DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialARGES, Nr. dosar: 310/1259/2022


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 310/1259/2022
Data înregistrării: 2022-11-15
Data ultimei modificări: 2024-03-19T14:53:06.19
Secție: ,,,
Materie juridică: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-06-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA



Data: 2024-02-28
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 310/1259/2022 Termen administrativ: 28.02.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CD RECOVERY SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar tabelul consolidat definitiv - să urmărească soluţionarea dosarului asociat a2 - să convoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de lichidator judiciar definitiv - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014 - să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează - să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014) - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 19.06.2024. Judecător sindic,
Document: Rezolutie

Data: 2023-10-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 310/1259/2022 Termen administrativ: 25.10.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CD RECOVERY SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească tabelul suplimentar şi tabelul consolidat definitiv - să convoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de lichidator judiciar definitiv - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014 - să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează - să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014) - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 28.02.2024. Judecător sindic,
Document: Rezolutie

Data: 2023-09-06
Ora estimată: 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 pct A lit c din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL, propunere formulată de administratorul judiciar CD RECOVERY SPRL. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv CD RECOVERY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi oficiului registrului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 23 octombrie 2023, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 23 noiembrie 2023; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 27 decembrie 2023. Judecător sindic, În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 06.09.2023.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2023-07-03
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 310/1259/2022 Termen administrativ: 03.07.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CD RECOVERY SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a1 - să depună răspunsul la adresa către instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor şi primaria de la sediul debitoarei, sub sancţiunea amenzii - să convoace adunarea creditorilor în vederea desemnării administratorului judiciar definitiv şi stabilirii onorariului acestuia, sub sancţiunea amenzii - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, în baza disp. art. 145 alin. 1 lit. A din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei, pentru a supune dezbaterii părţilor în şedinţă publică, propunerea privind intrarea în faliment a debitorului, Dispunem: - stabilirea termenului de judecată la data de 06.09.2023; - se citează părţile: debitoarea, prin administrator judiciar, creditorii, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării propunerii privind intrarea în faliment a debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 25.10.2023. Judecător sindic,
Document: Rezolutie

Data: 2023-03-29
Ora estimată: 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 310/1259/2022 Termen administrativ: 29.03.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CD RECOVERY SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea dosarului asociat a1 - să întocmească tabelul definitiv - să depună răspunsul la adresa către instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor şi primaria de la sediul debitoarei - să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor din patrimoniul debitoarei, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii (conform disp. art. 101 din Legea nr. 85/2014), - să convoace adunarea creditorilor în vederea desemnării administratorului judiciar definitiv şi stabilirii onorariului acestuia - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 03.07.2023. Judecător sindic,
Document: Rezolutie

Data: 2022-11-23
Ora estimată: 13:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea ROMNIN CONCEPT 2005 SRL, prin reprezentant legal, Năstase Florin. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei ROMNIN CONCEPT 2005 SRL. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CD RECOVERY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 23 ianuarie 2023, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv de creanţe. În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/ 2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării); - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 09 ianuarie 2023; Judecător sindic, - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 30 ianuarie 2023; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 27 februarie 2023. - adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 06 februarie 2022 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 14 decembrie 2022, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 03 ianuarie 2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 29 martie 2023. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 23.11.2022. Judecător sindic,
Document: incheieredesedinta



Părți *:

ROMNIN CONCEPT 2005 SRL - Debitor
DIRECŢIA GENRALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI-AGENŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
EXIM BANK SA - Creditor
BRD-GSG S.A - Creditor
INTERNAŢIONAL ESI S.R.L - Creditor
CONSOLIGHT COM SRL - Creditor
CONTENTSPEED SRL - Creditor
HYDROSISTEMS SRL - Creditor
KAPOS ELECTRO SRL - Creditor
POWER ELECTRIC SRL - Creditor
KLAUSEN EXIM SRL - Creditor
SPOT VISION ELECTRIC &LIGHTING SRL - Creditor
FAN COURIER EXPRES SRL - Creditor
TIRIAC AUTO SRL - Creditor
CHR ELECTROPLAST PROD SRL - Creditor
ENERGOPLAST SA - Creditor
AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE SA - Creditor
CABTEC SRL - Creditor
ELBI ELECTRIC&LIGHTING SRL - Creditor
SELF GEPI SRL - Creditor
ASOCIAŢIA RECOLAMP - Creditor
ARGPAN SA - Creditor
RELCE SA - Creditor
RCB ELECTRO 97 SA - Creditor
PGA ELECTRIC SRL - Creditor
TRENDY SANITARY WARE SRL - Creditor
EUROVIAL LIGHITING SRL - Creditor
HORUS CENTER SRL - Creditor
DABLEROM SRL - Creditor
EMPI SRL - Creditor
VOLTA ELECTRIC SRL - Creditor
PROMELEC XXI SA - Creditor
GESERCO SRL - Creditor
MULTICAB ELECTRO SRL - Creditor
ATLAS ELECTRIC SRL - Creditor
ELECTRIC GRUP SRL CU SEDIUL PROC ALES LA AV.POPA RAUL NICOLAE - Creditor
HOROZ INTERNATIONAL SRL CU SEDIUL ALES LA AV. POPESCU ANDREI ALEXANDRU - Creditor