.L. - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE S.A. - Creditor
ENGIE ROMÂNIA S.A. - Creditor
FAN COURIER EXPREXS S.R.L. - Creditor
FOERCH S.R.L. - Creditor
GRUPPO DAMIDIO S.R.L. - Creditor
INTERNEBA S.R.L. - Creditor
MEC DIESEL SEE S.R.L. - Creditor
MOTORACTIVE IFN S.A. - Creditor
PACIFIC TUR S.R.L. - Creditor
PNEUMUREŞ 2016 S.R.L. - Creditor
PRISTA OIL ROMÂNIA S.A. - Creditor
ROMARHCOM S.R.L. - Creditor
SADALBARI S.R.L. - Creditor
SCANIA ROMÂNIA S.R.L. - Creditor
SCHENKER LOGISTICS ROMÂNIA S.A. - Creditor
SCHMITZ CARGOBULL ROMÂNIA S.R.L. - Creditor
TOMVLAD TRANS S.R.L. - Creditor
TRACKNAMIC S.R.L. - Creditor
UNION TANK ECKSTEIN GMBH&CO KG-MEMBRU COMITET CREDITORI - Creditor
TRANSPED RC-RAC S.R.L. - Creditor
VODAFONE ROMÂNIA S.A. - Creditor
YOKO GAME TRANS S.R.L. - Creditor