Sedințe:
Data: 2024-06-06
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Data: 2024-02-15
Ora estimată: 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide procedura falimentului general faţă de debitoarea S.C. AVM PROJECT INVEST S.R.L.
Desemnează lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2024-02-01
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronunţarea pentru 15.02.2024.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2024-01-11
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Fixează termen de judecată la data de 01/02/2024, sala nr. 174, ora afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului în cauză fiind aplicabile dispoziţiile art. 145 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, precum şi cererea de intrare în faliment a debitoarei formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ.
Dispune comunicarea cu administratorul judiciar a cererii de intrare în faliment formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ, precum şi a înscrisurilor ataşate, căruia i se va solicita să o observe şi să-şi spună, în scris, punctul de vedere cu privire la acestea.
Pune în vedere administratorului judiciar:
- să întocmească, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, şi să depună la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 23/01/2024, în care să-şi spună, în scris, punctul de vedere cu privire la cererile de plată a creanţei curente în cuantum total de 2.177,40 lei înregistrate sub nr. 79532/14.11.2023, respectiv nr. 78156/11.11.2022, formulate de creditoarea U.A.T. MUNICIPIUL REŞIŢA şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le comunice cu petenta şi să le publice în B.P.I., dovezile de comunicare, precum şi de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar;
neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 11 Ianuarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2023-10-19
Ora estimată: 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată pentru ca lichidatorul judiciar să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 11/01/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 04/01/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării şi, eventual a valorificării bunurilor mobile identificate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- autogunoieră OAF, tip 16.192, înmatriculată sub nr. CS – 04 – TJR;
- echipamente tehnologice;
- eventual întocmirea şi depunerea unui plan de reorganizare;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 19 Octombrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Rezolutie
Data: 2023-04-27
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 12.10.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Document: Rezolutie
Data: 2023-01-12
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua, cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, sub sancţiunea amendării.
Dispune comunicarea cu administratorul judiciar S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., a cererii de plată formulată de U.A.T. MUNICIPIUL RE?I?A, căruia îi va pune în vedere să o analizeze ?i să ia măsurile ce se impun, măsurile luate urmând a fi insera într-un raport, separat, pe care îl va depune la dosar ?i îl va publica în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, dovada publicării urmând a o depune la dosar.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea Serviciului Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-29
Ora estimată: 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise şi va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în vederea evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Document: Rezolutie
Data: 2022-04-07
Ora estimată: 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Document: Rezolutie
Data: 2021-12-02
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că a fost confirmat administratorul judiciar şi onorariul acestuia.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea Serviciului Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Document: Rezolutie
Data: 2021-09-09
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Document: Rezolutie
Data: 2021-04-02
Ora estimată: 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: ÎNCH./02.04.2021
Admite cererea formulată de debitoarea S.C. AVM PROJECT INVEST S.R.L., cu sediul în sat Chişoda, str. Primăverii nr. 88 – 90, Camera 3, comuna Giroc, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/291/2011, având C.U.I. RO 28015923 şi, în consecin?ă:
În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. AVM PROJECT INVEST S.R.L., cu sediul în sat Chişoda, str. Primăverii nr. 88 – 90, Camera 3, comuna Giroc, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/291/2011, având C.U.I. RO 28015923.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Albinelor nr. 70 A – B, judeţul Timi?, înregistrat în R.S.P. sub nr. RFO II 0235/2006, având C.I.F. RO 21284487, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 22.04.2021.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 17.05.2021.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 07.06.2021.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 28.06.2021.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 12.05.2021.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 11.06.2021, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 09/09/2021, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le însereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 02 Aprilie 2021.
Document: Hotarareintermediara