Sedințe:
Data: 2025-01-29
Ora estimată: 10:00
Complet: complet 1
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de petentul MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC, reprezentat prin primar.
Deleagă temporar autoritatea părintească cu privire la minorii TOTI JAZMIN-ANDREA, TOTI NICOLAS-ALEJANDRO şi TOTI ANITA, către intimata OTVES RABINA, pe perioada în care tatăl minorilor este plecat la muncă în străinătate, de la data de 01.02.2025 până la data de 01.08.2025.
Pe perioada delegării autorităţii părinteşti, persoana desemnată va avea următoarele drepturi şi obligaţii care rezultă din dispoziţiile art.487-502 Cod civil: asigurarea condiţiilor de viaţă necesare dezvoltării copiilor minori, paza şi supravegherea lor, dreptul de a lua anumite măsuri disciplinare faţă de ei, cu respectarea demnităţii şi fără să primejduiască dezvoltarea lor fizică, intelectuală, morală ori sănătatea, dreptul de a cere înapoierea copiilor de la orice persoană care îi ţine fără drept, dreptul de a stabili locuinţa copiilor, obligaţia de a informa copiii despre toate actele şi faptele care i-ar putea afecta, obligaţia respectării opiniei copiilor, obligaţia de a coopera cu copiii, dreptul şi obligaţia de a administra bunurile copiilor, dreptul şi obligaţia de reprezentare legală a copiilor, obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru protejarea şi realizarea drepturilor copiilor, obligaţia de a coopera cu persoanele fizice şi persoanele juridice cu atribuţii în domeniul îngrijirii şi educării minorilor.
Obligă intimata OTVES RABINA să urmeze un program de consiliere şi informare organizat de organizat de Direc?ia de Asistenţă Socială, pentru a preveni situaţii de conflict, neadaptare sau neglijenţă în relaţia cu minorii.
O copie a prezentei hotărâri se comunică Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 30 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Judecătoria Odorheiu Secuiesc.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 29.01.2025.
Document: Hotarare