Sedințe:
Data: 2024-11-26
Ora estimată: 09:00
Complet: CI 4
Data: 2024-09-17
Ora estimată: 09:00
Complet: CI 4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza, urmând a se cita creditorii prin BPI în vederea discutării propunerii de trecere la faliment formulată de administratorul judiciar, precum şi pentru a se analiza cererea de plată depusă pentru acest termen.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-05-21
Ora estimată: 09:00
Complet: CI 4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Emite adresă către administratorul judiciar pentru întocmirea raportului cf. disp. art. 97 L. 85/2014 şi amână cauza la termenul din data de 17 septembrie 2024.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-03-12
Ora estimată: 09:00
Complet: CI 4
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de creditorul GERTRUDE IMPEX S.R.L. în contradictoriu cu debitoarea TRITU TRANSPORT S.R.L..
Deschide procedura generală a insolvenţei asupra debitoarei TRITU TRANSPORT S.R.L.
Desemnează ca administrator judiciar provizoriu pe Cabinet Individual de Insolvenţă Ştefănescu Ovidiu Alin, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, pentru administrarea procedurii, până la confirmarea acestuia în condiţiile legii.
Stabileşte onorariul administratorului provizoriu la suma de 3000 lei.
Conform art.74 din Legea nr.85/2014 obligă debitoarea ca, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, să depună la dosarul cauzei toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din Legea nr. 85/2014.
În perioada de observaţie, debitoarea va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, în condiţiile art.87 alin.1 şi 2 din Legea nr.85/2014. Actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc activitatea curentă sunt supuse autorizării şi aprobării.
Obligă debitoarea să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data prezentei hotărâri, cu precizarea naturii, valorii creanţelor şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, art.84 alin.3 din Legea nr.85/2014.
Obligă debitoarea să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului ce deţine cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare şi aplicarea unei amenzi, conform art. 82 alin.1 şi 2 raportat la art. 60 alin.2 din Legea nr. 85/2014.
În baza art.75 din Legea nr.85/2014 se suspendă de drept, la data deschiderii procedurii insolvenţei, toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei, cu excepţia celor prevăzute de art.75 alin.2 şi 3, iar conform art.76 din Legea nr.85/2014 se dispune comunicarea prezentei hotărâri către instanţele judecătoreşti în a căror circumscripţie se află sediul debitoarei declarat la ORC şi către băncile unde debitoarea are conturi deschise.
Administratorul judiciar va depune la dosarul cauzei raportul prevăzut de art.92 alin.1 şi 2 din Legea nr.85/2014, în termen de 20 de zile de la desemnarea sa, un raport amănunţit, conform art. 58 alin.1 lit.b), în termen de 40 de zile de la desemnarea sa, precum şi, lunar, un raport privind descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, un extras al acestuia urmând a fi publicat în BPI, în conformitate cu art.59 alin.1 şi 2 din Legea nr.85/2014.
Administratorul judiciar va convoca adunarea generală a asociaţilor debitoarei în vederea desemnării administratorului special, în termen de 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii.
În baza art.73 şi art.99-100 din Legea nr.85/2014, dispune notificarea, de către administratorul judiciar, către toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitoare, conform art.74 din Legea nr.85/2014, sau identificaţi de administratorul judiciar, către debitoare şi către ORC Vâlcea, pentru efectuarea menţiunii, prin modalitatea prevăzută de art.99 alin.3 şi în termenele prevăzute de art.100 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014, asupra deschiderii procedurii generale a insolvenţei în privinţa debitoarei precum şi asupra:
-termenului limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei – 16 aprilie 2024, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă
-termenului de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 23 aprilie 2024;
-termenului de definitivare a tabelului creanţelor – 08 mai 2024;
-locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor - 26 aprilie 2024.
În temeiul art.101 din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitoarei, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art.67 sau art.74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii.
Conform art.39 alin.2 din Legea nr.85/2014 dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Termen administrativ de control stabilit conform art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – 21 mai 2024
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Vâlcea.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei la 12.03.2024.
Document: Hotarare