Sedințe:
Data: 2024-11-07
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Data: 2024-04-25
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că în Adunarea Creditorilor din data 21.03.2024, a fost confirmat practicianul în insolvenţă S.C.P. CASA DE INSOLVENŢĂ RAVA, în calitate de administrator judiciar şi i-a fost aprobat acestuia un onorariu de 3.000 lei plus T.V.A./lună şi un onorariu de succes de 1,5% plus T.V.A. din sumele încasate în procedură şi a fost constituit Comitet al Creditorilor, format din:
- S.C. OTP BANK ROMANIA S.A. – preşedinte;
- ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ – membru;
- STEFANCIUC MIHAELA CAMELIA – membru;
Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 07/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 31/10/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării bunurilor mobile şi a bunului imobil, aflate în patrimoniul debitoarei şi, eventual, valorificarea acestora
Pune în vedere administratorului judiciar ca pentru termenul ce se va acorda să depună la dosar, sub sancţiunea amendării:
- raportul privind cauzele şi împrejurările care au condus la apariţia stării de insolvenţă;
- procesul – verbal al şedinţei Adunării Generale a Asociaţilor, prin care a fost desemnat administratorul special STEFANCIUC MIHAELA CAMELIA datată.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice petentelor şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 25 Aprilie 2024.
Document: Rezolutie
Data: 2024-01-11
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 1/30/2024
ÎNCH./11.01.2024
Admite cererea formulată de debitoarea S.C. LORANDA S.R.L. şi în consecinţă;
În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. LORANDA S.R.L., cu sediul în sat Variaş nr. 521, comuna Variaş, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/869/2003, având C.U.I. 15353124.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73, coroborat cu art. 57 al.1 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. CASA DE INSOLVENŢĂ RAVA S.P.R.L., cu sediul în Arad, str. Tudor Vladimirescu nr. 17 – 19, et. 1, ap. 4, judeţul Arad, înregistrată în R.S.F. al U.N.P.I.R. sub nr. RFO – 0324, având C.I.F. RO 22515989, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În temeiul art. 66 al. 6 din Legea 85/2014,
Califică drept declaraţie de creanţă cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de reclamanta S.C. OTP BANK ROMANIA S.A., cu sediul în Bucureşti, Calea Buzeşti nr. 66 – 68, sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/10296/1995, având C.U.I. 7926069.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa,
Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. LORANDA S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 31/01/2024.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 26/02/2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 18/03/2024.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar / lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 05/04/2024.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 20/02/2024.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la data de 21/03/2024, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să convoace Adunarea Generală a Acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice, pentru desemnarea administratorului special, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă;
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014;
Acordă termen administrativ de control la data de 25/04/2024, pentru când administratorul judiciar:
- va întocmi raport de activitate conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosar cel mai târziu până la data de 18/04/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea încheierii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 11 Ianuarie 2024.
Document: Hotarareintermediara