DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulILFOV, Nr. dosar: 2774/93/2013


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 2774/93/2013
Data înregistrării: 2013-07-25
Data ultimei modificări: 2024-03-03T21:31:36.177
Secție: Secţia Civilă
Materie juridică: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-06-13
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă



Data: 2024-02-15
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-09-14
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-01-12
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosarului asociat care are termen de judecată în luna iulie.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-09-15
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2022-03-17
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-10-28
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-06-10
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-03-11
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-10-29
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-05-28
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: penru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-01-16
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-09-12
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta

Data: 2019-04-18
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru finalizarea dosarului aflat pe rolul Curţii de Apel.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-12-13
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-09-13
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea dosarelor asociate.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-04-26
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-01-25
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi pentru soluţionarea contestaţiilor.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-10-26
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea contestaţiei fiscale.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-07-13
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru finalizarea contestatiei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-05-11
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea contestaţiilor fiscale.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-03-16
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru finalizarea contestaţiilor la raportul de impunere fisacală.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-12-15
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru definitivarea tabelului de creante.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-10-13
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a se reveni cu adresa la DGRFP pentru a comunica stadiul controlului fiscal si rezultatul.
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-05-19
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a se emite adresa, pentru a se inainta răspuns la dosar
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-03-10
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru definitivarea tabelului de creanţe
Document: incheieredesedinta

Data: 2016-01-14
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-10-08
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-06-25
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-04-02
Ora estimată: 13:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
Document: incheieredesedinta

Data: 2015-02-05
Ora estimată: 09:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii. cu privire la cererea de repunere in termen formulata de Martifer Constructii SRL dispune formarea unui dosar asociat cu termen de jduecata la data de 02.04.2015, ora 13:00
Document: incheieredesedinta

Data: 2014-12-04
Ora estimată: 12:30
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge excepţia lipsei calităţii procesual pasive a debitorului invocată de debitor prin practicianul în insolvenţă. Admite cererea de repunere în termenul de înscriere la masa credală formulată de creditorul SC MARTIFER CONSTRUCŢII SRL. Repune cauza pe rol în ceea ce priveşte CEREREA DE ADMITERE A CREANŢEI, fiind necesară completarea materialului probator administrat în cauză. Citează contestatoarea SC MARTIFER CONSTRUCŢII SRL cu menţiunea prezentării şi depunerii la dosar, în fotocopii certificate a tuturor înscrisurilor de care înţelege să se servească în prezenta cauză (inclusiv: contract, proiect realizat, facturi, fişă cont client, extrase de cont, proces verbal de recepţie lucrare, etc- certificate pt conformitate). Dispune emiterea unor adrese către : - Debitorul ALPINE BAU GMBH AUSTRIA SUCURSALA ROMÂNIA SRL, prin administrator judiciar, Trust Insolvency , pentru a ne comunica în relaţia cu asocierea : JOINT VENTURE ALPINE FCC- , fotocopii certificate după contractul de asociere şi totalitatea actelor adiţionale privind constituirea JOINT VENTURE ALPINE FCC- , fotocopii certificate după contractele de achiziţii publice încheiate de JOINT VENTURE ALPINE FCC- , precum şi un istoric al operaţiunilor comerciale în relaţia cu acest partener, cu eventuala indicare a altor date de interes, a soldului existent, etc precum şi o fişă a contului client, cu eventuala indicare a altor date de interes, de exemplu dacă s-au executat lucrările ce fac obiectul contractului de subantrepriză ataşat nr 87/24.07.2009, caz în care, să ataşeze procesul verbal de recepţie al acestor lucrări; - CNADNR, pentru a ne comunica în relaţia cu asocierea : JOINT VENTURE ALPINE FCC- , fotocopii certificate după contractul de asociere şi totalitatea actelor adiţionale privind constituirea JOINT VENTURE ALPINE FCC- , fotocopii certificate după contractele de achiziţii publice încheiate, precum şi o fişă a contului client, cu eventuala indicare a altor date de interes, de exemplu dacă s-au executat lucrările ce fac obiectul contractului de subantrepriză ataşat nr 87/24.07.2009, caz în care, să ataşeze procesul verbal de recepţie al acestor lucrări; - ALPINE MAYREDER ROMÂNIA SRL, , pentru a ne comunica în relaţia cu asocierea : JOINT VENTURE ALPINE FCC- , fotocopii certificate după contractul de asociere şi totalitatea actelor adiţionale privind constituirea JOINT VENTURE ALPINE FCC- , fotocopii certificate după contractele de achiziţii publice încheiate de JOINT VENTURE ALPINE FCC- , precum şi un istoric al operaţiunilor comerciale în relaţia cu acest partener, cu eventuala indicare a altor date de interes, a soldului existent, etc precum şi o fişă a contului client, cu eventuala indicare a altor date de interes, de exemplu dacă s-au executat lucrările ce fac obiectul contractului de subantrepriză ataşat nr 87/24.07.2009, caz în care, să ataşeze procesul verbal de recepţie al acestor lucrări; La adresele emise se va ataşa câte o fotocopie după filele 190 şi 191 din dosar. Acordă termen la data de 05.02.2015. Pronunţată în şedinţă publică, azi 04.12.2014.
Document: incheierefinaladezinvestire

Data: 2014-11-27
Ora estimată: 12:00
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen pentru continuarea procedurii la data de 05.02.2015 si amana pronuntarea cauzei asupra cererilor de repunere in termen la data de 04.12.2014
Document: incheieredesedinta

Data: 2014-10-13
Ora estimată: 12:30
Complet: F 7-CC insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune înlocuirea lichidatorului judiciar CASA DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL. În baza art 11 lit c din Legea nr 85/2006, desemnează la cererea creditorului majoritar BCR, în calitate de lichidator judiciar al ALPINE BAU GMBH AUSTRIA SUCURSALA MOGOŞOAIA, , pe TRUST INSOLVENCY SPRL cu o remuneraţie de 10000 de lei. Stabileşte termen de maxim 10 zile de predare a gestiunii averii de la debitor/prin reprezentanţii statutari, respectiv de la debitor/prin CASA DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL către lichidatorul judiciar TRUST INSOLVENCY SPRL, a gestiunii averii , tuturor documentelor contabile, juridice , de constituire, de modificare a actelor constitutive şi orice alte documente ce sunt în strânsă legătură cu cauza împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar CASA DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL să comunice instanţei în termen de 10 zile de la data prezentei lista creditorilor pe care i-a pus-o la dispoziţie debitoarea, sens în care să comunice instanţei cine a predat această listă în mod efectiv CASEI DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL. În măsura în care nu s-a predat o astfel de listă pune în vedere CASEI DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL să indice modul în care a identificat datele debitorilor ce au fost notificaţi. Pune în vedere CASEI DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL să comunice instanţei o listă a tuturor creditorilor notificaţi la care să se anexeze în fotocopii certificate totalitatea notificărilor adresate ( numerotate cu indicarea în lista creditorilor notificaţi întocmită a numărului de pagină corespondent pentru notificarea adresată). Având în vedere că nu s-au respectat dispoziţiile instanţei luate potrivit rezoluţiei din 05.08.2014, în sensul în care nici reprezentanţii statutari şi nici lichidatorul nu au epuizat toate activităţile puse în sarcina acestora de către judecătorul sindic, activităţi ce ar fi conturat o imagine mai fidela a activităţii debitoarei, infirmă Raportul privind cauzele şi împrejurările din 17.09.2014, precum şi raportul de analiză a creanţelor din 01.10.2014, depus de CASA DE INSOLVENŢĂ TRANSILVANIA FILIALA BUCUREŞTI SPRL. Dispune refacerea acestora de către noul lichidator desemnat, dar numai după ce va epuiza activităţile dispune prin dispoziţiile instanţei luate potrivit rezoluţiei din 05.08.2014, sens în care , Pune în vedere lichidatorului judiciar TRUST INSOLVENCY SPRL să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în perioada iunie 2011- până în prezent -, sau pe care încă le mai deţine societatea , cu o valoare individuală ,aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit balanţelor întocmite în perioada iunie 2011- până în prezent, de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, lichidatorul judiciar se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la orice entităţi, pentru date utile soluţionării cauzei, inclusiv de la următoarele organisme, care potrivit disp. art 255 alin 4 Cpc, art 297 Cpc,, art 300 Cpc- şi sub sancţ. aplicării disp art 187 alin 1 pnct 2 lit f) Cpc, urmează să le furnizeze de urgenţă şi fără plată: ? Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, inclusiv a următoarelor documente ce urmează a fi ataşate raportului: ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele , ultimele 6 balanţe depuse de societate-ultimele 3 registre inventar anuale întocmite/ depuse de societate;etc.) ? organelor fiscale competente (pentru comunicarea raportărilor societăţii, ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele , ultimele 6 balanţe depuse de societate-ultimele 3 registre inventar anuale întocmite/ depuse de societate; ? Direcţiei de Taxe şi Impozite (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante), ? Autorităţii Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe), ? Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, pentru comunicarea tuturor datelor (istoricul acestora) cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe – şi cu indicarea situaţiei la zi a acestora ? MAI- INSTITUŢIA PREFECTULUI MUNICIPIULUI BUCUREŞTI- SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Aeroclubul României, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian, în calitate de proprietar/utilizator, sens în care să ne comunice datele de identificare ale acestor bunuri, data de fabricaţie, data înmatriculării, data transcrierii dreptului de proprietate pentru fiecare din proprietar- dacă a fost între timp înstrăinat), iar în măsura în care societatea mai figurează cu astfel de bunuri în evidenţe şi acestea nu pot fi sechestrate în mod efectiv de către lichidator, se vor efectua cereri de notare/aplicare a interdicţiei de înstrăinare la organul fiscal, la Organul de Poliţie Rutieră şi privilegiul şi dreptul de preferinţă al creditorilor înscrişi la masa credală în dosarul de insolvenţă la Arhiva Electronică de Garanţii Mobiliare; Deasemenea se vor efectua cereri adresate către IGPR-DPR, de identificare în traffic şi reţinere a certificatelor de înmatriculare şi a cărţilor de identitate. ? ANAF, prin Administraţiile Financiare în care s-au aflat sediile societăţii în 24.06.2011-prezent, ŞI Direcţiei de Specialitate competentă- Direcţia Generală de Reglementare a Colectării Creanţelor Bugetare, pentru a ne comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut, sau încă le mai deţine; ? CGMB- Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor – Serviciul Actualizare , Valorificare Bază Date(după caz Oficiului Român pentru Imigrări), pentru comunicarea datelor de domiciliu şi reşedinţă a persoanelor cu calitatea de asociat sau administrator, ? ONRC/sau ORC Ilfov, pentru a se comunica un certificat constatator din care să rezulte toate menţiunile extinse înregistrate în evidenţele ONRC cu privire la debitoare de la înfiinţare până în prezent (dacă compania e înregistrată la ONRC, în caz negativ – să se adreseze Registrului Societăţilor Agricole Ori Registrului Asociaţiilor Şi Fundaţiilor/ instituţiei care gestionează registrul Public privind compania pentru a consulta dosarul şi să prezinte o situaţie a modului în care a evoluat situaţia persoanelor care au făcut parte din companie cu indicarea datei la care au intrat/ au fost exclusi/s-au retras), ? tuturor instituţiilor bancare care funcţionează pe teritoriul României pentru a se comunica lista conturilor cu care societatea a figurat sau încă mai figurează în evidenţe, rulajele (extrasele de cont) desfăşurate cuprinzând datele extinse pe ultimele 6 luni, totalul rulajelor (soldurile) pentru fiecare an din anii 2012, 2013 şi 2014, şi o listă a datelor persoanelor împuternicite pe conturi, ? Administraţiei Fondului pentru Mediu- în măsura în care societatea a avut sau are un obiect de activitate autorizabil, pentru a ne comunica situaţia debitelor cu care societatea figurează în evidenţele acestora precum şi identitatea persoanei/lor care au făcut raportări, ? Inspectoratului Teritorial de Muncă, pentru a ne comunica situaţia debitelor cu care societatea figurează în evidenţele acestora precum şi identitatea persoanei/lor care au făcut raportări, lista salariaţilor şi fotocopii după contracele de muncă; ? Furnizorilor de servicii de telefonie (Orange, Vodafone, Telekom, RCS-RDS, etc), pentru a ne comunica debitele cu care figurează debitoarea, precum şi fotocopii după contractele încheiate cu aceasta, contracte în baza cărora au fost furnizate servicii în 24.06.2011-prezent. ? Furnizorilor de utilităţi de la sediul debitorului (energie electrică, gaze, etc), pentru a ne comunica debitele cu care figurează debitoarea, precum şi fotocopii după contractele încheiate cu aceasta, contracte în baza cărora au fost furnizate servicii în 24.06.2011-prezent; Dovada efectuării solicitărilor anterior menţionate, totalitatea răspunsurilor şi înscrisurilor recepţionate, în fotocopii certificate, urmează a fi ataşate raportului, sub formă de anexe, şi vor fi puse la dispoziţia instanţei de către lichidator, spre ataşare la dosarul cauzei. De asemenea, ataşat raportului, sub formă de anexe, lichidatorul judiciar va cuprinde în raport şi datele (pe care le poate solicita în prealabil debitorului) potrivit solicitărilor de mai jos (cele 12 puncte), după ce vor fi fost verificate de către practician în evidenţele contabile ale debitorului cu indicarea eventualelor neconcordanţe (dacă a înţeles să le solicite în prealabil debitorului): 1. lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului furnizor/ fişa partenerului creditor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 2. lista cuprinzând numele şi adresele debitorilor şi toate debitele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului client/ fişa partenerului debitor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 3. lista cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, 4. lista cuprinzând totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate 5. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în 24.06.2011-prezent- sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală, aşa cum a figurat la momentul la care a avut cea mai mare valoare, înregistrată în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei Ron- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, (situaţia activelor societăţii); 6. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le deţinea societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, însoţită de ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate; 7. lista cuprinzând stocurile pe care le deţine societatea (inventar) la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, cu indicarea valorii contabile a fiecărei mărfuri în parte; 8. o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, sens în care dispune în sarcina debitorului prin reprezentanţii statutari anterior indicaţi să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. 9. Să indice care este suma totală pe care o are în contul casa, precum şi suma totală pe care o are în conturi la bănci societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimelor 6 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC),; 10. lista cuprinzând a) totalitatea actelor de transfer cu titlu gratuit, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizările în scop umanitar; b) totalitatea operaţiunilor în care prestaţia debitorului depăşeşte vădit pe cea primită, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii; c) totalitatea actelor încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intenţia tuturor părţilor implicate în acestea de a sustrage bunuri de la urmărirea de către creditori sau de a le leza în orice alt fel drepturile; d) totalitatea actelor de transfer de proprietate către un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau în folosul acestuia, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii, dacă suma pe care creditorul ar putea să o obţină în caz de faliment al debitorului este mai mică decât valoarea actului de transfer; e) totalitatea operaţiunilor de constituire a unui drept de preferinţă pentru o creanţă care era chirografară, în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii; f) totalitatea plăţilor anticipate ale datoriilor, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii, dacă scadenţa lor fusese stabilită pentru o dată ulterioară deschiderii procedurii; g) totalitatea actelor de transfer sau asumarea de obligaţii efectuate de debitor într-o perioadă de 2 ani anteriori datei deschiderii procedurii, cu intenţia de a ascunde/întârzia starea de insolvenţă ori de a frauda un creditor. 11. lista cuprinzând totalitatea actelor sau operaţiunilor, încheiate în cei 3 ani anteriori datei deschiderii procedurii cu persoanele aflate în raporturi juridice cu debitorul: a) cu un asociat comanditat sau cu un asociat deţinând cel puţin 20% din capitalul societăţii ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a asociaţilor, în situaţia în care debitorul este acea societate în comandită, respectiv o societate agricolă, în nume colectiv sau cu răspundere limitată; b) cu un membru sau administrator, atunci când debitorul este un grup de interes economic; c) cu un acţionar deţinând cel puţin 20% din acţiunile debitorului ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, în situaţia în care debitorul este respectiva societate pe acţiuni; d) cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere a debitorului, societate cooperativă, societate pe acţiuni cu răspundere limitată sau, după caz, societate agricolă; e) cu orice altă persoană fizică ori juridică, deţinând o poziţie de control asupra debitorului sau a activităţii sale; f) cu un coproprietar sau proprietar devălmaş asupra unui bun comun; g) cu soţul, rudele sau afinii până la gradul al patrulea inclusiv, ai persoanelor fizice enumerate la lit. a) - f). 12. lista cuprinzând toate conturile pe care societatea le-a deţinut în 24.06.2011-prezent. 13. Având în vedere datele existente la fila 17 a raportului pe cauze ( infirmat) din care rezultă, pentru anii 2012 şi 2013 comparativ cu anul 2011 o supradimensionare a cheltuielilor cu: chiriile, transportul şi delegaţiile, cheltuielilor cu terţii, cheltuielilor de întreţinere şi reparaţii, precum şi a materiilor prime şi a materialelor consumabile, noul lichidator va efectua o analiza detaliată a acestor cheltuieli comparativ cu anii anteriori (cel puţin cu anul 2011), din care să rezulte oportunitatea/inoportunitatea efectuării acestora, caz în care să identifice persoanele care au luat deciziile inoportune privind angajarea acestor cheltuieli şi modul în care ar fi putut fi evitate/reduse; Lichidatorul va pune la dispoziţia instanţei câte o listă a tuturor beneficiarilor acestor plăţi iar în fotocopii certificate totalitatea contractelor şi documentelor care au generat aceste plăţi . Lista 1 va cuprinde totalitatea beneficiarilor cu care s-au făcut cheltuieli cu materiile prime, materiale consumabile în 2012 în valoare de 97.831.891 lei, sens în care se vor indica datele de identificare ale fiecărui beneficiar, contractul în baza căruia s-au achitat aceste sume şi sumele achitate fiecăruia. Lista 2 va cuprinde totalitatea beneficiarilor cu care s-au făcut cheltuieli cu materiile prime, materiale consumabile în 2013 în valoare de 20.811.038 lei, sens în care se vor indica datele de identificare ale fiecărui beneficiar, contractul în baza căruia s-au achitat aceste sume şi sumele achitate fiecăruia. Lista 3 va cuprinde totalitatea beneficiarilor cu care s-au făcut cheltuieli cu chiriile în 2012 în valoare de 5539576 lei, sens în care se vor indica datele de identificare ale fiecărui beneficiar, contractul în baza căruia s-au achitat aceste sume şi sumele achitate fiecăruia. Lista 4 va cuprinde totalitatea beneficiarilor cu care s-au făcut cheltuieli cu chiriile în 2013 în valoare de 5403276 lei, sens în care se vor indica datele de identificare ale fiecărui beneficiar, contractul în baza căruia s-au achitat aceste sume şi sumele achitate fiecăruia. Lista 5 va cuprinde totalitatea beneficiarilor cu care s-au făcut cheltuieli cu transportul şi delegaţiile în 2012 în valoare de 69676648 lei, sens în care se vor indica datele de identificare ale fiecărui beneficiar, contractul în baza căruia s-au achitat aceste sume şi sumele achitate fiecăruia. Lista 6 va cuprinde totalitatea beneficiarilor cu care s-au făcut cheltuieli cu transportul şi delegaţiile în 2013 în valoare de 2044878 lei, sens în care se vor indica datele de identificare ale fiecărui beneficiar, contractul în baza căruia s-au achitat aceste sume şi sumele achitate fiecăruia. 14. lista cuprinzând datele de identificare ale societăţilor de contabilitate/contabililor autorizaţi şi societăţilor de audit care au prestat servicii companiei debitoare din anul 2011 până în prezent. Dispune efectuarea de adrese către prestatori autorizaţi de servicii de contabilitate şi audit notorii pentru a comunica instanţei -dacă au prestat servicii pentru debitoare din anul 2011 până în prezent şi în caz pozitiv să se pună la dispoziţie contractele încheiate pentru aceste servicii -totalitatea raportărilor, raporturilor şi documentelor întocmite în legătură cu activitatea debitoarei începând cu luna iunie 2011 până în prezent precum şi a documentelor ce au stat la baza întocmirii acestora, Aceste solicitări vor fi făcute următorilor prestatori autorizaţi : - DELOITTE AUDIT SRL, din Bucureşti, şos Nicolae Titulescu, nr 4-8, Clădirea America House, Aripa de Est, etaj 2, în atenţia domnilor Ahmed Hassan şi Farrukh Khan; - Grupul de firme KPMG Romania din Bucuresti , Victoria Business Park, DN1, 69-71 Bucuresti-Ploiesti Road, Sector 1, Bucure?ti, 013685. - Grupul de firme PricewaterhouseCoopers, Clădirea Lakeview , nr 301-311 strada Barbu Vacarescu , Bucureşti, Sector 2, Romania Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina noului lichidatorului judiciar. În temeiul art. 252 din legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale : Pune în vedere lichidatorului judiciar îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi . Pentru a complinii obligaţiile puse în sarcina acestuia, lichidatorul se poate adresa oricăror instituţii/destinatar persoană fizică sau juridică , cu solicitări, instituţiile fiind obligate să răspundă lichidatorului întocmai ca instanţei de judecată însăşi, sub sancţiunea sesizării organelor de urmărire penală pentru efectuarea de cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de Obstrucţionare a justiţiei. La prezentarea sau predarea de către societatea debitoare (prin reprezentanţi) către lichidator a actelor contabile(sau oricăror alte documente), se vor întocmi de către lichidator procese verbale , semnate de toate părţile. Persoanele prezente vor fi identificate de către lichidator, prin prezentarea actelor de identitate. Procesele verbale întocmite vor fi anexate rapoartelor comunicate instanţei. În acest sens, oricărei solicitări/ notificări efectuate de către practicianul în insolvenţă, îi va ataşa o fotocopie certificată de acesta, după minuta judecătorului sindic pronunţată în prezentul dosar. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Se pun în vedere părţilor şi dispoziţiile Legii nr. 286 din 17 iulie 2009, privind Codul penal, intrată în vigoare la 1 februarie 2014. Potrivit art 271, (infracţiunea de Obstrucţionare a justiţiei) : (1) Persoana care, fiind avertizată asupra consecinţelor faptei sale: a) împiedică, fără drept, … instanţa să efectueze, în condiţiile legii, un act procedural, b) refuză să pună la dispoziţia instanţei în tot sau în parte, datele, informaţiile, înscrisurile sau bunurile deţinute, care i-au fost solicitate în mod explicit, în condiţiile legii, în vederea soluţionării unei cauze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. Potrivit art. 275 , (infracţiunea de Sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri) : (1) Sustragerea, distrugerea, reţinerea, ascunderea ori alterarea de mijloace materiale de probă sau de înscrisuri, în scopul de a împiedica aflarea adevărului într-o procedură judiciară, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează împiedicarea, în orice alt mod, ca un înscris necesar soluţionării unei cauze, emis de către un organ judiciar sau adresat acestuia, să ajungă la destinatar. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 27 .11.2014, F.7., ora 12.00 Executorie. Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare prin publicarea sa în BPI. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov. Prezenta se va comunica lichidatorului , precum şi reprezentanţilor statutari ai societăţii din perioada de referinţă (2011-2014), acestora din urmă (DIETER GEORG RESCH, IOAN CISMARU, IONEL GIUGLEA) punându-li-se în vedere prin prezenta să se prezinte la următorul termen de judecată, pentru a fi ascultaţi în calitate de martori, potrivit disp. art 309 şi urm. NCPC. Neprezentarea poate fi calificată ca abatere judiciară şi sancţionată ca atare, urmând să fie invitati cu mandat de aducere la un termen ulterior potrivit art 313 Ncpc. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 13.10.2014.
Document: incheieredesedinta

Data: 2014-10-09
Ora estimată: 16 :0
Complet: F 7 insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
Document: incheieredesedinta

Data: 2014-10-09
Ora estimată: 12:30
Complet: F 7-CC insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea cauzei la data de 13.10.2014. Prnuntata in sedinta publica, azi 09.10.2014
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2014-06-24
Ora estimată: 09:00
Complet: F 8-CC insolvenţă
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea . Admite cererile de interventie formulate de creditoare. În temeiul art. 27 din Regulamentul CE nr. 1347/2000 deschide procedura secundara de insolventa a ALPINE BAU GMBH AUSTRIA SUCURSALA MOGOSOAIA. In temeiul art. 28 raportat la art. 3 pct. 3 din Regulamentul CE nr. 1347/2000 dispune intrarea in faliment prin procedura simplificata a debitoarei ALPINE BAU GMBH AUSTRIA SUCURSALA MOGOSOAIA, În temeiul art. 107 alin 2 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei ridică dreptul de administrare al debitorului. Numeşte lichidator judiciar pe CASA DE INSOLVENTA TRANSILVANIA FILIALA BUCURESTI SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 25 din lege, cu o remuneraţie de 2.000 lei, fara TVA. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar. Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. Fixează următoarele termene limită: • termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, • termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 06.08.2014 • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe – 15.08.2014 • termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 29.08.2014 • data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 20.08.2014 Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 109 alin. 1 raportat la art. 33 alin. 6 şi 7 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 61 alin 3 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 35 raportat la art. 28 alin 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege. Pune în vedere lichidatorului judiciar să întocmească un raport de activitate amănunţit, în sensul art. 59 din lege şi să-l depună la dosarul cauzei . În temeiul art. 4 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Dispune înaintarea dosarului în vederea repartizării ciclice şi stabilirea unui termen în vederea continuării procedurii. Executorie. Cu apel , în termen de 30zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Ilfov. Pronunţată în şedinţă publică, azi 24.06. 2014
Document: incheierefinaladezinvestire

Data: 2014-06-17
Ora estimată: 09:00
Complet: F 8-CC insolvenţă
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 24.06.2014. Pronunţată în şedinţă publică azi 17.06.2014.
Document: incheieredesedinta

Data: 2013-08-14
Ora estimată: 09:00
Complet: FI-CC-4 vara
Tip soluție: Alte cauze
Soluția pe scurt: În baza art. 64 alin. 4 din Noul cod de procedură civilă, suspendă judecarea cererii principale până la soluţionarea apelului declarat împotriva încheierii de respingere a cererii de intervenţie. Pronunţată în şedinţă publică.
Document: incheiereSuspendare

Data: 2013-08-13
Ora estimată: 09:00
Complet: FI-CC-4 vara
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 14.08.2013
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii



Părți *:

ALPINE BAU GMBH - Debitor
ALPINE BAU GMBH LA WOLF THEISS ŞI ASOCIAŢII SCA - Debitor
DRAGOMIR CONS SRL - Intervenient
DEL BONO & CO SA - Intervenient
PHOENIX GROUP SRL - Intervenient
EUROPREFABRICATE SRL - Intervenient
METALCOMP INTERNATIONAL SRL - Intervenient
LAVINAMIX CONSTRUCT SRL - Intervenient
CONDMAG SA - SUCURSALA BRAŞOV - Intervenient
SC ELECTRICA SRL - Intervenient
ALPINE BAU GMBH PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR TRUST INSOLVENCY SPRL - Debitor
NOVA POWER&GAS SRL - Creditor
SC MARTIFER CONSTRCUTII SRL - Creditor