Sedințe:
Data: 2024-12-03
Ora estimată: 09:00
Complet: I 1
Data: 2024-09-03
Ora estimată: 09:00
Complet: I 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii, amână judecarea cauzei la data de 03.12.2024.
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-04-30
Ora estimată: 09:00
Complet: I 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 03.09.2024, pentru a se depune planul de reorganizare
Document: incheieredesedinta
Data: 2024-02-13
Ora estimată: 09:00
Complet: I 1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. P. S.R.L. ?i, în temeiul art. 65, 66 alin.10, art. 71 alin.1 teza I rap. la art. 38 alin.1 din Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva acestuia.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 lit. d) din Legea 85/2014 desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe C.I.I. D. L.-D., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu o retribuţie de 1200 lei lunar plus TVA, până la confirmarea lui în condi?iile legii.
Dispune comunicarea parolei Ecris către administratorul judiciar provizoriu.
Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi ORC Sălaj, conform art. 99-100 din Legea nr. 85/2014, indicând creditorilor posibilitatea ob?inerii parolei de acces la dosarul electronic printr-o cerere adresată Tribunalului Sălaj, după publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar.
În termen de 10 zile de la primirea notificării, creditorii se pot opune deschiderii procedurii, printr-o opozi?ie, care se depune la Tribunalul Sălaj.
Dispune comunicarea prezentei hotărâri instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de comunicare revenind administratorului judiciar provizoriu.
De la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, cu excep?ia celor prevăzute la art. 75 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Organele de conducere ale debitorului sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii ale debitorului, dacă există, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informa?ii referitoare la starea societă?ii, precum ?i numărul, data ?i instan?a care a pronun?at hotărârea.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 20 de zile de la desemnarea sa, un raport prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală – potrivit dispoziţiilor art. 92 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 40 de zile de la desemnarea sa, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, potrivit dispoziţiilor art. 97 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu respectarea art. 97 alin. 2-6 din Legea nr. 85/2014, privind prezentarea în raport a analizei asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, în acest din urmă caz, urmând a propune intrarea în faliment.
Stabileşte, de asemenea, în sarcina administratorului judiciar provizoriu, pe temeiul art. 45 alin.1 lit. d) raportat la art. 101 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de a efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, luând măsuri pentru îndeplinirea, acolo unde este cazul, a formalităţilor de publicitate prevăzute de lege.
Va fixa termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care este, potrivit legii, de maximum 45 de zile de la deschiderea procedurii, însoţite de acte doveditoare, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă să fie considerată valabilă, data de 29.03.2024.
Va fixa termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care, potrivit legii, nu poate depăşi 20 de zile pentru procedura generală sau, respectiv, 10 zile, în cazul procedurii simplificate, de la expirarea termenului prevăzut pentru declararea crean?elor – 19.04.2024.
Contestaţiile vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei judiciare de timbru de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile pe care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită. Partea care formulează contestaţia/întâmpinarea este obligată să se conformeze obliga?iilor prevăzute de art. 401 din Legea nr. 85/2014 privind depunerea la dosar a dovezii de comunicare, sub sancţiunea amenzii prevăzute de art. 187 alin. 1 pct. 2 din Noul cod de procedură civilă, ale cărei limite se dublează.
Va fixa termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care, potrivit legii, nu poate depăşi 25 de zile, în cazul procedurii generale şi al celei simplificate, de la expirarea termenului corespunzător fiecărei proceduri – 15.05.2024.
Locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care, potrivit legii, are loc în maximum 5 zile de la expirarea termenului de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 25.04.2024, urmând a fi discutată ?i confirmarea/desemnarea administratorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia.
Convocatorul fiecărei adunări a creditorilor va fi depus la dosar cel târziu în ziua următoare publicării acestuia în BPI.
Administratorul judiciar va depune lunar la dosar un raport ce va cuprinde men?iunile de la art. 59 din lege ?i va cuprinde aspecte privitoare la activitatea desfă?urată de la ultimul raport de activitate, raport ce va fi depus la dosar în ultima săptămână a lunii ?i cu cel pu?in 5 zile anterior termenului stabilit pentru verificarea stadiului procedurii.
Actele pentru care se impune publicarea în BPI vor fi depuse la dosar doar împreună cu dovada publicării acestora în BPI.
Stabile?te termen pentru verificarea modului de îndeplinire a atribu?iilor administratorului judiciar la data de 30.04.2024, în ?edin?ă publică, orele 9,00.
Executorie.
Cu drept de apel care se depune la Tribunalul Sălaj în termen de 7 zile de la comunicare, sub san?iunea nulită?ii.
Pronunţată la data de 13.02.2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
Document: Hotararecameraconsiliu