DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 283/1371/2023


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 283/1371/2023
Data înregistrării: 2023-11-08
Data ultimei modificări: 2024-09-25T08:35:40.86
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-10-18
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza


Data: 2024-07-05
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 al. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014 confirmă planul de reorganizare a activităţii debitoarei GUSTUL DIN ARDEAL S.R.L. CUI 41679414, J26/1837/2019 plan propus de către debitoare prin administrator special. În temeiul art.141 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a-şi reorganiza activitatea potrivit planului de reorganizare confirmat, data începerii procedurii de reorganizare fiind aceea de 05 iulie 2024. În temeiul prevederilor art.144 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei prin administrator special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitoarei, iar ulterior aprobării acestora de către adunarea creditorilor , obligaţia de a le înregistra la grefa tribunalului. În temeiul art.144 alin.2 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta trimestrial situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii şi supunerea spre avizare adunării creditorilor. Men?ine termenul administrativ acordat conform art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 de verificare a activităţii debitoarei şi modului în care administratorului judiciar exercită supravegherea acesteia, la 18.10.2024, ora 09,oo, la Tribunalul Specializat Mureş, fără citarea păr?ilor, în camera de consiliu. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 05.07.2024.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2024-06-21
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de confirmare a planului de reorganizare la 05.07.2024, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2024-05-24
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolventei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolventei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18.10.2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie

Data: 2024-03-29
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea cu caracter necontencios având ca obiect prelungirea termenului de depunere a planului de reorganizare formulată de către debitoarea GUSTUL DIN ARDEAL S.R.L. prin administrator judiciar DT RESTRUCTURING S.P.R.L. În temeiul art. 132 al. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune prelungirea termenului de depunere a planului de reorganizare a activităţii debitoarei Gustul din Ardeal S.R.L. cu 30 de zile respectiv până la data de 07.05.2024. Dispune comunicarea prezentei încheieri prin e-mail debitoarei petente prin administrator judiciar, dar şi administratorului special al acesteia. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 29.03.2024.
Document: incheieredesedintasecreta

Data: 2024-02-23
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că, în lipsă formulării contestaţiilor la tabelul preliminar de obligaţii, acesta a devenit tabel definitiv de creanţe. Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 24 mai 2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-11-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată în temeiul art. 66 al.1 din Legea nr. 85/2014 de către debitoarea GUSTUL DIN ARDEAL S.R.L., CUI 41679414, J26/1837/2019 prin S. C. în calitate de administrator. Constată că debitoarea GUSTUL DIN ARDEAL S.R.L., CUI 41679414, J26/1837/2019, este în stare de insolvenţă. În temeiul dispoziţiilor art. 71 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de societatea debitoare GUSTUL DIN ARDEAL S.R.L. În temeiul art.66 al. 6 din Legea nr. 85/2014 dispune conexarea la prezentul dosar a cererii de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de către creditoarea Agro Rom Impex S.R.L. împotriva aceleiaşi debitoare cerere ce formează obiectul dosarului nr. 281/1371/2023 al Tribunalului Specializat Mureş pe care administratorul judiciar urmează să o analizeze ca o declaraţie de creanţă. În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. Pune în vedere debitoarei să respecte dispozi?iile art. 87 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, în perioada de observa?ie, debitoarea va putea să continue desfă?urarea activită?ilor curente ?i poate efectua plă?i către creditorii cunoscu?i, care se încadrează în condi?iile obi?nuite de exercitare a activită?ii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, opera?iunile ?i plă?ile care depă?esc condi?iile prevăzute la art. 87 alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribu?iilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o ?edin?ă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită opera?iune care excedează activită?ii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special. În temeiul dispoziţiilor art. 73 şi art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar (indicat de creditoare) DT RESTRUCTURING S.P.R.L. şi stabileşte o remuneraţie provizorie de 4.000 lei, (fără alte taxe). În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va fi definitivată remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei, în temeiul art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile art. 117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr.85/2014. În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii cheltuielilor de procedură, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar aplicarea prevederilor art. 39 alin. 4-6 din Legea nr. 85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile proprii ale practicianului în insolvenţă. În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014 menţine în favoarea debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, toate aceste atribute fiind lăsate pe seama acesteia, însă sub controlul şi supravegherea administratorului judiciar, în condiţiile stabilite de dispoziţiile art. 87 alin. 1 lit. a) ori cele ale art. 87 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi cu respectarea exigenţelor prevăzute de dispoziţiile art. 5 alin. 1 pct. 66 din Legea nr. 85/2014. În baza art. 74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 29.11.2023 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare GUSTUL DIN ARDEAL S.R.L (cu luarea în considerare a timpului necesar notificării) pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul dispoziţiilor art. 54 din Legea nr. 85/2014 încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii. În temeiul dispoziţiilor art. 55 din Legea nr.85/2014 activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea lichidatorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute. Atrage atenţia debitoarei prin administrator special asupra consecinţelor prescrise prin prevederile art. 84 alin.1-2 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 84 alin. 3 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei şi sub autoritatea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control şi supraveghere a modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzi judiciare. Administratorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul dispozi?iilor art. 100 din Legea nr. 85/2014 coroborate cu cele ale art. 99 din Legea nr. 85/2014, stabile?te în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a notifica deschiderea procedurii falimentului fa?ă de debitoare tuturor creditorilor, debitoarei, oficiului registrului comer?ului în vederea efectuării men?iunii. În temeiul art. 99 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, notificarea se realizează potrivit Codului de procedură civilă, şi se publică, totodată pe cheltuiala averii debitoarei într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI). Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate men?iunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: ? termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor şi cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014, taxa judiciară de timbru aferentă– de 200 lei, sancţiunea nedepunerii dovezii plăţii acesteia – anularea cererii, precum şi precizarea că actele de procedură se impun a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios – contestaţii, obiecţiuni, se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă; ? termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art. 111 din Legea nr. 85/2014 ; ? locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea sau după caz, desemnarea lichidatorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia, alegerea comitetului creditorilor, analizarea raportului cu cauze. Lichidatorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare; ? termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului Registrul Comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 07.12.2023 un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin prevederile art. 92 alin. 1-2 din Legea nr.85/2014. În cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiile art. 38 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi a formulării propunerii de intrare în faliment prin procedură simplificată, are obligaţia de a prezenta documentele doveditoare, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 29.12.2023 termenul pentru înregistrarea de către lichidatorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art. 169-173 din lege. Lichidatorul va aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a formula acţiuni pentru anularea lor. În temeiul art. 97 alin. 2 din Legea nr. 97 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment, iar administratorul judiciar va proceda pe cale de consecinţă potrivit art. 97 alin. 3 sau art. 97 alin. 4 şi 5, după caz. În temeiul art. 97 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului la sediul său profesional, pe cheltuiala solicitantului. În acela?i termen, o copie de pe raport va fi depusă la dosarul cauzei ?i la registrul comer?ului ?i va fi comunicată societă?ii debitoare. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 03.01.2024, data poştei. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 25.01.2024. În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, lichidatorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 23.02.2024, ora 09:00, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de lichidatorul judiciar. În baza dispoziţiilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 30.01.2024 la ora şi locul comunicat de administratorul judiciar, având următoarea ordine de zi: desemnarea administrator judiciar/confirmarea administratorului judiciar desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului. Conform art. 48 alin. 6 şi 8 din Legea nr. 85/2014 stabile?te obliga?ia administratorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal ?i hotărârea adunării creditorilor, precum ?i dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cu men?iunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Stabile?te în sarcina administratorului judiciar, în temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societă?ii debitoare în conformitate cu prevederile art. 151 - 153 din Legea nr. 85/2014 ?i de a efectua evaluarea acestora în conformitate cu dispoziţiile art. 154 din Legea nr. 85/2014, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit ?i depus la dosarul cauzei în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, nu mai târziu de 18.01.2024, nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Lichidatorul judiciar va trimite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anun? cu privire la depunerea raportului de evaluare ?i un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anun? ?i loca?ia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori. Stabileşte în sarcina debitoarei, în temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de a deschidere un cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul urmând a fi deschis de lichidatorul judiciar provizoriu. În situa?ia existen?ei disponibilită?ilor băne?ti ale debitoarei, acestea vor fi păstrate într-un cont bancar special de depozit. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (până în data de 15 a fiecărei luni, pentru luna precedentă) la dosarul cauzei şi va transmite spre publicare un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras întocmit în condiţiile art. 5 pct. 28 şi art. 64 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 (un rezumat al măsurilor luate ) va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014, comunică prezenta hotărâre către toate instan?ele judecătore?ti de pe raza jude?ului Mure? ?i tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise, comunicare ce se va realiza de către administratorul judiciar. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii. Fără cheltuieli de judecată. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării reglementate de dispoziţiile art. 100 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Opoziţia de depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se soluţionează de judecătorul sindic. Stabileşte termen de judecată la data de 23.02.2024, ora 09:00. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 17.11.2023.
Document: incheieredesedintasecreta



Părți *:

GUSTUL DIN ARDEAL SRL - Debitor
SOCIETATEA AGRO ROM IMPEX S.R.L. CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
MINISTERUL FINAN?ELOR PUBLICE PRIN DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINAN?ELOR PUBLICE BRA?OV-ADMINISTRAŢIA JUDE?EANĂ A FINAN?ELOR PUBLICE MURE? - Creditor
SOCIETATEA UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN S.A.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
MUNICIPIUL TÎRNĂVENI - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA PATRIA BANK S.A. - Creditor
SOCIETATEA DAFCOCHIM AGRO S.R.L. - Creditor
DIRECŢIA SANITARĂ VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR MUREŞ - Creditor