DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 336/1371/2019


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 336/1371/2019
Data înregistrării: 2019-09-05
Data ultimei modificări: 2024-02-21T09:31:43.893
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-04-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice


Data: 2024-01-19
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 19 aprilie 2024, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2023-12-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Judecătorul sindic menţine dispoziţiile stabilite pentru acest termen de judecată. Stabileşte termen la data de 19.01.2024.
Document: Rezolutie
Data: 2023-09-22
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 22 decembrie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2023-04-21
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 22 septembrie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2023-01-20
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 21 aprilie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2022-09-23
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că nu au fost formulate contestaţii impotriva tabelului suplimentar de creanţe.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-09-23
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 20 ianuarie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2022-03-25
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul dispozi?iunilor art.180 alin.3 C.pr.Civ.(2010)-rep., deplin compatibile în urma testului cerut de dispozi?iunile art.342 din Legea nr.85/2014, precum ?i ale art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014 din oficiu, Dispun următoarele măsuri necesare reluării procedurii generale a falimentului deschisă faţă de debitoarea insolventă Societatea „Cesiro ”S.R.L., cu sediul profesional principal în mun.Sighişoara, str.Mihai Viteazu, nr.96, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.02165.771.530; fax 0265.778.723 şi e-mail office@cesiro.com, societate în faliment înregistrată sub nr.J-26/488/1995 în registrul comer?ului ?inut de Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Mure?, CUI 1224995, pentru care a fost desemnat în calitate de lichidator judiciar provizoriu ”CITR Filiala Cluj”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Doroban?ilor, nr.48, etaj 3 – incinta clădirii ”Silver Business Center”, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „la mapă”, tel.0264..444.821/822, tel.mobil 0736.909.009, fax 0264.444.823 şi e-mail office@citr.ro: În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.3, conjugate cu cele ale art.146 alin.2 din Legea nr.85/2006 stabilesc următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea dresată creditorilor de lichidatorul judiciar provizoriu potrivit dispoziţiunilor art.147 alin.1-2, cu aplicarea şi a celor ale art.99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 27 mai 2022 – data poştei, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014; - termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la 01 iulie 2022 – data poştei, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014; - termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 08 iulie 2022– data poştei, potrivit art.146 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014; *Potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.4, coroborate cu cele ale art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2006, eventualii contestatori vor trebui să aibă în vedere următoarele reguli speciale: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesia sa sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010), cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special dacă va fi cazul, sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, cu posibilitatea de a uza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (eventual, prin administrator special), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru consolidarea tabelului definitiv suplimentar. * - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 23 septembrie 2022, potrivit art.146 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014. *la stabilirea acestui termen de judecată a avut în vedere, pe de o parte, perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.-31.08.2022.* Stabilesc termenul pentru definitivarea tabloului de creanţe la data de 23 septembrie 2022, ora 11,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului preliminar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. * Începând cu data de 03.12.2018, sediul administrativ provizoriu al Tribunalului Specializat Mureş este în mun.Tg.Mureş, sr.Bolyai, nr.2, jud.Mureş (notoriu cunoscută pe plan local ca „fostă Bancă Agricolă), toate celelalte mijloace de comunicare păstrându-se.* Stabilesc prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru activitatea din luna precedentă şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014, pentru perioada cuprinsă între reluarea procedurii generale a falimentului avute în vedere şi pentru perioada aprilie-mai 2022, respectiv iunie-august 2022, termenul de întocmire şi publicare a primului raport de activitate fiind data de 06.09.2022. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia lichidatorului judiciar de a alătura toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare de activitate, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv ale spezelor judiciare. Stabilesc în sarcina lichidatorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabilesc termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 23 septembrie 2022, în camera de consiliu 26 a Tribunalului Specializat Mureş, ora 11,oo, cu invitarea reprezentantului lichidatorului judiciar provizoriu pentru lămuriri şi explicaţii. Stabilesc în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data pronun?ării prezentei încheieri – adică până cel târziu la data de 03 iunie 2022, să efectueze şi finalizeze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2, conjugate cu cele ale art.151-153 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabilesc în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze de îndată la aplicarea măsurilor premergătoare lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.151-153 din Legea nr.85/2014, iar mai apoi, la efectuarea lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.154-158 din Legea nr.85/2014. Atrag atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiunilor art.160 din Legea nr.85/2014 asupra obligaţiei ca la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării – adică deîndată după finalizarea operaţiunilor de inventariere – să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi încasare de creanţe şi un plan de distribuire între creditori, numai dacă este cazul de o atare distribuire. Ţinând seama de termenul limită pentru finalizarea măsurilor premergătoare de 03.06.2022, primul raport circumscris dispoziţiunilor art.160 alin.1 din Legea nr.85/2014 urmează a fi prezentat comitetului creditorilor cel târziu la data de 06.09.2022, după care publicat în BPI şi prezentat grefei pentru efectuarea formelor de publicitate, iar numai după ce toate acestea au fost parcurse, prezentarea raportului judecătorului sindic însoţit de cuvenitele dovezi. Mai apoi, procedura urmează să se repete la fiecare 3 luni de la momentul prezentării raportului precedent comitetului creditorilor. Fără speze judiciare. Executorie, în temeiul dispozi?iunilor art.46 alin.1 din Legea nr.85/2014 Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicare în condiţiunile speciale şi derogatorii prescrise de dispoziţiunile art.42 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Tîrgu Mureş, potrivit dispozi?iunilor art.43 din Legea nr.85/2014. Pronunţată în şedinţă publică din 25 martie 2022, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta
Data: 2022-03-18
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.03.2022, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-02-25
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic socote?te că se impune cu necesitate stabilirea unui termen în şedinţa camerei de consiliu, fără citarea pâr?ilor pentru data de 18.03.2022, ora 11.00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş în vederea ajustării termenelor stabilite prin sentinţa nr.348/21.07.2021 prin care s-a deschis procedura falimentului faţă de societatea debitoare, acestea fiind vădit inadecvate în contextul procesual arătat.
Document: Rezolutie
Data: 2021-11-19
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic reţine că dispozi?iile cuprinse prin sentinţa nr.348/21.07.2021 privind deschiderea procedurii generale a falimentului împotriva debitoarei, Societatea "Cesiro"S.A., au fost suspendate prin efectele încheierii nr.183/A-26.07.2021 pronun?ată de Curtea de Apel Tîrgu-Mureş, Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-10-29
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 25 februarie 2022, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2021-07-21
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Ca urmare a neîntrunirii condiţiilor prevăzute de dispoziţiunile art.139 alin.1 lit.C., ?i F. din Legea nr.85/2014, refuză confirmarea planului de reorganizare propus la data certă de 26.03.2021 de debitoarea Societatea ”Cesiro”S.A., cu sediul profesional principal în mun.Sighişoara, str.Mihai Viteazu, nr.96, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.02165.771.530; fax 0265.778.723 şi e-mail office@cesiro.com, societate în insolven?ă (perioada de observa?ie) înregistrată sub nr.J-26/488/1995 în registrul comer?ului ?inut de Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Mure?, CUI 1224995, reprezentată prin administrator special dl.C. A. C., (...) aflată sub observa?ia administratorului judiciar ”CITR Filiala Cluj”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Doroban?ilor, nr.48, etaj 3 – incinta clădirii ”Silver Business Center”, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „la mapă”, tel.0264..444.821/822, tel.mobil 0736.909.009, fax 0264.444.823 şi e-mail office@citr.ro. În temeiul dispozi?iunilor art.140 alin.5, conjugate cu cele ale art.145 alin.1 lit.B. din Legea nr.85/2014, Decide intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei Societatea „Cesiro ”S.R.L., cu sediul profesional principal în mun.Sighişoara, str.Mihai Viteazu, nr.96, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.02165.771.530; fax 0265.778.723 şi e-mail office@cesiro.com, societate în insolven?ă (perioada de observa?ie) înregistrată sub nr.J-26/488/1995 în registrul comer?ului ?inut de Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Mure?, CUI 1224995. Dispune dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot, potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014. În temeiul art.145 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolven?ă care a îndeplinit în perioada de observa?ie prerogativele de administrator judiciar, respectiv, ”CITR Filiala Cluj”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Doroban?ilor, nr.48, etaj 3 – incinta clădirii ”Silver Business Center”, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „la mapă”, tel.0264..444.821/822, tel.mobil 0736.909.009, fax 0264.444.823 şi e-mail office@citr.ro. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.64 alin.1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 2.500,oo lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei, până la desemnarea lichidatorului judiciar de către creditorul majoritar ori adunarea creditorilor. În temeiul dispoziţiunilor art.63 alin.1, conjugate cu cele ale art.57 alin.8 din Legea nr.85/2014 constată redundantă obliga?ia lichidatorului judiciar provizoriu de a prezenta dovada calităţii de practician în insolvenţă. În temeiul dispoziţiunilor art.63 alin.1, conjugate cu cele ale art.57 alin.9 din Legea nr.85/2014, stabile?te în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obliga?ia de a prezinta dovada asigurării profesionale actualizate, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile în prezent care să acopere eventualele prejudicii cauzate în îndeplinirea atribuţiilor sale. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014, dat fiind confuziunea între calitatea de administrator judiciar confirmat ?i lichidator judiciar provizoriu pe seama aceluia?i practician în insolven?ă, stabileşte în sarcina acestuia ca în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment să eviden?ieze continuarea gestiunea averii în calitate de lichidatorul judiciar provizoriu, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiunile art.84 alin.2 din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014 dat fiind confuziunea între calitatea de administrator judiciar confirmat ?i lichidator judiciar provizoriu pe seama aceluia?i practician în insolven?ă, stabileşte în sarcina acestuia obligaţia ca, în 5 zile de la intrarea în faliment, să eviden?ieze o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii falimentului, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.f) din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment. Potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.1 din Legea nr.85/2006 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă în calitate de administrator judiciar sub auspiciile dispoziţiunilor art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi registrului comerţului unde debitoarea este înregistrată, pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, potrivit dispoziţiunilor art.99-100 din Legea nr.85/2014 care se aplică mutatis mutandis. Notificarea cuprinde menţiunile privitoare la intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notificaţi potrivit dispoziţiunilor art.99 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi gestionarului registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor (Judecătoria Sighi?oara, Tribunalul Specializat Mureş, Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Târgu Mureş) şi instituţiilor de credit „Intesa Sanpaolo Bank”S.A.Arad, „ING Bank”NV Amsterdam – Sucursala Bucureşti, „Banca Română de Dezvoltare-Group Societe Generale”S.A.Bucureşti, „Banca Comercială Română”S.A.Bucureşti, „CEC Bank”S.A.Bucureşti, „UniCredit Bank”S.A.Bucureşti, „Banca Transilvania”S.A.Cluj Napoca unde debitoarea a declarat că are conturi deschise, precum şi dezmembrământului ANAF care are deschise conturile prin care debitoarea îşi achită obligaţiile bugetar fiscale cărora le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei, dar şi dacă identifică în averea debitoarei bunuri supuse transcripţiei – art.101 alin.2 din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.3, conjugate cu cele ale art.146 alin.2 din Legea nr.85/2006 stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea dresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.1 cu aplicarea şi a celor ale art.99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.a) din Legea nr.85/2014, la 10 septembrie 2021 – data po?tei; - termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora, potrivit dispoziţiunilor art.146 alin.2 lit.b) din Legea nr.85/2014, la data de 15 octombrie 2021; - termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, potrivit art.146 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014; *Potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.4, coroborate cu cele ale art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2006, eventualii contestatori vor trebui să aibă în vedere următoarele reguli speciale: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesia sa sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010), cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special dl.C. A. C., (...), sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, cu posibilitatea de a uza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru consolidarea tabelului definitiv suplimentar. * - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 26 noiembrie 2021, potrivit art.146 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014. Stabileşte termenul pentru consolidarea tabelului de creanţe la data de 19 noiembrie 2021, ora 11,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului suplimentar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. * Începând cu data de 03.12.2018, sediul administrativ provizoriu al Tribunalului Specializat Mureş este în mun.Tg.Mureş, sr.Bolyai, nr.2, jud.Mureş (notoriu cunoscută pe plan local ca „fostă Bancă Agricolă), toate celelalte mijloace de comunicare păstrându-se.* Lichidatorul judiciar provizoriu îndeplineşte toate atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2006, acordând o atenţie deosebită următoarelor sarcini: 1. conducerea activităţii debitoarei – art.64 alin.1 lit.b) din Legea nr.85/2014; 2. introducerea de acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni profesionale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor – art.64 alin.1 lit.c) din Legea nr.85/2014; 3. aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor necesare conservării lor, cu observarea întru-totul a rigorilor institute prin dispoziţiunile art.101 alin.2 din Legea nr.85/2015 – art.64 alin.1 lit.d) din Legea nr.85/2006; 4. denunţarea unor contracte încheiate de debitor – art.64 alin.1 lit.e) din Legea nr.85/2014; 5. verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe – art.64 alin.1 lit.f) din Legea nr.85/2014; 6. urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înainte deschiderii procedurii, încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, cu posibilitatea de a angaja avocaţi – art.64 alin.1 lit.g) din Legea nr.85/2014; 7. primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului – art.64 alin.1 lit.h) din Legea nr.85/2014; 8. vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor Legii nr.85/2014; 9. încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale – doar sub condiţia confirmării de către judecătorul sindic – art.64 alin.1 lit.j) din Legea nr.85/2014; 10. sesizarea judecătorului sindic în privinţa oricărei piedici care ar putea fi înlăturată potrivit prerogativelor sale de natura celor prevăzute de dispoziţiunile art.45 alin.2 din Legea nr.85/2014 – art.64 alin.1 lit.k) din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu şi obligaţia circumscrisă dispoziţiunilor art.64 alin.1 lit.a) din Legea nr.85/2014, doar în măsura în care, în urma investigaţiilor suplimentare se conturează concluzii diferite faţă de cel din raportul circumscris dispoziţiunilor art.97 alin.1 din Legea nr.85/2014 întocmit de administratorul judiciar Stabileşte prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru activitatea din luna precedentă şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014, pentru perioada cuprinsă între deschiderea procedurii generale a falimentului avute în vedere şi pentru luna august 2021, termenul de întocmire şi publicare a primului raport de activitate fiind data de 07.09.2021 – zi lucrătoare. Men?ine termenul administrativ stabilit pentru data de 29.10.2021 prin rezoluţia din 21.05.2021. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia lichidatorului judiciar de a alătura toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare de activitate, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv ale spezelor judiciare. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii – adică până cel târziu la data de 17 septembrie 2021, să efectueze şi finalizeze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2, conjugate cu cele ale art.151-153 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze de îndată la aplicarea măsurilor premergătoare lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.151-153 din Legea nr.85/2014, iar mai apoi, la efectuarea lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.154-158 din Legea nr.85/2014. Atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiunilor art.160 din Legea nr.85/2014 asupra obligaţiei ca la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării – adică deîndată după finalizarea operaţiunilor de inventariere – să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi încasare de creanţe şi un plan de distribuire între creditori, numai dacă este cazul de o atare distribuire. Ţinând seama de termenul limită pentru finalizarea măsurilor premergătoare de 12 martie 2021, primul raport circumscris dispoziţiunilor art.160 alin.1 din Legea nr.85/2014 urmează a fi prezentat comitetului creditorilor cel târziu la data de 17 decembrie 2021, după care publicat în BPI şi prezentat grefei pentru efectuarea formelor de publicitate, iar numai după ce toate acestea au fost parcurse, prezentarea raportului judecătorului sindic însoţit de cuvenitele dovezi. Mai apoi, procedura urmează să se repete la fiecare 3 luni de la momentul prezentării raportului precedent comitetului creditorilor. Fără speze judiciare. Fără autoritate de lucru judecat. Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicare în condiţiunile speciale şi derogatorii prescrise de dispoziţiunile art.42 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014. Apelul poate fi făcut de orice persoană interesată, chiar dacă nu a fost citată la soluţionarea cererii, termenul de apel curgând de la data la care a luat cunoştinţă de încheiere, dar nu mai târziu de un an de la data pronunţării. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Târgu Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 21 iulie 2021, ora 12,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2021-07-16
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 21.07.2021, ora 12.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2021-07-09
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 16.07.2021, ora 12.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2021-07-02
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.07.2021, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2021-06-18
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 02.07.2021, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure?, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2021-06-04
Ora estimată: 12:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic stabileşte termen la data de 18.06.2021, ora 12:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, pentru când dispune reluarea procedurii de citare prin BPI cu creditorii rezidenţi în România, precum şi cu creditorii nerezidenţi potrivit dispozi?iunilor art.155 alin.1 pct.13 CPC (2010-rep.), creditoarea Societatea "Premier Energy"S.R.L. şi administratorul judiciar având termen în cunoştinţă.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-05-21
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 29 octombrie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2021-05-07
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Respinge mecanismul judiciar activat ”ex officio” sub auspiciile dispozi?iunilor art.145 lit.B., raportate la cele ale art.112 alin.2 din Legea nr.85/2014 privind deschiderea procedurii generale a falimentului fa?ă de insolventa Societatea „Cesiro”S.A., cu sediul profesional principal în mun.Sighişoara, str.Mihai Viteazu, nr.96, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.02165.771.530; fax 0265.778.723 şi e-mail office@cesiro.com, societate în reorganizare judiciară reprezentată prin administrator special dl.C. A. C., (cu datele de identificare), aflată sub observa?ia administratorului judiciar ”CITR Filiala Cluj”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Doroban?ilor, nr.48, etaj 3 – incinta clădirii ”Silver Business Center”, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „la mapă”, tel.0264..444.821/822, tel.mobil 0736.909.009, fax 0264.444.823 şi e-mail office@citr.ro. Fără speze judiciare. Numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea efectuată prin BPI, potrivit dispoziţiunilor art.42 alin.1 I teză şi alin.10 din Legea nr.85/2014. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Târgu Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 07 mai 2021, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş (la sediul administrativ provizoriu).
Document: incheieredesedintasecreta
Data: 2021-05-07
Ora estimată: 10:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea îndeplinirii procedurii de citare cu creditorii nerezidenţi în România, judecătorul sindic stabileşte termen de judecată la data de 04.06.2021, ora 12:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-04-23
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 07.05.2021, ora 14.00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, soluţia putând fi consultată prin mijlocirea grefei instanţei şi a dosarului electronic.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2021-03-26
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Judecătorul sindic prorogă verificarea administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 21 mai 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor, pentru ca verificarea să surprindă şi maniera în care decurg formele declan?ate în vederea eventualei confirmări a planului de reorganizare înfă?i?at de debitoare, prin mijlocirea administratorului judiciar.
Document: Rezolutie
Data: 2021-02-26
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În ceea ce prive?te procedura circumscrisă dispoziţiunilor art.145 lit.B din Legea nr.85/2014, judecătorul sindic stabileşte termen la data de 23.04.2021, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, pentru când dispune citarea părţilor procedurii prin BPI.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-02-12
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: În temeiul dispozi?iunilor art.527 C.pr.civ.(2010)-rep. care suportă testul de compatibilitate cerut de dispozi?iunile art.342 din Legea nr.85/2014 ?i, ţinând seama de dispozi?iunile art.112 alin.3 din Legea nr.85/2014, refuză cererea gra?ioasă cuprinsă în raportul de activitate corespunzător lunii noiembrie 2020, publicat în BPI nr.20755/07.12.2020 de administratorul judiciar ”CITR Filiala Cluj”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Cluj-Napoca, Calea Doroban?ilor, nr.48, etaj 3 – incinta clădirii ”Silver Business Center”, jud.Cluj, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: „la mapă”, tel.0264..444.821/822, tel.mobil 0736.909.009, fax 0264.444.823 şi e-mail office@citr.ro, desemnat în beneficiul debitoarei insolvente Societatea „Cesiro”S.A., cu sediul profesional principal în mun.Sighişoara, str.Mihai Viteazu, nr.96, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.02165.771.530; fax 0265.778.723 şi e-mail office@cesiro.com, societate în reorganizare judiciară reprezentată prin administrator special dl.C. A. C., (cu datele de identificare). Fără speze judiciare. Numai cu drept de apel - nesuspensiv de executare - în 7 zile de la comunicare, prin BPI – potrivit dispoziţiunilor art.42 alin.1 I teză şi alin.10 din Legea nr.85/2014 – pentru creditorii iniţiali, dar ?i cu orice parte interesată de la data la care au luat cuno?tin?ă de încheiere, dar nu mai târziu de un an de la pronun?ării. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Târgu Mureş, jurisdicţia apelului fiind guvernată de regulile speciale instituite prin dispoziţiunile art.43 din Legea nr.85/2014 completate în măsura compatibilităţii cu cele circumscrise dispoziţiunilor art.466-482 C.pr.civ.(2010)-rep. Pronunţată în şedinţă publică din 12 februarie 2021, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta
Data: 2021-02-05
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 12.02.2021, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure? asupra cererii graţioase înfăţişată de administratorul judiciar.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2021-01-29
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Referitor la procedura circumscrisă dispoziţiunilor art.145 lit.B din Legea nr.85/2014, stabileşte termen la data de 26.02.2021, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, pentru când dispune citarea creditorilor prin BPI.
Document: incheieredesedinta
Data: 2021-01-29
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 05.02.2021, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure? asupra cererii graţioase înfăţişată de administratorul judiciar.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2021-01-22
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 29.01.2021, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mure? asupra cererii graţioase înfăţişată de administratorul judiciar.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2020-12-18
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic stabileşte termen de judecată la data de 22.01.2021, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mure? în vederea soluţionării cererii graţioase înfăţişată de administratorul judiciar…………………În ceea ce priveşte procedura circumscrisă dispoziţiunilor art.145 lit.B din Legea nr.85/2014, stabileşte termen la data de 29.01.2021, ora 11.00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, pentru când dispune citarea creditorilor prin BPI.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-11-20
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Stabileşte următorul termen administrativ în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 26.03.2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, cameră de consiliu.
Document: Rezolutie
Data: 2020-10-23
Ora estimată: 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Prorogă verificarea administrativă circumscrisă dispoziţiunilor art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la 20.11.2020, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2020-04-24
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 63 alin. (11) din Decretul nr. 240/2020, fără efectuarea vreunui act de procedură.
Data: 2020-01-10
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune înscrierea provizorie a creanţei contestate în tabelul definitiv de obligaţii al debitoarei.
Document: incheieredesedinta
Data: 2020-01-10
Ora estimată: 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 24 aprilie 2020, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.
Document: Rezolutie
Data: 2019-11-29
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic prorogă termenul pentru definitivarea tabelului de obligaţii al debitoarei la data de 10.01.2020, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2019-09-09
Ora estimată: 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: I. Admite cererea judiciară specială întemeiată pe dispoziţiunile art.66 alin.1 din Legea nr.85/2014 promovată de debitoarea Societatea „Cesiro”S.AL., cu sediul profesional declarat în mun.Sighişoara, str.Mihai Viteazu, nr.96, jud.Mureş, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.02165.771.530; fax 0265.778.723 şi e-mail office@cesiro.com, înregistrată sub nr.J-26/488/1995 a Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 1224995, prin mijlocirea directorului general dl.C.-A. C., cu domiciliul declarat (...), fără mijloace de comunicare rapidă indicate. Constată că debitoarea „Cesiro”S.A.Sighişoara se află în stare de insolvenţă. Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei prevăzută de Legea nr.85/2014 faţă de debitoarea Societatea „Cesiro”S.A.Sighişoara. Constată suspendarea de drept privind toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, în condiţiile art.75 din Legea nr.85/2014. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă „CITR Filiala Cluj”S.P.R.L. – practician în insolvenţă din mun.Cluj Napoca, Calea Dorobanţilor, nr.48, clădirea „Silver Business Center”, etaj 3, jud.Mureş, cu mijloacele de comunicare rapidă indicate: la mapă (agreat voluntar), precum şi telefon 0264.444.821, 0264.444.822, tel./fax 0264.444.823 sau e-mail office@citr.ro. În temeiul dispoziţiunilor art.57 alin.8 din Legea nr.85/2014, constată că administratorul judiciar provizoriu (persoană juridică) a prezentat dovada calităţii de practician în insolvenţă odată cu oferta de prestare servicii (f.176-181 – dosar nr.291/1371/2019 al Tribunalului Specializat Mureş). În temeiul dispoziţiunilor art.57 alin.9 din Legea nr.85/2014, constată că administratorul judiciar provizoriu – persoană juridică a prezentat dovada asigurării profesionale, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile care să acopere eventualele prejudicii cauzate în îndeplinirea atribuţiilor sale încheiat cu societatea de asigurare „Ergo Asigurări”S.A.Bucureşti sub nr.7010489556/23.01.2017, cu valabilitatea pentru perioada 27.01.2017-20.01.2010, odată cu oferta de prestare servicii (f.176-181 – dosar nr.291/1371/2019 al Tribunalului Specializat Mureş). Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.58 alin.1 din Legea 85/2014, dar şi o remuneraţie provizorie de 1.500,oo lei (la care se adaugă eventualele taxe) pentru întreaga perioadă de observaţie. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor se stabileşte remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei – art.57 alin.2 din Legea nr.85/2014. Menţine debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, însă doar sub supravegherea administratorului judiciar, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.87 alin.1 lit.a) ori cele ale art.87 alin.2 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a depune, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din Legea nr.85/2014, avertizând-o asupra dispoziţiunilor art.92 alin.2, conjugate cu cele ale art.38 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014 a căror incidenţă poate conduce la deschiderea procedurii simplificate a falimentului în chiar perioada de observaţie. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu să ia măsurile ce decurg din aplicarea dispoziţiilor art.53, raportate la cele ale art.5 pct.4 din Legea nr.85/2014 privind desemnarea unui administrator special. În acest sens, dispune administratorului judiciar provizoriu să convoace până pe data de 20.09.2019 adunarea generală a acţionarilor debitoarei pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special, situaţie care atrage „ope legis” ridicarea dreptului de administrare al debitoarei, potrivit dispoziţiunilor art.53 alin.2 teza finală din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.54 din Legea nr.85/2014, încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari/membrilor directoratului/directorului general, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii. În temeiul dispoziţiunilor art.55 din Legea nr.85/2014, activitatea adunării generale a acţionarilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute. Atrage atenţia debitoarei, prin administrator special, asupra consecinţelor prescrise prin dispoziţiunile art.84 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 Stabileşte în sarcina debitoarei şi sub supravegherea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control al modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii – art.84 alin.3 alin.3 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, în conformitate cu prevederile art.99 alin.1-3 din Legea nr.85/2014, adică potrivit Codului de procedură civilă (2010)-rep., dar şi prin publicarea, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie, precum şi în BPI. În temeiul dispoziţiunilor art.100 alin.1 din Legea nr.85/2014, stabileşte în sarcina administratorului judiciar comunice creditorilor şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, adică cel târziu până la data de 14.10.2019, notificarea către creditori trebuind să cuprindă cel puţin următoarele menţiuni: -termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor – 25.10.2019, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar – 08.11.2019, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 29.11.2019, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art.111 al.3-4 din Legea nr.85/2014; - locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având obligatoriu în ordinea de zi şi: confirmarea sau, după caz, desemnarea administratorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia. În sarcina administratorului judiciar stă şi obligaţia de a publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă (BPI) această hotărâre a adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare, potrivit dispoziţiunilor art.57 alin.6, conjugate cu cele ale art.48 din Legea nr.85/2014; - posibilitatea creditorilor de a vota şi prin corespondenţă, cu arătarea în detaliu a regulilor speciale edictate în acest sens prin dispoziţiunile art.48 alin.4 din Legea nr.85/2014, inclusiv ziua şi ora fixată pentru exprimarea votului care să fie anterioară cu cel puţin 24 de ore datei şi orei stabilite pentru ţinerea şedinţei adunării creditorilor pentru a se realiza fără suspiciuni confirmarea primirii acestuia de către administratorul judiciar. Atrage în acest sens creditorilor atenţia că valorificarea dreptului de vot prin corespondenţă în adunarea creditorilor depinde nu de momentul transmiterii votului prin corespondenţă, ci de momentul confirmării primirii acestuia de către destinatar - administratorul judiciar – acest moment trebuind să fie numaidecât până la data şi ora stabilită în acest scop; - în cadrul primei adunări a creditorilor se poate alege un comitet potrivit dispoziţiunilor art.50 alin.4 din Legea nr.85/2014, având atribuţiunile stabilite potrivit dispoziţiunilor art.51 din Legea nr.85/2014; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă – 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din O.U.G. nr.80/2013; - termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă – 18.10.2019, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului judiciar, registrul comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar sarcina de a trimite o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor (Judecătoria Sighişoara, Tribunalul Specializat Mureş, Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Tg.Mureş) şi instituţiilor de credit „Intesa Sanpaolo Bank”S.A.Arad, „ING Bank”NV Amsterdam – Sucursala Bucureşti, „Banca Română de Dezvoltare-Group Societe Generale”S.A.Bucureşti, „Banca Comercială Română”S.A.Bucureşti, „CEC Bank”S.A.Bucureşti, „UniCredit Bank”S.A.Bucureşti, „Banca Transilvania”S.A.Cluj Napoca unde debitoarea a declarat că are conturi deschise, precum şi dezmembrământului ANAF care are deschise conturile prin care debitoarea îşi achită obligaţiile bugetar fiscale, dar şi dacă identifică în averea debitoarei bunuri supuse transcripţiei – art.101 alin.2 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 27.09.2019, un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin dispoziţiunile art.92 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, în cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiunile art.38 alin.2 din Legea nr.85/2014, având obligaţia de a înfăţişa documentele doveditoare de cuviinţă pentru aceasta, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la data de 18 octombrie 2019 un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, raport care va cuprinde menţiunile cuvenite, conform dispoziţiilor art.97 din Legea nr.85/2014. Acest raport trebuie să cuprindă şi una din concluziile cerute de dispoziţiunile art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, respectiv: fie cea a existenţei unei posibilităţi reale de reorganizare efectivă a debitorului, fie motivele pentru care o astfel de posibilitate nu este permisibilă şi propunerea de intrare în faliment. În cazul în care concluzia cuprinsă în acest raport, potrivit dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, tinde la propunerea de intrare în faliment, o atare propunere trebuie cuprinsă în ordinea de zi a primei adunări a creditorilor, cu convocarea şi a administratorului special (fără drept de vot). În temeiul dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, în caz de propunere de intrare în faliment, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a publica un anunţ despre aceasta şi despre raport în BPI, cu indicarea datei primei adunări a creditorilor. În cazul în care propunerea se conturează după data convocării primei şedinţe a adunării creditorilor, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca o altă şedinţă a adunării creditorilor dedicată acestei propuneri de intrare în faliment, cu grija respectării şi a dispoziţiunilor art.97 alin.5 referitoare la convocarea administratorului special fără drept de vot, precum şi a celor ale art.98 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 referitoare la condiţiile speciale de vot. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţie de a aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a promova sau nu acţiuni pentru anularea lor, potrivit dispoziţiunilor art.117-122 din Legea nr.85/2016. Cu aplicarea dispoziţiunilor art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014, stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 25 octomrbie 2019 – data poştei (taxa de judecată este de 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 lit.c) din O.U.G.nr.80/2013, sub sancţiunea anulării cererii, potrivit dispoziţiunilor art.148 alin.6, raportate la cele ale art.197 C.pr.civ.(2010)-rep., conjugate cu cele ale art.342 din Legea nr.85/2014). Cu aplicarea dispoziţiunilor art.100 alin.2 din Legea nr.85/2014, fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare, comunicare şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) a tabelului preliminar al creanţelor la data de 08 noiembrie 2019. În anunţul de publicare în buletin, administratorul judiciar menţionează în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în BPI, dar şi următoarele reguli speciale edictate de legiuitor prin dispoziţiunile art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2014: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesisa sau sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special (în cazul în care a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special – dacă a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru definitivarea tabelului de creanţe. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 29 noiembrie 2019, ora 09,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, atunci când, potrivit dispoziţiunilor art.111 alin.6 din Legea nr.85/2014, este stabilit şi termen de judecată pentru soluţionarea deodată, printr-o singură sentinţă, a tuturor contestaţiunilor întemeiate pe dispoziţiunile art.111 alin.2 din Legea nr.85/2014, chiar dacă pentru dezlegarea unora ar fi nevoie de administrare de probe – caz în care judecătorul sindic are posibilitatea de a admite provizoriu în tot sau în parte, înscrierea creanţelor respective contestate în tabelul definitiv, acestea având toate drepturile prevăzute de legiuitor, cu excepţia celui de a încasa sume propuse spre distribuire, valoarea respectivă consemnându-se în contul unic până la definitivarea creanţei. Stabileşte obligaţia administratorului judiciar de a deschide un cont la o instituţie de credit din care se suportă cheltuielile aferente procedurii potrivit dispoziţiilor art.39 din Legea 85/2014, eventualele disponibilităţi băneşti excedentare nevoilor curente urmând a fi păstrate într-un cont special de depozit. * Avertizează administratorul judiciar că dispoziţiunile art.39 din Legea nr.85/2014 permit ca spezele aferente procedurii (inclusiv onorariul ce i se cuvine) să fie suportate în primul rând din averea debitoarei, în cazul lipsei disponibilităţilor putând fi utilizat fondul de lichidare, pe baza unui buget previzionat cu plata de către gestionarul acestui fond special – UNPIR, potrivit prevederilor O.U.G.nr.86/2006 sau, la solicitarea sa, din sumele avansate de creditori, cu respectarea întru-totul a regulilor speciale instituite prin dispoziţiunile art.87 alin.4 din Legea nr.85/2014, nicidecum însă din propriile sale fonduri, caz în care ar intra într-un vădit conflict de interese, în maniera arătată de dispoziţiunile art.31 din O.U.G.nr.86/2006, conjugate cu cele ale art.42 alin.1 pct.2, 13 C.pr.civ.(2010)-rep., toate raportate la cele ale art.87 alin.4 din Legea nr.85/2014. Recomandă administratorului judiciar, în caz de nevoie a acoperirii cheltuielilor de procedură şi în lipsa lichidităţilor în averea debitoarei, să utilizeze cu precădere posibilitatea arătată de dispoziţiunile art.39 alin.6 din Legea nr.85/2014, prilej cu care să nu omită aplicarea dispoziţiunilor art.61 alin.1 din Legea nr.85/2014, precum şi informarea creditorilor asupra remediilor reglementate de dispoziţiunile art.62 din Legea nr.85/2014.* Stabileşte prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii şi de transmitere spre publicarea lui în BPI a raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014, informaţie care trebuie cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia administratorului judiciar de a înfăţişa raportul de activitate numaidecât însoţit de dovada de publicare în BPI a acestuia, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv cele privitoare la spezele procedurale, la situaţia onorariului său, la situaţia încasărilor şi plăţilor, adică ulterior depunerii şi transmiterii lui spre publicare, dar înlăuntrul intervalului de 120 de zile acolo prevăzut de legiuitor. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar să exercite supravegherea activităţii debitoarei întocmai cu exigenţele impuse de dispoziţiunile art.5 alin.1 pct.66 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii şi care poate fi prelungit de judecătorul sindic la solicitarea motivată a administratorului judiciar – adică până cel târziu la data de 08 noiembrie 2019, să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 10 ianuarie 2020, în camera de consiliu, fără citarea părţilor. Orice cerere adresată judecătorului sindic, inclusiv cele adresate acestuia de administratorul judiciar, sau administratorului judiciar trebuie să satisfacă cel puţin cerinţele prescrise de dispoziţiunile art.148-151, dar şi ale art.84 alin.1 C.pr.civ.(2010)-rep., astfel cum acestea au fost lămurite obligatoriu prin decizia nr.9/2016 pronunţată în recurs în interesul legii de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, conjugate cu cele ale art.342 din Legea nr.85/2014. II. Sub auspiciile dispoziţiunilor art.66 alin.7 din Legea nr.85/2014 califică cererile creditorilor: 1. Societatea „Transmec Ro”S.R.L., cu sediul profesional indicat în com.Borş, sat Borş, str.Principală, nr.278, jud.Bihor, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.0359.808.002, fax 0359.402.011 şi e-mail transmecromania@transmecgroup.it, cu aşezăminte profesionale şi în mun.Bucureşti, mun.Braşov şi mun.Timişoara, cu sediul procesual ales în mun.Oradea, str.Horea, nr.42, jud.Mureş – persoana desemnată cu primirea corespondenţei judiciare fiind (prezumţie simplă) d-na av.Denisa Nicoleta Duşescu, cu mijloace de comunicare rapidă indicate denisadusescu@gmail.com şi tel.0742.548.853, 2. Societatea „Cora Trade Center”S.R.L., cu sediul profesional indicat în mun.Alba Iulia, sat Bărăbanţ, str.Gării, nr.4 B, jud.Alba, cu mijloace de comunicare rapidă cunoscute tel.0258.817.842 şi fax 0258.817.822, respectiv, 3. Societatea „Cominex Nemetalifere”S.A., cu sediul profesional indicat în mun.Cluj Napoca, str.Horea, nr.78, jud.Cluj, cu mijloace de comunicare rapidă cunsocute tel.0264.350.291; 0264.350.435, fax 0264.350.434 şi e-mail cominexnemetalifere@yahoo.com ca fiind declaraţii de creanţă, administratorul judiciar urmând a aplica acestora dispoziţiunile art.102-109 din Legea nr.85/2014. Fără speze judiciare. Executorie. Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificarea circumscrisă dispoziţiunilor art.100 alin.1 din Legea nr.85/2014, pentru creditori. Opoziţia se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de judecătorul sindic, potrivit regulilor circumscrise dispoziţiunilor art.71 alin.2 din Legea nr.85/2014. Pronunţată în şedinţă publică din 09 septembrie 2019, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheieredesedintasecreta
Data: 2019-09-06
Ora estimată: 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.09.2019, ora 14:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii


Părți *:

CESIRO S.A. - Debitor
SOCIETATEA "CARNICOMP"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CORA TRADE CENTER"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "COMINEX NEMETALIFERE"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "TRANSMEC RO"S.R.L. LA SEDIUL PROCESUAL ALES LA S.C.A."ŢIRIL, SUŞESCU ŞI ASOCIAŢII" - Creditor
SOCIETATEA "GOPET TRANS EOOD"CU SEDIUL ÎN ALES LA CAB.AV.DAN MIHAI - Creditor
SOCIETATEA "MIRDATOD PROD"S.R.L.LA SEDIUL PROCESUAL ALES CAB.AV.CĂTANĂ CARMEN - Creditor
SOCIETATEA "SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMÂNIA"S.R.L. CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA SCA "STANCU, RACHITAN ŞI ASOCIAŢII" - Creditor
SOCIETATEA "EVEREST ROPACK"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "E.ON ENERGIE ROMÂNIA"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "FILMIR-PROD"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "LEMNCO TAMAS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "TRANSDAM"S.R.L. CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA AV.CARMEN DIANA PUSCA - Creditor
SOCIETATEA "CARUL CU BERE 95"S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "ELECTROMASTER CONSULTING"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "FCC ENVIRONMENT ROMÂNIA"S.R.L.(A.S.A. SERVICII ECOLOGICE)CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "ROMPRIX EXIM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "SIGVIO"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ELIT"S.R.L.CU SEDIUL ALES PENTRU COMUNICAREA ACTELOR - Creditor
SOCIETATEA "SAMMILLS DISTRIBUTION"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "LACTIS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "VECAR OM EST"S.R.L. CU SEDIUL PROCSUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "BERAG"S.R.L. PRIN LICHIDAOR JUDICIAR DATA SOLVE I.P.U.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CARAGLIO ALDO ENRICO"CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "CONTEMAR IMPEX"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ROMFULDA PROD"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "AMBRO"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "GLASS MINERAL"S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "EUROSTAND MEGATRUST"S.R.L.PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CABINET DE INSOLVENŢĂ MOLDOVAN ANA-MARIA - Creditor
SOCIETATEA "ROMCARTON"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "NICODENISS TRANS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "AQUILA PART PROD COM"S.R.L. - Creditor
"BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO ROMÂNIA"S.A., PRIN B.C. INTESA SANPAOLO ROMÂNIA S.A.-AGENŢIA SIGHIŞOARA - Creditor
SOCIETATEA "MTC ROMÂNIA IMPEX"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "PETRY EXPRESS DEPO"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "SVT ELECTRONICS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "VULCONPLAST"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ROMSTAL MUREŞ"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "PREMIER ENERGY"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "PREMIER ENERGY"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "THIMM PACKAGING"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "PIANO LOG IMPEX"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "INTERCERAM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "BRILIA COM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "PREMIUM DIRECT COMPANY"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "FIDES EXPRESS"S.R.L.PRIN REPREZENTANT LEGAL, DNA DANIELA CRISTINA CONSTANTINESCU - Creditor
CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A JUDEŢULUI MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA "ORTOS PROD"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CONTRAS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "STEFI"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "BRUTĂRIA CETATEA"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "KONSTA SPLENDID"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "NEW PROD TSR"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "SECA DISTRIBUTION"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "AQUASERV"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "SEDA INVEST"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CAROLI FOODS GROUP"S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "FANEX PREST"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ELSIG COMPUTERS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "PUNCT DESIGN"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "BERTIS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "FERMIS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "SOLEX PRODSERV"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "SALCONSERV FOOD"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "ZO TRANS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "STATOR AC"S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA AV.BIRO ENIKO - Creditor
SOCIETATEA "ALDARO TOTAL PACK"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "SCHUSTER BERGER GUMMI SERVICE"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "STIMET"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "ESPANO SUIZE"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "KM PARTNERS AUDIT"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CESIRO TRANS"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "VRANCART"S.A. - Creditor
SOCIETATEA "SCHUSTER ECOSAL"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "COCA-COLA HBC ROMÂNIA"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CASTRUMPRINT"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "GAS TOURS"S.R.L. - Creditor
ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ ŞANTA KAROLY - Creditor
SOCIETATEA "MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "VODAFONE ROMÂNIA"S.A. CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "OMYA CALCITA"S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "XPO TRANSPORT SOLUTIONS ROMÂNIA"S.R.L.CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA CABINETE DE AVOCAT "MIRUNA, GABOR, NICOLAE GABOR" - Creditor
SOCIETATEA "MAXOLL"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "MOLNAR TRANS"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "GENIAL ART"S.R.L. - Creditor
MUNICIPIUL SIGHIŞOARA - Creditor
SOCIETATEA "MARION CONFEXIM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CONISCOM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CONTRAST IMPORT EXPORT"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "NEPACO CONSULT"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "CEC BANK"S.A.-SUCURSALA TÎRGU-MUREŞ - Creditor
SOCIETATEA "EUROFOAM"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "INDUSTRIE BITOSSI"S.P.A. CU SEDIUL ALES LA AV.MIHAELA GĂVENEA - Creditor
SOCIETATEA "BRIDGEXIM IND"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "COLOROBBIA ITALIA"S.P.A. CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA AV.MIHAELA GĂVENEA - Creditor
SOCIETATEA "FOX COM SERV DISTRIBUTION"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "FOERCH"S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "MEDIAFAX GROUP"S.A., PRIN ADMINISTRATOR JUDCIIAR KPMG RESTRUCTURING S.P.R.L. - Creditor
SOCIETATEA "COMPANIA NAŢIONALĂ PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALAŢIILOR DE RIDICAT ŞI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE"S.A. (C.N.C.I.R.) CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA "KONSTA SPLENDID"S.R.L. - Creditor