TribunalulIALOMITA, Nr. dosar: 1192/98/2024
Informații generale:
Nr. unic (nr. format vechi): 1192/98/2024
Data înregistrării: 2024-09-30
Data ultimei modificări: 2024-11-13T13:39:37.517
Secție: Secţia Civilă
Materie juridică: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond
Sedințe:
Data: 2025-02-04
Ora estimată: 09:00
Complet: complet 8 sindic
Data: 2024-10-29
Ora estimată: 09:00
Complet: complet 8 sindic
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE SLOBOZIA, în contradictoriu cu debitoarea GDV SPEDITION S.R.L..
În temeiul art.72 alin. 6 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă nr.85/2014 dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei GDV SPEDITION S.R.L. .
În baza art.73 coroborat cu art.45 alin.1 lit.d din legea insolvenţei numeşte administrator judiciar provizoriu CII „Diaconu Bogdan Florin”, cu atribuţiile prevăzute de art.58 din lege, cu un onorariu fix provizoriu de 5.000 lei.
În temeiul art. 74 din lege, pune în vedere debitoarei că are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosar actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin.1 din lege.
Face aplicarea dispoziţiilor art.75 alin.1 şi ale art.76 din Legea nr.85/2014.
În temeiul art. 99 din lege dispune ca administratorul judiciar să trimită notificarea deschiderii procedurii generale a insolvenţei creditorilor, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Ialomiţa pentru efectuarea menţiunilor, conform Codului de procedură civilă şi să o publice pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI).
În conformitate cu prevederile art.100 alin.1 din lege dispune ca notificarea să cuprindă următoarele:
- termenul – limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor – 12.12.2024;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 10.01.2025;
- termenul de soluţionare a contestaţiilor la tabelul preliminar şi de definitivare a tabelului creanţelor – 04.02.2025;
- locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor care va avea loc în maximum 5 zile calculate de la data afişării şi comunicării tabelului preliminar.
Dispune deschiderea de către administratorul judiciar a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile de procedură.
Fixează termen de judecată la 04.02.2025.
Executorie.
Cu drept la apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicarea în BPI, apel care se va depune la Tribunalul Ialomi?a.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei azi, 29.10.2024.
Document: Hotarareintermediara
Părți *:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE IALOMIŢA - Creditor
S.C. GDV SPEDITION SRL MĂRCULEŞTI - Debitor
Ultima actualizare: 12/21/2024
Despre dosarele în justiție
Sursa datelor: portal.just.ro
Conține informații publice în baza legislației privind drepturile de autor și drepturile conexe
* Dacă îți vezi numele pe lista părților, și vrei să-ți exerciți drepturile privind datele personale, trimite mail pe dpo[arond]datascop.ro