Sedințe:
Data: 2023-03-17
Ora estimată: 09:00
Complet: CAF 1
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite acţiunea precizată de reclamanta SC LIVIO DARIO SRL, în contradictoriu cu UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ MUNICIPIUL ALBA IULIA prin Primar şi PRIMARUL MUNICIPIUL ALBA IULIA şi, în consecinţă:
Obligă pârâţii la restituirea către reclamantă a sumei de 91.109 lei, reprezentând contravaloare impozit achitat de reclamanta pentru mijloacele de transport din parcul auto, utilizate pentru servicii de transport public local de pasageri pentru perioada 2016 - 2020.
Obligă pârâţii să plătească reclamantei dobânda legală aferentă impozitului achitat începând cu data achitării acestuia şi până la data restituirii efective a debitului.
Compensează în parte cheltuielile de judecată solicitate, proporţional cu raportul dintre valoarea debitului acordat şi valoarea sumei iniţial cerute prin cererea de chemare în judecată.
Obligă reclamanta la plata către pârâţi a sumei de 1500 lei cu titlu cheltuieli de judecată rămase necompensate.
Cu drept de recurs în termen de 15 zile de la comunicare. Recursul şi motivele de recurs se vor depune la Tribunalul Alba.
Pronunţată azi, 17.03.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Document: Hotarare
Data: 2023-03-16
Ora estimată: 09:00
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea hotărârii la data de 17.03.2023, având nevoie de timp suplimentar pentru deliberare.
Pronunţată astăzi, 16.03.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, de către grefa instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2023-03-02
Ora estimată: 09:00
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 121 alin. 3 din Hotărârea CSM nr. 3.243 din 22 decembrie 2022, amână pronunţarea hotărârii la data de 16.03.2023, datorită imposibilităţii de prezentare a preşedintelui de complet.
Pronunţată astăzi, 02.03.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin intermediul grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii
Data: 2023-02-22
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea hotărârii la data de 02.03.2023, având nevoie de timp suplimentar pentru deliberare.
Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin intermediul grefei instanţei.
Pronunţată astăzi, 22.02.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, de către grefa instanţei.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2022-12-13
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte onorariul definitiv ce i se cuvine expertului contabil O. F. la suma de 14.100 lei.
Pune în sarcina ambelor părţi obligaţia de suportare a diferenţei de onorariu, în sumă de 13.100 lei, în cotă de 1/2, fiecare.
Amână judecata la data de 22.02.2023, ora 09:10, pentru când:
- părţile au primit termenul de judecată în cunoştinţă, prin reprezentanţi;
- pune în vedere părţilor că au posibilitatea să se edifice asupra raportului de expertiză, iar eventualele obiecţii la raport se vor depune în scris, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului fixat pentru judecată;
- pune în vedere ambelor părţi, prin reprezentanţi, să facă, fiecare, dovada achitării sumei de 6.550 lei, prin mijlocirea Biroul local de expertize judiciare tehnice şi contabile de pe lângă Tribunalul Alba, pe seama expertului O. F., cu titlu de 1/2 diferenţă onorariu expert;
- emite adresă la Biroul local de expertize judiciare tehnice şi contabile de pe lângă Tribunalul Alba, pentru a informa asupra onorariului definitiv stabilit de instanţă;
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-11-01
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de acordare a unui nou termen de judecată, formulată de expertul contabil.
Amână judecata la data de 13.12.2022, ora 09:10, pentru când:
- părţile au primit termenul de judecată în cunoştinţă, prin reprezentanţi;
- pune în vedere expertului contabil să realizeze expertiza contabilă dispusă prin Încheierea de şedinţă din data de 26.04.2022, urmare a căreia să răspundă, printr-un raport, obiectivelor stabilite prin aceeaşi încheiere;
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-09-20
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata la data de 01.11.2022, ora 09:10, pentru când pune în vedere expertului contabil O. F. să efectueze lucrarea de expertiză dispusă prin Încheierea de şedinţă din data de 26.04.2022, urmare a căreia să răspundă, printr-un raport, obiectivelor stabilite prin aceeaşi încheiere;
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-06-07
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de lipsa raportului de expertiză contabilă, amână judecata la data de 20.09.2022, ora 09:10, pentru când:
- părţile au primit termenul de judecată în cunoştinţă, prin reprezentanţi;
- pune în vedere expertului contabil O. F. să efectueze lucrarea de expertiză dispusă prin Încheierea de şedinţă din data de 26.04.2022, urmare a căreia să răspundă, printr-un raport, obiectivelor stabilite prin aceeaşi încheiere;
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-04-26
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează reclamantei şi pârâţilor probele cu înscrisurile depuse la dosarul cauzei şi expertiză contrabilă.
Încuviinţează pârâţilor solicitarea vizând emiterea unei adrese către Consiliul Judeţean Alba.
Admite obiectivele propuse de părţi.
Stabileşte obiectivele expertizei contabile ca fiind:
1. A se stabili dacă toate mijloacele de transport aflate în proprietatea reclamantei sau deţinute în leasing, pentru care aceasta a solicitat scutirea de la plata impozitului auto, pentru perioada 2016-2020, au fost/sunt utilizate în traseele adjudecate în transportul judeţean de persoane, de la data încheierii contractului de transport judeţean de persoane dintre reclamantă şi Consiliul Judeţean Alba, până în prezent, pentru fiecare an, defalcat, în parte.
2. A se stabili dacă toate mijloacele de transport aflate în proprietatea reclamantei sau deţinute în leasing, pentru care aceasta solicită restituirea impozitului pe mijloacele de transport, pe perioada 2016 – 2020, au fost utilizate exclusiv în traseele adjudecate în transportul public judeţean de persoane, prin curse regulate, de la data încheierii contractului/contractelor de delegare a gestiunii serviciului public judeţean de persoane dintre reclamantă şi Consiliul Judeţean Alba.
3. A se stabili care sunt mijloacele de transport prevăzute la obiectivul nr. 2, care au fost/sunt utilizate de reclamantă (chiar şi o singură dată) şi în alte scopuri (ca de exemplu, curse ocazionale, curse regulate speciale) sau pe alte trasee decât traseele adjudecate în transportul public judeţean de persoane, de la data încheierii contractului/contractelor de delegare a gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane dintre reclamantă şi Consiliul Judeţean Alba (perioada 2016 - 2020).
4. A se întocmi raportul de expertiză defalcat, pentru fiecare an aferent perioadei 2016 – 2020, pentru mijloacele de transport utilizate exclusiv în traseele adjudecate în transportul public judeţean de persoane şi pentru care s-au practicat tarife reglementate prin hotărâri ale Consiliului Judeţean Alba, respectiv pentru mijloacele de transport folosite de reclamantă în curse regulate speciale sau curse ocazionale.
Desemnează, în vederea efectuării expertizei contrabile, prin tragere la sorţi, pe expert O. F..
Stabileşte onorariul provizoriu cuvenit expertului contabil la cuantumul de 1000 lei.
În sarcina reclamantei, stabileşte plata a 1/2 din onorariu provizoriu al expertului, respectiv suma de 500 lei, cu termen de plată 5 zile de la comunicarea obligaţiei, sub sancţiunea decăderii din probă.
În sarcina pârâţilor, în solidar, stabileşte plata a 1/2 din onorariu provizoriu al expertului, respectiv suma de 500 lei, cu termen de plată 5 zile de la comunicarea obligaţiei, sub sancţiunea decăderii din probă.
În vederea administrării expertizei şi depunerii relaţiilor solicitate, amână judecata la data de 07.06.2022, ora 09:10, pentru când:
- părţile au primit termenul de judecată în cunoştinţă, prin reprezentanţi;
- emite adresă către Consiliul Judeţean Alba, cu solicitarea de a comunica dacă, la stabilirea, ajustarea sau modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public judeţean de persoane efectuate de reclamantă pe teritoriul judeţului Alba, s-au avut în vedere şi sumele achitate de aceasta cu titlu de impozit pe mijloacele de transport;
- pune în vedere părţilor, prin reprezentaţi, sub sancţiunea decăderii din probă: să achite, fiecare, în termen de 5 zile de la comunicarea obligaţiei, onorariul provizoriu de 500 lei, în contul Biroul local de expertize judiciare tehnice şi contabile de pe lângă Tribunalul Alba – pe seama expertului O. F.; Dovezile de achitare se vor depune la dosar;
- emite adresă către Biroul local de expertize judiciare tehnice şi contabile de pe lângă Tribunalul Alba, pentru a se aduce la cunoştinţă numirea expertului şi cuantumul onorariului provizoriu;
- emite adresă către expert O. F., pentru efectuarea expertizei şi depunerea raportului de expertiză aferent, cu menţiunea că lucrarea se va demara doar după ce părţilor vor suporta onorariul provizoriu, în sumă totală de 1.000 lei;
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-03-15
Ora estimată: 09:10
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că, în prezenta cauză, cadrul procesual pasiv este alcătuit din pârâţii Primarul Municipiului Alba Iulia şi Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Alba Iulia, prin Primar.
Admite cererea de acordare a unui nou termen de judecată, formulată de reclamantă.
Amână judecata la data de 26.04.2022, ora 09:10, pentru când:
- părţile au primit termenul de judecată în cunoştinţă, prin reprezentanţi;
- reclamanta are posibilitatea să ia cunoştinţă de întâmpinarea şi înscrisurile depuse de pârâta nou-introdusă în cauză;
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-02-01
Ora estimată: 09:40
Complet: CAF 1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere reclamantei, prin avocat, să înainteze, în termen de 24 ore de la pronunţare, câte un exemplar din precizarea de acţiune, cererea de chemare în judecată şi înscrisurile anexate acesteia din urmă.
Faţă de împrejurarea că reclamanta şi-a modificat, prin precizarea depusă la data de 22.12.2021, cadrul procesual pasiv, amână judecata la data de 15.03.2022, ora 09:10, pentru când:
- reclamanta şi pârâţii au primit termenul de judecată în cunoştinţă, prin reprezentanţi;
- după ce reclamanta va depune înscrisurile solicitate, se citează, în calitate de pârâtă, Unitatea Administrativ-Teritorială municipiul Alba Iulia, cu exemplare din precizarea de acţiune, cererea de chemare în judecată şi înscrisurile anexate acesteia din urmă, cu menţiunea că întâmpinarea este obligatorie şi se depune în termen de 15 zile de la comunicare;
- pune în vedere pârâţilor de ordin 1 şi 2, prin reprezentant comun, că au posibilitatea de a formula o poziţie procesuală la precizarea de acţiune, până la termen;
Document: incheieredesedinta