Informații generale:
Nr. unic (nr. format vechi): 15119/271/2023
Data înregistrării: 2025-11-03
Data ultimei modificări: 2025-11-28T17:30:38.983
Secție: Secţia de contencios administrativ şi fiscal
Materie juridică: Contencios administrativ şi fiscal
Obiect: Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract obligaţie stornare facturi
Stadiu procesual: Apel
Sedințe:
Data: 2025-12-02
Ora estimată: 12:00
Complet: Apel-achiziţii 1
Data: 2025-11-28
Ora estimată: 12:00
Complet: Apel-achiziţii 1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru a delibera şi pentru a da posibilitatea părţilor să depună concluzii scrise la dosar, amână pronunţarea hotărârii în cauză pentru data de 2.12.2025, când pronunţarea se va face prin punerea hotărârii la dispoziţia părţilor prin grefă.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2025-11-20
Ora estimată: 12:00
Complet: Apel-achiziţii 1
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: Constată ivirea divergenţei şi acordă termen în vederea stabilirii şi întrunirii completului de divergenţă, la data de 28.11.2025, ora 12:00, sala 61
Document: incheieredesedinta
Data: 2025-11-17
Ora estimată: 12:00
Complet: Apel-achiziţii 1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării şi pentru a da părţilor posibilitatea să depună la dosar concluzii scrise, amână pronunţarea pentru data de 20.11.2025, ora 12:00, pentru când soluţia va fi pusă la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii