Sedințe:
Data: 2024-10-24
Ora estimată: 09:00
Complet: C8
Data: 2024-06-27
Ora estimată: 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt:
În temeiul art. 92 alin. 4 din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, aprobă concluziile raportului administratorului judiciar.
În temeiul art. 92 alin 5, rap. la art. 145 alin. 1 lit. D din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului UNIT RETAIL GROUP SRL.
În temeiul art. 145 alin 2 Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare UNIT RETAIL GROUP SRL.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi trimiterea de notificări tribunalelor din alte judeţe în care debitorul are bunuri în vederea sigilării, în sarcina lichidatorului judiciar.
Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 10 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii.
Confirmă în calitate de lichidator judiciar pe RISE INSOLVENCY SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie provizorie de 2000 lei din averea debitorului.
Dispune efectuarea plăţii onorariului administratorului judiciar RISE INSOLVENCY SPRL în sumă de 7000 lei fără TVA şi a cheltuielilor de procedură în cuantum de 358 lei din fondul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
În temeiul art. 147 alin 1 şi 2 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune ca lichidatorul să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin 3 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art. 145 alin 2 lit. e), debitorului şi registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 24.10.2024, ora 09,00.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti, Secţia a VII a.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 27.06.2024.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2024-02-08
Ora estimată: 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea S.C. TOTUNIK S.R.L.
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei UNIT RETAIL GROUP SRL.
În cazul în care debitoarea nu depune la dosar, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, o declaraţie prin care să-şi manifeste intenţia de reorganizare, în temeiul art. 85 alin. 1 raportat la art. 74 şi art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare – constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, situaţie în care conducerea integrală a activităţii debitoarei revine administratorului judiciar.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Pune în vedere debitoarei că este obligată să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitoarea nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 25.03.2024; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 15.04.2024; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 10.05.2024; d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 22.04.2024.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu, dintre ofertele depuse la dosar, pe RISE INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014, cu o remuneraţie provizorie de 7.000 lei din averea debitoarei.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În acest scop, administratorul judiciar va efectua verificări şi va anexa răspunsurile de la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, precum şi de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la Serviciul Permise Auto, OCPI Bucureşti Sector 1-6, OCPI de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la ANCPI – registrul la nivel naţional, REVISAL cu privire la situaţia contractelor de muncă în derulare la data deschiderii procedurii şi AFP Sector sediu debitoare cu privire la documentele contabile înregistrate la aceasta instituţie si situaţia conturilor debitoarei la data deschiderii procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 27.06.2024, ora 09.00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, astăzi 08.02.2024.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2024-01-25
Ora estimată: 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere că, prin Hotărârea nr. 7 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti, din data de 14.12.2023, menţinută prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 10.01.2024, s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia celor care se judecă pe perioada vacanţei judecătoreşti iar cauza de faţă nu se regăseşte în această categorie, instanţa amână cauza şi acordă termen.
Document: incheieredesedinta