Sedințe:
Data: 2025-01-16
Ora estimată: 9:30
Complet: F7
Data: 2024-09-12
Ora estimată: 9:30
Complet: F7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: cauza s-a amânat pentru termenul din data de 16 ianuarie 2025, ora 09:30
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-06-06
Ora estimată: 9:30
Complet: F7
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar JURIS INSOLVENCY SPRL, al debitoarei COMUNAL ECO SRL, privind deschiderea procedurii generale a falimentului împotriva debitoarei.
Dispune intrarea în faliment în procedură generală a debitoarei COMUNAL ECO S.R.L., şi desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe JURIS INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Dispune dizolvarea debitoarei COMUNAL ECO S.R.L.
Dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
Dispune întocmirea de către fostul administrator judiciar, în termen de 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii insolvenţei.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune notificarea de către lichidator a intrării în faliment în condiţiile art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, tuturor creditorilor prevăzuţi la art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 05.07.2024, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 05.08.2024, data limită pentru înregistrarea eventualelor contestaţii la tabelul suplimentar în termen de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar al creanţelor, şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 12.09.2024.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor, efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 12.09.2024, ora 9:30, sala 249.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cu depunerea apelului la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată azi, 06.06.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
Document: Hotarare
Data: 2024-02-15
Ora estimată: 9:30
Complet: F7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că nu s-au înregistrat cereri în anulare faţă de hotărârea Adunării creditorilor din data de 05.12.2023, al cărui proces verbal a fost publicat în BPI din data de 07.12.2023, prin care a fost desemnat expertul evaluator.
Ia act de faptul că nu s-au înregistrat obiecţiuni împotriva raportului de evaluare depus la dosarul cauzei în data de 31 ianuarie 2024 şi cu privire la care s-a publicat anunţ în BPI în data de 01.02.2024.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 6 iunie 2024 sala 249, ora 09:30, pentru când administratorul judiciar va realiza demersurile care se impun în actualul stadiu al procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-10-19
Ora estimată: 9:00
Complet: F7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că nu s-au înregistrat contestaţii împotriva tabelului preliminar al creanţelor.
În baza art.112 din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar şi să publice în BPI tabelul definitiv creanţe în forma corespunzătoare tabelului preliminar.
Ia act că până la acest moment nu s-au înregistrat cereri în anulare faţă de hotărârea Adunării creditorilor din data de 11.10.2023 prin care a fost confirmat în calitate de administrator judiciar al debitoarei JURIS INSOLVENCY SPRL cu un onorariu de 7000 lei exclusiv TVA pentru întreaga procedura şi un onorariu de succes de 5% exclusiv TVA, din sumele distribuite creditorilor în cadrul procedurii.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 15.02.2024, sala 249, ora 09:30, pentru când administratorul judiciar va învedera ce demersuri mai sunt de efectuat în procedură.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-21
Ora estimată: 9:00
Complet: F7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea perioadei de observaţie în procedura generală a insolvenţei debitoarei.Ia act de faptul că în adunarea generală extraiordinară a asociaţilor debitorei din data de 5 septembrie 2023, a fost desemnat în calitate de administrator special al debitoarie domnul Puşcaş Vasile Ioan şi dispune introducerea identităţii acestuia în sistemul informati ECRIS.Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 19 octombrie 2023, sala 249, ora 09:00, pentru cţnd administratorul judiciar va întreprinde toate demersurile impuse de stadiul procedurii.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-08-10
Ora estimată: 11:00
Complet: Complet Nou Directe Vacanta 2
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei COMUNAL ECO SRL şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei COMUNAL ECO SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu JURIS INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventuala TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 7.000 lei + eventuala TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 10 octombrie 2023, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 19 octombrie 2023.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 21 septembrie 2023, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 5 octombrie 2023, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar provizoriu în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 19 octombrie 2023.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu JURIS INSOLVENCY SPRL, în Cluj-Napoca, str. Dobrogeanu Gherea, nr. 16, ap. 4, jud. Cluj, la data de 11 octombrie 2023, ora 14:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 21 septembrie 2023, sala 249, ora 9:00, pe rolul completului F7.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 10 august 2023.
Document: Hotarare
Data: 2023-07-27
Ora estimată: 11:00
Complet: Complet Nou Directe Vacanta 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În aplicarea dispoziţiilor Hotărârii Colegiului de Conducere al Tribunalului Specializat Cluj nr.3/17.05.2023 şi având în vedere Hotărârea nr.3/20.06.2023 adoptată de Adunarea Generală a Judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj, precum şi Hotărârea Adunării generale a personalului auxiliar de specialitate şi conex din cadrul Tribunalului Specializat Cluj din data de 23.06.2023, amână cauză la data de 10 august 2023, ora 11:00, sala 249, Complet Nou Directe Vacanţă 2.
Document: incheieredesedinta